Oud 18-04-2005, 16:45
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 18-04-2005 @ 17:40 :
Nee, het is medisch gezien echt te laag.
Niet waar, die grens is voor mensen onder de 18 niet voor niks zo ruim. Ze moet niet gaan afvallen, maar ik zie ook nergens staan dat ze dat van plan is. Toen ik 15 was was ik een spriet, maar dat komt vanzelf wel goed, daar hoef je niks voor te doen en je al helemaal geen zorgen om te maken.
Oud 18-04-2005, 16:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 18-04-2005 @ 17:45 :
Niet waar, die grens is voor mensen onder de 18 niet voor niks zo ruim. Ze moet niet gaan afvallen, maar ik zie ook nergens staan dat ze dat van plan is. Toen ik 15 was was ik een spriet, maar dat komt vanzelf wel goed, daar hoef je niks voor te doen en je al helemaal geen zorgen om te maken.
Hopelijk is dat het, want ze kan ook gewoon net als sneeuwvlokje een redelijk volgroeit lichaam hebben met borsten ed en dan is het gewoon echt veeel te laag.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 16:51
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 17:41 :
dan kun je misschien nog wat groente eten bij het avondeten of wat anders wat je lekker vindt bij het avondeten... Je lichaam zal zich iig goed voelen als je wat gegeten hebt, dat is iig iets.
Ik zal wel moeten, m'n maag knort. Maar ik heb al zo lang geen honger meer gehad....
Oud 18-04-2005, 16:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 18-04-2005 @ 17:51 :
Ik zal wel moeten, m'n maag knort. Maar ik heb al zo lang geen honger meer gehad....
Dan word je lichaam langzaam weer gezond .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 16:57
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 17:54 :
Dan word je lichaam langzaam weer gezond .
Het is eng.
Oud 18-04-2005, 16:58
Mara
Mara is offline
Citaat:
ANGE schreef op 18-04-2005 @ 17:57 :
Het is eng.
Natuurlijk is het eng. Je kent 't gevoel niet. Maar je moet er gewoon even doorheen, net als een achtbaan. Op 't eind besef je dat 't alleen maar goed was
Oud 18-04-2005, 17:01
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 18-04-2005 @ 17:58 :
Natuurlijk is het eng. Je kent 't gevoel niet. Maar je moet er gewoon even doorheen, net als een achtbaan. Op 't eind besef je dat 't alleen maar goed was
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Oud 18-04-2005, 17:07
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
het meissie (ange), ik vind het echt geweldig hoe goed je doorzet, ookal voel je je er nog helemaal niet goed bij.
het is een fantastisch teken dat je trek hebt! echt, het gaat zo de goede kant op, dit had ik niet van je verwacht
tuurlijk is het eng als je voor het eerst sinds lange tijd weer eens trek hebt! maar het is een supergoed teken. hou vol meis ik vind het knap van je.
__________________
I'm in the forest
Oud 18-04-2005, 17:12
kliwie
kliwie is offline
ik snap niet wat er nu precies mis is gothic. ik probeer goed te eten en dat gaat misschien niet zo snel als jij zou willen zien maar ik vind niet dat je me daarom maar meteen moet gaan aanvallen. ik ben blij met vandaag omdat:

ik geen vreetbui hem gehad
een taartje heb gegeten zonden dat ik laxeertabletten heb genomen

waarom kijk je alleen naar het negatieve? ik zie ook wel dat het niet optimaal is en goed is maar ik zeg toch dat het morgen beter gaat dan vandaag, waarom zou ik dat niet mogen proberen? moet ik me er maar bij neerleggen is dat wat je bedoelt? ik blijf elke dag vechten, nu nog zonder hulp maar wanneer ik denk dat het echt niet meer zonder kan dan ga ik zeker hulp zoeken.
Oud 18-04-2005, 17:26
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Heb me net een beetje laten gaan
5bruine boterhammen (100gram), 4 witte (gok een kleine 100gram), 3 sneeen light kaas, een snee magere ham , beetje confituur en een appel.
Denk dat ik nu rond de 1800-2000 cal uitkom.
Morgen beter en het was lekker
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 17:30
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik heb me ook laten gaan.. 4 stroopwafels
__________________
I'm in the forest
Oud 18-04-2005, 17:30
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
kellytje schreef op 18-04-2005 @ 18:26 :
Heb me net een beetje laten gaan
5bruine boterhammen (100gram), 4 witte (gok een kleine 100gram), 3 sneeen light kaas, een snee magere ham , beetje confituur en een appel.
Denk dat ik nu rond de 1800-2000 cal uitkom.
Morgen beter en het was lekker
Pff het lijkt wel of ik het niet erg vin maar toch baal ik er weer van dat ik me -weer eens- niet kon inhouden. Bah
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 17:31
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
kellytje schreef op 18-04-2005 @ 18:30 :
Pff het lijkt wel of ik het niet erg vin maar toch baal ik er weer van dat ik me -weer eens- niet kon inhouden. Bah
je hebt je iig redelijk gezond laten gaan!
__________________
I'm in the forest
Oud 18-04-2005, 17:38
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Dat is meestal net het probleem .
Ik laat me niet gaan aan snoep ofzo (hebben we bijna nooit) gewoon aan gezond eten.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 17:44
Hagel
Hagel is offline
ik heb vandaag kloterig gegeten, voel me niet lekker, voel me dik etcetc
ik heb bij elkaar 10 boterhammen op, waarvan 2 tosti's, 2 boterhammen met salami en 4 kale. Tomatensoep en 2 bananen, en vla met vruchtjes.
Het klinkt gewoon zo enorm veel en ik vind het gewoon zo kut, ik wilde voor woensdag (mijn verjaardag) ruim onder de 70 zitten en ik zit er steeds precies op of net onder en nu ben ik bang dat ik het niet ga halen en dat vind ik zo zonde Ik heb dit weekend ook toastjes gehad en een aantal koekjes, het schiet gewoon niet op. Het gaat niet vlug genoeg en dan ga ik weer eten
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 18-04-2005, 18:14
-(L)-
Citaat:
Hagel schreef op 18-04-2005 @ 18:44 :
ik heb vandaag kloterig gegeten, voel me niet lekker, voel me dik etcetc
ik heb bij elkaar 10 boterhammen op, waarvan 2 tosti's, 2 boterhammen met salami en 4 kale. Tomatensoep en 2 bananen, en vla met vruchtjes.
Het klinkt gewoon zo enorm veel en ik vind het gewoon zo kut, ik wilde voor woensdag (mijn verjaardag) ruim onder de 70 zitten en ik zit er steeds precies op of net onder en nu ben ik bang dat ik het niet ga halen en dat vind ik zo zonde Ik heb dit weekend ook toastjes gehad en een aantal koekjes, het schiet gewoon niet op. Het gaat niet vlug genoeg en dan ga ik weer eten
Hoe lang ben je ook weer?
Oud 18-04-2005, 18:21
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
5/6 boterhammen met Kalkoensfilet
1 cracker me Kalkoensfilet
Thee
beetje yoghurt-drink (0%Vet)
0,5 Appel

avondeten: aardappels sla vlees

oder ?


* zo een cracker met sesamzaad is zeker niet zo goed?
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 18-04-2005, 18:31
-(L)-
Citaat:
Lily16 schreef op 18-04-2005 @ 19:21 :
5/6 boterhammen met Kalkoensfilet
1 cracker me Kalkoensfilet
Thee
beetje yoghurt-drink (0%Vet)
0,5 Appel

avondeten: aardappels sla vlees

oder ?


* zo een cracker met sesamzaad is zeker niet zo goed?
. Het is weinig. Het komt neer op 5 boterhammen en avondeten. En waarom weet je niet precies hoeveel boterhammen je hebt gegeten? Je kunt toch wel tot 6 tellen?!
Oud 18-04-2005, 18:32
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
nee vandaag niet

hoezo is het te weinig dan
vreet ik me een keer vol met die boterhammen
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 18-04-2005, 18:33
ANGE
ANGE is offline
Groenten + 1 aardappel gehad.
Oud 18-04-2005, 18:44
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
ANGE schreef op 18-04-2005 @ 19:33 :
Groenten + 1 aardappel gehad.
Goed van je
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 18:47
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
Citaat:
Lily16 schreef op 18-04-2005 @ 19:32 :
nee vandaag niet

hoezo is het te weinig dan
vreet ik me een keer vol met die boterhammen
en trouwens ik d8 dat je ook rond de 6 a 7 boterhammen per dag moest eten?
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 18-04-2005, 19:10
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 17:49 :
Hopelijk is dat het, want ze kan ook gewoon net als sneeuwvlokje een redelijk volgroeit lichaam hebben met borsten ed en dan is het gewoon echt veeel te laag.
Sneeuwvlokje is 17, zij 15 toch? Lijkt me dat je dan hoe dan ook nog wel verandert. Ik kan het alleen maar met mezelf vergelijken, maar ik had op mijn 15e ook al cup C, dat is pas op mijn 19e verandert in Cup D. Ik was alleen wel heel slank toen (achteraf gezien), maar daarom is die BMI juist zo ruim, omdat je op die leeftijd nog een boel verandert, is het niet op je 15e dan wel rond je 18e ofzo.
Oud 18-04-2005, 20:35
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hoi dames,
Ik lees hier al heel lang (echt topics lang meer gewoon om dingetjes te leren etc) maar eigenlijk post ik nooit. Ik stond gisteren op de weegschaal en ik ben 4 kg aangekomen sinds ik op kamers woon (sinds 5 maanden ongeveer). Ik zie het ook in de spiegel.
Dus ik ben van plan om:
- minderen tussendoortjes (compleet afschaffen dus niet)
- regelmatiger eten (luchpakket meenemen etc)
- regelmatig sporten (1x squashen, en nog 1x hardlopen of squashen).
Doeidoei.

Oh ja vandaag heb ik dit gegeten:
7:00 groot bord brinta
10:00 2 bb
13:00 2 bb en een appel
60-80 minuten gesquasht
15:00 turkse pizza (ja niet erg evenwichtig )
18:00 salade met pasta, tomaat, champignons, beetje pesto etc.
19:00 schaaltje yoghurt
en straks nog een appel.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-04-2005, 20:43
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 18-04-2005 @ 19:14 :
Hoe lang ben je ook weer?
1.67 ongeveer
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 18-04-2005, 20:50
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kliwie schreef op 18-04-2005 @ 18:12 :
ik snap niet wat er nu precies mis is gothic. ik probeer goed te eten en dat gaat misschien niet zo snel als jij zou willen zien maar ik vind niet dat je me daarom maar meteen moet gaan aanvallen. ik ben blij met vandaag omdat:

ik geen vreetbui hem gehad
een taartje heb gegeten zonden dat ik laxeertabletten heb genomen

waarom kijk je alleen naar het negatieve? ik zie ook wel dat het niet optimaal is en goed is maar ik zeg toch dat het morgen beter gaat dan vandaag, waarom zou ik dat niet mogen proberen? moet ik me er maar bij neerleggen is dat wat je bedoelt? ik blijf elke dag vechten, nu nog zonder hulp maar wanneer ik denk dat het echt niet meer zonder kan dan ga ik zeker hulp zoeken.
Sorry als je je aangevallen voelt, dat was niet mijn intentie iig. Ik kan alleen niet van iedereen alles onthouden. Als ik zie hoe je gegeten hebt, vind ik dat gewoon ontzettend slecht, objectief gezien is dat het ook. Dat het voor jou goed is omdat je geen vreetbui hebt gehad en zonder laxeertabletten, kan ik niet ruiken.
Wat dat betreft is dat een overwinning voor je, prima . Maar ik kan daar moeilijk iets positiefs over zeggen zonder die kennis. Daarom kan ik alleen wat zeggen over het compenseren of over de hoeveelheid. Als je dat niet wilt horen, moet je dat erbij zetten, of niet posten, of de achtergrond erbij zetten waarom je trots bent.
Maar ik kan je niet gaan aanmoedigen en trots op je zijn omdat je zo ontzettend weinig hebt gegeten of gecompenseerd hebt. Eigenlijk heb ik dan liever dat je gewoon wat minder brood eet, maar wel meer in hoeveelheid...

Maar ik zie ook wel dat dit dan een overwinning is, maar je bent er nog niet dan hè. Ga dan een volgende keer voor niet compenseren als je jezelf iets lekkers gunt, dat is dan de volgende stap.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 20:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-04-2005 @ 21:35 :
Hoi dames,
Ik lees hier al heel lang (echt topics lang meer gewoon om dingetjes te leren etc) maar eigenlijk post ik nooit. Ik stond gisteren op de weegschaal en ik ben 4 kg aangekomen sinds ik op kamers woon (sinds 5 maanden ongeveer). Ik zie het ook in de spiegel.
Dus ik ben van plan om:
- minderen tussendoortjes (compleet afschaffen dus niet)
- regelmatiger eten (luchpakket meenemen etc)
- regelmatig sporten (1x squashen, en nog 1x hardlopen of squashen).
Doeidoei.

Oh ja vandaag heb ik dit gegeten:
7:00 groot bord brinta
10:00 2 bb
13:00 2 bb en een appel
60-80 minuten gesquasht
15:00 turkse pizza (ja niet erg evenwichtig )
18:00 salade met pasta, tomaat, champignons, beetje pesto etc.
19:00 schaaltje yoghurt
en straks nog een appel.
Opzich helemaal niet slecht hoor . Opzich had je natuurlijk ook wat brood kunnen eten ipv de pizza, maar die pizza kun je ook als vervroegd avondeten beschouwen natuurlijk ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 20:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 21:51 :
Opzich helemaal niet slecht hoor . Opzich had je natuurlijk ook wat brood kunnen eten ipv de pizza, maar die pizza kun je ook als vervroegd avondeten beschouwen natuurlijk ...
Nee, zoals ik al zei: ik ga tussendoortjes niet totaal afschaffen. Dat is ook niet nodig, want als je eens wist wat ik 'normaal' eet, dat is echt supersuperveel. Ik at meer dan de meeste jongens die ik ken.
Ik kwam namelijk nooit aan, bleef gewoon een BMI van 20 houden, maar nu ik 20 jaar ben is dat toch anders
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-04-2005, 20:55
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Heb net nog musli gegeten Ik moet dat echt niet meer in huis halen
Planning gemaakt voor morgen :
11.00 : (ga uitslapen ) : yoghurtje +fruit
12.00 : 200 gram aardappel , 150 gram zalmfilet (iwst niet da dat zo 'slecht' was) en provencaalse saus met nog wat groentjes in
14.00 : stuk fruit of een boterham
16.00 : banaan met 200 ml magere melk en zoetstof of een gekookt ei met een boterham/crocottes/... (wat is het beste ?)
18.00 : 2 bb met kaas, 2 cracotten of rijstwafels met salami (ww , nog geen 25cal per snee )
'savonds nog wat radijsjes, wortel, tomaat of fruit
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 18-04-2005, 20:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-04-2005 @ 21:54 :
Nee, zoals ik al zei: ik ga tussendoortjes niet totaal afschaffen. Dat is ook niet nodig, want als je eens wist wat ik 'normaal' eet, dat is echt supersuperveel. Ik at meer dan de meeste jongens die ik ken.
Ik kwam namelijk nooit aan, bleef gewoon een BMI van 20 houden, maar nu ik 20 jaar ben is dat toch anders
Ik weet niet wat je superveel noemt, maar je kunt gerust 10 boterhammen eten op een dag dat je sport, als je gewoon niet te vet avondeten hebt en mager beleg op je brood doet... Dan kun je op de 2000 blijven. Als je sport kun je dus nog meer eten in principe.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 21:01
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 21:57 :
Ik weet niet wat je superveel noemt, maar je kunt gerust 10 boterhammen eten op een dag dat je sport, als je gewoon niet te vet avondeten hebt en mager beleg op je brood doet... Dan kun je op de 2000 blijven. Als je sport kun je dus nog meer eten in principe.
Ja dat weet ik. Daarom ben ik nu van plan om veel brood te eten. Maar ik doelde meer op ongezond voedsel: pizza, patat, chips etc. Dat at ik echt teveel en ik drink ook wel wat alcohol (ga ik niet veranderen overigens).
Dus ik moet het wel van de tussendoortjes hebben! En omdat dat zoveel was, zal ik nu echt een stuk minder calorieen binnenkrijgen
Oh ja ik moet ook echt meer fruit eten (op bevel van mijn moeder ).

Eten jullie elke dag 2 ons groenten en 2 stuks fruit?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-04-2005, 21:11
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-04-2005 @ 22:01 :
Ja dat weet ik. Daarom ben ik nu van plan om veel brood te eten. Maar ik doelde meer op ongezond voedsel: pizza, patat, chips etc. Dat at ik echt teveel en ik drink ook wel wat alcohol (ga ik niet veranderen overigens).
Dus ik moet het wel van de tussendoortjes hebben! En omdat dat zoveel was, zal ik nu echt een stuk minder calorieen binnenkrijgen
Oh ja ik moet ook echt meer fruit eten (op bevel van mijn moeder ).

Eten jullie elke dag 2 ons groenten en 2 stuks fruit?
Ik eet 3 stuks fruit en ook altijd minstens 2 ons groenten, meestal meer.
Oud 18-04-2005, 21:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-04-2005 @ 22:01 :


Eten jullie elke dag 2 ons groenten en 2 stuks fruit?
Ja. Meer vaak.
Oud 18-04-2005, 21:13
Hagel
Hagel is offline
fruit wel, soms ook meer. Groenten kom ik niet elke dag aan maar daar ga ik beter op letten. Soms eet ik vrij slecht avondeten en dan kom je er niet zo snel.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 18-04-2005, 21:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-04-2005 @ 22:01 :
Eten jullie elke dag 2 ons groenten en 2 stuks fruit?
Meestal een stuk fruit (ik kan maar tegen weinig soorten fruit dus anders heb ik zo weinig variatie) maar daarvoor in de plaats wel worteltjes, cherrytomaatjes of komkommer en wel veel groente altijd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2005, 21:24
Hagel
Hagel is offline
ah godver, net geteld en ik zit boven de 2000 kcal, 2015 om precies te zijn. Dit is echt klote, morgne maar extra mijn best doen. en woensdag ben ik ook nog eens jarig en dan komt er allemaal familie en taart. minder
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 18-04-2005, 21:30
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Hagel schreef op 18-04-2005 @ 22:24 :
ah godver, net geteld en ik zit boven de 2000 kcal, 2015 om precies te zijn. Dit is echt klote, morgne maar extra mijn best doen. en woensdag ben ik ook nog eens jarig en dan komt er allemaal familie en taart. minder
Alvast gefeliciteerd! Hopelijk is het geen straf om jarig te zijn zo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 18-04-2005, 21:39
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik eet elke dag groente en fruit, alleen niet zoveel als aanbevolen is....

Ik ben trouwens net als jij (Roos) gestopt (of in ieder geval sterk geminderd) met tussendoortjes. Bij mij waren het alleen niet pizza, patat en dat soort dingen, maar chocola en snoep. En ik voel me er goed bij, ik zie alleen nog niet veel verschil ik gewicht ofzo... Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er in het weekend minder (en soms niet) op let.

Ange trouwens, ik vind het echt geweldig om te horen dat je honger hebt. Dat betekent dat je inderdaad bezig bent het zelf op te lossen, en dat het je aan het lukken is ook!! Ik ben echt trots op je, weet je dat?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2005, 21:44
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-04-2005 @ 22:30 :
Alvast gefeliciteerd! Hopelijk is het geen straf om jarig te zijn zo
hehe nee dat valt wel mee, al word ik wel oud
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 18-04-2005, 21:48
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Mijn eetschema:

9:00
4 x volkoren knackebrod
2 x broodbeleg kaas

11:45
2 x volkorenknackebrod
1x perzik broodsmeersel
glas appelsap

13:00
2 x volkorenbolletje
1x broodbeleg kaas
1 x perzik broodsmeersel
1 gekookt ei

15:00
1 appel
stukje ontbijtkoek
kop instantcappuccino

16:15
bord pasta met paddestoelenstroganoff
die stroganoff bestaat uit paddestoelen, slankroom, gezeefde tomaten, bouillion

19:30
2 x snack a jack groot (cheese)

22:15
1 appel

Ik werk van 17:30 tot 21:30 en kan daar alleen om 19:30 eten.(pauze) Avondeten is ook vrij vroeg in verband met werken.
__________________
没有什么不能够面对!

Laatst gewijzigd op 18-04-2005 om 22:11.
Oud 18-04-2005, 22:10
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Hagel schreef op 18-04-2005 @ 22:24 :
ah godver, net geteld en ik zit boven de 2000 kcal, 2015 om precies te zijn. Dit is echt klote, morgne maar extra mijn best doen. en woensdag ben ik ook nog eens jarig en dan komt er allemaal familie en taart. minder
oja idd zelfde dag jarig

bij mij gaat het ook voor geen meter, vooral omdat ik dingen koop op het station enzo.. en dan liggen die chocoladerepen weer bij de kassa argghh
Oud 19-04-2005, 07:33
11568
11568 is offline
Ik ben 1.77 en ik wil van 71 kg naar 60 omdat ik echt teveel vet heb. Sowieso is mijn hele eetpatroon slecht, ik eet te vaak junkfood en ik eet nooit normaal avondeten [dat ben ik trouwens ook niet van plan, maar ga voorlopig geen pizza e.d. meer eten]. Meestal val ik wel af door een maandje te hongeren maar goed, daarna vreet ik weer alles wat los en vast zit dus dat doe ik maar niet meer.
Oud 19-04-2005, 07:36
Verwijderd
Waarom per se naar 60? Bij 1.77m is een gewicht van bv. 65 ook prima. Jezelf uithongeren is niet goed en het werkt bovendien idd ook niet, iig niet voor lang. Je schiet meer op met je eetpatroon te veranderen en dat houdt dus ook normaal avondeten in.

Waarom ben je niet van plan normaal avondeten te gaan eten?
Oud 19-04-2005, 08:39
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
11568 schreef op 19-04-2005 @ 08:33 :
Sowieso is mijn hele eetpatroon slecht, ik eet te vaak junkfood en ik eet nooit normaal avondeten [dat ben ik trouwens ook niet van plan,
Ten eerste, zoals Leonoor al zegt, je hóeft niet af te vallen tot 60 kg. En ten tweede: als je geen plan bent normaal avondeten te gaan eten en de rest van je eetpatroon ook aanpast, zul je niet veel succes hebben.... Je zegt zelf ook al dat een maandje hongeren niet echt werkt. Dus raad ik je aan om het deze keer goed aan te pakken, of er gewoon helemaal niet aan te beginnen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-04-2005, 09:06
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 18-04-2005 @ 23:10 :
oja idd zelfde dag jarig

bij mij gaat het ook voor geen meter, vooral omdat ik dingen koop op het station enzo.. en dan liggen die chocoladerepen weer bij de kassa argghh
zorg dat je geen los geld bij je hebt...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-04-2005, 10:30
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-04-2005 @ 10:06 :
zorg dat je geen los geld bij je hebt...
Idd, bij ons op school hebben we van die snoepautomaten en mijn vriendinnen en ik zijn tot de conclusie gekomen dat sinds dat je daar alleen nog maar met je schoolpas kan betalen, wij niks meer kopen. Zo geweldig als je school zo meewerkt!

Ik had nog een klein vraagje. Vele van jullie zeggen hier dat het best normaal is een boterham of zes te eten per dag. Maar is dat eigenlijk niet veel? Ik heb nog nooit in mijn leven op een dag zes boterhammen gegeten doe ik dan iets gigantisch fout?
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Oud 19-04-2005, 10:46
Verwijderd
ik heb net boterhammen met gekookt ei gegeten dat is wel oké, toch?
Oud 19-04-2005, 10:49
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Guenevery schreef op 19-04-2005 @ 11:30 :
mijn vriendinnen en ik zijn tot de conclusie gekomen dat sinds dat je daar alleen nog maar met je schoolpas kan betalen, wij niks meer kopen.

Ik heb nog nooit in mijn leven op een dag zes boterhammen gegeten doe ik dan iets gigantisch fout?
Ik heb juist nooit contant geld bij me, maar wel altijd een schoolpas, voor mij zou dat dus juist niet werken, maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk

En ik heb ook nog nooit 6 boterhammen op een dag gegeten, maar ik vind niet dat ik iets gigantsich fout doe. Zolang je maar andere dingen eet waar je dezelfde voedingsstoffen uit kunt halen, en genoeg andere gezonde dingen (fruit, groente, eiwitten etc.) moet het goedkomen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-04-2005, 10:56
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Guenevery schreef op 19-04-2005 @ 11:30 :Ik had nog een klein vraagje. Vele van jullie zeggen hier dat het best normaal is een boterham of zes te eten per dag. Maar is dat eigenlijk niet veel? Ik heb nog nooit in mijn leven op een dag zes boterhammen gegeten doe ik dan iets gigantisch fout?
Als je 4 boterhammen eet en een grote bak yoghurt met muesli/havermout is het ook goed. Of je eet 4 boterhammen en 4 crackers... Het hoeven niet perse die 6 boterhammen te zijn, zolang je qua hoeveelheid maar genoeg eet, en ik heb het gevoel dat jij dat niet doet dan...

Hoeveel eet je op een dag en hoe laat?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-04-2005, 10:57
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
blurred schreef op 19-04-2005 @ 11:49 :
Ik heb juist nooit contant geld bij me, maar wel altijd een schoolpas, voor mij zou dat dus juist niet werken, maar goed, dat is voor iedereen anders natuurlijk

Dat is idd net een ander verhaal. Maar ik zet dus ook nooit geld op mijn pasje, omdat ik het nooit bij me heb Dat werkt dus wel. Want al zou ik me helemaal willen volproppen met choco der is gewoon niet eens de kans voor.
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.