Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 13:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 14:45 :
Modellen zijn ook ong. 1.80 (of langer) en ik ben maar 1.72 dus dat scheelt weer. Bovendien ben ik niet ontzettend licht, mijn taille mag dan wel smal zijn, maar voor de rest ben ik echt niet slank of dun.
Nee, je kunt model worden vanaf 1m74. Met uitzonderingen naar beneden. Je zit daar net iets onder.
Je bent (te) licht, want je BMI is onder de 20. (ik weet dat het voor volwassenen is, maar ik kan die kinder bmi niet vinden).
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 13:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 14:47 :
Wat is 'geen borsten'?
cup AA75
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 13:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 14:45 :
Toch vind ik niet dat jij een dikke kont hebt, althans niet op die foto die je op Valtaf.nl hebt gezet.
Dat komt omdat je minder kritisch naar anderen kijkt dan naar jezelf. Ik vind andere meisjes vaak ook dunner dan ik, terwijl ze een grotere kledingmaat hebben.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 13:50
meisje
meisje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 14:49 :
cup AA75
Oké.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 13:52.
Oud 19-03-2005, 13:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 14:50 :
Oké. Zit je er erg mee?
Nee en ja. Het zou mooier in verhouding zijn met een B en daardoor zou m'n buik ook slanker lijken en in het algeen m'n figuur er mooier uitzien, vind ik.
Maar er zijn gelukkig mooie bh's waardoor het wat meer lijkt. Aan de andere kant zie je bij die modellen op de catwalk eigenlijk bijna altijd kleine borsten, dus misschien hoort het juist wel bij m'n figuur. Het is iig niet zo dat ik ontzeker en voorover over straat loop omdat ik me ervoor schaam . En ik ren ook nog lang niet naar de plastisch chirurg toe. Acceptatie is hier het juiste woord. Maar jammer dat ze niet groter zijn, ja.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 14:50 :
Dat komt omdat je minder kritisch naar anderen kijkt dan naar jezelf. Ik vind andere meisjes vaak ook dunner dan ik, terwijl ze een grotere kledingmaat hebben.
Dat is wel waar denk ik. Maar ik heb (volgens anderen, en ik begin er zelf ook steeds meer in te geloven) een vertekend zelfbeeld. Ik liep een keer met een vriendin door de stad, en ik zag een meisje wat - naar mijn mening - een goed figuur had dus ik zei: "Zo slank wil ik ook worden!". Bleek dat diezelfde vriendin laterna tegen een andere vriendin datzelfde verhaal had verteld, en daarbij had verteld dat ik blijkbaar veel dunner was dan dat meisje. En toen kreeg ik zo'n heel verhaal van dat ze zich zorgen maakten enzo.

Ik dacht trouwens echt dat de minimale lengte voor model 1.78 of 1.80 was. Maar goed, met 1.72 ben ik nog te klein en daarbij zou ik nooit model kunnen worden.
Oud 19-03-2005, 13:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 14:56 :
Dat is wel waar denk ik. Maar ik heb (volgens anderen, en ik begin er zelf ook steeds meer in te geloven) een vertekend zelfbeeld. Ik liep een keer met een vriendin door de stad, en ik zag een meisje wat - naar mijn mening - een goed figuur had dus ik zei: "Zo slank wil ik ook worden!". Bleek dat diezelfde vriendin laterna tegen een andere vriendin datzelfde verhaal had verteld, en daarbij had verteld dat ik blijkbaar veel dunner was dan dat meisje. En toen kreeg ik zo'n heel verhaal van dat ze zich zorgen maakten enzo.

Ik dacht trouwens echt dat de minimale lengte voor model 1.78 of 1.80 was. Maar goed, met 1.72 ben ik nog te klein en daarbij zou ik nooit model kunnen worden.
Wel als je het lichaam hebt en qua cm'ers heb je dat dus wel. Slanke taille, slanke heupen en licht genoeg. Dan lijk je al langer dan een voller langer model.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 14:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Gothic ik heb hetzelfde als jij, nog een beetje erger zelfs Ik heb inmiddels qua broeken maat 36/38, mijn heupomvang is 85 cm, maar ik kwam met die verhouding uit op 0.8. En dan heb ik het dus ook nog over mijn taille, die net onder mijn ribben begint, over mijn navel is die verhouding 0.95. 's Ochtends gemeten, nadat ik geplast en voordat ik gegeten heb. Om dus over 's avonds maar niet te spreken. We zijn gewoon 'uit verhouding'
Oud 19-03-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 14:57 :
Wel als je het lichaam hebt en qua cm'ers heb je dat dus wel. Slanke taille, slanke heupen en licht genoeg. Dan lijk je al langer dan een voller langer model.
Sorry, ik snap echt niet hoe jij kan vinden dat ik slanke heupen heb. Ik krijg van mensen altijd opmerkingen over mijn heupen, dat ze breed zijn. En mijn moeder zei laatst nog: "Jij hebt dezelfde bouw als mij, ook van die brede heupen."
Oud 19-03-2005, 14:02
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Oh, ik heb trouwens wel grote borsten, dat past ook wel bij mijn lengte en de rest van mijn figuur. Cup 70 D/E, niet echt een handige maat dus, maar vooruit.
Oud 19-03-2005, 14:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 15:01 :
Sorry, ik snap echt niet hoe jij kan vinden dat ik slanke heupen heb. Ik krijg van mensen altijd opmerkingen over mijn heupen, dat ze breed zijn. En mijn moeder zei laatst nog: "Jij hebt dezelfde bouw als mij, ook van die brede heupen."
Maat 36 is gewoon superslank. Misschien lijkt het bij jou breder doordat je taille zo slank is, zou kunnen dat ze daardoor breder lijken. Ideale verhoudig was vroeger: 90-60-90. Zit jij toch aardig dicht bij in de buurt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 14:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:00 :
Gothic ik heb hetzelfde als jij, nog een beetje erger zelfs Ik heb inmiddels qua broeken maat 36/38, mijn heupomvang is 85 cm, maar ik kwam met die verhouding uit op 0.8. En dan heb ik het dus ook nog over mijn taille, die net onder mijn ribben begint, over mijn navel is die verhouding 0.95. 's Ochtends gemeten, nadat ik geplast en voordat ik gegeten heb. Om dus over 's avonds maar niet te spreken. We zijn gewoon 'uit verhouding'
Vreemd... 70 bij je borsten, taille ?, heupen 85. Maar jij hebt toch een pomp daar zitten? (of was jij dat niet ?)

Ik heb 95 cm heupen en ook maat 36 . Maar ja, door je borsten lijkt je figuur vind ik stukken mooier. Ik vind jou op foto's er altijd slank uitzien eigenlijk...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 14:06
-(L)-
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 14:56 :
Ik dacht trouwens echt dat de minimale lengte voor model 1.78 of 1.80 was. Maar goed, met 1.72 ben ik nog te klein en daarbij zou ik nooit model kunnen worden.
Volgens mij moet je 1,74 zijn (in het algemeen). Maar als je topmodel wil worden zul je toch minimaal 1,80 moeten zijn. Zoiets heb ik eens gelezen.
Oud 19-03-2005, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 15:05 :
Vreemd... 70 bij je borsten, taille ?, heupen 85. Maar jij hebt toch een pomp daar zitten? (of was jij dat niet ?)

Ik heb 95 cm heupen en ook maat 36 . Maar ja, door je borsten lijkt je figuur vind ik stukken mooier. Ik vind jou op foto's er altijd slank uitzien eigenlijk...
Die 70 is volgensmij een andere meting. Ik heb namelijk cup 75C en een borstomvang van 88 cm. Maar die 75 zal dan wel staan voor de omvang onder mijn borsten, en die 88 was gemeten over mijn borsten heen.

En ik vind 85 cm qua heupen en dan maat 36/38 ook een beetje vreemd klinken. Aangezien ik met 92 cm ook maat 36 heb.
Oud 19-03-2005, 14:09
kliwie
kliwie is offline
vandaag ging verschikkelijk. weet niet wat ik heb maar weet wel dat ik heel veel heb gegeten, ik denk dat het komt omdat ik het nu in huis heb en zoiets heb van ach het moet op want anders blijf ik het maar eten, kan ik het beter in 1 keer op eten...

10 uur
1 boterham met boter en rookvlees
1 boterham met jam
150 ml yoghurt

12 uur
iets van 25 dropjes
3 mueslirepen

half 3
kiwi

ik weet wel dat ik nu ga compenseren wat ik al aan het doen ben, ik schrap nu het verder brood voor de dag en eet alleen vanmiddag nog een sinaasappel voor de vitamientjes en moet avondeten eten maar laat het vlees staan. dus wordt het spinazie a la creme met een ei en aardappels. vanavond ga ik nog warme melk drinken.

morgen ga ik het weer goed doen. de mueslirepen en de dropjes gooi ik weg.
Oud 19-03-2005, 14:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 19-03-2005 @ 15:09 :
vandaag ging verschikkelijk. weet niet wat ik heb maar weet wel dat ik heel veel heb gegeten, ik denk dat het komt omdat ik het nu in huis heb en zoiets heb van ach het moet op want anders blijf ik het maar eten, kan ik het beter in 1 keer op eten...

10 uur
1 boterham met boter en rookvlees
1 boterham met jam
150 ml yoghurt

12 uur
iets van 25 dropjes
3 mueslirepen

half 3
kiwi

ik weet wel dat ik nu ga compenseren wat ik al aan het doen ben, ik schrap nu het verder brood voor de dag en eet alleen vanmiddag nog een sinaasappel voor de vitamientjes en moet avondeten eten maar laat het vlees staan. dus wordt het spinazie a la creme met een ei en aardappels. vanavond ga ik nog warme melk drinken.

morgen ga ik het weer goed doen. de mueslirepen en de dropjes gooi ik weg.
Als jij gewoon netjes 6 boterhammen verspreid over de dag, dan heb je helemaal geen trek meer in 25 dropjes.
Je hebt prima ontbeten, maar als je bv om half 12 had gelunched met 2 boterhammen, had je waarschijnlijk het alleen bij brodo gehouden ipv bij dropjes.

[edit] Je moet juist niet gaan compenseren. Dat is niet goed. Je moet niet het vlees laten staan, daar zitten belangrijke dingen in als eiwitten die je nodig hebt. En ik durf er veel geld op te zetten dat jij incl dropjes ed + avondeten en de rest niet boven de 2000 uitkomt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 14:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 19-03-2005 @ 15:06 :
Volgens mij moet je 1,74 zijn (in het algemeen). Maar als je topmodel wil worden zul je toch minimaal 1,80 moeten zijn. Zoiets heb ik eens gelezen.
Kate moss ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 14:14
-(L)-
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 15:11 :
Als jij gewoon netjes 6 boterhammen verspreid over de dag, dan heb je helemaal geen trek meer in 25 dropjes.
Je hebt prima ontbeten, maar als je bv om half 12 had gelunched met 2 boterhammen, had je waarschijnlijk het alleen bij brodo gehouden ipv bij dropjes.

[edit] Je moet juist niet gaan compenseren. Dat is niet goed. Je moet niet het vlees laten staan, daar zitten belangrijke dingen in als eiwitten die je nodig hebt. En ik durf er veel geld op te zetten dat jij incl dropjes ed + avondeten en de rest niet boven de 2000 uitkomt.
Dat denk ik dus ook. Verder lijkt me dat compenseren me niet zo'n goed idee. Zie vandaag dan liever als refeed.
Oud 19-03-2005, 14:17
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 15:05 :
Vreemd... 70 bij je borsten, taille ?, heupen 85. Maar jij hebt toch een pomp daar zitten? (of was jij dat niet ?)

Ik heb 95 cm heupen en ook maat 36 . Maar ja, door je borsten lijkt je figuur vind ik stukken mooier. Ik vind jou op foto's er altijd slank uitzien eigenlijk...
85 Over mijn borsten heen, 72 ofzo eronder, heupen 85, mijn 'taille' (net onder mijn ribben dus ) is 68. En ja, over mijn navel, en dus over mijn pomp heen is het 81. Ik snapte ook niet zoveel van mijn heupen, had gedacht dat ze breder waren, als die ideale maten 90/60/90 en dus maat 36 zouden zijn, zou ik dus haast in maat 34 moeten kunnen, maar dat past echt niet Watvoor spijkerbroeken maat heb jij? Ik heb nu 29/34 geloof ik.

En dankje Grotere borsten helpt ook wel om de rest van je figuur wat slanker te doen lijken geloof ik, dus dat is dan wel mazzel Ach, ik vind het ook wel goed zo. Ik wil het nu allemaal wat strakker krijgen, want er blubbert nog steeds het een en ander, en ik wil gezond blijven eten, omdat dat gewoon beter is, maar ik denk dat ik die 58 kilo maar laat varen
Oud 19-03-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 15:13 :
Kate moss ...
Moss with a height of 5'7" is considered to be the shortest supermodel in the world.

Hoe lang is dat dan?
Oud 19-03-2005, 14:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Je heupen zijn toch die botten die aan de zijkant van je lijf, qua hoogte een stukje onder je navel zitten? Of moet je dat nog verder naar beneden meten, zeg maar over je bovenbenen heen?
Oud 19-03-2005, 14:19
Nuck
Nuck is offline
Weet iemand trouwens hoeveel kcal er in bananenchips zitten?
__________________
As if!
Oud 19-03-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:19 :
Je heupen zijn toch die botten die aan de zijkant van je lijf, qua hoogte een stukje onder je navel zitten? Of moet je dat nog verder naar beneden meten, zeg maar over je bovenbenen heen?
Volgensmij moet je gewoon op het breedste punt meten, tenminste dat heb ik gedaan.
Oud 19-03-2005, 14:24
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 15:21 :
Volgensmij moet je gewoon op het breedste punt meten, tenminste dat heb ik gedaan.
Over je kont heen dus eigenlijk? Althans, dat is bij mij het breedste, en dan kom ik op 94, dus dat zal het idd wel zijn. Komt ook beter overeen met die maat 36 idd
Oud 19-03-2005, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:24 :
Over je kont heen dus eigenlijk? Althans, dat is bij mij het breedste, en dan kom ik op 94, dus dat zal het idd wel zijn. Komt ook beter overeen met die maat 36 idd
Dat klinkt al logischer ja!

Over Kate Moss heb ik dit gevonden:

Height: 5'6" - 5'7" (depending on who you ask)
Measurements: 33-23-35
Weight: 105 lbs

Omgerekend:
1.70 m
84-58-89 cm
48 kg
Oud 19-03-2005, 14:36
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Gisteravond zapte ik langs Pulse, en Reinout was bij de show van Chanel, al die meisjes waren echt heel erg dun... Ik vind heel dun erg mooi, maar ik vond dit toch een beetje eng, zoveel hyperslanke meisjes bij elkaar... Ik geloof niet dat ze allemaal van nature zo zijn, dat kan haast niet.
Oud 19-03-2005, 14:42
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:19 :
Je heupen zijn toch die botten die aan de zijkant van je lijf, qua hoogte een stukje onder je navel zitten? Of moet je dat nog verder naar beneden meten, zeg maar over je bovenbenen heen?
Volgens mij moet je gewoon het smalste gedeelte van je middel meten, en het breedste gedeelte van je heupen/benen. Denk ik. En wat je zei over grote borsten, het kan je ook dikker maken. Ik ken een meisje dat na haar borstverkleining ineens 10 kilo lichter leek (misschien was dat ook wel zo, haha). Maar met een goede beha en zo kan je idd een mooi 'zandloperidee' creeëren.

Ik wil het zelf ook meten maar ik heb geen centimeter!

Die info kwam trouwens van de site van Hoe?Zo!
__________________
xxx
Oud 19-03-2005, 14:44
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:36 :
Gisteravond zapte ik langs Pulse, en Reinout was bij de show van Chanel, al die meisjes waren echt heel erg dun... Ik vind heel dun erg mooi, maar ik vond dit toch een beetje eng, zoveel hyperslanke meisjes bij elkaar... Ik geloof niet dat ze allemaal van nature zo zijn, dat kan haast niet.
Frustrerend he! Ik denk dan altijd maar bij mezelf dat het allemaal cokesnuivende sloeries zijn, dan voel ik me altijd beter .
__________________
xxx
Oud 19-03-2005, 14:44
-(L)-
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:36 :
Ik vind heel dun erg mooi
Echt? Ik vind iemand mooi als er ook vormen te zien zijn.
Oud 19-03-2005, 14:57
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 19-03-2005 @ 15:44 :
Echt? Ik vind iemand mooi als er ook vormen te zien zijn.
Juistem, dat vinden mannen nou ook.
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 19-03-2005, 14:59
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 19-03-2005 @ 09:45 :
Daarom. Het gaat ws idd steeds langzamer en dan duurt het me op een gegeven moment te lang en dan stop ik weer. Ik ken mezelf
Maak je niet druk, gewoon netjes blijven doen zoals het hoort dan zul je nog wel een hele tijd rond de kilo per week blijven, misschien iets er onder, 1.5kg per 2 weken ofzo.

Haastige spoed...
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Oud 19-03-2005, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 19-03-2005 @ 15:44 :
Echt? Ik vind iemand mooi als er ook vormen te zien zijn.
Bij mij verschilt het per persoon / model. Kate Moss is graatmager, en toch vind ik haar heel erg mooi. Maar Sophie Dahl vind ik ook ontzettend mooi, vooral in haar dikke periode.
Oud 19-03-2005, 15:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 19-03-2005 @ 15:24 :
Over je kont heen dus eigenlijk? Althans, dat is bij mij het breedste, en dan kom ik op 94, dus dat zal het idd wel zijn. Komt ook beter overeen met die maat 36 idd
Ja, dat heb ik dus ook . En ik heb idd ook 29/34. Maar dat gewicht wat ik dus mis bij mn borsten zit dus op mn heupen en taille kennelijk.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 16:05
Mara
Mara is offline
Hmm, kan meetlint niet vinden.

Maar bij mij zal 't niet helemaal kloppen. Ik ontspant mijn buik namelijk nooit. Als ik hem ontspan is hij natuurlijk dikker, maar ik moet mijn rug in houding houden en dus span ik automatisch mijn buikspieren aan. Wat je dan ziet is dan dus eigenlijk niet het échte, maar je ziet mijn buik nooit ontspannen.

Zet ze hier alletwee wel neer
Oud 19-03-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:05 :
Hmm, kan meetlint niet vinden.

Maar bij mij zal 't niet helemaal kloppen. Ik ontspant mijn buik namelijk nooit. Als ik hem ontspan is hij natuurlijk dikker, maar ik moet mijn rug in houding houden en dus span ik automatisch mijn buikspieren aan. Wat je dan ziet is dan dus eigenlijk niet het échte, maar je ziet mijn buik nooit ontspannen.

Zet ze hier alletwee wel neer
Ik doe dat ook een beetje volgensmij. Ik heb jarenlang klassiek ballet gedaan (van jongs af aan) en daar werd die houding er echt ingehamerd: 'Rug recht, billen aanspannen, bekken naar voren, buik in!' En als je dat vanaf je 4e jarenlang 2 x per week (of meer) hoort verleer je dat niet zo snel.
Oud 19-03-2005, 16:13
Mara
Mara is offline
Ok jongens, schrik maar:

Buik ontspannen: 83 cm. Aangespannen: 78cm.

Breedste deel heupen: 106 cm

Ratio ontspannen: 0,78
Ratio aangespannen: 0,73
Oud 19-03-2005, 16:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:13 :
Ok jongens, schrik maar:

Buik ontspannen: 83 cm. Aangespannen: 78cm.

Breedste deel heupen: 106 cm

Ratio ontspannen: 0,78
Ratio aangespannen: 0,73
dan is het aangespannen toch mooi in verhouding .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 16:16
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 17:14 :
dan is het aangespannen toch mooi in verhouding .
Ja ok, maar heupen van 106cm dat is gewoon monsterachtig.
Oud 19-03-2005, 16:18
meisje
meisje is offline
Mijn taille: 73
Heupen: 88
Borsten: 85

Ik heb 70B
Oud 19-03-2005, 16:20
meisje
meisje is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:16 :
Ja ok, maar heupen van 106cm dat is gewoon monsterachtig.
Nee, vind ik niet hoor. Maar heb je buiten cardiofitness (in combinatie dat je wilt afvallen, niets met je heupen te doen!) aan powerplate voor erbij gedacht?
Oud 19-03-2005, 16:24
Mara
Mara is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 17:20 :
Nee, vind ik niet hoor. Maar heb je buiten cardiofitness (in combinatie dat je wilt afvallen, niets met je heupen te doen!) aan powerplate voor erbij gedacht?
Dat kan je hier niet doen.
Oud 19-03-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 17:20 :
Nee, vind ik niet hoor. Maar heb je buiten cardiofitness (in combinatie dat je wilt afvallen, niets met je heupen te doen!) aan powerplate voor erbij gedacht?
Ik sta ook wel eens op de powerplate (En ik doe ook o.a. cardio + fitness) en merk niet echt veel extra resultaat. Ik vind het wel lekker ontspannend, vooral die massageoefeningen.
Oud 19-03-2005, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 14:43 :
Die kon ik dus niet vinden .
Start -> Programma's -> Bureau-accesoires -> Rekenmachine

Bij mij is de verhouding taille-heupen 0,93...verre van ideaal dus, maar goed, dat had ik zonder meten ook wel kunnen zeggen.
Oud 19-03-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 14:43 :
Meestal maat 36 ja. Maar 36 is soms bij mijn buik/taille nog net iets te groot, terwijl hij dan om mijn heupen weer nét iets te strak zit.
Er zijn maar (heel) weinig mensen waarbij kleding overal perfect past.
Je hebt maatje 36, wees er gelukkig mee zou ik zeggen.
Oud 19-03-2005, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2005 @ 17:36 :
Er zijn maar (heel) weinig mensen waarbij kleding overal perfect past.
Je hebt maatje 36, wees er gelukkig mee zou ik zeggen.
Oke oke, ik klaag niet meer! Beloofd!
Oud 19-03-2005, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 17:37 :
Oke oke, ik klaag niet meer! Beloofd!
Probeer er ook voor jezelf tevreden mee te zijn of iig te worden.
Oud 19-03-2005, 16:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
meisje schreef op 19-03-2005 @ 17:18 :
Mijn taille: 73
Heupen: 88
Borsten: 85

Ik heb 70B
je taille is breder dan je borstomtrek (onder je borsten)? Dat heb ik nog nooit gehoord ... of kun je 70B ook aan met 73 cm?

Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 16:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 19-03-2005 @ 17:37 :
Oke oke, ik klaag niet meer! Beloofd!
Graag, want ik denk/weet dat er een hoop mensen stinkend jaloers zijn op jouw maten/omtrek...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 16:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-03-2005 @ 17:16 :
Ja ok, maar heupen van 106cm dat is gewoon monsterachtig.
Ik vond het eigenljk heel erg meevallen, omdat je zei dat je maat 42 broeken droeg? Scheelt 10 cm maar... voor jou is het natuurlijk vervelend, dat snap ik. Misschien krijg je er met afvallen en sporten wat vanaf, misschien niet, misschien zijn je heupen nu eenmaal wat breder... Gelukkig is het modebeeld aan het omslaan door Beyonce en JLo. En het scheelt aanzienlijk in de pijn met je evt. bevalling. Want reken maar dat kleine, dunne meisjes daar pijnlijden ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-03-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 19-03-2005 @ 17:52 :
Graag, want ik denk/weet dat er een hoop mensen stinkend jaloers zijn op jouw maten/omtrek...
Het komt misschien allemaal heel stom/verwaand over allemaal en ik wil er ook niemand mee beledigen. (Ik heb zelf trouwens ook 71 kg gewogen.) Ik voel me alleen niet lekker in mijn vel en heb een ontzettend laag zelfbeeld. Maar goed, er over klagen maakt het niet beter. Dus daar kan ik beter mee ophouden en gewoon werken aan mijn zelfbeeld.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.