Oud 31-05-2002, 14:10
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Het WK is vandaag geopend, de openingsceremonie schijnt heel spectaculair geweest te zijn, maar dat zie ik vanavond wel

Op dit moment spelen Frankrijk en Senegal tegen elkaar, en het staat 1-0 voor Senegal . Maar Frankrijk zal waarschijnlijk nog wel minstens 1x scoren toch? Anders is het echt een blamage...

Nou, praat hier over het wk en wat er allemaal gebeurt, en vlaming: als t je niet bevalt doe je m maar op slot
Advertentie
Oud 31-05-2002, 15:18
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Ik vind het prachtig dat senegal voorstaat das toch prachtig


ik ben voor al clubs uit arme landen met spelers die niet veel verdienen


en deze topic blijft denk open omdat anders wel tig topics krijgt over een wedstrijd

dus blijft het gebundeld
Oud 31-05-2002, 15:27
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Senegal gewonnen

k gun t ze ook , die hebben er tenminste nog echt lol in, en hun supporters zijn ook chill
Oud 31-05-2002, 15:33
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Senegal verslaat Frankrijk met 1-0
Frankrijk blameert zich gelijk in de openingswedstrijd.
In deze wedstrijd miste de Franse ploeg de kracht om de Senegalse ploeg weg te zetten en sloeg heel vroeg in de 2e helft de vermoeidheid al toe.

Frankrijk begon sterk aan de wedstrijd, maar echt veel leverde dat het eerste half uur niet op. Bij de eerste echt gevaarlijke counter van Senegal daarentegen was het gelijk raak: 0-1. Het enige wat de Fransen hier tegenover konden zetten was een knap shot op de paal.
In de 2e helft sloeg bij beide ploegen de vermoeidheid toe. Senegal werd wel steeds verder achteruit gedrukt, maar ze bleven met veel kunst en vliegwerk overeind. Op het eind kwamen ze zefs dicht bij de 0-2, maar dat schot belandde op de lat. Vlak daarna werd het bijna 1-1, maar Henry raakte met een bekeken schot de lat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-05-2002, 15:38
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Als ze zo spelen tegen Uruguay, kunnen ze inpakken

Wat zal Zidane dan balen zeg ..
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Oud 31-05-2002, 15:39
als het ware salsa
Avatar van als het ware salsa
als het ware salsa is offline
haha echt heel erg moeilijk ik heb zon schijthekel aan frankrijk

maar het is niet echt een blamage senegal is zeker geen slecht team en frankrijk stelt sowieso weinig voor tegenwoordig en helemaal als zidane er niet is dat blijkt maar weer
__________________
zoiets->
Oud 31-05-2002, 15:40
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Achja, voor hetzelfde geld gaat die bal in de eerste helft het doel in voor Frankrijk ipv tegen de paal en dan winnen ze die wedstrijd simpel. Maar dat noemt nu eenmaal voetbal.

Nog geen man overboord voor Frankrijk, nu gewoon de 2 volgende wedstrijden winnen. Waarschijnlijk gaat men Zidanne nu wel al laten meespelen, ook al zou ie nog een beetje moeten rusten, en dan is er natuurlijk de kans dat later in het tornooi hij uitvalt...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 31-05-2002, 15:42
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
idd lullig voor zidane , hij kan de ploeg wel op sleeptouw nemen denk ik, maar met viera, henry, lebouf, etcetera zou dit toch ook moeten kunnen , misschien hebben ze senegal onderschat. Boogie zei dat senegal het laagst stond bij de bookmakers , niet dat ze nu wereldkampioen worden, maar goed
Oud 31-05-2002, 16:09
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
het enige jammere is dat zulke landen als senegal spelen om ontdekt te woorden, zij konden veel meer dan ze hebben laten zien!
Oud 31-05-2002, 16:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
WHAHAHAHAHA Frankrijk verloren! Nu al uitgschakeld? Mwah... kweenie, iig ze motten de tweede wedstrijd nu wel winnen.

Mijn voorspelling:

Door in poule A: Senegal (1e) , toch Frankrijk (2e)
Door in poule B: Spanje (1e), Paraguay (2e)
Door in poule C: Brazilië (1e), Costa Rica (2e)
Door in poule D: Portugal (1e), Zuid-Korea of Polen (2e)
Door in poule E: Kameroen (1e), Duitsland (2e)
Door in poule F: Argentinië (1e), Nigeria (2e)
Door in poule G: Italië (1e), Kroatië (2e)
Door in poule H: Japan (1e), Rusland (2e)

Tweede ronde:
Senegal - Nigeria ---> Winnaar: Nigeria
Argentinie - Frankrijk ---> Winnaar: Argentinië
Brazilië - Rusland ---> Winnaar: Rusland
Japan - Costa Rica ---> Winnaar: Japan
Kameroen - Paraguay ---> Winnaar: Kameroen
Spanje - Duitsland ---> Winnaar: Duitsland
Italië - Zuid-Korea/Polen ---> Winnaar: Italië
Portugal - Kroatië ---> Winnaar: Portugal

Kwartfinales:
Nigeria - Brazilië ---> Winnaar: Brazilië
Argentinië - Japan ---> Winnaar: Argentinië
Kameroen - Italië ---> Winnaar: Italië
Duitsland - Portugal ---> Winnaar: Portugal

Halve finales:
Brazilië - Argentinië ---> Winnaar: Argentinië
Italië - Portugal ---> Winnaar: Italië

Om derde plaats:
Brazilië - Portugal ---> Winnaar: Portugal

FINALE:
Argentinië - Italie 0-1

ITALIE 1E/WERELDKAMPIOEN, ARGENTINIE 2E, PORTUGAL 3E
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-05-2002, 16:36
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Ole ole ole senegal!
__________________
Guess who's back
Oud 31-05-2002, 17:35
Verwijderd
Het is niet echt een blamage van Frankrijk dat ze hebben verloren. De openingswedstrijd is voor de titelverdediger altijd moeilijk. Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat Zidane de boel wel ff omgooid, 1 man kan geen wedstrijd winnen. Het was gewoon dom van die trainer om met 2 middenvelders te spelen.
Oud 31-05-2002, 17:36
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
ITALIE 1E/WERELDKAMPIOEN, ARGENTINIE 2E, PORTUGAL 3E
neeh, arg wint finale van ita , por idd 3e
Oud 31-05-2002, 20:47
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
weet je wat ik denk
FRANKRIJK ZUIGT
Oud 31-05-2002, 20:59
PV
PV is offline
Ik heb de openingswedstrijd half gezien Wel dat Senegal gewonnen heeft... hmz en dan kom ik met mijn voorspelling dat Zidane de meeste doelpunten ging maken
Oud 31-05-2002, 21:34
Eric
Eric is offline
Senegal is echt te goed en Frankrijk mag wat mij betreft zo snel mogelijk uitgeschakelt worden.
Oud 31-05-2002, 22:15
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik denk dat frankrijk het nog wel gaat halen misschien zelfs nog kandidaat om de titel,ik denk dat ze senegal gewoon veels t erg hebben onderschat,en nu moeten ze die 2 andere wedstijden uruguay en denemarken gewoon vol aan de bak
__________________
Guess who's back
Oud 31-05-2002, 23:06
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
tegen Uruguay winnen ze niet, tenminste niet als ze zo spelen als vanmiddag: dan mogen ze nog al et geluk van de wereld hebben dat uruguay dan net een slechte dag heeft en dat frankrijk er met 1 of 2 counters er wel uit weet te komen, maar normaal zou uruguay dan wel voor de volle winst moeten gaan

Dus ik denk .. 2-1 Uruguay, en dat Recoba 2x scoort, en Cissé aan Franse zijde (dat zijn 2 van de 3 spitsen die ik in mijn WK-elftal heb staan )
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Ads door Google
Oud 31-05-2002, 23:07
mobie
mobie is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Het is niet echt een blamage van Frankrijk dat ze hebben verloren. De openingswedstrijd is voor de titelverdediger altijd moeilijk. Het is natuurlijk onzin om te zeggen dat Zidane de boel wel ff omgooid, 1 man kan geen wedstrijd winnen. Het was gewoon dom van die trainer om met 2 middenvelders te spelen.
Zidane maakt echt wel een wereld van verschil en Frankrijk speelt gewoon altijd met 2 verdedigende middenvelders.
Ze zijn zelfs wereldkampioen geworden met 5 verdedigers. Ook Blanc stond er toen nog tussen.
Vandaag wilden ze hetzelfde systeem spelen als normaal en enkel Zidane vervangen door Djorkaef, wat dus duidelijk de slechtste oplossing was. In de tweede helft laten ze daar dan Dugarry in de plaats van Djorkaef spelen, maar die hebben we helemaal niet gezien. Op de rechterflank wist Wiltord helemaal niet waar te lopen en de linkerflank was helemaal voor de rekening van Lizarazu en Henry die ernaar moest uitwijken.
Volgens mij had Lemerre zonder Zidane gewoon een ander duidelijk omlijnd systeem moeten spelen.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Oud 01-06-2002, 13:09
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Vandaag 1 zeer aantrekkelijke wedstrijd: kameroen-ierland eindigde in 1-1
Denemarken won, met 2 goals van tomasson, met 2-1 van uruguay, waar rodriguez een prachtige goal à la zidane scoorde.

Straks speelt Duitsland tegen Saudi-Arabië, ik voorspel een simpele 2-0 voor de Duitsers.

Laatst gewijzigd op 01-06-2002 om 13:24.
Oud 01-06-2002, 13:41
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik vond dat tomasson die 2de goal wel met een masseltje scoorde hij zette alleen ze hoofd ertegen, mwa misschien wel inzicht heeft ie ofzo
__________________
Gebanned
Oud 01-06-2002, 14:23
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Duitsland - S. Arabië is pas aantrekkelijk, 1e helft voorbij, en et staat 4-0

en ik maar denken dat dit de saaiste wedstrijd van vandaag zou worden ..
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Oud 01-06-2002, 15:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
DJ FLEM schreef:
neeh, arg wint finale van ita , por idd 3e
Nee, het wordt Italië.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-06-2002, 15:18
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
7-0
Oud 01-06-2002, 15:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Ierland-Kameroen 1-1, goede afspiegeling van het duel, Kameroen was de eerste helft beter en Ierland de tweede helft.
- Uruguay-Denemarken 1-2, wedstrijd nie gezien, maar een goed begin voor Denemarken, heb wel ff af en toe gekeken en hoorde dat Uruguay zelfs toen ze achterstonden met veel man nog achter de bal voetbalden.
- Duitsland - Saudi's stond 4-0 kweenie hoeveel nu, makkie voor Duitsland, had het wel verwacht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 01-06-2002, 15:26
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
8-0 voor duitsland , das wel erg veel
Oud 01-06-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
8-0 voor duitsland , das wel erg veel
Ik heb de eerste helft gekeken en zag toen al dat het iets van 8-0 of 9-0 zou worden, maar dit hoort toch niet op een WK thuis? Dat Saudi-Arabie speelde echt als een dweil. Ik bedoel in oefenpartijtjes tegen lokale clubs wordt nog minder gescoord!!!
Oud 01-06-2002, 15:36
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Supermach schreef:


Ik heb de eerste helft gekeken en zag toen al dat het iets van 8-0 of 9-0 zou worden, maar dit hoort toch niet op een WK thuis? Dat Saudi-Arabie speelde echt als een dweil. Ik bedoel in oefenpartijtjes tegen lokale clubs wordt nog minder gescoord!!!
terwijl saudi-arabië in azie van iedereen won (jap en kor deden niet mee aan kwalificatie...), zullen is kijken wat china kan
Oud 01-06-2002, 15:45
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
De tering, 8-0 !!

Had ik toch maar wel gekeken, ik vind Duitsland altijd klotevoetbal spelen, kijk ik een keer niet, scoren ze 8 keer
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Oud 01-06-2002, 15:48
Verwijderd
Nu hopen dat Costa Rica met 9-0 ofzo verliest Want anders heb ik vraag 4 fout. (Welke ploeg ontvangt de meeste tegen goals tijdens de poule wedstrijden? ik zei namelijk Costa Rica)

Maar 8-0 is idd er veel, is wel goed voor het gemiddelde aantal doelpunten per wedstrijd, zo kunnen wij nog eens sommige partijen in 0-0 mogen zien eindigen
Oud 01-06-2002, 15:51
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Utreg_Nr1 schreef:
De tering, 8-0 !!

Had ik toch maar wel gekeken, ik vind Duitsland altijd klotevoetbal spelen, kijk ik een keer niet, scoren ze 8 keer
had ik ook
Oud 01-06-2002, 15:52
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Nu hopen dat Costa Rica met 9-0 ofzo verliest Want anders heb ik vraag 4 fout. (Welke ploeg ontvangt de meeste tegen goals tijdens de poule wedstrijden? ik zei namelijk Costa Rica)

Maar 8-0 is idd er veel, is wel goed voor het gemiddelde aantal doelpunten per wedstrijd, zo kunnen wij nog eens sommige partijen in 0-0 mogen zien eindigen
Ik hoop senegal, maar ik heb nu ook gelijk de vraag fout: Welk team scoort de meeste goals
Oud 01-06-2002, 16:02
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
Nu hopen dat Costa Rica met 9-0 ofzo verliest
Ja, China - Costa Rica 9-0

Citaat:
zo kunnen wij nog eens sommige partijen in 0-0 mogen zien eindigen
Alsof ik daarvoor anderhalf uur voor de tv ga zitten kijken
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Oud 01-06-2002, 17:06
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
ik denk dat zuid-korea een grote rol krijgt,laten we zeggen en TE grote rol
iedereen/heel veel mensen verwachten veel van ze,kdenk dat ze daar nog wel over struikelen
maar nu heb ik niet gezegd dat ze niet ver komen
Oud 01-06-2002, 17:12
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
/\/\4®téñZ schreef:
ik denk dat zuid-korea een grote rol krijgt,laten we zeggen en TE grote rol
iedereen/heel veel mensen verwachten veel van ze,kdenk dat ze daar nog wel over struikelen
maar nu heb ik niet gezegd dat ze niet ver komen
das weer een hele zinnige bijdrage van jou...
Oud 01-06-2002, 18:24
Verwijderd
Citaat:
DJ FLEM schreef:
das weer een hele zinnige bijdrage van jou...
Daar heeft ie patent op
Ads door Google
Oud 01-06-2002, 19:22
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Portugal is helemaal niks


ik verwacht dat we nog vreemd gaan op kijken als een ploeg die we niet verwachten in de halve finale terecht komt


polen, slovenie, enz


engeland is daarentegen de beste
Oud 01-06-2002, 22:12
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Slovenië heeft over het algemeen een heel sterk team, ze hebben op Euro 2000 al bewezen dat ze het de grote ploegen zoals Spanje, Joegoslavie (al is dat niet meer zo'n topploeg meer) knap lastig kunnen maken

En wat betreft Z-korea .. die gasten zijn onvoorspelbaar,
Als z-korea verliest, zeggen ze weer dat het aan een nieuwe trainer toe is en dat ze weer het lelijke eendje op een wk-eindronde zullen zijn, en als ze iets winnen, dan halen ze met gemak de 2e ronde ..

Ja, we zullen wel zien
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Oud 01-06-2002, 23:04
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
ik zag telkens stukjes van de wedstrijden want ik was zelf een thuis toernooi aan het spelen,maar de tv stond geluk aan
__________________
Guess who's back
Oud 01-06-2002, 23:05
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
oja wie gaat er nog meer morgen de wekker zetten voor argentinie - Nigeria

ik wel
__________________
Guess who's back
Oud 01-06-2002, 23:18
freggelfreak
freggelfreak is offline
ik ook (uiteraard) lekker 4 wedstrijden achter elkaar. das dus weer een nuttige zondagmiddag en nog 3 leuke wedstrijden ook, denk tenminste dat zuid afrika tegen paraquae (hoe schrijf je dat ) niet erg boeiend wordt
Oud 02-06-2002, 00:47
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
oja wie gaat er nog meer morgen de wekker zetten voor argentinie - Nigeria

ik wel
ik ga t proberen , k zal wel weer in slaap vallen, maar t kan wel een aantrekkelijke wedstrijd worden, net als engeland-zweden
Oud 02-06-2002, 02:05
PV
PV is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
oja wie gaat er nog meer morgen de wekker zetten voor argentinie - Nigeria

ik wel
ik heb er 2 gezet.. maar vrees nu al dat ik er doorheen ga slapen
Oud 02-06-2002, 03:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
misschien ga k wel helemaal niet slapen
Oud 02-06-2002, 03:31
Naz
Naz is offline
ik keek naar de wedstrijd van duitsland, en ik d8 eerst dathet geen duitsland was die speelde, ok ze hadden een super slechte tegenstander maar ze speelde echt mooi voetbal en goed

net nou ik ze niet mag door die ohne holland gehen wir zu wk (of zoiets) ach jah.... als ze zo goed blijven spelen zouden ze wel eens heel ver kunnen komen
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 02-06-2002, 04:20
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
nog ruim 3 uur...

edit: t staat nog 0-0

Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 08:35.
Oud 02-06-2002, 09:30
Verwijderd
Ik werd nogal vroeg wakker. Dus ik kon mooi nog even de 2e helft zien. Wat mij opviel was dat de Argentijnen nogal moeite hadden met de afronding. Dit moet snel veranderen want het gaat ze anders de volgende wedstrijden echt opbreken. Voor de rest vond ik Nigeria het wel goed doen.
Oud 02-06-2002, 09:43
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
1-0 Batistuta


zuid afrika tegen paraguay 0-0
__________________
Guess who's back
Oud 02-06-2002, 10:44
Verwijderd
engeland has to win!!!
Oud 02-06-2002, 11:15
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
DJ Flem schreef:
Citaat:
das weer een hele zinnige bijdrage van jou...
tja... je kunt het of je kunt het niet he
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Het grote WK 2010-topic
Allure
11 11-06-2010 23:51
Vrije tijd Het Grote kwalificatie WK 2006 Topic
USPalermo
236 21-09-2005 15:12
Vrije tijd Zuid-korea
psygnosos
9 18-06-2002 18:07
Vrije tijd senegal en het wk
als het ware salsa
14 17-06-2002 20:40
Vrije tijd senegal 1/4 finale
majiti
3 17-06-2002 10:31
Vrije tijd 3-2 gewonnen!!!!!!!!!
damaetas
1 14-06-2002 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.