Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 12:55
br4m
br4m is offline
mee eens"?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 12:59
DjTiesto
Avatar van DjTiesto
DjTiesto is offline
nee.
__________________
Almelo Pauper...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:22
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
nee
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:40
Verwijderd
ja
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:12
Verwijderd
En we zetten er allemaal weer goede argumenten bij

Ik ben daar niet mee eens. Imo is dat Roger Federer. Federer is completer, beheerst meer slagen. Roddick moet het vooral hebben van z'n harde slagen, maar blinkt niet uit op andere vlakken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:14
br4m
br4m is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-08-2003 @ 15:12:
En we zetten er allemaal weer goede argumenten bij

Ik ben daar niet mee eens. Imo is dat Roger Federer. Federer is completer, beheerst meer slagen. Roddick moet het vooral hebben van z'n harde slagen, maar blinkt niet uit op andere vlakken.
bij hun 2 ligt het aan de ondergrond waarop ze tegen eklaar moeten op hardcourt is roddick beter op gras federer
maar ik vind federeer vaak slechte periodes hebben dat ie btje onconstant is
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 16-08-2003 @ 15:12:
En we zetten er allemaal weer goede argumenten bij

De topicstarter kan beter een poll openen, ipv vragen 'Mee eens'?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:39
Sjoukie
Sjoukie is offline
Andy is altijd mijn favoriet geweest (heb fotos+handtekening weten te scoren.) en op dit moment is hij absoluut de beste van t circuit....
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:19
br4m
br4m is offline
Citaat:
verisme schreef op 16-08-2003 @ 15:39:
Andy is altijd mijn favoriet geweest (heb fotos+handtekening weten te scoren.) en op dit moment is hij absoluut de beste van t circuit....
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:37
Bravo
Bravo is offline
Jazeker! Maar heb geen zin om het te beargumenteren.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:05
Verwijderd
Dat zei men ooit ook van Marat Safin of Marcelo Rios. Kijk wat er met hen gebeurd is. (Of wat er met Hewitt aan het gebeuren is.)


Heeft die Roddick eigenlijk al es een Grand Slam gewonnen?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 12:15
Sjoukie
Sjoukie is offline
Neej, geen grandslam gewonnen, wel dit jaar halve finale wimbledon en Australian open en kwartfinales, ik dnek dat ie er dit jaar echt klaar voor is
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:09
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
op dit moment is Roddick de beste, ik bedoel hoe vaak wint iemand zoveel partijen op rij. 2 Master-seriestoernooien op rij winnen is wel heel knap. Maar qua slagenarsenaal is Federer in mijn ogen veel en veel completer, alleen ontbreekt het dit Supertalent nog aan de nodige koelbloedigheid. Te vaak gaat hij nog choken. Roddick is wat dat betreft ijzersterk, goede mentaliteit. Wat Safin betreft, die heeft een blessure en is dus nog niet topfit. Hij komt nog wel terug, dat weet ik zeker, met zo'n goede service en van die mokerslagen kan hij op goede dagen van iedereen winnen, maar hij is mentaal gezien nog onstabieler dan Federer, wat wel een groot nadeel van hem is.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 08:10
number9
number9 is offline
Hele goede tennisser maar nog niet de beste, maar t komt eraan
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:04
Verwijderd
geef hem nog een paar jaar
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 11:37
Sjoukie
Sjoukie is offline
vannacht 1e wedstrijd tegen henman waa ie paar weken geleden nog van verloor.....wat verwachten jullie?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 23:59
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
verisme schreef op 26-08-2003 @ 12:37:
vannacht 1e wedstrijd tegen henman waa ie paar weken geleden nog van verloor.....wat verwachten jullie?
ij gaat echt ontzettend makkelijk winnen
Geloof dattie niks heel laat van die zielige Tim
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 00:11
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Eigenlijk was Pete Sampras mijn favoriet maar ja, die is er nou mee gestopt.
Ik denk dat Andy Roddick wel 1 van de beste is. Maar niet overduidelijk DE beste.


Trouwens......is misschien een domme vraag, maar zoveel hou ik me ook nie met tennis bezig; Doet Anna Kournikova nou nog wat in de tennis???
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-08-2003, 11:38
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-08-2003 @ 01:11:

Ik denk dat Andy Roddick wel 1 van de beste is. Maar niet overduidelijk DE beste.

Dat vind ik ook, al een aantal jaren is hij een van mij favorieten en je ziet hem gewoon groeien. Maar dé beste is hij nog zeker niet!
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 11:40
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 27-08-2003 @ 01:11:

Trouwens......is misschien een domme vraag, maar zoveel hou ik me ook nie met tennis bezig; Doet Anna Kournikova nou nog wat in de tennis???
Volgens mij niet... die profiteert nu gewoon van het geld van haar Enrique... ofniet ? Naja... ze tennist niet meer zo profesioneel als ze eerst deed
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:03
br4m
br4m is offline
als schalken wint vanavond moet hij tegen andy roddick
weining kans voor sjeng voorspel ik
ik heb andy roddick zien spelen in us open, hij is veel rustiger geworden vind ik, zijn backhand is gewoon solide maar die forehand slaat hij zo ontzettend hard en ggeplaatst
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:22
Sjoukie
Sjoukie is offline
aad, zijn forehand en service zijn gewoon dodelijk, en ook zn netspel wordt veel beter, won bijna al zn punten aan t net tegen malisse, en zoals je al zei, zn backhand is ook solide, en zn mentaliteit is veel beter geworden, veel rustiger op de baan, kortom hij heeft alles om een toernooi als de US-open te winnen!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:45
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
ik denk ook wel dat Andy zal winnen van sjeng, maar ja....Sjeng moeten we ook niet onderschatten vind ik. Ik vind alleen dat Sjeng niet echt in topvorm is
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 12:54
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vannacht waarschijnlijk: Schalken - Roddick
Hoop dat Sjeng wint, maar Roddick is in topvorm, zal echt moeilijk worden.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:30
Sjoukie
Sjoukie is offline
Ik hoop en denk dat andy wint in 3 setjes, sjeng is aardig in vorm maar roddick is gewoon the best!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 14:54
Verwijderd
Schalken heeft het voordeel van de underdog en Andy heeft met grote druk te maken. Andy is wel een klasse beter natuurlijk, maar als het meezit... Het wordt sowieso een viersetter...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 27-08-2003 @ 12:40:
Volgens mij niet... die profiteert nu gewoon van het geld van haar Enrique... ofniet ? Naja... ze tennist niet meer zo profesioneel als ze eerst deed
Ik vermoed dat haar portemonnee nog voller is dan die van haar Enrique.

Overigens is Kournikova al enige tijd geblesseerd en ik vermoed dat ze met een paar maanden weer terug is. Kijken of ze wederom stabiel in de top-10 of top-20 gaat komen, zoals ze - en dat is door iedereen wellicht vergeten - enige jaren gestaan heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 16:59
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
verisme schreef op 05-09-2003 @ 14:30:
Ik hoop en denk dat andy wint in 3 setjes, sjeng is aardig in vorm maar roddick is gewoon the best!
nouw, leuk is dat !!! BEn je amerikaan ofzow...
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 17:36
Sjoukie
Sjoukie is offline
Neej, k ben 100% Nederlands maar ook een hele grote Andy Roddick fan al jaren, dusss.....als Sjeng toch wint, superjammer maar dan hoop k ook dat sjeng all the way gaat natuurlijk, maar t is gewoon dat op 1 bij mij Andy staat en op 2 Sjeng....duss RODDICK MOET WINNEN!!!!l
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:17
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Hij maakt op dit moment Sjeng met de grond gelijk
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 05-09-2003 @ 22:17:
Hij maakt op dit moment Sjeng met de grond gelijk
4-6. 2-6 en 1-2 op dit moment. Het gaat inderdaad niet echt goed.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:36
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Lijdensweg van Schalken zit erop..Mooi toernooi geweest voor hem, Roddick was een maatje te veel..
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:39
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 05-09-2003 @ 22:36:
Roddick was een maatje te veel..
Jammer, maar toch heeft hij weer een goed toernooi gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:41
Verwijderd
Pfff, die slaat echt hard die gozer zeg. Op een moment had een lijnrechter geluk dat ie de bal nog kon ontwijken

Tsja, Agassi is nu de enige die hem nog kan stoppen denk ik (misschien Hewitt, maar die acht ik minder kans in de finale te komen dan Agassi)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:51
br4m
br4m is offline
roddick tegen nalbandian vandaag
ik denk een hele moeilijke wedstrijd voor roddick, nalbandian is erg sterk laatste tijd
k denk een vijfstter voor roddick
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 21:59
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
br4m schreef op 06-09-2003 @ 12:51:
roddick tegen nalbandian vandaag
ik denk een hele moeilijke wedstrijd voor roddick, nalbandian is erg sterk laatste tijd
k denk een vijfstter voor roddick
whaha, nouw dat denk ik niet !!!
Op dit moment staat de argentijn met 2 sets tegen 0 voor
Gaat denk ik een 3 setter voor nalbandian worden

Dat hadden die amerikaantjes vast niet aan zien komen!!
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 23:04
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
wat een klote publiek is dat dan ook weer zeg!!!!
Gaan ze een beetje "OUT" roepen midden in een rally !!!!!
ZOOWW onsportief. daar word ik dacht echt pissig van. nalbandian zat 2 puntjes van de wedstrijd vandaan en dan gaan die amerikanen zo dom doen

Nu hoop ik zeker dat nalbandian gaat winnen
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:25
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
op dit moment is Juan Carlos toch echt de beste. Hoe hij gister Hewitt en vandaag Agassi vernederde was fantastisch. Vanuit het achterveld is hij onverslaanbaar en ook zijn loopvermogen is uitstekend
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 02:28
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 06-09-2003 @ 22:59:
whaha, nouw dat denk ik niet !!!
Op dit moment staat de argentijn met 2 sets tegen 0 voor
Gaat denk ik een 3 setter voor nalbandian worden

Dat hadden die amerikaantjes vast niet aan zien komen!!
En jij had dit wedstrijdverloop niet aan zien komen.
Echt sportief zijn de supporters niet, dat geef ik toe.
Maar het is bullshit dat Nalbandian daarom dat punt niet maakte.
Normaal laten ze de bal dan lopen of slaan ze hem in het net, en niet over het net en pas zeiken als de bal uit is.
Verder ben ik het met de precieze stelling eens

DE tennisser van DIT moment is Andy Roddick.
Alleen heeft hij morgen een hele zware kluif aan Ferrero, ik denk dat hij Roddick morgen helemaal kapot laat lopen met dropshots.
Verder denk ik dat Roddick Ferrero wel kan verslaan in de rallies vanaf de baseline
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 09:09
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
David sloeg hem express in het net omdat hij twijfelde bij die bal hoor....en Roddick had ook weleens iets sportiever kunnen zijn. Ik had zo in ieder geval niet willen winnen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:26
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Het probleem met amerikanen is dat ze altijd een valse bescheidenheid/oprechtheid tonen.
maar in werkelijkhed vinden ze zichzelf altijd de grootste en de beste, als er dan een argentijnse tennisser roet in het eten komt gooien kunnen ze dat niet hebben en worden die mensen op de tribune ineens hersenloze kretologie-beoefenaars.
ik krijg steeds minder respect voor de US-open en de entourage eromheen. het is gewoon pure vergalling van de tennissport.

Nalbandian had gewoon in die finale moeten staan, een man met zijn tenniskwaliteiten had dat verdiend en zeker in de wedstrijd van gister.
de amerikanen moeten zich schamen, heel diep schamen....
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:06
squat
squat is offline
Heeft Nalbandian nog een interview gegeven na de partij?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:55
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Bazz schreef op 07-09-2003 @ 03:28:
En jij had dit wedstrijdverloop niet aan zien komen.
Echt sportief zijn de supporters niet, dat geef ik toe.
Maar het is bullshit dat Nalbandian daarom dat punt niet maakte.
Normaal laten ze de bal dan lopen of slaan ze hem in het net, en niet over het net en pas zeiken als de bal uit is.
Verder ben ik het met de precieze stelling eens

DE tennisser van DIT moment is Andy Roddick.
Alleen heeft hij morgen een hele zware kluif aan Ferrero, ik denk dat hij Roddick morgen helemaal kapot laat lopen met dropshots.
Verder denk ik dat Roddick Ferrero wel kan verslaan in de rallies vanaf de baseline
Nee, dit had ik idd niet aan zien komen. Ik had al een hekel aan amerikanen maar ik wist niet dat ze zo erg konden zijn !!

Als reactie op jou post verwijs ik je naar de reacties van De Skaaf en halloikbenpaap. Dat is precies zoals het is!!
Zoiets kan je zo erg breken. Als profesional zou je je daar uiteraard voor moeten kunnen afsluiten als het publiek zich tegen je keert maar dit was wel heel erg onsportief . Ik mag die roddick nou echt niet meer.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 15:57
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 07-09-2003 @ 12:06:
Heeft Nalbandian nog een interview gegeven na de partij?
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat hij daarin openlijk zal toegeven wat hij van de hele situatie vond
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 16:08
Verwijderd
Citaat:
halloikbenpaap schreef op 07-09-2003 @ 01:25:
op dit moment is Juan Carlos toch echt de beste. Hoe hij gister Hewitt en vandaag Agassi vernederde was fantastisch. Vanuit het achterveld is hij onverslaanbaar en ook zijn loopvermogen is uitstekend
De wedstrijd tegen Hewitt heb ik niet gezien, maar Agassi en Ferrero waren wel degelijk zowat gelijkwaardig. Dat was gewoon een hele goede wedstrijd waarin Ferrero net iets meer topballen sloeg dan Agassi. Dat was echt geen vernedering.

Overigens wordt het hoog tijd dat Roddick ("wat een arrogant pedant mannetje" - Jacco Eltingh ) wèl die vernedering gaat ondergaan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 17:55
halloikbenpaap
halloikbenpaap is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 07-09-2003 @ 16:57:
Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat hij daarin openlijk zal toegeven wat hij van de hele situatie vond
hij heeft het netjes gezegd dat alle ballen die discutabel waren in het voordeel werden gegeven van Roddick

en trouwens in de eerste twee sets werd Agassi wel degelijk overklast door El Musquito
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 18:11
houn
Avatar van houn
houn is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 07-09-2003 @ 11:26:
Het probleem met amerikanen is dat ze altijd een valse bescheidenheid/oprechtheid tonen.
maar in werkelijkhed vinden ze zichzelf altijd de grootste en de beste, als er dan een argentijnse tennisser roet in het eten komt gooien kunnen ze dat niet hebben en worden die mensen op de tribune ineens hersenloze kretologie-beoefenaars.
ik krijg steeds minder respect voor de US-open en de entourage eromheen. het is gewoon pure vergalling van de tennissport.

Nalbandian had gewoon in die finale moeten staan, een man met zijn tenniskwaliteiten had dat verdiend en zeker in de wedstrijd van gister.
de amerikanen moeten zich schamen, heel diep schamen....
Hier ben ik het volkomen mee eens..de amerikanen moeten zich schamen, dieper dan diep..
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.