Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 21:18
Bram
Bram is offline
Timmy Simons heeft zonet de Gouden Schoen ontvangen voor beste speler van het jaar 2002. Simons speelde vooral een beresterke heenronde vh seizoen 02-03 EN wist ook Europees en op het WK te overtuigen.
De 2e plaats ging naar de winnaar van vorig jaar, Wesley Sonck, de 3e plaats naar de 37(!)jarige Danny Boffin van St-Truiden.
Marc Wilmots kreeg een life time achievement award overhandigt voor een schitterende carrière. Vorig jaar won marc Degryse dit nog, 2 jaar geleden Luc Nilis in mindere omstandigheden.
De gouden stud (meest sexy speler vd competitie!) is voor Dirk Huysmans, de gouden cup (mooiste spelersvrouw!) gaat naar Evelien Hoste, vrouw van lierse-speler Bjorn de Wilde.
Patrick 'boem boem' Goots scoorde de mooiste goal vh jaar.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2003, 09:14
Souljah
Souljah is offline
Boem Boem
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 10:44
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik toch had ik liever dat Danny Bovin hem gewonnen had, Simons wint hem in een van de volgende jaren nog wel eens.

Dat van de spelersvrouw vind ik nogal -achtig.


De life time achievement award voor Marc Wilmots is gewoon normaal, al hadden ze hem die beter gegeven na het beëindige van zijn loopbaan als voetballer. Het was toch mooi hetgene van Koen Wauters.

Trouwens, je vergeet te melden dat Marc Wilmots ook de prijs voor beste Belgische voetballer in het buitenland won.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 11:09
Bram
Bram is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:

Trouwens, je vergeet te melden dat Marc Wilmots ook de prijs voor beste Belgische voetballer in het buitenland won.
Wat ik dan eigenlijk wel weer onterecht vindt, dat is gewoon op basis van zijn schitterende prestaties met de Rode Duivels, maar bij zijn club Schalke 04 had hij eigenlijk 1 van de mindere seizoenen mee gemaakt, viel geregeld naast de ploeg.
Dan vind ik dat Thomas Buffel of Joos Valgaeren wel mocht winnen.
En Boffin heeft wel te weinig puntne gekregen id 1e stemronde vind ik. Hetzelfde voor Sonck die zeker id 1e stemronde véél meer moest halen, gezien zijn prestaties. na de 1e stemronde was eigenlijk wel geweten dat Simons ging winnen, wat overigens ook wel terecht is, daar niet van.Maar kvind toch dat Simons en Sonck veel dichter bij elkaar moesten eindigen dan de grote puntenmarge die er toch tussen hen gaapt.
Overigens werd Josip Skoko nog 4e en Yves Van der Haeghe 5e.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:05
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik vond marc wilmots wel een symphatieke voetballer
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 18:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Bram schreef:
Wat ik dan eigenlijk wel weer onterecht vindt, dat is gewoon op basis van zijn schitterende prestaties met de Rode Duivels, maar bij zijn club Schalke 04 had hij eigenlijk 1 van de mindere seizoenen mee gemaakt, viel geregeld naast de ploeg.
Dan vind ik dat Thomas Buffel of Joos Valgaeren wel mocht winnen.
*is Wilmots-fan* Neuh, je hebt ongelijk

Achja, Valgaeren eventueel, al is die nogal wat gekwetst geweest. Buffel is pas bekend geraakt sinds ie echt rode duivel is, dus ook eigenlijk niet.


Citaat:
Bram schreef:
En Boffin heeft wel te weinig puntne gekregen id 1e stemronde vind ik. Hetzelfde voor Sonck die zeker id 1e stemronde véél meer moest halen, gezien zijn prestaties. na de 1e stemronde was eigenlijk wel geweten dat Simons ging winnen, wat overigens ook wel terecht is, daar niet van.Maar kvind toch dat Simons en Sonck veel dichter bij elkaar moesten eindigen dan de grote puntenmarge die er toch tussen hen gaapt.
Overigens werd Josip Skoko nog 4e en Yves Van der Haeghe 5e.
Yup, dat klopt. Zowel Boffin als Sonic verdiende de eerste ronde veel meer punten, maar toen was de winnaar al bekend, zoals je zelf aanhaalt.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:03
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Voor wie is de Ebbenhouten schoen dit jaar?
__________________
Project Mayhem
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:46
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik dacht dat Wesley Sonck wel zou winnen, maar nee hoor
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 20:27
mobie
mobie is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
*is Wilmots-fan* Neuh, je hebt ongelijk

Yup, dat klopt. Zowel Boffin als Sonic verdiende de eerste ronde veel meer punten, maar toen was de winnaar al bekend, zoals je zelf aanhaalt.
Wel niet vergeten dat Sonck in de eerste ronde een beetje het slachtoffer van de successen van Racing Genk was, hoe onlogisch het ook moge klinken. De hele ploeg van Genk kreeg in de eerste stemronde veel punten, ten nadele van Sonck dus.

Oververdiende winnaar trouwens
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:24
Bram
Bram is offline
Citaat:
mobie schreef:
Wel niet vergeten dat Sonck in de eerste ronde een beetje het slachtoffer van de successen van Racing Genk was, hoe onlogisch het ook moge klinken. De hele ploeg van Genk kreeg in de eerste stemronde veel punten, ten nadele van Sonck dus.

Oververdiende winnaar trouwens
bwa kweet ni echt, Sonck moest toch voor alle andere genk-spelers komen zeker weten.
Wat me ook wel op viel is dat Koen Daerden niet id top 10 stond na de 1e stemronde, het WK is dus wel héél belangrijk, en dat terwijl het eigenlijk gaat om een referendum voor beste speler vd COMPETITIE.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 00:39
mobie
mobie is offline
Citaat:
Bram schreef:
het WK is dus wel héél belangrijk, en dat terwijl het eigenlijk gaat om een referendum voor beste speler vd COMPETITIE.
Niet mee eens, waarom moeten dan de stemformulieren vd eerste ronde pas ingevuld worden na het wk?
En het lijkt me wel duidelijk dat het niet om de competitie, maar over een gewoon kalenderjaar gaat: anders zou de gouden schoen wel op het einde vh jaar uitgereikt worden. Als je de beste vd competitie wil weten, moet je kijken naar diegene die op het einde vh seizoen profvoetballer vh jaar word.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 08:59
Bram
Bram is offline
Citaat:
mobie schreef:
Niet mee eens, waarom moeten dan de stemformulieren vd eerste ronde pas ingevuld worden na het wk?
En het lijkt me wel duidelijk dat het niet om de competitie, maar over een gewoon kalenderjaar gaat: anders zou de gouden schoen wel op het einde vh jaar uitgereikt worden. Als je de beste vd competitie wil weten, moet je kijken naar diegene die op het einde vh seizoen profvoetballer vh jaar word.
ik ben er mee eens dat het wk en de cl moeten mee tellen, maar dan moeten ze het ook in hun reglement zetten.
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 20:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Hmmz.. is het niet de beste speler uit de competitie? Dus CL ed ook mee tellende???



trouwens : Marc Wilmots heeft in de Gotische zaal van het stadhuis van Brussel de Trofee voor Sportverdienste ontvangen uit handen van prins Filip. De voormalige kapitein van de Rode Duivels kreeg de trofee "als bekroning van een carrière en omwille van zijn inzet voor de nationale ploeg en zijn internationale uitstraling."
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
De Kantine PimPamPet-Categorieën
diamondvoodoo
21 02-04-2003 19:06
Vrije tijd België en het WK
- Praga Khan -
238 29-06-2002 09:45
Levensbeschouwing & Filosofie De beoordeling/het profiel van Jezus Christus
Verwijderd
11 05-05-2002 18:28
Vrije tijd De Gouden Schoen
Sportingboy
57 24-01-2002 11:22
Vrije tijd verkeerde schoenen
EmilioFCG
0 04-01-2002 13:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:58.