Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2005, 19:54
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 01-09-2005 @ 20:51 :
MeelFriek, ik ben jaloers op je. Mijn VVM is maar een luttele halve kilo hoger dan die van jou (50,5) en ik ben wel 6 cm langer.

Zomer 2006 word dat 55 kg VVM (met een BF van 20%)!
VVM?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 19:57
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-09-2005 @ 20:54 :
VVM?
VetVrijeMassa.
Oud 01-09-2005, 19:57
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 01-09-2005 @ 20:51 :


God ik word eindelijk realisitisch :')
Oud 01-09-2005, 19:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-09-2005 @ 20:57 :
VetVrijeMassa.
Dat laat je bij de sportschool meten ofzo?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 01-09-2005 @ 20:57 :
Dat laat je bij de sportschool meten ofzo?
Ja, dmv elektrodiagnose (speciale weegschaal). Ik weet nu (vrij exact) mijn gewicht, BMR, vetpercentage, vetmassa, vetvrijmassa en lichaamsvocht.

En het blijkt dus dat mijn BMR 1573 kcal is. Dat zijn dus alleen al de calorieën die ik gebruik in rust, daar komt nog alle lichamelijke inspanning bij. Uiteindelijk kom ik dan veel hoger uit dan ik zelf dacht.

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 20:03.
Oud 01-09-2005, 20:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 01-09-2005 @ 21:01 :
Ja, dmv elektrodiagnose (speciale weegschaal). Ik weet nu (vrij exact) mijn gewicht, BMR, vetpercentage, vetmassa, vetvrijmassa en lichaamsvocht.
Interessant, ga ik ook maar eens laten doen. Of moet je daarvoor ingeschreven staan?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 01-09-2005 @ 21:02 :
Interessant, ga ik ook maar eens laten doen. Of moet je daarvoor ingeschreven staan?
Geen idee, bij het sportcentrum waar ik kom wel. De weegschaal staat namelijk met andere apparatuur (trilplaten, hypoxi, etc.) in een ruimte, en daar komen alleen leden.
Oud 01-09-2005, 20:33
Mara
Mara is offline
Zie je nou wel meid

Mijn VVM zal na de vakantie ook wel ingedonderd zijn Maar volgende week begin ik weer
Oud 02-09-2005, 08:35
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Ik moet dinsdag ook naar de sportschool. Heb me er eindelijk over heen gezet dat ik geen zin heb om weer de draad op te pakken. Heb door pfeiffer 6 maanden niet kunnen sporten dus ik heb géén conditie. Bah en dan moet ik alles laten meten op de sportschool door zo'n mens wat de vorige keer ook zo lekker hard tegen me zei: ' Ja, je bent wel te vet maar dat zie je vast zelf ook wel'. Ik hoop dat het dit keer een ander is. Heb wel weer zin om te sporten, maar moet natuurlijk wel rustig beginnen.
Oud 02-09-2005, 12:36
Mindfields
Mindfields is offline
Vandaag:

7.20 - tosti, bruin brood, ham kaas

10.00 - banaan, 2 boterhammen (bruin) met osseworst

12.00 - 2 boterhammen (idem) idem

13.30 - meergranenbroodje, krentebol

17.00 - avondeten

sport: 50 minuten fietsen, een uur gym en straks nog 10 km fietsen op hometrainer.

is het wat? had beter ipv krentebol een boterham kunnen eten, maar ik had geen brood meer..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 02-09-2005, 12:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik heb m'n vetpercentage laten meten, maar nadat ik klaar was met sporten, dus volgens die vent was het niet meer betrouwbaar... kwam uit op 27%...

dus volgende keer eens proberen voor het sporten. Snap alleen niet waarom het verschil maakt voor of na het sporten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2005, 12:40
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-09-2005 @ 13:39 :
ik heb m'n vetpercentage laten meten, maar nadat ik klaar was met sporten, dus volgens die vent was het niet meer betrouwbaar... kwam uit op 27%...

dus volgende keer eens proberen voor het sporten. Snap alleen niet waarom het verschil maakt voor of na het sporten...
moet zo weg, wil jij even reactie doen op mij?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 02-09-2005, 12:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 02-09-2005 @ 13:36 :
Vandaag:

7.20 - tosti, bruin brood, ham kaas

10.00 - banaan, 2 boterhammen (bruin) met osseworst

12.00 - 2 boterhammen (idem) idem

13.30 - meergranenbroodje, krentebol

17.00 - avondeten

sport: 50 minuten fietsen, een uur gym en straks nog 10 km fietsen op hometrainer.

is het wat? had beter ipv krentebol een boterham kunnen eten, maar ik had geen brood meer..
krentenbol is niet heel veel slechter dan een boterham met gewoon beleg hoor...

Ontbijt is goed. Hoeveelheid eten ook al. Al zou ik meer eten tussen 12 en 17. Door bv om 10 uur een boterham minder te eten (die naar 3 uur) en die banaan evt na het avondeten. Verder mis ik een 2e vrucht . En toetje (zie namelijk ook geen melk), nootjes oid...

Maar dat is wat ik persoonlijk beter vind. Je mag opzich nog wel iets meer eten trouwens, aangezien je behoorlijk wat sport voor 1 dag...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2005, 12:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 02-09-2005 @ 13:40 :
moet zo weg, wil jij even reactie doen op mij?
ongeduldig zeg, was al bezig
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2005, 12:43
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-09-2005 @ 13:41 :
krentenbol is niet heel veel slechter dan een boterham met gewoon beleg hoor...

Ontbijt is goed. Hoeveelheid eten ook al. Al zou ik meer eten tussen 12 en 17. Door bv om 10 uur een boterham minder te eten (die naar 3 uur) en die banaan evt na het avondeten. Verder mis ik een 2e vrucht . En toetje (zie namelijk ook geen melk), nootjes oid...
was ik ook van plan, om 10 uur eentje en dan om 3 uur die, maar heb s ochtends altijd zo'n honger! appel komt na het avondeten. zo denk ik vanavond op de 1600 kcal uit te komen en daarbij dus lekker 2,5 uur te sporten.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 02-09-2005, 14:37
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
ik heb iets goeds gedaan al zeg ik het zelf
ik ben naa de afdelingleister geweest
en ik heb het haar verteld, van het eten enzo
ze reageerde heel lief
en dat als ik hulp wou, dat ik het moest zeggen of ik kon met haar praten
__________________
zo,
Oud 02-09-2005, 15:19
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 31-08-2005 @ 10:18 :
Dat heb ik ook, dat het bij m'n ouders (en bij m'n vriend) een stuk moeilijker is omdat iemand anders de boodschappen doet. Heel vervelend. Ik ben wel eens zelf dingen gaan kopen, maar dat is ook onzin als in principe alles al aanwezig is.

En ik wil ook naar de 60!! Denk alleen wel dat het heel langzaam zal gaan...
mag ik bij de club?

Ik zit nu ook al twee maanden thuis ipv op kot - eigenlijk zelfs drie, maar tijdens de examens doe ik niet aan de lijn, dus tellen die niet mee. En inderdaad, hier is het zoooo moeilijk om wat op je voeding te letten...
Màààààààààààr... eind september kan ik weer naar Leuven (samenwonen! jeeej!! ) en daar gaat alles wel weer goedkomen Geen koeken of zwanworstjes of andere 'slechte' dingen in huis: alleen de zooi die m'n vriend en ik meebrengen van de winkel Geen verleiding, geen risico's...

Laatst gewijzigd op 02-09-2005 om 15:46.
Oud 02-09-2005, 15:41
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-09-2005 @ 13:39 :
ik heb m'n vetpercentage laten meten, maar nadat ik klaar was met sporten, dus volgens die vent was het niet meer betrouwbaar... kwam uit op 27%...

dus volgende keer eens proberen voor het sporten. Snap alleen niet waarom het verschil maakt voor of na het sporten...
Ik denk omdat je na het sporten veel water bent verloren. De verhoudingen kloppen dan niet helemaal meer
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 02-09-2005, 15:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 02-09-2005 @ 16:41 :
Ik denk omdat je na het sporten veel water bent verloren. De verhoudingen kloppen dan niet helemaal meer
klinkt opzich wel logisch, alleen drink je natuurlijk ook terwijl je sport... maar 27% klopt niet met een bmi van 19,6 lijkt me...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2005, 15:45
Verwijderd
Aangezien het trouwens al màànden geleden is dat ik hier nog ben geweest zal ik nog eens mijn cijfertjes op een rijtje zetten:

Ik ben twintig, ben een meter zeventig lang en weeg zo'n 66 à 67kg. BMI = ongeveer 23 dus. Ik voel me niet lekker in m'n vel, en zou graag nog een paar kilootjes verliezen. Eerst en vooral wil ik naar 63 (BMI 21.5), kijken wat dat geeft, daarna eventueel naar 60 ( = BMI 20) maar dat zien we dan wel weer

Ik heb uitgerekend dat ik zo'n 2050kcal per dag verbruik - uiteraard méér als ik ga sporten. Om een kilo per drie weken (wat me toch snel/traag genoeg lijkt) af te vallen trekken we daar 350kcal vanaf, en hoppa: vanaf nu 1700kcal per dag - uiteraard méér als ik ga sporten. That should do the trick
Oud 02-09-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
love-THE-world schreef op 02-09-2005 @ 15:37 :
ik heb iets goeds gedaan al zeg ik het zelf
ik ben naa de afdelingleister geweest
en ik heb het haar verteld, van het eten enzo
ze reageerde heel lief
en dat als ik hulp wou, dat ik het moest zeggen of ik kon met haar praten
goed hoor meid!
Oud 02-09-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-09-2005 @ 16:45 :
klinkt opzich wel logisch, alleen drink je natuurlijk ook terwijl je sport... maar 27% klopt niet met een bmi van 19,6 lijkt me...
Hoe heb je het laten meten?
Oud 02-09-2005, 16:58
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 02-09-2005 @ 17:49 :
Hoe heb je het laten meten?
zo'n aparaat rechtvooruit houden en dan 2 ijzertjes vasthouden... gewicht, lengte ed worden ook ingevoerd.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2005, 17:05
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-09-2005 @ 16:45 :
Ik ben twintig, ben een meter zeventig lang en weeg zo'n 66 à 67kg. BMI = ongeveer 23 dus. Ik voel me niet lekker in m'n vel, en zou graag nog een paar kilootjes verliezen. Eerst en vooral wil ik naar 63 (BMI 21.5), kijken wat dat geeft, daarna eventueel naar 60 ( = BMI 20) maar dat zien we dan wel weer
Ik ben 3 cm langer, maar qua gewicht lig ik het zelfde als jij. En ik heb ook precies hetzelfde doel; eerst naar een kilo of 63 en dan misschien nog lager, naar 60. Het liefst zou ik 60 wegen, maar ik weet niet of dat wel haalbaar is. Daarom eerst maar 63, dan zien we wel weer verder

Ik ben gestopt met kcal tellen en begonnen met joggen en buikspieroefeningen. Ik ben er nog helemaal niet lang mee bezig, maar voel al wel dat ik dit heel goed vol kan houden, en dat ook echt wil. Dus het zou goed moeten komen...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 02-09-2005, 19:40
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
Yes, ik heb mezelf eindelijk zo ver gekregen om de daad bij het woord te voegen. Ik heb me ingeschreven bij de sportschool, en ben vandaag voor het eerst gegaan. Een lesje bodypump. Dat hakt er wel in zeg, maar ik voel me geweldig. Ben echt trots op mezelf
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 02-09-2005, 19:59
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 02-09-2005 @ 16:19 :

Màààààààààààr... eind september kan ik weer naar Leuven (samenwonen! jeeej!! )
Cool voor je!!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 02-09-2005, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-09-2005 @ 17:58 :
zo'n aparaat rechtvooruit houden en dan 2 ijzertjes vasthouden... gewicht, lengte ed worden ook ingevoerd.
Min of meer hetzelfde als toen op de Oosterhof dus?
Oud 02-09-2005, 21:30
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Ik heb net iets lekkers ontdekt Bevroren bananenschijfjes met chocolade rond , maar rond de120 cal voor een heel doosje
Nu heb ik vandaag al gegeten wat ik op mag en toch heb ik nog zin
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 02-09-2005, 21:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-09-2005 @ 21:48 :
Min of meer hetzelfde als toen op de Oosterhof dus?
hmm en daar had ik 17 ofzo toch?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-09-2005, 22:16
Verwijderd
Citaat:
kellytje schreef op 02-09-2005 @ 22:30 :
Ik heb net iets lekkers ontdekt Bevroren bananenschijfjes met chocolade rond , maar rond de120 cal voor een heel doosje
Nu heb ik vandaag al gegeten wat ik op mag en toch heb ik nog zin

haha aparte combinatie zeg
Oud 03-09-2005, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 02-09-2005 @ 22:37 :
hmm en daar had ik 17 ofzo toch?
Ik weet het van mezelf niet eens meer, laat staan van jou.

Maar het staat vast nog wel ergens in een topic hier.
Oud 03-09-2005, 12:18
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 02-09-2005 @ 23:16 :
haha aparte combinatie zeg
Zo apart is het niet hoor Maar wel lekker. En eigelijk nog vrij gezond als 'snoep' het is gewoon fruit met een dun laagje chocolade rond.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 03-09-2005, 13:23
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
kellytje schreef op 02-09-2005 @ 22:30 :
Ik heb net iets lekkers ontdekt Bevroren bananenschijfjes met chocolade rond , maar rond de120 cal voor een heel doosje
Van welk merk is dat en waar kun je dat kopen dan?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-09-2005, 13:32
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Van het merk oufti was het. Hier (Belgie) verkopen ze het o.a. in de delhaize en O'cool maar ik weet niet of jullie dat ook hebben
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 03-09-2005, 13:40
Verwijderd
volgens mij niet hoor
Oud 03-09-2005, 14:02
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-09-2005, 14:06
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
ow
http://www.oufti.be/nl/frames/frameproduitsoufti.htm
en volgens die site verkopen ze het in nederland bij Eismann en MIo (vraag me nu niet wat dat is)
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 03-09-2005, 14:29
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Eismann, is dat niet dat gebeuren dat met zo'n soort vrachtwagen aan huis komt?
Oud 03-09-2005, 15:22
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik ben er al achter: Voor het fijne tussendoortje dat Kellytje ontdekt heeft moet je gewoon in België wonen
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 03-09-2005, 16:51
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Hoi,
ik moet nog steeds aankomen, maar het lukt niet. Steeds kom ik 2 kg aan, en dan val ik weer af. Ik neem nu al drie weken bijvoeding van Nutricia. Maar dat helpt dus ook niet. Waar kom je makkelijk van aan wat niet vet is? Ik kan namelijk geen vet meer verdragen..
Oud 03-09-2005, 17:00
-(L)-
Fortimel?
Oud 03-09-2005, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 03-09-2005 @ 17:51 :
Hoi,
ik moet nog steeds aankomen, maar het lukt niet. Steeds kom ik 2 kg aan, en dan val ik weer af. Ik neem nu al drie weken bijvoeding van Nutricia. Maar dat helpt dus ook niet. Waar kom je makkelijk van aan wat niet vet is? Ik kan namelijk geen vet meer verdragen..
kun je niet langzaam je vetten opbouwen...?

en tja, van suiker kom je ook makkelijk aan he drink zo veel mogelijk frisdrank en vruchtensap in plaats van water, dat is een makkelijke manier om veel suiker binnen te krijgen. In het topic op E&D noemde je vier glazen drinken, ik neem aan dat dat niet alles is wat je drinkt op een dag.
Oud 03-09-2005, 17:17
Mindfields
Mindfields is offline
Even over buikspieroefeningen: dat doe ik nu al zo'n twee/drie weken, elke dag tussen de 50-150 oefeningen (50 per keer) en het werkt echt, mijn buik is al een stuk strakker, als ik mijn spieren aanspan voelt het gewoon keihard.

Ben nu pas 3 kilo afgevallen ofzo, maar ik krijg steeds te horen 'wow, wat ben jij afgevallen!' en ook mijn vriend knijpt me overal en zegt: 'alles is weg!'. Echt bizar, misschien is toch een deel van het vet spieren geworden.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 03-09-2005, 17:17
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-09-2005 @ 18:14 :
kun je niet langzaam je vetten opbouwen...?

en tja, van suiker kom je ook makkelijk aan he drink zo veel mogelijk frisdrank en vruchtensap in plaats van water, dat is een makkelijke manier om veel suiker binnen te krijgen. In het topic op E&D noemde je vier glazen drinken, ik neem aan dat dat niet alles is wat je drinkt op een dag.
In B'tween van Hero zitten per reep ongever 500 kcal dacht ik.. Misschien 3 van die dingen tussendoor nemen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 03-09-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 03-09-2005 @ 18:17 :
In B'tween van Hero zitten per reep ongever 500 kcal dacht ik.. Misschien 3 van die dingen tussendoor nemen?
per 100 gram 500 waarschijnlijk, maar een reep weegt maar zo'n 20 gram Op zich zijn mueslirepen geen slecht idee; ze vullen niet enorm, zijn aardig calorierijk en zijn toch wel gezond.
Oud 03-09-2005, 18:20
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Idd, al die graankoeken zijn redelijk gezond en ook redelijk calorierijk, maar als het met pakjes bijvoeding al niet lukt, vraag ik me af of je het met dit soort 'standaardtrucjes' wel gaat redden. Anders eens naar je (huis)arts gaan en eventueel een verwijzing voor een dietiste vragen?
Oud 04-09-2005, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 03-09-2005 @ 19:20 :
Idd, al die graankoeken zijn redelijk gezond en ook redelijk calorierijk, maar als het met pakjes bijvoeding al niet lukt, vraag ik me af of je het met dit soort 'standaardtrucjes' wel gaat redden. Anders eens naar je (huis)arts gaan en eventueel een verwijzing voor een dietiste vragen?
Als het niet lukt zou ik idd ook een keer langs de huisarts gaan.

(En anders misschien als tussendoortje mueslirepen of van die repen eten die eigenlijk bedoeld zijn voor als je lijnt...maar ik vraag me net als Bloem af of dat werkt als bijvoeding niet het gewenste effect heeft.)
Oud 04-09-2005, 07:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 03-09-2005 @ 17:51 :
Hoi,
ik moet nog steeds aankomen, maar het lukt niet. Steeds kom ik 2 kg aan, en dan val ik weer af. Ik neem nu al drie weken bijvoeding van Nutricia. Maar dat helpt dus ook niet. Waar kom je makkelijk van aan wat niet vet is? Ik kan namelijk geen vet meer verdragen..
eet je echt meer dan 2500 cal per dag als je niet sport?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-09-2005, 08:54
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
HAllo,
Ik ben zeker deze week aangekomen, ik had donderdag vrijdag en zaterdag een paar feestjes waar ik alcohol heb gedronken en gewoon gesnoept heb. ja, fout fout..
Maar mn vriend had t graag.. gewoon feestvieren..

Dus nu maar weer aan een schaaltje aardbeien
Morgen wel weer op de weegschaal, en ik blijf het ook invullen op www.maija.valtaf.nl ..
Ook al ben ik de enige die omhoog gaat :$

Hopenlijk alles als maandag het echte schoolleven weer begind komt alles goed..
MAar dan heb ik er al het vertrouwen in, dat ik in het goede eetpatroon kom met goed en gezond eten..

(nutteloos bericht)
__________________
Oud 04-09-2005, 08:58
Verwijderd
Je bent niet de enige.

Je kunt ook matigen op feestjes, toch? En ik zou sowieso alleen drinken ed als ik dat zelf wilde en niet omdat mijn vriend dat wilde...maar goed, dat is jouw keus.

Probeer vandaag wel gewoon normaal te eten, compenseren is nooit goed.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #9
Bloem
500 03-01-2006 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.