Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2005, 18:00
Verwijderd
Citaat:
BlueAngel schreef op 22-03-2005 @ 18:45 :

Ik eet niet zow heel veel brood omdat ik het zelf moet bakken, ik volg een glutenvrij dieet en heb geen zin om iedere dag brood te bakken en het is vrij duur om te kopen.
Van het brood wat ik zelf bakte kon je ongeveer een boterham of 8 snijden, hoeveel kun je er van het brood dat jij maakt snijden?

Er zijn ook glutenvrije crackers en glutenvrije muesli ed te koop, daar zou je er misschien ook wat van kunnen eten?

Op zich zou je dat stuk kaas-uienbrood wel kunnen eten, denk ik...echt veel "echt eten" heb je nog niet op.
Oud 22-03-2005, 18:02
Verwijderd
misschien een idee voor wanneer je thuis bent (op school gaat 't niet echt), je kunt een aardappel of misschien wat rijst koken...? Ik weet niet of rijst gluten bevat, maar je eet iig aardappels. Dan krijg je het zetmeel binnen dat in brood zit, zonder dat je je brood hoeft op te maken.
Oud 22-03-2005, 18:07
Verwijderd
vraagje: is dit eigenlijk de 'opvolger' van het grote dieet-topic van vroeger? of bestaat dat niet meer?
Oud 22-03-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:07 :
vraagje: is dit eigenlijk de 'opvolger' van het grote dieet-topic van vroeger? of bestaat dat niet meer?
Daar is het de opvolger van idd.
Oud 22-03-2005, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 22-03-2005 @ 19:02 :
Ik weet niet of rijst gluten bevat
Nee. (Goede tip btw. )
Oud 22-03-2005, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2005 @ 19:07 :
Daar is het de opvolger van idd.
ok dan


misschien een pietluttig vraagje, maar toch
aan de lijners onder ons: wegen jullie je elke dag? of om de drie dagen ofzo? of elke week? of wegen jullie je niet? en waarom? vertel het eens aan mij


ik ben sinds begin deze maand op dieet (en met succes -4.5kg!) en heb me eigenlijk zowat elke dag gewogen tot nu toe. ik vind het leuk om te zien dat er toch elke dag iéts af blijkt te zijn, al is het maar honderd gram ik denk dat ik m'n dieet niet zo goed zou kunnen volhouden als ik niet elke dag of elke twee dagen zou ZIEN dat het ook echt effect heeft...
Oud 22-03-2005, 18:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:11 :
ok dan


misschien een pietluttig vraagje, maar toch
aan de lijners onder ons: wegen jullie je elke dag? of om de drie dagen ofzo? of elke week? of wegen jullie je niet? en waarom? vertel het eens aan mij


ik ben sinds begin deze maand op dieet (en met succes -4.5kg!) en heb me eigenlijk zowat elke dag gewogen tot nu toe. ik vind het leuk om te zien dat er toch elke dag iéts af blijkt te zijn, al is het maar honderd gram ik denk dat ik m'n dieet niet zo goed zou kunnen volhouden als ik niet elke dag of elke twee dagen zou ZIEN dat het ook echt effect heeft...
Het heeft m.i. weinig zin om je elke dag te wegen. Mijn gewicht schommelt namelijk ongeveer 3 kilo over verschillene dagen. Het enige wat ik af en toe doe is meten. Omtrek taille en heupen. Maar alleen 's ochtends, want ook dat is 's avonds weer heel anders.

Wegen kan ik toch niet, aangezien wij geen weegschaal hebben . Dus af en toe als ik bij m'n vriend thuis ben, weeg ik me daar wel eens.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:15
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 17:33 :
Qua boter ok, maar je kunt toch gewoon hagelslag of normale kaas eten? Maar ja, om aan te komen moet je over die 2000 heen... Misschien kun je je brood roosteren en zo nog meer brood eten. Vetter vlees, meer pinda's of andere nootjes.
We eten alleen kip en vis, tegen de rest kan ik ook niet. Ik eet elke dag nootjes. Ik word gewoon wanhopig . Ik vind mezelf er ook echt dikker uitzien. Alhoewel een moeder van een vriendin vandaag zei dat ik erg dun geworden was.. Misschien komt het dat ik mezelf dik vind omdat mn buik uitsteekt omdat het boven mn buik en rondom mn buik dun is?!
Oud 22-03-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:14 :
Het heeft m.i. weinig zin om je elke dag te wegen. Mijn gewicht schommelt namelijk ongeveer 3 kilo over verschillene dagen.
is er dan niet gewoon iets mis met de weegschaal?
Oud 22-03-2005, 18:23
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:17 :
is er dan niet gewoon iets mis met de weegschaal?
Kan wel kloppen hoor
Oud 22-03-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 19:23 :
Kan wel kloppen hoor
dat heb ik toch nog nooit gehad, volgens mij één tot anderhalve kilo verschil kan er al eens op zitten, afhankelijk van hoe goed m'n darmen meewillen... (sinds ik op dieet ben niet meer, nu gaat het alleen nog gestaag naar beneden )
Oud 22-03-2005, 18:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 19:15 :
We eten alleen kip en vis, tegen de rest kan ik ook niet. Ik eet elke dag nootjes. Ik word gewoon wanhopig . Ik vind mezelf er ook echt dikker uitzien. Alhoewel een moeder van een vriendin vandaag zei dat ik erg dun geworden was.. Misschien komt het dat ik mezelf dik vind omdat mn buik uitsteekt omdat het boven mn buik en rondom mn buik dun is?!
Als je naar je buik kijkt moet je dat nooit van boven op je buik doen, dan lijkt ie veel dikker dan die is. Kijk dan via een spiegel of vanaf de zijkant in de spiegel of meet het, maar niet van boven naar beneden en al helemaal niet 's avonds. Als je kijkt, kijk dan 's ochtends voor je gegeten hebt.

Ik denk dat het eerder psychisch is dat jij je dikker voelt/eruit vindt zien, omdat je moet aankomen en dat probeert (terwijl je dat volgens mij niet echt wilt...)
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:35
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:31 :
Als je naar je buik kijkt moet je dat nooit van boven op je buik doen, dan lijkt ie veel dikker dan die is. Kijk dan via een spiegel of vanaf de zijkant in de spiegel of meet het, maar niet van boven naar beneden en al helemaal niet 's avonds. Als je kijkt, kijk dan 's ochtends voor je gegeten hebt.

Ik denk dat het eerder psychisch is dat jij je dikker voelt/eruit vindt zien, omdat je moet aankomen en dat probeert (terwijl je dat volgens mij niet echt wilt...)
Het ene moment wil ik wel, dan vind ik mezelf te mager.. Maar het andere moment .. Ik kan ook echt nix ... Maar er zijn nu een paar mensen die het met me eens zijn dat het lijkt alsof ik aangekomen ben
Oud 22-03-2005, 18:36
ANGE
ANGE is offline
Met jullie toestemming ga ik hier ook maar eens proberen bij te houden wat ik eet en vanaf morgen ga ik dus proberen meer te eten. Vandaar nog even wat ik vandaag gehad heb, kan ik straks ook zien of het beter gaat hè...

2 crackers met stroop
1 rijstwafel
1 aardappel, 1 eetlepel groente, 3 cm3 vlees (ongeveer... )
Oud 22-03-2005, 18:41
Nuck
Nuck is offline
Oeh ik heb net een goddelijk reepje Dove met caramel gehad . Daarmee zit ik nog maar op 1650 kcal, dus vond dat het wel kon. Ben nog steeds lekker bezig.
__________________
As if!
Oud 22-03-2005, 18:43
-(L)-
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:11 :
ik ben sinds begin deze maand op dieet (en met succes -4.5kg!)
Snap ik het nou niet goed? 4,5kg in 22 dagen?
Edit: Sorry dat kan toch, ik had niet goed gelezen
Oud 22-03-2005, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 22-03-2005 @ 19:43 :
Snap ik het nou niet goed? 4,5kg in 22 dagen?
Edit: Sorry dat kan toch, ik had niet goed gelezen
hehe, ja het kan wel degelijk hoor ik weeg nu 66.3, en kom van ongeveer 71. maar die eerste kilo die eraf is, is eigenlijk een 'ik-weeg-een-kilo- meer-want-volgende-week-krijg-ik-m'n-maandstonden-weer'-kilo maar ik reken 'm er wel bij, omdat het zo hoopgevend is
Oud 22-03-2005, 18:47
Mindfields
Mindfields is offline
ontbijt:
1 boterham met gebraden gehakt
fruit ontbijt
klein glaasje smoothie

1ste pauze:
1 boterham met gebraden gehakt (maar een heeeeeleeee dikke, zelf gemaakt brood, hij was huge)

2e pauze:
2 boterhammen met gebraden gehakt

avond eten;
kip tandori (chicken tonight)
wat aardappels
verse boontjes

volgens dieet wijzer kom ik maar op iets van 1000 calorieen..echt belachelijk weinig
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-03-2005, 18:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 19:35 :
Het ene moment wil ik wel, dan vind ik mezelf te mager.. Maar het andere moment .. Ik kan ook echt nix ... Maar er zijn nu een paar mensen die het met me eens zijn dat het lijkt alsof ik aangekomen ben
Maar de bedoeling was ook aankomen? Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen? Want 1 kilo meer of minder zie je niet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:50
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Dat lijkt me idd weinig gehakt was net heel vet (of denk ik dat nu)
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 22-03-2005, 18:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-03-2005 @ 19:47 :
ontbijt:
1 boterham met gebraden gehakt
fruit ontbijt
klein glaasje smoothie

1ste pauze:
1 boterham met gebraden gehakt (maar een heeeeeleeee dikke, zelf gemaakt brood, hij was huge)

2e pauze:
2 boterhammen met gebraden gehakt

avond eten;
kip tandori (chicken tonight)
wat aardappels
verse boontjes

volgens dieet wijzer kom ik maar op iets van 1000 calorieen..echt belachelijk weinig
Goed dat je dat zelf ziet... Maar de belangrijkste vraag: Wat ga je daar aan doen?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:50 :
Goed dat je dat zelf ziet... Maar de belangrijkste vraag: Wat ga je daar aan doen?
ik zou een grote pannenkoek met suiker eten
Oud 22-03-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:51 :
ik zou een grote pannenkoek met suiker eten


Een pannenkoek met stroop en suiker werkt nog beter.
Oud 22-03-2005, 18:53
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:50 :
Goed dat je dat zelf ziet... Maar de belangrijkste vraag: Wat ga je daar aan doen?
Nou, ik dacht dat het er wel meer zouden zijn.. Maar gewoon een extra boterham erdoor heen bossen en nog een banaantje ofzo.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-03-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-03-2005 @ 19:52 :


Een pannenkoek met stroop en suiker werkt nog beter.
*kwijlt*
Oud 22-03-2005, 18:53
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:51 :
ik zou een grote pannenkoek met suiker eten
Ik heb er met 3 ontbeten vandaag . Waren nog over van gisteravond .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-03-2005 @ 19:53 :
Nou, ik dacht dat het er wel meer zouden zijn.. Maar gewoon een extra boterham erdoor heen bossen en nog een banaantje ofzo.
een paar extra boterhammen, wat meer aardapelen, wat lekkers, toetjes met muesli of aardbeienjam ofzo?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:53 :
Ik heb er met 3 ontbeten vandaag . Waren nog over van gisteravond .
ik heb er gisteren ook twee gehad en 's middags had ik ook al een veel te groot bord spaghetti op en vier bollen speculoos-ijs ik heb heel erg gezondigd tegen m'n dieet


volgende week frietjes
Oud 22-03-2005, 18:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:55 :
ik heb er gisteren ook twee gehad en 's middags had ik ook al een veel te groot bord spaghetti op en vier bollen speculoos-ijs ik heb heel erg gezondigd tegen m'n dieet


volgende week frietjes
Ik zou nu bijna een moord doen voor een bord patat met mayo of een grote zak chips ... Heb nu alleen maar brood en hagelslag tot mn beschikking .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:56 :
Ik zou nu bijna een moord doen voor een bord patat met mayo of een grote zak chips ... Heb nu alleen maar brood en hagelslag tot mn beschikking .
da's kut...
Oud 22-03-2005, 18:59
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:56 :
Ik zou nu bijna een moord doen voor een bord patat met mayo of een grote zak chips ... Heb nu alleen maar brood en hagelslag tot mn beschikking .
Geen verleiding... da's ook iets waard.
Oud 22-03-2005, 19:01
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:54 :
een paar extra boterhammen, wat meer aardapelen, wat lekkers, toetjes met muesli of aardbeienjam ofzo?
Ja, maar ik probeer af te vallen.
Dus geen lekkers.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-03-2005, 19:11
-(L)-
Citaat:
*blue angel* schreef op 22-03-2005 @ 19:47 :
hehe, ja het kan wel degelijk hoor ik weeg nu 66.3, en kom van ongeveer 71. maar die eerste kilo die eraf is, is eigenlijk een 'ik-weeg-een-kilo- meer-want-volgende-week-krijg-ik-m'n-maandstonden-weer'-kilo maar ik reken 'm er wel bij, omdat het zo hoopgevend is
Nee ik snap 't. Ik was weer eens in gedachten en dacht dat we nog steeds rond de 15e zaten
Oud 22-03-2005, 19:16
-(L)-
Ik keek vanmiddag in de supermarkt bij de ijsafdeling voor dat hertog ijs (light). Ik kon 't niet zien staan (hebben ze 't niet overal ofzo?}, ze hadden nu wel een soort bananenijs (ook van Hertog), met chocoladesaus er over heen! Dat zag er lekker uit, dus ik heb meteen een idee om op 1 april te gaan eten (dan heb ik 's avonds een etentje en is mijn maandelijkse 'eetdag')
Oud 22-03-2005, 19:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 22-03-2005 @ 20:01 :
Ja, maar ik probeer af te vallen.
Dus geen lekkers.
Zolang je minstens 500 cal meer eet, maakt mij vrij weinig uit hoe je dat vult, al is natuurlijk brood, yoghurt ed beter dan lekkers, maar dat snap je zelf ook wel...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 21:10
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-03-2005 @ 19:50 :
Maar de bedoeling was ook aankomen? Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen? Want 1 kilo meer of minder zie je niet...
Ja dat is ook de beodoeling, maar er komt in getal dus nix bij, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde...Maar ik zie er dus dikker uit
Oud 22-03-2005, 21:16
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 22:10 :
Ja dat is ook de beodoeling, maar er komt in getal dus nix bij, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde...Maar ik zie er dus dikker uit
Sport je nog? Want spiermassa is zwaarder dan vet.

Je zou kunnen proberen te sporten, maar dan moet je wel nog veel meer eten, zodat je altijd een overschot houdt.
Oud 22-03-2005, 21:16
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 22:10 :
Ja dat is ook de beodoeling, maar er komt in getal dus nix bij, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde...Maar ik zie er dus dikker uit
Er is maar 1 logische verklaring voor die ik nu even kan bedenken... namelijk... (wat ik al eerder had gezegd) dat je spiermassa voor vet inruilt. Doe je iets aan spierbehoud? Ik weet dat je hardloopt, maar dat is meer voor vet/calorie-verbranding dan voor spieropbouw/behoud. Waarom ga je niet iets met gewichten doen? Of ja het hoeven niet eens gewichten te zijn als je je eigen lichaamgewicht gebruikt denk ik. Gewoon calisthenics: opdrukken, buikspier-oefeningen, leg-raises, etc.? En wat pilates?
Oud 22-03-2005, 21:30
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 22-03-2005 @ 22:10 :
Ja dat is ook de beodoeling, maar er komt in getal dus nix bij, het getal op de weegschaal blijft hetzelfde...Maar ik zie er dus dikker uit
Maar in het geheel ben je al wel aangekomen... dat is dus wat mensen kunnen zien. En als mensen zeggen dat je bent aangekomen is dat een compliment, want dat is wat je wilt en dat betekent dus dat je er gezonder uit ziet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-03-2005, 21:50
-(L)-
Zo zou ik het inderdaad ook bekijken
Oud 23-03-2005, 06:50
Verwijderd
Woow. Iedere keer als ik een aantal dagen (2 maar!) niet in dit topic kijk is zijn er meteen een hele hoop pagina's bij!

Ik heb maandag een goed gesprek gehad met mijn moeder over mijn zelfbeeld en hoe ik me voel en we hebben nu een soort van 'plan' bedacht om er aan te werken. Tot nu toe werkt het heel goed en ik voel me stukken beter na dat gesprek!

Voor de rest blijf ik gewoon gezond (en genoeg!) eten en ga ik weer sporten (Heb ik een tijdje niet mogen doen ivm hersenschudding) zodat ik ook op gewicht blijf.

& Nu ga ik eerst naar school!
Oud 23-03-2005, 07:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 23-03-2005 @ 07:50 :
Woow. Iedere keer als ik een aantal dagen (2 maar!) niet in dit topic kijk is zijn er meteen een hele hoop pagina's bij!

Ik heb maandag een goed gesprek gehad met mijn moeder over mijn zelfbeeld en hoe ik me voel en we hebben nu een soort van 'plan' bedacht om er aan te werken. Tot nu toe werkt het heel goed en ik voel me stukken beter na dat gesprek!

Voor de rest blijf ik gewoon gezond (en genoeg!) eten en ga ik weer sporten (Heb ik een tijdje niet mogen doen ivm hersenschudding) zodat ik ook op gewicht blijf.

& Nu ga ik eerst naar school!
klinkt goed .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-03-2005, 07:51
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
@Happyyyy en Gothic: zo probeer ik het ook te bekijken, maar een zeer belangrijk punt waarom ik moet aankomen is het getal...

Ik heb vanochtend foto's gemaakt om het beter te kunnen bekijken, maar ik ben er eigenlijk alleen maar heel erg verdrietig van geworden (als iemand ze wil beoordelen pm ik de link wel)
Oud 23-03-2005, 12:33
Mara
Mara is offline
Vandaag:

09:00 0,5 grapefruit
09:30 2 bb 1x lightjam 1x rookvlees
12:00 1 bb rookvlees
14:00 350-400g wokgroente + 100g kipfilet
16:00 2 knackebrot 1x kaas + 1x rookvlees OF 2 bb 1x kaas 1x schouderham 2x boter (tosti)
17:30 200g aardappelen, ? + ?
20:30 250g kwark
22:00 200ml magere melk


Als ik knackebrot neem zit ik zónder groente en vlees van vanvond op 1100kcal. Mét groente en vlees zal ik dus op zo'n 1300 zitten. Daar komt nog kcal bij van de olie van het wokken, maar ik weet niet hoeveel dat is.

Ik denk dat ik dus vanmiddag niet knackebrot neem maar een tosti, wat meer kcal, dit is wel weinig.
Oud 23-03-2005, 12:48
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
ontbijt : 50 gram bruin brood (2bb) met 1 ei in 1 kl olie
tussendoor : 1 appel
lunch : 100 gram bruin brood (4bb) met effi confituur en 200gram komkommer met 200gram tomaat
zonet 300 ml magere melk met 90gram banaan

Ik kom nu dus aan een kleine 900cal, vanavond nog aardappelen of pasta met groenten en vis en een kiwi, dan kom ik volgens mij al snel aan 14-1500.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 13:11
Mara
Mara is offline
Hmm, als ik voor bereiding 20mL olie neem (volgens mij was 't veel meer, ik moet 't maar 's afmeten ) dan zit ik in totaal met knackebrot aan de 1247 excl. groente + vlees van vanavond. Ligt dus aan 't avondeten of ik knackebrot of tosti neem
Oud 23-03-2005, 13:12
Mara
Mara is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 13:48 :
ontbijt : 50 gram bruin brood (2bb) met 1 ei in 1 kl olie
tussendoor : 1 appel
lunch : 100 gram bruin brood (4bb) met effi confituur en 200gram komkommer met 200gram tomaat
zonet 300 ml magere melk met 90gram banaan

Ik kom nu dus aan een kleine 900cal, vanavond nog aardappelen of pasta met groenten en vis en een kiwi, dan kom ik volgens mij al snel aan 14-1500.
Dat is toch geen 900 kcal
Oud 23-03-2005, 13:40
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 13:48 :
ontbijt : 50 gram bruin brood (2bb)125cal met 1 ei in 1 kl olie120cal
tussendoor : 1 appel60cal
lunch : 100 gram bruin brood (4bb)250cal met effi confituurik gok een 50cal en 200gram komkommer met 200gram tomaatsamen 48cal
zonet 300 ml magere melk 99cal met 90gram banaan 124cal

Ik kom nu dus aan een kleine 900cal, vanavond nog aardappelen of pasta met groenten en vis en een kiwi, dan kom ik volgens mij al snel aan 14-1500.
Samen 876 cal en ik heb net een paaseitje gegeten.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 23-03-2005, 13:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
kellytje schreef op 23-03-2005 @ 14:40 :
Samen 876 cal en ik heb net een paaseitje gegeten.
Raar, je kan je zo op dingen verkijken
Oud 23-03-2005, 13:47
Mara
Mara is offline
Oh, trouwens net olie gemeten (ik kan daar niet tegen, dan móet ik 't weten )
Kwam op 20-25mL. Een deel gooi ik echter weer weg, dus ik hou de 20mL aan. Best netjes gegokt
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lichaam & Gezondheid Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39
Gothic
500 22-03-2005 11:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.