Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2005, 11:48
Verwijderd
overgewicht.nl zegt dat er in een zakje popcorn van 25 g, 95 kcal zitten en 1 gram vet. Ik denk dat ik voor zoete popcorn geldt aangezien er maar 1 soort staat en het onder de categorie koek/snoep etc valt (maar kan ook best dat ze zoute bedoelen..)

Maar ik zou niet weten hoeveel gram popcorn er in zo'n "bioscoopbak" gaat..
Oud 02-04-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef op 02-04-2005 @ 12:46 :
Je kan ook helemaal geen popcorn eten hoor
Oud 02-04-2005, 11:59
Mara
Mara is offline
Zo'n grote bak (neem aan dat jullie die nemen, aangezien jullie delen) zal.. even denken.. 400 gram zijn ongeveer? Die zakken die wij thuis wel 's hebben zijn 200g, ik denk dat er zo'n 2 zakken in zo'n grote bak gaan.
Oud 02-04-2005, 12:00
Mara
Mara is offline
Zelf neem ik trouwens alleen cola light in een bioscoop. Anderen nemen vaak een (grote) bak popcorn, daar pak ik dan 1 of 2 handjes van
Oud 02-04-2005, 12:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef op 02-04-2005 @ 12:46 :
Je kan ook helemaal geen popcorn eten hoor
Das waar, maar bij een biosbezoek hoort popcorn En aangezien ik vandaag nog niet gesnoept heb (en heel de week niet) mag ik best een paar handjes popcorn
__________________
<):o)
Oud 02-04-2005, 12:04
Mara
Mara is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-04-2005 @ 13:02 :
Das waar, maar bij een biosbezoek hoort popcorn En aangezien ik vandaag nog niet gesnoept heb (en heel de week niet) mag ik best een paar handjes popcorn
Dat is het probleem bij de meeste mensen, vooral die niet dieten. Je eet uit gewoonte. Dat koekje, 's avonds/'s middags bij de koffie/thee eet je niet omdat je er dan zo'n zin in hebt, nee, het is gewoonte.
Oud 02-04-2005, 12:25
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-04-2005 @ 12:28 :
Trouwens, ik heb ontdekt dat de AH suikervrije zakjes drop verkoopt van 100 gram (in 3 smaken). Zo'n heel zakje bevat maar 110 kcal
Een tip: Ze zijn niet lekker! Althans, de honing beertjes zijn niet lekker. Vorige week heb ik daar een zakje van gekocht en ze smaken heel vreemd, vooral de nasmaak is vies. Bijna chemisch.
Oud 02-04-2005, 13:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 02-04-2005 @ 13:25 :
Een tip: Ze zijn niet lekker! Althans, de honing beertjes zijn niet lekker. Vorige week heb ik daar een zakje van gekocht en ze smaken heel vreemd, vooral de nasmaak is vies. Bijna chemisch.
Ik heb ze alledrie maar gekocht
Ik heb al 2 zakjes ooit geproefd, die zoute bolletjes en iets met zoet. Die waren lekker Maar ik heb nog geen idee hoe die honing smaakt. (Blijkbaar niet lekker )
__________________
<):o)
Oud 02-04-2005, 13:24
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Vandaag een beetje een warrige dag qua eten omdat ik werk van 16.00 tot 20.30. Zal even neerzetten wat ik tot nu toe heb gegeten en wat er nog in de planning zit:

10.00: 50g cruesli + 100 ml magere melk
glas versgeperst sinaasappelsap

11.30: rijstwafel met jam
half glas vitaminedrank

13.30: 1 gemiddelde portie bami (denk 4 opscheplepels)
half schaaltje boer'n yoghurt met aardbei

planning

15.30: 2 boterhammen met vlees
boterham met jam
(rijstwafel)
glas vitaminedrank

Na mijn werk komen 3 vriendinnen die ik al een tijd niet gezien heb op bezoek omdat ik pas jarig ben geweest...

21.00: géén appeltaart...
glas cola oid en een handje chips

Dat is het denk ik wel. Maar hiermee kom ik net aan 1343 kcal, veel te weinig dus (mijn streven is 1600-1700 kcal). Heeft iemand tips waar ik nog wat meer zou kunnen eten om wel aan de nodige kcal te komen? Of zal ik die appeltaart dan toch maar nemen
__________________
Oud 02-04-2005, 13:26
Mara
Mara is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 02-04-2005 @ 14:24 :
Vandaag een beetje een warrige dag qua eten omdat ik werk van 16.00 tot 20.30. Zal even neerzetten wat ik tot nu toe heb gegeten en wat er nog in de planning zit:

10.00: 50g cruesli + 100 ml magere melk
glas versgeperst sinaasappelsap

11.30: rijstwafel met jam
half glas vitaminedrank

13.30: 1 gemiddelde portie bami (denk 4 opscheplepels)
half schaaltje boer'n yoghurt met aardbei

planning

15.30: 2 boterhammen met vlees
boterham met jam
(rijstwafel)
glas vitaminedrank

Na mijn werk komen 3 vriendinnen die ik al een tijd niet gezien heb op bezoek omdat ik pas jarig ben geweest...

21.00: géén appeltaart...
glas cola oid en een handje chips

Dat is het denk ik wel. Maar hiermee kom ik net aan 1343 kcal, veel te weinig dus (mijn streven is 1600-1700 kcal). Heeft iemand tips waar ik nog wat meer zou kunnen eten om wel aan de nodige kcal te komen? Of zal ik die appeltaart dan toch maar nemen
Neem nú meteen nog 2 boterhammen, en dan om 15:30 nog 1 of 2 boterhammen extra.
Oud 02-04-2005, 13:29
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-04-2005 @ 14:26 :
Neem nú meteen nog 2 boterhammen, en dan om 15:30 nog 1 of 2 boterhammen extra.
Ik wacht nog wel even aangezien ik nu vol zit van mijn lunch.. Maar die paar boterhammen extra straks vind ik een goed idee. Wil namelijk niet gaan compenseren zodat ik vanavond alles ga (vr)eten wat me voorgezet wordt
__________________
Oud 02-04-2005, 13:34
unefille
unefille is offline
Ik ga toch een posten wat ik precies eet op een dag. Op- en aanmerkingen zijn van harte welkom.
Laat ik eerst even zeggen dat ik 1.73 ben, 61 kilo weeg en dus eigenlijk niet meer hoef af te vallen.

ontbijt
2 volkorenboterhammen met jam
0.5 glas halfvolle melk

lunch
4 broodjes : met 2 keer achterham en 2 keer rookvlees. (tja, we hadden 'familielunch') en een bakje magere yoghurt.

tussendoor
2 bolletjes roomijs.
bakje magere yoghurt.

Avondeten
een beetje aardappelsalade ( ik schat zo'n 30 gram)
groenten
vlees (nog niet bekend, denk iets van een biefstukje)
2 stukjes stokbrood (zo'n 20 gram in totaal schat ik)
stukje geitenkaas (10 gram ongeveer)
Oud 02-04-2005, 13:37
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
unefille schreef op 02-04-2005 @ 14:34 :
Ik ga toch een posten wat ik precies eet op een dag. Op- en aanmerkingen zijn van harte welkom.
Laat ik eerst even zeggen dat ik 1.73 ben, 61 kilo weeg en dus eigenlijk niet meer hoef af te vallen.

ontbijt
2 volkorenboterhammen met jam
0.5 glas halfvolle melk

lunch
4 broodjes : met 2 keer achterham en 2 keer rookvlees. (tja, we hadden 'familielunch') en een bakje magere yoghurt.

tussendoor
2 bolletjes roomijs.
bakje magere yoghurt.

Avondeten
een beetje aardappelsalade ( ik schat zo'n 30 gram)
groenten
vlees (nog niet bekend, denk iets van een biefstukje)
2 stukjes stokbrood (zo'n 20 gram in totaal schat ik)
stukje geitenkaas (10 gram ongeveer)
Je kan het beste na je avondeten nog een tussendoortje nemen (schaaltje yoghurt, stuk fruit of een boterham oid). Verder vind ik 2 tussendoortjes over de hele dag sowieso wat weinig, maar dat los je met bovenstaande tip al voor een deel op
__________________
Oud 02-04-2005, 13:44
freakje
Avatar van freakje
freakje is offline
@ unefille: je kan, volgens mij, best nog een stuk fruit oid eten als tussendoortje omdat dat precies ontbreekt, maar dat kan natuurlijk toevallig vandaag zijn...
__________________
--- Aan de andere kant van de regenboog staat een GROTE pot met goud ---
Oud 02-04-2005, 13:49
unefille
unefille is offline
Ja, op 'normale dagen' neem ik wel altijd een stuk fruit. Maar aangezien we dadelijk dat ijs gaan eten en ik nu echt geen honger meer heb, komt het er vandaag denk ik niet meer van. Misschien na het eten als ik nog honger heb!
Oud 02-04-2005, 14:37
Mara
Mara is offline
Aargh, dilemma.
Even eerst wat info, dit heb ik vandaag gegeten:

Ontbijt
1 bb light-jam

Lunch
2 bb met 2 gekookte eieren

Tussendoor
1 banaan
100g kipfilet

Nu heb ik ik straks nog avondeten, aardappelen, vlees en rode kool. Vanavond nog kwark en melk. Ik zit dan in totaal op 1300kcal.
Dat is echter excl. het suiker van de rode kool. Ook heb ik het mágere vlees gerekend wat ik zag, maar ik weet niet of ik dat krijg, misschien moet ik wel gewoon worst eten.

Nu is 't 15:36, en ik zit ongelofelijk te twijfelen of ik zo nog wat moet eten. Aan de ene kant heb ik er wel trek in, aan de andere kant ben ik bang dat ik doorsla en meteen 4 boterhammen neem.

Ach, als ik dit zo typ/lees weet ik dat 't eigenlijk een onzinnig iets is, maar dat gevoel
Oud 02-04-2005, 14:48
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-04-2005 @ 15:37 :
Aargh, dilemma.
Even eerst wat info, dit heb ik vandaag gegeten:

Ontbijt
1 bb light-jam

Lunch
2 bb met 2 gekookte eieren

Tussendoor
1 banaan
100g kipfilet

Nu heb ik ik straks nog avondeten, aardappelen, vlees en rode kool. Vanavond nog kwark en melk. Ik zit dan in totaal op 1300kcal.
Dat is echter excl. het suiker van de rode kool. Ook heb ik het mágere vlees gerekend wat ik zag, maar ik weet niet of ik dat krijg, misschien moet ik wel gewoon worst eten.

Nu is 't 15:36, en ik zit ongelofelijk te twijfelen of ik zo nog wat moet eten. Aan de ene kant heb ik er wel trek in, aan de andere kant ben ik bang dat ik doorsla en meteen 4 boterhammen neem.

Ach, als ik dit zo typ/lees weet ik dat 't eigenlijk een onzinnig iets is, maar dat gevoel
Ik zou toch nog iets pakken ja en dan daarna gewoon bezig gaan met iets zodat je niet kán doorslaan. Misschien een belegde boterham of wat fruit.. succes iig
__________________
Oud 02-04-2005, 14:52
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Oké ik heb mijn 'diner' veranderd door 4 boterhammen te eten en dan neem ik dadelijk nog een kiwi. Zit nu bijna aan de 1600 kcal dus dat is mooi
__________________
Oud 02-04-2005, 14:58
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
MF, pak 1 of 2 boterhammen, doe er beleg op, neem wat drinken mee naar boven en eet je eten dan boven op. Als je toch de neiging krijgt om nog meer brood te eten moet je gewoon een boel (water) drinken, dan heb je toch iets in je mond, en je zit niet zo dicht op het eten, maar je moet dan eerst weer de trap af.

Dat helpt voor mij wel althans
Oud 02-04-2005, 15:01
Mara
Mara is offline
@Bloem: Dankje

Ik heb 't anders opgelost, maar kwam met een probleem.

Ik besloot 2 knackebrot te nemen, 1 met kaas, 1 met rookvlees. Kijk ik in de kast, ligt er, zoals elk weekend, suikerbrood. Zoals jullie weten is dat mijn valkuil.

Ik heb de afspraak met mezelf gemaakt dat ik zowel zaterdag (als het er dan al is) als zondag één dun plakje zónder boter mag.

Ik heb dus nu 1 knackebrot met kaas en 1 dún plakje suikerbrood gepakt

[Edit]Dit heb ik dan vandaag gegeten. [/Edit]

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 15:05.
Oud 02-04-2005, 15:30
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Koel schreef op 02-04-2005 @ 12:09 :
Je mag inderdaad tussen ontbijt en lunch nog best een boterham extra eten.. of een cracker ofzo. Verder kan je ook 15.30 ook best een extra boterham eten.. (beter ipv dat koekje/chocolaatje, maar desnoods erbij)
En verder mis ik melk/yoghurt?
Hoeveel weeg je trouwens? Hoe lang ben je en hoeveel wil je afvallen?
Hm ja, ik weet 't. Aan dat koekje/chocolaatje kan ik niet echt ontkomen, aangezien ik dan gezeik krijg met m'n moeder. :/ Melk ben ik er vergeten bij te vermelden; ik drink iedere ochtend een beker melk, en als ik met de lunch thuis ben ook nog een beker. En yoghurt alleen als ik ontbijt met cruesli, anders niet.
Ik heb geen flauw idee hoe zwaar ik nu ben en in mijn geval is dat misschien ook maar beter zo. Ik ga me anders echt vastpinnen op die getalletjes, en ik ben bang dat het anders echt een obsessie gaat worden. Maar er mag iig wel aardig wat af.
Oud 02-04-2005, 16:23
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Joh MeelFriek, dat suikerbrood valt in vergelijk met gewoon brood nog hartstikke mee! Ik dacht altijd dat dat vreselijk veel was, maar het is maar iets van 20 kcal meer dan een gewone boterham
Oud 02-04-2005, 16:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-04-2005 @ 17:23 :
Joh MeelFriek, dat suikerbrood valt in vergelijk met gewoon brood nog hartstikke mee! Ik dacht altijd dat dat vreselijk veel was, maar het is maar iets van 20 kcal meer dan een gewone boterham
Klopt! Maar het probleem is dat ik 't niet netjes bij één plakje hou Plus 't feit dat er eigenlijk puur suiker opzit, dat je bloedsuiker dus de lucht in schiet, weer snel daalt en je weer sneller trek hebt in wat anders.
Oud 02-04-2005, 16:36
Mara
Mara is offline
Kut. M'n moeder werkt tot 18u, dus vader maakt avondeten. Betekent dus dat hij voor mij géén filetlapje klaarmaakt, maar worst. Beetje stom, aangezien er in de koelkast een pak van 5 stuks filetlapjes ligt, en we met z'n 4'en zijn. Kan dus best, hebben we morgen ook allemaal filetlapje. Maar nee, dat kan niet. Betekent dat er morgen 5 worden klaargemaakt terwijl we maar met z'n 4'en zijn, maar niemand wil dat stuk. Normaal neemt m'n pa dan gewoon 2 stukken maar die vindt 't dan weer te droog blabla.
Oud 02-04-2005, 16:43
Verwijderd
Kun/mag je niet zelf zo'n filetlapje voor jezelf klaar maken?
Oud 02-04-2005, 16:44
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-04-2005 @ 17:43 :
Kun/mag je niet zelf zo'n filetlapje voor jezelf klaar maken?
Nee, dan krijg ik geheid ruzie met m'n vader.
Oud 02-04-2005, 17:06
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 02-04-2005 @ 17:44 :
Nee, dan krijg ik geheid ruzie met m'n vader.
Ruzie? Je bedoelt echt ruzie en niet alleen wat onenigheid? Waarom dan precies? Het lijkt mij niet zo'n probleem, maar dat kan aan mij liggen....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 02-04-2005, 17:08
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 02-04-2005 @ 18:06 :
Ruzie? Je bedoelt echt ruzie en niet alleen wat onenigheid? Waarom dan precies? Het lijkt mij niet zo'n probleem, maar dat kan aan mij liggen....
Volgens mij vindt MeelFrieks vader dieeten en dergelijke dingen onzin...iig als ik af ga op alle posts die er al over zijn geweest.

Zelf zou ik of geen worst eten of een miniministukje voor het 'idee'.
Oud 02-04-2005, 17:09
Mara
Mara is offline
Citaat:
blurred schreef op 02-04-2005 @ 18:06 :
Ruzie? Je bedoelt echt ruzie en niet alleen wat onenigheid? Waarom dan precies? Het lijkt mij niet zo'n probleem, maar dat kan aan mij liggen....
Mijn vader is nogal... kortzichtig. Ik heb regelmatig ruzie met hem over gezond eten.

Hij moest voor z'n cholesterol jaren geleden op dieet, was namelijk veel te hoog. Heeft ie ook braaf gedaan. Mager vlees, geen koeken bij de koffie, alles. Tot hij er geen zin meer in had. Gestopt, ongezond gaan eten, en nu is gezond eten stom.

Hij heeft er een hele tijd een heel probleem van gemaakt dat ik geen jus gebruik. Nu negeert ie 't, maar discussies zijn er nog regelmatig.
Oud 02-04-2005, 17:18
Mara
Mara is offline
Nou, ik word nu geroepen voor 't eten, we zullen zien. Misschien kan ik 't weigeren ofzo
Oud 02-04-2005, 17:20
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Bah ik heb honger Natuurlijk is er niet in huis en is mijn moeder nog niet terug van de winkel ...
vandaag :
ontbijt : 20gram musli, 100 ml magere melk, appel, 5 druiven en 1 boterham (20gram)
tussendoor : 2 boterhammen (40gram) met effi
lunch : weight watchers schoteltje van rijst en vis (361cal,9.9gram vet)
tussendoor : 20gram musli ofzo
Zo meteen een kom vanillepudding (250cal ofzo). Dan kom ik aan een kleine 1000calorien, daarna een een boterham of 2 en een stuk fruit (ananas). Ik ga vanavond weg dus daar komt wsl nog wel bij van drinken, kaas, ...

Oke change of plans, het worden dus vanavond ipv pudding scampis met stokbrood Wat calorierijker maar ik had toch te weining
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 17:27.
Oud 02-04-2005, 18:05
Verwijderd
en scampis met stokbrood bevatten volgens mij wel weer iets meer núttige voedingsstoffen, vergeleken met pudding...
Oud 02-04-2005, 18:07
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Puddig bevat ... melk ?
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-04-2005, 18:09
Verwijderd
ja, pudding bevat volle melk en suiker en nog wat smaak- en kleurstoffen, en melk is best nuttig
maar scampi's bevatten eiwitten en vitamine b12 enzo, en stokbrood is brood, dat vind ik meer 'echt voedsel' dan pudding
Oud 02-04-2005, 18:11
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Het is wel 'gezonde'pudding Met magere melk en (light)poeder , zoetstof dus. Maar scampis zijn gewoon ook lekkerder
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-04-2005, 18:11
Mara
Mara is offline
Scampi's waren grote garnalen toch? (Meen ik mij te herinneren)

Dan is dat veel beter. Vis is hartstikke gezond
Oud 02-04-2005, 18:12
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
ja
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-04-2005, 18:13
Mara
Mara is offline
Meeste mensen eten veel te weinig vis jammer genoeg. Voor 1,15 euro heb je al 4 stukken koolvis van 100 gram, en zalm uit de diepvries valt qua prijs ook nog best mee.

Ik vervang mijn vlees soms door vis, als m'n ouders vet vlees eten
Oud 02-04-2005, 18:14
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik eet meestal een keer of 3 per week vis, minimum ; Ik vind het gewoon veel lekkerder dan vlees. Morgen kabeljouw
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-04-2005, 18:15
Mara
Mara is offline
Citaat:
kellytje schreef op 02-04-2005 @ 19:14 :
Ik eet meestal een keer of 3 per week vis, minimum ; Ik vind het gewoon veel lekkerder dan vlees. Morgen kabeljouw
Dat kan ik weer niet. Diepvriesvis is toch wel beperkt, en ik moet het wel zelf betalen. Verse vis is voor mij niet te betalen eigenlijk.
Oud 02-04-2005, 18:23
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
ik mag van mijn moeder eten wat ik wil; wel leuk
Vers is idd wel duur, voor een klein stukje (150gram) betaal je toch al gauw 2-3euro
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-04-2005, 18:26
Verwijderd
Verse schelvis is niet duur (op de markt ongeveer 75 ct per ons), lekker, makkelijk klaar te maken, en het wordt niet overbevist

edit: ik weet eigenlijk niet of het vet is trouwens... hmm. Panga wordt ook niet overbevist, is ook makkelijk klaar te maken, is 1 euro per ons en is in elk geval niet echt vet (schijnt 5% vet te hebben)

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 18:29.
Oud 02-04-2005, 18:28
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 02-04-2005 @ 19:26 :
Verse schelvis is niet duur (op de markt ongeveer 75 ct per ons), lekker, makkelijk klaar te maken, en het wordt niet overbevist
Oh dat wist ik niet Heb 't ook nog nooit gegeten. Het is alleen jammer dat hier op zaterdag markt is, dan moet ik eigenlijk altijd werken.
Oud 02-04-2005, 19:00
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
kep een kutdag qua eten
morgen meer me best doen + aan schema houden
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 02-04-2005, 19:01
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
heeft er iemand een goed standaard schema wat goed is
en een beetje zelf kan kiezen?
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 02-04-2005, 19:11
Mara
Mara is offline
Citaat:
Lily16 schreef op 02-04-2005 @ 20:01 :
heeft er iemand een goed standaard schema wat goed is
en een beetje zelf kan kiezen?
Ontbijt:
2 boterhammen

Tussendoor
1 boterham + 1 fruit

Lunch
2 boterhammen

Tussendoor
1 boterham + 1 fruit
Ander tussendoortje (cracker, fruit, groenten, kwark)

Avondeten

Tussendoor
Kwark, fruit, yoghurt, handje nootjes
Oud 02-04-2005, 20:21
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik heb zoveel teveel brood gegeten meer dan een half stokbrood en 2 grote witte boterhammen en nog een perzik Nu zit ik echt vol
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-04-2005, 20:24
Mara
Mara is offline
Heb me vandaag goed gehouden. Op dat stomme vlees na dan, maar daar kon ik niks aan doen.

Straks nog 1 of 2 rijstwafels, melk, en dan naar bed.

Morgen ga ik namelijk zweefvliegen. Duurt van 9-19u, vertrek al om 8u dus ik moet eten mee. Zo maar 's bekijken hoe ik dat ga plannen!

Ik zat hier aan te denken:

Ontbijt
2 bb met lightjam en appelstroop

Mee (geen idéé hoe laat ik daar kan eten)
4 bb rookvlees
1 banaan
2 rijstwafels


Avondeten is volgens mij aardappelen, witte bonen in tomatensaus en nu dus wél filetlapje, dat is wel goed. Voordeel van daar zijn is dat ik niet iets verkeerds kan pakken

We zullen zien!
Oud 02-04-2005, 20:39
-(L)-
Ik had 't vandaag nogal moeilijk wat betreft eten. Ik had weinig honger (slecht excuus) omdat ik gisteren tot 's avonds laat heb zitten wokken bij de chinees (feestje). Ook voelde ik me vanmorgen niet lekker (waarschijnlijk van al dat eten gisteren), maar dat ter zijde.

Mijn dagschema:

12.00: 4 boterhammen met becel

14.00: 1 mars (ik kreeg 'm aangeboden en wilde er niet moeilijk over doen, ik kon 'm moeilijk weigeren )

16.00: Mc Donalds Een kleine friet en een medium milkshake chocolade (ik heb het proberen te beperken)

18.30: 4 boterhammen met becel

20.00: 2 appels

Ja, slecht en weinig, ik weet het. De rest van m'n dag was gelukkig ! Wie 't vervolg van m'n verhaal nog wil horen moet me maar ff PM'en dan

En wat betreft eten; morgen heb ik eindelijk weer mijn normale ritme. Dan kan ik weer genoeg en gezond eten. Ik post morgenavond m'n schema wel ff, aangezien ik nu best wel uit m'n ritme ben, en morgen wel weer goed wil eten.
Oud 02-04-2005, 22:28
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Vandaag opzich goed gegeten maar wel erg bagger verdeeld. Over de hele dag weing calorieën, en 's avonds juist weer heel veel...

Ontbijt (10.00)
1 bb Slankie smeerkaas
1 bb appelstroop

Van 12 tot 1 gesport...

Tussendoor (14.00 - 16.00)
Druiven, aardbeien, een appel

Lunch (16.00)
1 bb Slankie smeerkaas
1 bb appelstroop

Avondeten (20.00)
Geweldige hartige taart met gehakt, tomaten, en kaas en iets van een roompruttel ging daar geloof ik door. Salade Caprese. Een glas rosé.

Laat tussendoortje (22.00)
Zelfgemaakte bosvruchtenmousse


Erg ruk verdeeld, I know.
Morgen zal ik het beter doen.

Vandaag wel netjes m'n 2 liter water gedronken.
__________________
xxx
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.