Oud 28-12-2013, 10:07
Lovelyrosa
Lovelyrosa is offline
ja je kan nike air max sowieso aan op school !?!?
maar ik heb een vraag. ik heb gehord dat als je classics, 1's, of 90's draagt dat ook wat zecht over je muziek style. is dat zo? zo ja welke muziek luister je dan bij classics, 1's en 90's? weten jullie dat? want anders koop ik de verkeerde soort en sta ik voor paal haha

Laatst gewijzigd op 28-12-2013 om 10:10. Reden: spel fout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2013, 11:41
Barbaard
Avatar van Barbaard
Barbaard is offline
Van die houten sandalen waar die monniken in het hooge Himalaya gebergte in Napal op rond lopen.

Koop gewoon welke jij mooi/leuk vind. En luister de muziek wat jij leuk vind.
Jij bent jij, en de gene die daar anders over denken kunnen een vinger krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 12:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
dit is meer lifestyle. dus ik ga je topic verplaatsen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 13:13
Verwijderd
De mensen waarvan je dat hebt gehoord moet je vooral vermijden.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 18:55
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Waarom vraag je het niet gewoon aan de verkoper?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2013, 20:49
Verwijderd
Ik weet dat Nike Air Max in het algemeen wel eens gelinkt worden aan 'gabbers', maar ik heb nog nooit gehoord van een verschil tussen de verschillende soorten. Verder moet je gewoon dragen wat je mooi vindt en luisteren naar de muziek die je leuk vindt. Niemand zal er een probleem van maken hoor

[mening] Ik zou ze sowieso niet kopen, verschrikkelijk lelijke schoenen. Bah! [/mening]
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 09:21
Lovelyrosa
Lovelyrosa is offline
hahah okie dank je !
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 09:14
Verwijderd
Er lopen wel wat jongeren met die schoenen rond. Mijn broertje vindt ze ook helemaal geweldig.
Ik snap niet wat je schoenen met je muziekstijl te maken heeft. Luister gewoon wat je leuk vindt en draag wat je leuk vindt. De meesten luisteren wel van dat hiphopachtige muziek.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 01:05
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
AM1 is onder jongeren een schoen die heeeeeeel veel gedragen wordt. En dan niet per se door een bepaalde groep, maar gewoon door random personen. Staat helemaal los van je muzieksmaak.
'Vroeger' (in de jaren '90) werd airmax gelinkt aan de gabber-cultuur, vrijwel elke gabber liep toen op Classics. Tegenwoordig zie ik eigenlijk bijna geen Classics meer, alleen op hardcore feestjes eigenlijk als er van die oldschool gabbers rondlopen. Veel mensen zullen wel een link leggen met hardcore/de gabbercultuur als je op Classics loopt, maar /care je moet dragen wat je mooi vindt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Enquete Muziek; vul even in! :)
La-Dip
51 30-01-2008 22:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.