Oud 20-01-2016, 01:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
De avonden van reve kwam in dit jaar uit en ik weet geen titel, verzin er dan verdorie zelf maar een
Advertentie
Oud 20-01-2016, 01:08
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik had ook nog Saaimon van het Reve kunnen doen omdat het onder die naam gepubliceerd is.
Oud 20-01-2016, 01:10
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Iets anders, zijn er hier mensen met ervaring in houdingtherapie, iets als cesar of mensendieck? Ik ben het zo ontzettend, ontzettend beu om krom te lopen en ik word alleen maar krommer en krommer. Ik durf niet eens meer foto's met mezelf te bekijken.
Oud 20-01-2016, 01:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb cesar/mensendieck gehad. Wat wil je weten?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-01-2016, 01:49
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
ik wil weten waarom je nog zo laat wakker bent! Nee hoor. Heb je er wat aan gehad? Is het een beetje zweverig?
Oud 20-01-2016, 02:40
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Goeie titel
Oud 20-01-2016, 03:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De avonden is een van mijn lievelingsboeken!
Oud 20-01-2016, 07:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mensendieck gehad en dat was zeker niet zweverig. Juist heel praktisch en goed voor je bewustwording. Verder was ik toen aan het puberen en had ik niet zo'n zin om thuis al die oefeningen te doen maar vond het daar altijd wel leuk. Als je het vergoed krijgt zou ik het gewoon proberen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-01-2016, 07:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iets anders, zijn er hier mensen met ervaring in houdingtherapie, iets als cesar of mensendieck? Ik ben het zo ontzettend, ontzettend beu om krom te lopen en ik word alleen maar krommer en krommer. Ik durf niet eens meer foto's met mezelf te bekijken.
Ik vond mensendieck wel fijn, maar thuis netjes de oefeningen doen vond ik minder Er wordt je ook een stukje bewustzijn bijgebracht, dus ik zit wel beter sinds ik daar heen ging.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-01-2016, 09:42
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Iets anders, zijn er hier mensen met ervaring in houdingtherapie, iets als cesar of mensendieck? Ik ben het zo ontzettend, ontzettend beu om krom te lopen en ik word alleen maar krommer en krommer. Ik durf niet eens meer foto's met mezelf te bekijken.
Niet een van die twee in de strikte zin van het woord, maar wel houdingtherapie/oefentherapie bij de fysio. Dat beviel erg goed, voor het eerst in ehm, vijftien jaar of zo, zitten mijn schouders niet meer tegen mijn oren geplakt en kan ik de spieren tussen m'n schouders bewuster aanspannen. Maar het vraagt wel veel discipline. Ik zou gewoon gaan uitproberen als ik jou was, want dit gaat natuurlijk nooit vanzelf weg, en wordt hoe langer hoe moeilijker te veranderen.
Oud 20-01-2016, 12:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik wil weten waarom je nog zo laat wakker bent! Nee hoor. Heb je er wat aan gehad? Is het een beetje zweverig?
Ik was nog zo laat wakker omdat ik me aan het verdiepen was in omega vetzuren en toen was het opeensch één uur!

Het was absoluut niet zweverig, maar echt super down-to-earth. Je werkt aan je houdingen en traint met oefeningen de spiergroepen die sterker moeten worden/moeten helpen je houding te verbeteren. Er horen wel thuisoefeningen bij, maar de mijne leken zoveel op mijn yoga-oefeningen dat ik ze nooit gedaan heb.
Mijn therapeute gaf me destijds ook veel praktische tips mee. Zo kwam ik voor mijn rug, maar had ik na het verzwikken van mijn voet een wat wiebelige enkel overgehouden. Ze gaf toen de tip om elke dag tanden te poetsen op één been, zodat die spieren wat sterker werden. Kleine moeite en het werkte supergoed.
Als ik jou was, zou ik het gewoon uitproberen Wat Quis al zegt; hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt iets te veranderen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-01-2016, 12:17
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oke, dat ga ik doen! Bedankt voor jullie ervaringen!

p.s.

Daar heb ik dan wel een verwijsbrief voor nodig toch, als ik het wil laten vergoeden vanuit mijn aanvullende verzekering? Chips, ik was vorige week nog bij de huisarts voor een verwijsbrief voor de chirurg, had ik gelijk even moeten vragen :""(
Oud 20-01-2016, 12:29
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik denk het wel, ja Als je huisarts telefonische consulten doet, zou ik gewoon even bellen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-01-2016, 12:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Daar heb ik dan wel een verwijsbrief voor nodig toch, als ik het wil laten vergoeden vanuit mijn aanvullende verzekering? Chips, ik was vorige week nog bij de huisarts voor een verwijsbrief voor de chirurg, had ik gelijk even moeten vragen :""(
Nee/meestal niet, zie de voorwaarden van je verzekering. Maar een consult/verwijsbrief van de huisarts is natuurlijk "gratis", dus zoveel maakt het niet uit
Oud 20-01-2016, 13:13
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Oke, dat ga ik doen! Bedankt voor jullie ervaringen!

p.s.

Daar heb ik dan wel een verwijsbrief voor nodig toch, als ik het wil laten vergoeden vanuit mijn aanvullende verzekering? Chips, ik was vorige week nog bij de huisarts voor een verwijsbrief voor de chirurg, had ik gelijk even moeten vragen :""(
Als je nog niet weet waar je precies heen wil/moet, is het beter dan aan de huisarts te vragen, óf aan de fysio, waar je zonder verwijzing heen kunt (verzekert of niet).
Oud 20-01-2016, 16:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zonder verwijsbrief kost het je meestal een extra consult maar verschilt per verzekeraar. Zou gewoon even de assistente bellen of de huisarts dat kan regelen en je hem opgestuurd krijgt of op kan halen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-01-2016, 16:44
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Goede titel! Ik luisterde altijd De Avonden op radio 1 vroegah.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-01-2016, 17:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb ik hier eigenlijk al verteld dat ik auditie mag komen doen bij de DNOA?
Ads door Google
Oud 20-01-2016, 17:35
Verwijderd
Je maakt toch de overstap naar de tandartsenpraktijk, en dan nog wel in Amerika! Gefeliciteerd!

Dental Network of America, LLC.
Oud 20-01-2016, 17:36
Verwijderd
Nee Nederlandse opera dus. Nu oprecht gefeliciteerd!
Oud 20-01-2016, 17:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iets met mondholtes ja!! dankjewel
Oud 20-01-2016, 17:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
gefeliciteerd! Wat gaaf.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-01-2016, 17:52
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik lees op hun site dat het is weggelegd voor een beperkt aantal mensen dus het zal wel iets betekenen als je dan auditie mag komen doen!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-01-2016, 17:53
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Kijkt iemand Celblok H? Wat een heerlijke seizoensopener he
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 20-01-2016, 17:57
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
oh he afl 3 en 4 staan ook online. Dankjewel sbs6!
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 20-01-2016, 18:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik lees op hun site dat het is weggelegd voor een beperkt aantal mensen dus het zal wel iets betekenen als je dan auditie mag komen doen!
Klopt. Het is harde concurrentie. Zijn maar 6 plekken ofzo. Een oud studiegenoot mag ook komen dus dat wordt gezellig. .
Oud 20-01-2016, 18:33
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heb ik hier eigenlijk al verteld dat ik auditie mag komen doen bij de DNOA?
Omg, wat vet! Moet je dan weer terug naar Nederland?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-01-2016, 18:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gaaf hoor, fiss0l! Wanneer moet je?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-01-2016, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Heb ik hier eigenlijk al verteld dat ik auditie mag komen doen bij de DNOA?
Wat gaaf!

Hier zijn eindelijk de fruitvliegjes weg. Helemaal gestoord werd ij van die kutbeesten.
Oud 20-01-2016, 19:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Heb ik hier eigenlijk al verteld dat ik auditie mag komen doen bij de DNOA?


Maar dat betekent dan wel dat je weer weg moet uit Wenen, neem ik aan?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 20-01-2016, 21:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik aangenomen word zit ik twee jaar in Amsterdam ja. Daarna zien we verder.
Oud 20-01-2016, 21:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Is je probleem met zeurende huisgenoten wel opgelost.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-01-2016, 22:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Gefeliciteerd, Fizzle.
Oud 20-01-2016, 23:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gaaf fizzle!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2016, 06:59
Verwijderd
Gaaf Fizzle, gefeliciteerd!
Oud 21-01-2016, 07:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gaaf Fizzle
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 21-01-2016, 07:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb zo herexamen en een ander examen en ik ben heel bang dat ik mijn her ga verneuken en nog een jaar naar school moet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-01-2016, 07:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb zo herexamen en een ander examen en ik ben heel bang dat ik mijn her ga verneuken en nog een jaar naar school moet
Rustig LP, je kunt dit!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2016, 09:52
Verwijderd
Komt goed Phoebe, succes!
Oud 21-01-2016, 10:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb werkelijk geen idee of ik deze goed heb gemaakt of compleet heb verneukt. Het was zo'n raar examen, met hele lange en vreemde opdrachten. Moest van een tekening VIJFTIEN dingen benoemen en vertellen waarom blabla. Van 2 kon ik niet eens uitmaken wat ze waren, laat staan erover vertellen. Echt belachelijk. Wel weer veel dingen die niet in het boek staan, maar aanzienlijk minder dan de vorige keer. En ik kwam toch een aantal dingen tegen die ik herkende uit boek 2, terwijl dit examen boek 1 was.

Als ik weer een onvoldoende heb, ga ik wel even flink klagen, want dan heb ik me 2x heel goed voorbereid zonder resultaat en dan ligt het niet meer aan mij, dacht ik zo.

Ik zit nu in de kantine nog een beetje boek 2 te leren, maar met al die luidruchtige mensen om me heen, lukt dat niet zo goed. En met muziek op ook niet /zwaarleven. Gelukkig heb ik wel warme chocomelk dat maakt alles altijd een beetje beter.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-01-2016, 10:21
Verwijderd
Wanneer krijg je de uitslag? Misschien vakt het wel mee - ik had laatst een toets die ik dacht ontzettend verneukt te hebben, en ik had een 6,8!
Oud 21-01-2016, 12:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik weet weer welke afspraak ik vrijdagmiddag had staan. Gelukkig kwam ik er op tijd achter!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2016, 12:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 21-01-2016, 12:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoor de uitslag meestal pas een paar weken later.

De tweede was ook sheit. Heb wel bij bepaalde vragen gezet dat ik die nog nooit in het boek of de praktijk was tegen gekomen, maar verder heb ik maar weer common sense gebruikt, want het boek had ik in ieder geval niet hoeven te lezen. Maar ik hoop op een wonder!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-01-2016, 13:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ben nu op werk, zit voor het eerst sinds 8 uur te eten. Ik ben tussendoor even thuis geweest om mijn boek te dumpen, het was dat of een half uur op de bus wachten op het station met 5 kilo in mijn tas (dezelfde bus die ik nu nog heb kunnen halen op mijn dooie gemak trouwens).

Mijn katjes waren superblij dat ik thuis was en superbeledigd dat ik vrijwel gelijk weer weg ging
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-01-2016, 13:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Katbeest hier was ook heel blij dat ik net weer thuiskwam. Net zo blij als mijn maag denk ik
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2016, 19:59
Verwijderd
Ik las kutbeest
Oud 21-01-2016, 20:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Dat lees ik ook steeds
Oud 21-01-2016, 20:25
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Vandaag was ik voor een interview met een oud-docent op mijn oude middelbare school en het was fascinerend en extreem ongemakkelijk tegelijk. Heel veel docenten herkenden me niet maar toch ook weer wel maar konden de visuele informatie niet koppelen met wat ze herinneren en het was een grote mindfuck voor de meesten. De docente engels kwam naar me toe om te zeggen dat ze vond dat ik een knappe kerel was geworden
Oud 21-01-2016, 20:27
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
m.a.w. daarvoor was ik een lelijk joch
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.