Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2007, 21:15
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Hee forummers!

Nu de verjaardag van mijn allerliefste schat nadert ben ik op een website terecht gekomen waar ze Pandora armbandjes en andere Pandora dingen verkopen. Ik ben vooral geïnteresseerd in de armbandjes, en vroeg me af of de kwaliteit wel goed is.

Ik weet iig dat de prijs doet vermoeden dat het goed spul is, maar ik vind de sluitingen er zo raar uitzien:



Toen ik dat zag werd ik eigenlijk benieuwd naar wat ervaringen Zijn jullie er blij mee? Of zijn die dingen onhandig? Slijt het snel? Naja ik heb er niet veel ervaring mee, en ik wil wel zeker weten dat het goed is

Thnx!
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Advertentie
Oud 02-10-2007, 21:23
Verwijderd
Wat zijn het? Als de enige charme is dat er 'pan' op staat dan kan je beter een koekenpan kopen.
Oud 02-10-2007, 21:25
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
De sluiting is lelijk, niet raar.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 02-10-2007, 21:44
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Het zijn lege armbandjes, waarvoor je los bedeltjes kunt kopen en dan je eigen armband in elkaar kunt zetten. Tis een dure hobby, dat wel, maar ik vind t persoonlijk wel mooi ook. Ik weet alleen niet of de kwaliteit goed is omdat ik alleen de websites heb gezien en niemand ken die het heeft
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 02-10-2007, 21:49
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
De kwaliteit is prima.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 02-10-2007, 21:57
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
De kwaliteit is prima.
Ok dan Dan is het goed. Ik kon er niet echt iets over vinden behalve sites met nep-bedeltjes enzo maja ik wil de echte

Danku!
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 02-10-2007, 22:14
Verwijderd
mijn klasgenootje heeft ook zo'n armband, sommige van die bedeltjes zijn echt E150 ofzo
Oud 02-10-2007, 22:15
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
mijn klasgenootje heeft ook zo'n armband, sommige van die bedeltjes zijn echt E150 ofzo
[afbeelding]
Straks raak je die armband kwijt omg

Nog ff een vraagje he: Hoeveel van die bedeltjes kunnen er op 1 armband? Ik kan t nergens vinden
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 02-10-2007, 22:25
giftig kevertje
Avatar van giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Citaat:
Straks raak je die armband kwijt omg

Nog ff een vraagje he: Hoeveel van die bedeltjes kunnen er op 1 armband? Ik kan t nergens vinden
Ik denk iets van 26, exclusief sluiting en van die 'tegenhoudschakels'.

En het is inderdaad erg duur, maar als cadeau wel echt heel gaaf. Ik heb voor mijn verjaardag één gekregen en van allemaal familie een bedeltje enzo, en ik draag normaal nooit sieraden maar dit is toch 'anders'.
__________________
geef je niet zo gauw gewonnen,
alles is nu pas begonnen
Oud 02-10-2007, 22:34
Verwijderd
Ik zou het echt een prutcadeau vinden. Wat een idioot (en daarom ook commercieel gezien idioot goed) concept, 'maak je eigen armband, maar dan niet door een stuk draad te pakken en langs een kralenwinkel te gaan, je moet ons speciale bedeltjeshoudertje hebben en je mag er ook niet zomaar kralen op, het moeten per se deze speciale superkralen zijn'.

Het gave idee van zelf moeite doen voor iemand door zelf een op die persoon afgestemd sieraad te maken, is dan verkracht en gemutileerd tot iets waar 1) minder moeite in zit want de kralen passen toch wel bij elkaar en 2) meer geld aan te verdienen valt want je kunt 150,- vragen voor een kraal en geen haan die er naar kraait.

Maar goed, de gemakzucht van de consument tegenover de winst, gepeperd met de illusie van originaliteit en iets 'persoonlijks', is natuurlijk altijd WIN.

/ideologisch gezever

Ieder zijn smaak.
Oud 02-10-2007, 22:42
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Ik denk iets van 26, exclusief sluiting en van die 'tegenhoudschakels'.

En het is inderdaad erg duur, maar als cadeau wel echt heel gaaf. Ik heb voor mijn verjaardag één gekregen en van allemaal familie een bedeltje enzo, en ik draag normaal nooit sieraden maar dit is toch 'anders'.
Dat is ook wel een heel leuk idee, misschien ff rondvragen bij haar familie enzo. Bedankt voor de 'tip'! naja mijn lief wilde graag pandora maar niemand heeft het haar gegeven vorig jaar omdat het te duur was. Ik wil het haar wel geven, vooral ook in de hoop dat het, zoals je zegt, 'anders' is dan andere sierraden en dat ze later zelf bedeltjes bij gaat kopen etc. (en een kado van mij is altijd anders dan andere, dus dit is naar mijn idee een perfect kado )

Citaat:
Ik zou het echt een prutcadeau vinden. Wat een (...) is natuurlijk altijd WIN.

/ideologisch gezever

Ieder zijn smaak.
Haha, nou ik hoor het al Ik vind het zelf ook echt een leuk idee, maar als het niet voor mn lief was zou ik het inderdaad ook te commercieel etc blabla vinden. Ik ben het ook wel met je eens, maar het idee is gewoon erg leuk
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 02-10-2007, 23:00
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
'het is voor mn lief dus niet te commercieel.'
hier zie ik dus echt NUL logica in
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-10-2007, 23:05
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
'het is voor mn lief dus niet te commercieel.'
hier zie ik dus echt NUL logica in
Naja t blijft commercieel gedoe, maar het idee is erg leuk en ik wil best meegaan in de commercialiteit voor mn lief. Dat bedoelde ik te zeggen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 02-10-2007, 23:25
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Naja t blijft commercieel gedoe, maar het idee is erg leuk en ik wil best meegaan in de commercialiteit voor mn lief. Dat bedoelde ik te zeggen
Nu maar hopen dat je lief geen kloon van Paranoide is.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 03-10-2007, 00:03
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
[...] en niemand ken die het heeft
En dan trek je geen conclusies?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 03-10-2007, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Nu maar hopen dat je lief geen kloon van Paranoide is.
Nah, hij had al gezegd dat zij zo'n ding juist dolgraag wilde hebben.
Oud 03-10-2007, 00:37
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Nah, hij had al gezegd dat zij zo'n ding juist dolgraag wilde hebben.
Ik moet echt leren lezen.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 03-10-2007, 08:33
Larry Flint
Larry Flint is offline
Haha mijn moeder heeft ook zo'n ding, en volgens mij zijn die dingen over het algemeen voornamelijk in trek bij de 35+ers. Maar als je zeker weet dat je vriendinnetje het leuk vindt. De kwaliteit is wel goed, iig, die van mn moeder is nog nooit kapot gegaan/iets gesleten ofzo, maar zij heeft redelijk massieve bedeltjes (alleen de dieren).
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Ads door Google
Oud 03-10-2007, 08:47
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Naja als er nog nooit iets mee gebeurd is vind ik t wel een goed teken. Dat ik er niemand mee gezien heb is wel apart idd maargoed, ik ga es kijken of ik t ergens in amsterdam of haarlem kan kopen, die plaatjes van internet zeggen me niet genoeg
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 03-10-2007, 09:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
Dat komt waarschijnlijk omdat mensen van onze leeftijd het niet zo vaak dragen, maar ik zie 40ers en echt enorm vaak mee, veel moeders iig. Je kunt het in vrijwel elke juwelier kopen maar je hebt ook speciale pandora winkeltjes. Tis wel ontiegelijke duur, om zo'n ding een beetje leuk vol te krijgen moet je denk ik wel iig aan bedragen van 200/250/300 euro denken, maar je kunt ook gewoon een armbandje kopen en 2 of 3 bedeltjes.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 03-10-2007, 10:17
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Nu de verjaardag van mijn allerliefste schat nadert
omgz.

en als je zo'n leeg armbandje koopt dwing je haar feitelijk wel om al die dure bedeltjes aan te schaffen?
__________________
hello dave.
Oud 03-10-2007, 10:21
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
omgz.

en als je zo'n leeg armbandje koopt dwing je haar feitelijk wel om al die dure bedeltjes aan te schaffen?
Haha, nou ze wist al niets te vragen voor haar verjaardag en kerst dus dat komt helemaal goed Ik begin natuurlijk niet met een leeg armbandje Alleen vraag ik me af of dat ding er niet erg leeg uitziet als er 10 bedels aan hangen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 03-10-2007, 12:16
Verwijderd
Commercieel of niet ik zou dit mijn ergste vijand niet cadeau willen doen. Het concept is in principe goed bedacht maar waarom moet het zo lelijk zijn? Mooie combinaties; hartjes, schroefjes, moeren,dobbelsteen.
Oud 03-10-2007, 12:42
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Het concept is al heel oud. Volgens mij kreeg je die dingen vroeger als je je eerste communie had gedaan, of soortgelijke ongein.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 03-10-2007, 12:46
__
Avatar van __
__ is offline
nou even rellen: ik vind het wel leuk! en mijn moeder / tantes / nichtjes / vriendinnetjes etc. ook, dus zeker als ze het zelf al heeft aangegeven, dan is het een prima cadeau hoor. en als antwoord op je vraag: de kwaliteit is echt prima, ik merk zelf dat ik nog best vaak ergens tegen aan beuk met mn armband, maar alle bedels zijn nog prima in orde, geen enkel steentje is eruit oid. prima cadeau hoor.
Advertentie
Oud 03-10-2007, 13:12
Verwijderd
Mijn moeder heeft het ook maar in ieder geval, de kwaliteit is prima. En mocht ze nou de bedeltjes te duur vinden, je kunt ook imitatiebedels kopen voor minder geld, als opvulling. En de bedels van Tedora (zelfde kwaliteit, iets lagere prijsklasse) kunnen er ook aan.
Het ziet er trouwens niet leeg uit als er maar tien dingen aan hangen, je kunt namelijk ook stopkraaltjes (of stoppers, hoe die dingen ook mogen heten) kopen, en dan kun je de bedels een beetje gelijkmatig verdelen over de armband.
Ikzelf vind het niet geweldig, maar als zij dat graag wil hebben zou ik niet twijfelen. Je weet in ieder geval zeker dat ze dan iets krijgt waar ze blij mee is.
Oud 03-10-2007, 14:22
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Bedankt voor de reacties! Ik vind t goed om te horen dat die dingen wel wat kunnen hebben. Dat soort dingen gebeuren en als je er veel geld aan hebt uitgegeven zou het toch zonde zijn als het kapot ging

Ik ben na de tip van Marloes over imitatiebedels op zoek gegaan, en inderdaad die dingen zijn wel een stuk goedkoper. Ik moet maar even kijken hoe of wat, de stopkraaltjes is ook wel een goed idee, dan heeft ze en geen leeg kado, en kan ze zelf nog wat erbij kopen of vragen met de feestdagen
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Oud 03-10-2007, 16:12
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb er ook één! Best leuk. Af en toe krijg ik een bedeltje van iemand. Hij hoeft zeker niet helemaal vol te zitten, dan wordt 'ie ook erg zwaar. Nu heb ik er vijf (en een sluiting) en dat is wel prima.
Oud 12-10-2007, 14:16
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
www.trollbeads.com

veeeeel mooiere kraaltjes, mooiere sluitingen en leukere thema's. wel iets duurder maar dat komt omdat er meer zilver aan de kralen zit.
Oud 06-11-2007, 19:58
Brenty
Brenty is offline
Hey,

Mijn vriendin heeft ook zo'n armband, op zich best leuk. Ik weet in ieder geval altijd wat ik haar kado kan geven. Zij spaart niet alleen de originele Pandora, maar het moet van haar wel echt massief zilver of goud zijn.

Ik heb een vast webwinkel waar ik de bedeltjes altijd zonder problemen koop: www.polsmode.nl
Oud 09-11-2007, 16:01
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik vind het wel tof maar toch heb ik als verjaardagscadeau liever iets functioneels. trollbeads zijn trouwens idd een stuk toffer. die boeddakraal is gaaf.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 11-11-2007, 14:24
Verwijderd
Mijn mama heeft zo'n armband met een deel bedeltjes. Het is vrij prijzig, maar volgensmij wel van goede kwaliteit. Ik vind het wel een leuk cadeau, maar ik zou zoiets zelf nooit dragen.
Oud 14-11-2007, 14:57
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline


Deze armband wil ik, met alle dingen waar ik zoveel van houd.
Zoals een blikje cola, een ananas, een spook en een voetbal
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 14-11-2007, 15:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
[afbeelding]

Deze armband wil ik, met alle dingen waar ik zoveel van houd.
Zoals een blikje cola, een ananas, een spook en een voetbal
Hahahaha
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-11-2007, 00:18
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
[afbeelding]

Deze armband wil ik, met alle dingen waar ik zoveel van houd.
Zoals een blikje cola, een ananas, een spook en een voetbal
die ananas vet droog.
Me tante heeft de ketting. Maar ze zijn van hele goede kwaliteit en ik vind ze mooi, maar ze zijn ontzettend prijzig vooral die kralen dat wel.

Ik denk dat je er niet veel jonge mensen mee ziet rondlopen is omdat ze het misschien niet kunnen veroorloven.
Maar hee tof cadeau ik zou het in ieder geval leuk vinden.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 17-11-2007, 02:26
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
T was helemaal geslaagd ^_^ Ze was echt blij! Nu heb ik andere mensen ook uit de brand geholpen hoorde ik: nu weten ze kado's voor kerst hahaha

Bedankt voor de reacties! Geweldig forum dit
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Ads door Google
Oud 19-11-2007, 11:10
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
niet zeiken die kkhippieouders van jullie droegen vast ook allemaal bedelarmbanden, dit is gewoon de dopere versie net zoals die otazu crap, duur, dope, niet origineel
__________________
pr0n parades and drug raids
Oud 19-11-2007, 11:16
Verwijderd
ik vind het echt spuuglelijke dingen. en ook veel te duur.
Oud 19-11-2007, 11:42
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Geen idee waar het in dit topic over gaat maar mezelf kennende zal ik het vast KUT vinden. En mocht nou blijken dat ik dat toch niet vind dan zal ik alsnog vol blijven houden dat ikm dat wel vind. Dus.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 25-03-2008, 20:51
avo
avo is offline
Hey beste mensen


Kijk eens op de site www.sim-design.nl. Super mooie echt zilveren bedels en stukken voordeliger dan Pandora. Je kunt ze gewoon bij aan je Pandora armband doen, ik vind ze zelfs mooier dan de Pandora bedels
Oud 25-03-2008, 23:29
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
up
__________________
I love mittens made out of kittens
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Baksaaien op een doodnormale donderdag#1919
Verwijderd
500 12-05-2014 08:25
De Kantine Cadeautje voor vriendin
James.
15 23-04-2012 09:10
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw 2009
Verwijderd
246 11-12-2009 18:41
De Kantine sint/kerstcadeau
remy476
52 02-11-2005 16:06
Lifestyle wat is/zijn je lievelings-sieraad/sierraden?
waves
56 19-10-2004 20:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15.