Oud 14-05-2009, 18:05
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
wat een kutmuziek
__________________
a pill-popping jukebox
Advertentie
Oud 14-05-2009, 18:43
Verwijderd
Ik ging gisteren met iemand naar Zandvoort, en dat was chill behalve dat we in het begin half weg waaiden. Andere plek opgezocht, en toen was het WARM! En er waren allemaal kindjes die gingen golfsurfen, zoooo schattig (L) Vanavond zouden Urm en ik uitgaan, maar we worden oud, dus we gaan niet meer.
Oud 14-05-2009, 18:55
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Vandaag weer flink de studie genegeerd, circuittraininkje gedaan wegens ik voel me een luie tak en vanavond heb ik min of meer soort van een date.. Denk ik.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 14-05-2009, 19:29
Verwijderd
ik ging vandaag met mijn kindjes naar het museum en dat was een genot voor iedereen. vooral de bewakers vonden het leuk. net met een vriendin gegeten bij het krakershol eethuisje met een stel mafkezen aan tafel. nu ga ik winkelen.
Oud 15-05-2009, 14:14
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren ging ik overblijven en groep 3 brak de klas af en toen ik boos werd keek iedereen heel bang . Maar toen moest ik lachen en weg was mijn autoriteit. 's Avonds naar Angels & Demons geweest en daarna wat drinken in de Pintelier.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 15-05-2009, 18:37
Verwijderd
Ik ging gisteravond/nacht samen met Urm gillend naar huis kijken, ohh Gordon (L) Vandaag ging ik naar iemand toe die een shirt voor me ging maken met Nick van de Backstreet Boys er op, want morgen een 90's party! Maar het shirt is nog niet af, want alleen Nick's hoofd was natuurlijk niet genoeg, dus morgen verder knutselen in photoshop.
Oud 15-05-2009, 20:45
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
wat een kutmuziek
ja ik kijk de clip ook met m'n boxen uit

vandaag 1 na laatste dag bij m'n werk, nog 1 draaidag en dan wrap!!!11!! yaaay. nouja wel jammer want ik ben toch wel gek op die lui haha. heb wel weer meteen een aanbieding voor een kinderserie in de zomer, dolletjes <3 en nu ga ik eens flink bijslapen, m'n vriend zit in t buitenland dus kan ik ongegeneerd tot 17:00 in mijn nest liggen rotten als ik dat wil. heerlijk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-05-2009, 15:03
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Vanavond ga ik naar Gouda, want de oom van mijn vriendin is jarig. Wijn drinken, alles.
En morgen ga ik mijn tas inpakken, wantttt last minute had ik besloten een week naar Shanghai te gaan. Aangezien mijn vader maar niet naar Nederland komt, ga ik maar naar hem toe zz.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 16-05-2009, 17:07
Verwijderd
vet

ik heb gewerkt en dat was eigenlijk wel leuk. nu ga ik dingen weggooien want ik heb gewoon teveel zooi, en vanavond weer werken.
Oud 16-05-2009, 18:21
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren een etentje gehad met vrienden en dat was super gezellig, heerlijk gegeten! Daarna zijn we uitgeweest met de groep en dat was ook goed te doen! Vandaag heb ik dik uitgeslapen en zometeen eten maken. Vanavond is nog een beetje een verassing.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 17-05-2009, 22:30
Verwijderd
Ik ging gisteren naar een 90's party in mijn prachtige I (L) NICK, BSB 4-EVER shirt. Er was natuurlijk niemand verkleed, maar het was leuk! Lekker staan hossen, en daarna ging ik met een vriendinnetje naar de stad om te ontdekken dat we al best wel aangeschoten waren. Toen Urm vrij was, hoorde dat het hoogtepunt van de avond te zijn, maar ik kreeg ruzie met een of andere gast en toen gingen we maar naar huis haha.

Laatst gewijzigd op 17-05-2009 om 23:25.
Oud 17-05-2009, 22:56
Verwijderd
oftewel, toen ik vrij was, was uuf te stad om een normaal gesprek mee te voeren
Oud 18-05-2009, 11:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik ging gisteren naar een 90's party in mijn prachtige I (L) NICK, BSB 4-EVER shirt. Er was natuurlijk niemand verkleed, maar het was leuk! Lekker staan hossen, en daarna ging ik met een vriendinnetje naar de stad om te ontdekken dat we al best wel aangeschoten waren. Toen Urm vrij was, hoorde dat het hoogtepunt van de avond te zijn, maar ik kreeg ruzie met een of andere gast en toen gingen we maar naar huis haha.
Ik ga woensdag naar een '80 en '90 party (Huize Maas)

Ot: Vandaag stress, want college, schilderen bij een vriendinnetje, opruimen, drank kopen en collega's over de vloer. Allemaal op één dag. Maar ik denk dat het wel goed komt, want vandaag hoorde ik in college dat er twee hoofdstukken minder zijn dan ik dacht. Dat zou chill zijn, want dan hoef ik er nog maar twee te lezen .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-05-2009, 11:57
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisterochtend naar Angels & Demons, nou, tis dat ik er weinig voor betaalde anders zou ik het nog kutter vinden. Daarna even winkelen en naar de Art Fair, en ik snap echt NIET waarom Hirst die hele kunstmarkt nou naar de knoppen helpt met zn vlinders. Bah. Daarna uit eten geweest en voor het eerst in 4 maanden lasagna gegeten en toen nog wat gedronken en toen thuis nog Gomorra gekeken. Nou, die vind ik ook niet zo leuk. Vandaag is de hele dag thesis-dag, hoera!
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 20-05-2009, 16:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb 3 belachelijk soap-achtige weken gehad. Deze week voor het eerst rust aan mijn hoofd. Lekker gewerkt, en vanaf morgen Festival aan de Werf, jaja Weer ouderwets achter de bar. Ook wel eens leuk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-05-2009, 16:44
Verwijderd
gister meegeholpen digitale tv aan te sluiten bij meneer "ikmotdatnietwantdatkastjeislelijkendanmoetiknogeenafstandsbedieninghe bbenendatwilikniet" wat een succes was en nou heeft ie eindelijk fatsoenlijk beeld op zn hugeass hd tv, vandaag kleren gewassen en plantjes water gegeven en ms zo sporten maar eigenlijk heb ik geen zin
Oud 20-05-2009, 19:45
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb het gitaar spelen sinds deze week weer opgepakt en ik ben zo belachelijk slecht hahah maar het is wel leuk
vanacht heb ik teveel gezopen en te weinig geslapen en nu voel ik me beroerd maar eigenlijk moet ik vanavond natuurlijk uit want morgen hebben we vrij
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 20-05-2009, 20:47
Verwijderd
Gisteravond hadden we kijk avond, en er kwamen 4 mensen. De eerste was saai, de tweede was 24 en had haar vader meegenomen, en de vierde was homoseksueel to the max en stelde allemaal rare vragen. De derde was het zusje van Urm, dus die komt nu bij ons wonen Ik had m'n zinnen al op haar gezet, en met een beetje m'n zin doordrijven is het nog gelukt ook haha. Daarna met iemand Idiocracy gekeken, en gaan pitten. Vandaag in de zon gehangen met een boek, en net pastasalade gemaakt voor 1,30. Ik heb voor morgen nog 5 euro ofzo, en vrijdag eindelijk weer stufi.
Oud 20-05-2009, 21:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Yahoo, net meeting gehad met de festival aan de werf medewerkers. Wordt weer top dit jaar
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 21-05-2009, 00:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteravond had m'n h0megirl een mini-optreden in Waterfront, met haar band-coach dinges groepje, dus daar was ik heen geweest samen met haar tweelingzus.
't was best leuk, haar bandje was absoluut het best en meest relaxt en daarna hebben we nog bier staan drinken met alle andere mensen.
Met de zussen en een dude uit de band nog even naar Breakaway geweest voor een hamburgert en daarna terug naar Leiden.
Veels te laat gaan slapen en vandaag pas rond een uur of 12 wakker geworden en rondgesloft en muziek geluisterd enzo. Om 4 uur was er op de Uni nog een crash course voor Old English, wat ik absoluut nodig had, aangezien onze docente echt geen fuck over grammatica heeft verteld, wat toch best handig zou zijn als je elke week verwacht word een vertaling te maken.
Enniewee, het is nu wel iets duidelijker, gelukkig.Nu nog een week om te blokken voor het tentamen er is OMG, wat ben ik gestresst. Aaah.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 21-05-2009, 11:28
Verwijderd
Feestje.Daarna after bij mij met teveel mensen die van mijn huis een mooie puinzooi gemaakt hebben.Ook de politie kwam nog even langs maar die kon ik gelukkig vrij makkelijk buiten houden.Net de laatste 2 weggetrapt omdat ik moe was dus nu ga ik slapen.
Oud 21-05-2009, 13:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren eerst een feestje bij mij thuis en daarna naar '80's &'90's party en dat was übertjes Nu ben ik brak
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 21-05-2009, 22:08
Verwijderd
ik ben naar utrecht geweest, internationale studentenfeestje, behoorlijk leuk. gegeten bij de mac, waar ik 5 muizen heb gezien die ook rustig over de bankjes liepen lekker. ook nog twee botsingen gehad nu doet m'n been zeer en ga ik de hele nacht werken, maar eerst nog even ergens wat drinken met een vriendin.
Oud 22-05-2009, 10:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren gewerkt op FadW: Lady Linn and the magnificent seven is trouwens een aanrader om eens te beluisteren
Waren erg goed!
Overdag met de homies gaan zeilen: lees vooral veel chillen en blowen. Was erg gezellig

Vanmiddag even rustig aan. Ik moet nodig mijn kamer schoonmaken, maar ik vrees dat ik dat ga uitstellen en vanavond weer werken!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-05-2009, 20:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag de hele middag bij de Kagerplassen gezeten met m'n buuf en een poging gedaan tot 'studeren'. Het kwam meer neer op kletsen, thee drinken en broodjes vreten, maar goed, we hebben 't geprobeerd en ik ben lekker bruin geworden.
Nog wat zitten lezen op de bank over een of andere Saint nogwat en toen kreeg ik ineens heel erg behoefte aan feta, dus dat ging ik kopen. Heel raar, want normaal lust ik helemaal geen feta.
Straks Wim Helsen kijken en nog meer lezen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-05-2009, 20:57
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
^missch ben je zwanger.

Ik ben terug van de stad (LKF) en het was harstikke leuk behalve dat er opeens een stortbui was en ik nu al om 2 uur thuis was. No fun. Morgen nog een avond uit dus ik hoop 't goed te maken.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 22-05-2009, 22:16
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
^missch ben je zwanger.
Dan draag ik de zoon van God in m'n buik...
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-05-2009, 19:23
Verwijderd
Gisteren tot diep in de nacht chillen in het Vondelpark, vandaag een house warming, morgen naar m'n ouders, overmorgen naar Zappa Plays Zappa, volgende week tentamens. HMM
Oud 24-05-2009, 11:38
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Gisteren spontaan maar effe langs de kapper gegaan voor mijn grote vriend bob die ik al lang niet meer had gehad. 'snap avonds werken in de amsterdamse studio's, was wel leuk.
Oud 24-05-2009, 11:39
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vrijdag was ik op een acidfeestje en dat was tof. ik had alleen de volgende dag een gigantische kater en ik ben de hele dag misselijk geweest. 's avonds moest ik nog werken bij de thuiszorg, maar gelukkig waren de bejaarden weer (L). nu maar weer eens aan de studie, want tentamenweek. maar gelukkig wel in de zon.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2009, 23:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gister naar een optreden geweest van een kennis van een vriendin in een klein cafeetje in Dordrecht. Het had me 2 uur treinen/trammen gekost (Want geen treinen vanaf Den Haag HS grrr), maar het was erg gezellig. Je mag er nog binnen roken, ze deelden hapjes uit, er stonden kilo's pelpindas die je gewoon op de grond mocht pleuren en er was een bar-hond. <3
Tot na sluitingstijd blijven hangen met wat Delftse TU'ers en m'n beste vrienden en daarna een poging gedaan om terug te komen naar Leiden, wat dus een uur of 3 zou duren. Uiteindelijk maar richting Delft gegaan alwaar m'n vriendin de rammelbak van haar vriendje heeft geleend om naar huis te komen. Omg, wat was dat creepy, die auto bromde en rammelde aan alle kanten.
Half 5 thuis en 10 uur weer op om te gaan werken, waar ik natuurlijk te laat voor was omdat er nog steeds dezelfde problemen waren op het spoor. Ik heb het nu wel een beetje gehad met de NS.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-05-2009, 00:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
uitbundig gerepeteerd ivm demo-opname; eten gemaakt, daarna nog van de 'festival a/d werf'-event genoten, alsnog maar op een terras bier gaan drinken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-05-2009, 00:12
Verwijderd
Ik was een weekend in Emmen, en het was tof want m'n ouders waren op vakantie dus lekker het huis alleen. Zaterdag naar de dierentuin geweest, waar ik een beest heb gezien waar ik nog NOOIT van had gehoord: een PARELZWIJN (L) Daarna gingen we barbecueën met zo'n wegwerp ding, en het werkte vet goed Vandaag kwamen m'n ouders weer terug van hun vakantie, dus toen ging ik ook maar weer naar huis.
Oud 25-05-2009, 17:00
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vanochtend ff met een brak hoofd een HBO capaciteitenonderzoek gedaan, stelde geen reet voor dus nu mag ik voor 100% naar de filmacademie. nu nog ff de centjes bijeen sprokkelen. verder de rest van de week geen klussen dus kan ik lekker relaxen. morgen naar het strand deeeeenk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 25-05-2009, 17:18
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Bah tentamens
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 25-05-2009, 18:33
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Hele weekend stond het in teken van FadW.
Vandaag weer voor de klas. Even weer serieus doen.
Zometeen ga ik met mijn vriendinnetjes bbq-en in het park.
Morgen naar mijn ouders en 's avonds weer terug om een lekker biertje te doen op Neude
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-05-2009, 21:49
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Vandaag hangen en frisbeeën in het park!

En de rest vd week werken dusja.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 25-05-2009, 23:13
Verwijderd
Ik kwam er net achter dat ik morgen m'n tussenevaluatie van tekenen heb, en dan moet ik m'n eigen stijl kunnen laten zien. Beetje dom dat ik tot nu toe alleen maar dingen heb nagetekend, en dat ik me nu helemaal suf moet tekenen om morgen met iets fatsoenlijks aan te komen. O ja, en ik heb vanmiddag gewinkeld met Urm, en dat was te gekkkk. Nieuwe schoenen, en nu ben ik blij. En daarna ging ik naar de Jumbo, en daar was al het lekkere eten op, dus heb ik vies avondeten gehad omdat ik van mezelf geen pizza mocht.
Oud 26-05-2009, 12:41
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vanacht heeft het zo hard geregend dat ons halve pand is overstroomd, tot halverwege de huiskamer en een hoop kamers overstroomd. dus ik heb van half negen tot een half uur geleden staan dweilen. Heel m'n portfolio vernaggelt haha, nouja mag al van geluk spreken dat er geen brand is uitgebroken of een boom op t dak is gevallen. en toen stootte ik mijn kop tegen een stalen kastje en toen viel ik passed out dus nu heb ik een lichte hersenschudding, ach joah, heb toch vakantie...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-05-2009, 13:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Woon je in een kraakpand dan?
-
De pianostemmer komt zo om mijn piano te stemmen en ik vind het best spannend. Mijn vriendje heeft het espresso-apparaat alvast helemaal klaar gemaakt en ik hoef alleen nog maar op het knopje te drukken. Het gaat een uur duren en ik moet eigenlijk studeren, maar misschien moet ik ook wel verplichte praatjes maken. Misschien is hij ook wel heel aardig. Ik vind het altijd maar raar om vreemde mensen in je huis te ontvangen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 26-05-2009, 15:16
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja, we hebben wel eens eerder een overstroomde plee gehad, maar dit keer had het net even iets te hard geregend haha. ach voor die 80 euro in de maand vind ik 't wel prima hier in 't dorp was het wel chaos, overal omgewaaide bomen, huizen in de fik...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-05-2009, 16:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
80 euro? goddammit.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2009, 17:50
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Inclusief gas water licht en friet
Oud 26-05-2009, 19:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hoe/wat/waar!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-05-2009, 16:28
Verwijderd
Ik ging gisteren Pineapple Express kijken, en die was eigenlijk helemaal niet zo leuk. Misschien kwam het ook wel doordat ik echt heeeelemaal kapot was. Nu thuis, zo even snel opruimen en dan eten bij een vriendinnetje. Ik heb koppijjjjjnnnnn, bah.
Oud 27-05-2009, 18:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond het ook een suffe film.

Vandaag gewerkt, en voor de 2de keer in +- 1 week is er een fietsband lek. Die ga ik dadelijk dus maar eens plakken. Daarna wat stuf voorbereiden voor onze 2-track demoopname, iets voor school doen en met 1 oog de CL finale kijken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-05-2009, 19:36
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik heb tentamenweek en het ging heel goed, maar net heeft mn vader me AL mn motivatie weggenomen, door te zeggen dat een ezel zich niet drie keer aan dezelfde steen stoot. omdat ik laatst 2 tentamens niet heb gehaald. ik kan daar zo boos om worden, omdat ik die laatste echt uit onmacht niet gehaald heb . stomme autist. nu ga ik aan de maaltijdsalade en dan hoop ik dat ik zo mijn motivatie weer kan hervinden.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 27-05-2009, 20:17
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Succes

Pfff. 8 uur met dezelfde vervelende collega op 1 kamer begint een behoorlijk opgave te worden.. Vanavond nog ff sporten denk ik zo EN mn interrail route btje uitstippelen
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 27-05-2009, 22:16
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Gisteren was ik pas om 8 uur s'ochtends thuis, dus ik wilde vandaag helemaal niet uit. Maar dat bleek toch te moeten ivm man u en barcelona. Nou, ik was overgehaald om voor man u te zijn, ook om vds, maar na de eerste helft ben ik maar naar huis gegaan. Wat een slecht spel zeg.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 27-05-2009, 22:53
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik belde mn papa net tijdens een doelpunt en toen werd ie boos op me hahahihi kutvoetbal
__________________
a pill-popping jukebox
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 21:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 17:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.