Oud 13-05-2005, 14:33
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
hagel: je hebt pm en ik wil je foto's ook zien!

oke ik zal mijne nu ook naar bloem, sheepdog, kliwie en moontje16 sturen ghehe.
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 14:39
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
bedankt trouwens voor alle reacties..
naja in de pm's staat hoe ik me erover voel. jammer dat ik m'n lichaam niet gewoon kan accepteren

naja vandaag eten gaat op zich wel oke geloof ik? had trek vanmiddag iig dus dat is wel goed.
ik heb vannillevla van optimel op (48 kcal/100ml), knäckebrod light, boterham, ontbijtkoek, eierkoek, melk, en nu ga ik weer iets eten. vanavond aardappel, sla en vegetarische gehaktballetjes die ik tussen 2 boterhammen ga doen (ha meer boterhammen = goed ) en dan ff kijken op hoeveel kcal ik zit.. ben benieuwd
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 14:50
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Hey Cerys, ik ben vast de eerste niet die het zegt, maar ik vind dat je supermooie verhoudingen hebt En je buik *jaloers* Is die tatto echt trouwens?

Ik snap wel wat je bedoelt met je dijen en je bovenbenen, die zijn inderdaad wat steviger in vergelijk met je taille, maar ik vind het echt niet 'storend' ofzo, een slanke taille en brede heupen is juist mooi vrouwelijk
Oud 13-05-2005, 14:54
Hagel
Hagel is offline
sheepdog, bloem, cerys en koel jullie hebben pm
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 14:55
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2005 @ 14:16 :
Je bent niet te dik, je bmi wijst ook niet op overgewicht.

En ik ben jaloers op jouw strakke benen.
dankje wel, ik vind ze alleen bloot niet zo mooi, in een panty vind ik het er beter uitzien
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 15:00
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
cerys schreef op 13-05-2005 @ 15:39 :
bedankt trouwens voor alle reacties..
naja in de pm's staat hoe ik me erover voel. jammer dat ik m'n lichaam niet gewoon kan accepteren

naja vandaag eten gaat op zich wel oke geloof ik? had trek vanmiddag iig dus dat is wel goed.
ik heb vannillevla van optimel op (48 kcal/100ml), knäckebrod light, boterham, ontbijtkoek, eierkoek, melk, en nu ga ik weer iets eten. vanavond aardappel, sla en vegetarische gehaktballetjes die ik tussen 2 boterhammen ga doen (ha meer boterhammen = goed ) en dan ff kijken op hoeveel kcal ik zit.. ben benieuwd
Heb net je foto's bekeken, en ik vind je een mooi meisje hoor, mooi lichaam! (je buikje!) Helemaal niks om onzeker over te zijn

Zie voor uitgebreid PM (die ik nu aan het typen ben)
Oud 13-05-2005, 15:03
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
hagel: ik vind je verhoudingen mooi, vooral je borsten, benen en kont vind ik mooi. verder: zie pm
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 15:15
-(L)-
@Hagel; ik ben nog vanalles vergeten in de PM met mijn reactie, daarom zet ik dat hier nog maar ff neer:
Ik vind je borsten namelijk ook mooi. En wat betreft de foto met kleren aan; daar lijk je echt helemaal niet dik op gewoon! Op de andere foto's vind ik je ook niet dik, je bent gewoon wat steviger (om dat misverstand ff uit de wereld te helpen, mocht ik die indruk te hebben gegeven )
Oud 13-05-2005, 16:01
Verwijderd
Ik zou die foto's ook wel willen zien cerys en hagel
(Kom ik weer aan als laatste )

MEt mij gaat het al 4 dagen goed! Vandaag ontbeten met 3 broodjes pindakaas, nahja mag wel, ben ziek en had de hele ochtend al niks gehad en het was de bedoeling dat ik gewoon normaal zou eten vanaf nu, dus dan moet pindakaas kunnen, toch?
Oud 13-05-2005, 16:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Pindakaas is ook niet zo slecht, goede vetten enzo

Hagel, ik snap dat je wat af wilt vallen, maar je bent wel mooi in proportie, je verhoudingen zijn wel goed En in je kleren zie je er een stuk slanker uit. (Maar ja, wie niet )
Oud 13-05-2005, 16:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Arenda schreef op 13-05-2005 @ 17:01 :
Ik zou die foto's ook wel willen zien cerys en hagel
(Kom ik weer aan als laatste )
Vandaag slecht gegeten, mocht bij het werk alles pakken bij lunch, dus ja daar lagen croissantjes en sauzijenbroodjes en nog een wit broodje met kaas genomen... gelukkig lagen er geen appelflappen . Naja, voor 1 dagje kan het wel. Kan alleen weer niet sporten, al 3 weken zo en volgende week ookal niet .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 16:15
moontje16
moontje16 is offline
Met mij gaat het ook wel redelijk. Ik zit hele dagen thuis, waardoor ik snel naar allerlei dingen ga grijpen. Ik ben echt zo'n "verveel-eter".
Vandaag ging het gelukkig goed!
ontbeten met 2 bb (rookvlees-30+kaas)
tussendoor: appel en een halve meloen
lunch: 2 tosti's (dus 4 bb) ook met 30+kaas en rookvlees
daarna nog 2 appels, een mango en aardbeien.

Tjee, nu ik het zo zie heb ik wel erg veel fruit op
Maar ja, we hebben al dat lekkere fruit nu in huis, en over 2 dagen is het misschien wel bedorven ofzo (mooi excuus )

Vnv een verjaardag, ik probeer niet teveel te snacken, maar of het lukt moet ik nog maar even zien!
Oud 13-05-2005, 16:19
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik had net per ongeluk koekjes gegeten terwijl ik eigenlijk meer trek had in gezonde dingen :/
maar goed. kom voor de 3e dag op rij op 1400 uit, ben alleen niet zo trots want ben bang dat ik weer aankom (onzin maar toch)
vooral omdat ik nu al eeeeeuwen op hetzelfde gewicht schommel.

bedankt voor alle reacties op mijn foto's trouwens, ga iedereen terugpmmen maar heb daar nu even de energie niet voor..

zal ze ook naar gothic en arenda sturen.
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 16:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cerys schreef op 13-05-2005 @ 17:19 :
ik had net per ongeluk koekjes gegeten terwijl ik eigenlijk meer trek had in gezonde dingen :/
maar goed. kom voor de 3e dag op rij op 1400 uit, ben alleen niet zo trots want ben bang dat ik weer aankom (onzin maar toch)
vooral omdat ik nu al eeeeeuwen op hetzelfde gewicht schommel.
aankomen??! Hiermee kun je gaan afvallen... als je dit volhoudt tenminste, dan durft je lichaam langzaam te gaan verbranden wat ze binnen krijgt ipv alles op te slaan...

(eigenlijk moet er dan nog ongeveer 100 bij, want bij ongeveer 1400 gaat je lichaam op slot)
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 16:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moontje16 schreef op 13-05-2005 @ 17:15 :
Met mij gaat het ook wel redelijk. Ik zit hele dagen thuis, waardoor ik snel naar allerlei dingen ga grijpen. Ik ben echt zo'n "verveel-eter".
Vandaag ging het gelukkig goed!
ontbeten met 2 bb (rookvlees-30+kaas)
tussendoor: appel en een halve meloen
lunch: 2 tosti's (dus 4 bb) ook met 30+kaas en rookvlees
daarna nog 2 appels, een mango en aardbeien.

Tjee, nu ik het zo zie heb ik wel erg veel fruit op
Maar ja, we hebben al dat lekkere fruit nu in huis, en over 2 dagen is het misschien wel bedorven ofzo (mooi excuus )

Vnv een verjaardag, ik probeer niet teveel te snacken, maar of het lukt moet ik nog maar even zien!
dit is prima, alleen weet ik niet wat je avondeet? Maar waarschijnlijk hou je zelfs nog wat ruimte over om wat lekkers te nemen op die verjaardag ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 16:32
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-05-2005 @ 17:29 :
aankomen??! Hiermee kun je gaan afvallen... als je dit volhoudt tenminste, dan durft je lichaam langzaam te gaan verbranden wat ze binnen krijgt ipv alles op te slaan...

(eigenlijk moet er dan nog ongeveer 100 bij, want bij ongeveer 1400 gaat je lichaam op slot)
Ik heb ook lang te weinig gegeten maar viel ook niet af. Ik at dan wel 1 of 2x per week veel meer dan 2000kcal maar op andere dagen niet boven 1000kcal...
Oud 13-05-2005, 16:44
moontje16
moontje16 is offline
Ik zie net dat we risotto funghi eten 890 kcal p.p.
Maar ja, het kan vandaag doordat ik nog niet zo hoog in kcal zat. Dat wordt vanavond dus toch iets zuiniger aandoen met de snacks
Oud 13-05-2005, 17:02
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 13-05-2005 @ 17:32 :
Ik heb ook lang te weinig gegeten maar viel ook niet af. Ik at dan wel 1 of 2x per week veel meer dan 2000kcal maar op andere dagen niet boven 1000kcal...
vanaf hoeveel ging je dan wel afvallen? :/
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 17:08
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
cerys schreef op 13-05-2005 @ 18:02 :
vanaf hoeveel ging je dan wel afvallen? :/
Gewoon niet, ik weeg al jaren 56/57/58, maakt niet uit wat ik eet...
Oud 13-05-2005, 17:29
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Zometeen met 2 vriendinnen uit eten, ben benieuwd. Ga wel iets lekkers nemen hoor
__________________
Oud 13-05-2005, 17:32
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 13-05-2005 @ 18:29 :
Zometeen met 2 vriendinnen uit eten, ben benieuwd. Ga wel iets lekkers nemen hoor
Geniet ervan! Ik ga vanavond films kijken met een vriend en een zak japanse mix (en kriek en appeljenever )
Oud 13-05-2005, 18:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 13-05-2005 @ 17:32 :
Ik heb ook lang te weinig gegeten maar viel ook niet af. Ik at dan wel 1 of 2x per week veel meer dan 2000kcal maar op andere dagen niet boven 1000kcal...
Soms kun je gewoon niet meer afvallen, althans, het kán wel (als je helemaal niets meer zou eten). Als je echt overgewicht hebt, kun je afvallen als je elke dag 1500 eet of iets meer en 1x per week 2000 oid. Maar met minder doet je lichaam het niet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 18:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
morgen verjaardag van mn broertje en dat betekent:

minimaal 2 stukken taart mét slagroom
ijs
lekkere dingen bij de lunch
kaasfondue
'taart' met ijs toe

wel lekker , maar gigantisch veel cal, hopelijk kom ik niets aan...

baal echt zo dat ik afgelopen weken en komende weken niet gewoon 3x per week kan sporten ... dat vind ik 'eng', zeker om dat gewoon te blijven eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 18:16
Hagel
Hagel is offline
vanochtend
1 boterham met philadelhia light en plakjes tomaat
rest van tomaat met peper

tussendoor
appel

middag
2 boterhammen philadelphia

tussendoor
1 waterijsje
paar happen boerenvla met appeltaartstukjes erin
2 boterhammen met klein beetje kaas, veel tomaat, komkommer en ijsbergsla


vanavond
lasagne (zal wel veel kcal inzitten), een droge boterham erbij en wat tomaat en komkommer.

nog wat fruit vanavond en dan vind ik het wel genoeg geweest.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 18:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 19:16 :
vanochtend
1 boterham met philadelhia light en plakjes tomaat
rest van tomaat met peper

tussendoor
appel

middag
2 boterhammen philadelphia

tussendoor
1 waterijsje
paar happen boerenvla met appeltaartstukjes erin
2 boterhammen met klein beetje kaas, veel tomaat, komkommer en ijsbergsla


vanavond
lasagne (zal wel veel kcal inzitten), een droge boterham erbij en wat tomaat en komkommer.

nog wat fruit vanavond en dan vind ik het wel genoeg geweest.
lasagne hoeft niet veel cal te bevatten, ligt er gewoon aan hoe jullie het maken... zit er veel gehakt in, of room of kaas of veel groente ed.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 18:24
moontje16
moontje16 is offline
@ Gothic:

Je zei een paar posts terug dat je hoopt om niks aan te komen. Maar als ik me niet vergis weeg jij 58 kg bij een lengte van 1.72m toch? Dan heb jij dus al een bmi van 19,6.
Ik vind het gewoon zo "raar" dat je bij veel mensen aanraadt om tussen de 20 en 25 te zitten qua bmi, terwijl je zelf ook eronder zit. (Voor de duidelijkheid: dit is geen aanval hoor )
Oud 13-05-2005, 18:26
moontje16
moontje16 is offline
en dat je dus bang bent om aan te komen als je die lekkere dingen eet. Terwijl je dit makkelijk kan hebben! (ik heb het nou niet over het feit of het eten gezond is of niet)
Oud 13-05-2005, 18:35
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
spannend: ik ga zometeen voor het eerst in 2 maanden terug naar de sportschool
ben echt benieuwd, ga nu alleen yoga-en en volgende week ga ik weer spiertrainingen proberen. beter gaat het goeeed..
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 18:35
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
cerys schreef op 12-05-2005 @ 15:38 :
klinkt een beetje als ik en ANGE (die ken jij niet, ik vraag me af waar ze is trouwens..)

ANGE at schandalig weinig, ik eigenlijk ook maar ik kwam nog wel rond de 700/800 kcal per dag uit. en ik heb niet zo'n laag bmi.. mijne is iets van 21, nogwat.

Zeg, ik was spannende dingen doen... Moet ook gebeuren. Maar nu ben ik er weer. Oh ja, maak d'r trouwens maar van dat ik schandalig weinig EET.

En dat voelde goed.

Oud 13-05-2005, 18:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moontje16 schreef op 13-05-2005 @ 19:24 :
@ Gothic:

Je zei een paar posts terug dat je hoopt om niks aan te komen. Maar als ik me niet vergis weeg jij 58 kg bij een lengte van 1.72m toch? Dan heb jij dus al een bmi van 19,6.
Ik vind het gewoon zo "raar" dat je bij veel mensen aanraadt om tussen de 20 en 25 te zitten qua bmi, terwijl je zelf ook eronder zit. (Voor de duidelijkheid: dit is geen aanval hoor )
Ik raad meestal geen bmi's aan , maar het is gezond. Het is vooral dat mensen snel doorslaan met afvallen, ze hebben een ideaalbeeld in hun hoofd en een gewicht, maar zodra ze op dat gewicht zijn, blijkt het ideaalbeeld niet te kloppen met het gewicht, met als gevolg dat ze verder gaan afvallen en ondergewicht krijgen...
Ik zal ook absoluut niet afvallen hoor en ik eet 2000 cal per dag en schuw dus niet ervoor om gewoon alle lekkere dingen te eten die op een verjaardag geserveerd worden. Ik weiger gewoon om taart te laten staan uit angst, want dan ben ik gewoon weer op een verkeerde manier bezig met eten. Ik moet alleen nog maar rationeel met eten omgaan en niet meer met gevoel, want dat gaat het fout...
Ik kan er weinig aan doen dat ik 58 weeg en als ik toch aankom, dan zal ik ook niet gaan afvallen. Ik kom zomers meestal 5 kilo aan , maar dat gaat er in het jaar geleidelijk weer vanaf, dus kennelijk past dit gewicht bij mij, ik heb altidj redelijk veel gesport ook en vroeger was ik echt zo'n dun klein meisje...
Maar ik ben niet achterlijk dun, bv sneeuwvlokje (sorry voor haar dat ik haar als voorbeeld neem, maar het is nu eenmaal zo) weegt net zoveel, is zelfs kleiner en een stuk dunner...
en ik heb gewoon kleine borsten, dus dat gewicht zit bij mij ergens anders ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 18:40.
Oud 13-05-2005, 18:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 13-05-2005 @ 19:35 :
Zeg, ik was spannende dingen doen... Moet ook gebeuren. Maar nu ben ik er weer. Oh ja, maak d'r trouwens maar van dat ik schandalig weinig EET.

En dat voelde goed.

jammer, zoek hulp, is het enige wat ik/wij nog kunnen zeggen dan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 18:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-05-2005 @ 19:15 :


baal echt zo dat ik afgelopen weken en komende weken niet gewoon 3x per week kan sporten ... dat vind ik 'eng', zeker om dat gewoon te blijven eten...
Dat snap ik heel goed, toen ik kon sporten vond ik het heel makkelijk om mijn calorieën op te bouwen, maar toen dat niet meer kon zat ik zo weer op de 1500, of nog lager. Nu ben ik weer aan het opbouwen, en ik ben (nog) niet aangekomen. Ik denk dat het met jou ook wel meevalt, je hebt natuurlijk een heel goed metabolisme (ik vergeet steeds het normale nederlandse woord ervoor ) omdat je altijd genoeg en gezond eet, dus dat helpt denk ik wel
Oud 13-05-2005, 18:45
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Iedereen kent trouwens mijn foto's wel denk ik () maar om het plaatje eens compleet te maken, hier ook een foto van hoe mijn buik na het avondeten opblaast. Lijk wel zwanger, vind ik dan
http://img.photobucket.com/albums/v1...rie84/buik.jpg
Oud 13-05-2005, 18:49
moontje16
moontje16 is offline
@ bloem:

Wat erg dat je buik zich zo opblaast zeg.. Heb je dat altijd zo erg? Of alleen als je veel gegeten hebt?
Oud 13-05-2005, 19:10
Verwijderd
@Bloem
Ik vind het eigenlijk nog best meevallen.. vind je er niet zwanger uitzien ofzo Je kan wel duidelijk zien dat je buik ietsjes boller is dan op die andere foto's.. Maar ik vind het niet lelijker ofzo
[edit] wat ben jij trouwens ontzettend mooi bruin!! [/edit]

Heb trouwens vandaag magere kwark bij de aldi gekocht (jogging) ofzoiets.. Die smaakt en is 49 cent per bak
Net 150 gram met een appel erdoor gegeten, lekker!!
Moet morgen werken.. zo even een schema opstellen.. vind ik altijd lastig voor werkdagen..
Oud 13-05-2005, 19:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
moontje16 schreef op 13-05-2005 @ 19:49 :
@ bloem:

Wat erg dat je buik zich zo opblaast zeg.. Heb je dat altijd zo erg? Of alleen als je veel gegeten hebt?
je zou bij jezelf eens voor de grap het verschil tussen 's ochtends en 's avonds moeten meten bij je buik, je schrikt je rot...

bij mij scheelt het echt tussen de 5-7 cm...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 19:28
moontje16
moontje16 is offline
ik heb het bij mezelf ook weleens opgemeten, maar ik vond eigenlijk geen verschil.

Misschien dat ik op dat moment niet zoveel gegeten had, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Oud 13-05-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 13-05-2005 @ 19:37 :
Maar ik ben niet achterlijk dun, bv sneeuwvlokje (sorry voor haar dat ik haar als voorbeeld neem, maar het is nu eenmaal zo) weegt net zoveel, is zelfs kleiner en een stuk dunner...
en ik heb gewoon kleine borsten, dus dat gewicht zit bij mij ergens anders ...
Ik denk dat ook jij dingen toch wel enigszins vertekend ziet: jij bent ook gewoon dun. Ik kan je niet met Sneeuwvlokje kan ik je niet vergelijken, ik heb haar foto's volgens mij niet gezien (of ben ze weer vergeten? ).
Oud 13-05-2005, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 13-05-2005 @ 19:39 :
metabolisme (ik vergeet steeds het normale nederlandse woord ervoor )
Stofwisseling?
Oud 13-05-2005, 20:01
Verwijderd
Bij mij ligt het erg aan wat ik eet (niet qua hoeveelheid), of m'n buik 's avonds boller is, maar verschil is er sowieso wel tussen ochtend en avond. Als ik iets eet waar ik niet tegen kan ziet het er niet uit...
Oud 13-05-2005, 20:59
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Vandaag dus nog
15.00 : bimbo (cakeje)
17.00 : een smos met tonijnsla (slecht en ik was misselijk )
21.00 : denk een 100gram waldkornbrood (best wel veel cal ) met martino en effi en een appel
Ik zou zo een heel brood opkunnen
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 13-05-2005, 21:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2005 @ 21:01 :
Bij mij ligt het erg aan wat ik eet (niet qua hoeveelheid), of m'n buik 's avonds boller is, maar verschil is er sowieso wel tussen ochtend en avond. Als ik iets eet waar ik niet tegen kan ziet het er niet uit...
Ja ik denk dat het dat ook bij mij is, want de laatste tijd was het wel redelijk qua hoe bol hij was 's avonds, maar ik had vanmiddag 50 gram drop (wel suikervrij, maar toch ) gegeten, en vanavond was mijn buik dus ineens weer zo bol. Het deed ook echt pijn, en nog, ik plof zowat uit elkaar

Stofwisseling bedoelde ik inderdaad
Oud 13-05-2005, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 13-05-2005 @ 22:11 :
Ja ik denk dat het dat ook bij mij is, want de laatste tijd was het wel redelijk qua hoe bol hij was 's avonds, maar ik had vanmiddag 50 gram drop (wel suikervrij, maar toch ) gegeten, en vanavond was mijn buik dus ineens weer zo bol. Het deed ook echt pijn, en nog, ik plof zowat uit elkaar
Ik denk dat het juist komt doordat die drop suikervrij is. Teveel zoetstoffen is niet goed, onder andere doordat dat laxerend werkt. Als ik teveel zoetstoffen binnen krijg zet mijn buik ook op en doet hij ook pijn ed. Ik heb het ook bij andere dingen (hoewel het ook wel eens anders is dan normaal, d'r is vaak geen peil op te trekken). Sinds ik er rekening mee houd en bepaalde dingen niet meer of veel minder eet is het een stuk minder (iig niet meer zo vaak en als het zo is, meestal niet zo erg dat ik geen kleren meer pas en zelfs m'n jas niet meer dicht kan doen ivm de pijn die dat doet ). Probeer er achter te komen bij welke dingen je het hebt, scheelt heel wat pijn.
Oud 13-05-2005, 21:22
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-05-2005 @ 22:11 :
Ja ik denk dat het dat ook bij mij is, want de laatste tijd was het wel redelijk qua hoe bol hij was 's avonds, maar ik had vanmiddag 50 gram drop (wel suikervrij, maar toch ) gegeten, en vanavond was mijn buik dus ineens weer zo bol. Het deed ook echt pijn, en nog, ik plof zowat uit elkaar

Heb ik ook als ik veel (nou ja, voor mij veel) avondeten opheb. Echt heel irritant.
Vandaag wel 1400 a 1500 kcal op (denk ik, niet uitgerekend) Echt veel voor mijn doen, zit normaal tussen de 900 en 1300 (ja dat is te weining), zo af en toe zelfs maar op 800.. Maar ja ik voel me niet eens heel erg schuldig nu

@ Hagel: eigenlijk zou ik ook wel graag je foto's willen zien.. Kom ik weer lekker vroeg mee
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-05-2005, 21:24
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
ik heb net gewoon taart op
damn it.

maar goed, net dus voor het eerst in 2 maanden weer naar de yoga geweest en het voelde goed! ik was niet eens minder lenig dan vroeger..
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 21:24
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2005 @ 22:19 :
Ik denk dat het juist komt doordat die drop suikervrij is. Teveel zoetstoffen is niet goed, onder andere doordat dat laxerend werkt. Als ik teveel zoetstoffen binnen krijg zet mijn buik ook op en doet hij ook pijn ed. Ik heb het ook bij andere dingen (hoewel het ook wel eens anders is dan normaal, d'r is vaak geen peil op te trekken). Sinds ik er rekening mee houd en bepaalde dingen niet meer of veel minder eet is het een stuk minder (iig niet meer zo vaak en als het zo is, meestal niet zo erg dat ik geen kleren meer pas en zelfs m'n jas niet meer dicht kan doen ivm de pijn die dat doet ). Probeer er achter te komen bij welke dingen je het hebt, scheelt heel wat pijn.
Ik had het een tijdje zelfs al na 2 crackers met kaas .. Mjah toen was ik aan de laxeerpillen, heb het nu nog wel, maar dan alleen als ik (vrij veel) avondeten op heb.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-05-2005, 21:27
Verwijderd
@Bloem: Was het toevallig die suikervrije drop van de Albert Heijn? Ik heb een tijdje geleden in 1 x zo'n zakje van 100 gram (was maar 125 kcal/100 gram ofzo) suikervrije honingdropjes opgegeten, en buikpijn dat ik had! Ik heb toen de hele dag met zo'n 'ik-moet-bijna-overgeven' gevoel rondgelopen.
Oud 13-05-2005, 21:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 13-05-2005 @ 22:22 :
Heb ik ook als ik veel (nou ja, voor mij veel) avondeten opheb. Echt heel irritant.
Vandaag wel 1400 a 1500 kcal op (denk ik, niet uitgerekend) Echt veel voor mijn doen, zit normaal tussen de 900 en 1300 (ja dat is te weining), zo af en toe zelfs maar op 800.. Maar ja ik voel me niet eens heel erg schuldig nu

@ Hagel: eigenlijk zou ik ook wel graag je foto's willen zien.. Kom ik weer lekker vroeg mee
reken maar eens uit, vermoedelijk kom je een stuk lager uit, omdat het voor jou veel is, gok je gauw hoger...
Maar als het wel zoiets is, dan is het een goed begin, maar je bent er nog lang niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 13-05-2005, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 13-05-2005 @ 22:27 :
@Bloem: Was het toevallig die suikervrije drop van de Albert Heijn? Ik heb een tijdje geleden in 1 x zo'n zakje van 100 gram (was maar 125 kcal/100 gram ofzo) suikervrije honingdropjes opgegeten, en buikpijn dat ik had! Ik heb toen de hele dag met zo'n 'ik-moet-bijna-overgeven' gevoel rondgelopen.
Het gaat niet alleen om de calorien. Teveel zoetstoffen zijn niet goed voor een mens (staat ook op de verpakking als ik me niet vergis ) en de hoeveelheid die in 50 gram zit, is, denk ik, gewoon al teveel voor een mens. Laat staan 100 gram.
Oud 13-05-2005, 22:05
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
ANGE schreef op 13-05-2005 @ 19:35 :
Zeg, ik was spannende dingen doen... Moet ook gebeuren. Maar nu ben ik er weer. Oh ja, maak d'r trouwens maar van dat ik schandalig weinig EET.

En dat voelde goed.

Net wel wat gegeten.

Ik voelde me echt goed, de afgelopen dagen. Zolang ik niet at. Het ging echt zó goed, het viel echt veel mensen op. En het ging goed doordat ik terug viel in m'n oude gewoontes. Heel erg dubbel...
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Levensbeschouwing & Filosofie Hoelang heeft de mensheid nog?
Severus
26 16-09-2002 02:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.