Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 14:28
Bram
Bram is offline
Belgische sportpersoonlijkheid gisteren gewonnen door Marc Herremans.
Even uitleg voor degenen die het niet weten: de sportpersoonlijkheid-trofee heeft in principe niks te maken met resultaten (alhoewel die wel mee tellen natuurlijk!) maar eerder met karakter, hoe de persoon overkomt, kortom inderdaad zijn persoonlijkheid!
Marc Herremans was een triatleet die in 2001 6e eindigde op de 'Iron Man' in Hawai, maar vorig jaar verlamd raakte aan beide benen. Doch amper enkele maanden na zijn verlamming nam hij al opnieuw deel aan de Iron Man voor gehandicapten, waar hij wel al moest opgeven na het zwemmen, ondermeer ook door een ziekte.
Herremans is een terechte winnaar, dit verdiend echt 100X chapeau om zo te knokken tegen zo'n (mentale) klap !Een persoon die steeds positief blijft en daar dan ook de bewondering van de mensen en jury's voor kreeg.
Herremans ging Kim Clijsters, Johan Museeuw, Marc Wilmots en Kim Gevaert vooraf.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 14:46
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik keek gister een stukje, ik kon alle deelnemers op die Marc na Daarom was ik ook erg verbaast dat hij de meeste stemmen kreeg, maar nu weet ik wat hij doet.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:23
Bram
Bram is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Ik keek gister een stukje, ik kon alle deelnemers op die Marc na Daarom was ik ook erg verbaast dat hij de meeste stemmen kreeg, maar nu weet ik wat hij doet.
en hij verdient het wel hé na zo'n lijdensweg en dan zo terug knokken !
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:39
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik zou het beter gevonden hebben als hij het volgend jaar zou winnen, als het de IRON MAN wel volledig had kunnen uitmaken, dus zonder ziek te worden.
Dit neemt niet weg dat hij het dit jaar niet had mogen worden hoor.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Sportpersoonlijkheid 2002 van Nederland
Tofke_H
25 17-01-2003 18:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.