Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 17:38
Verwijderd
Met die ava weet je het wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2005, 17:44
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 15-11-2005 @ 17:20 :
Der stond vandaag zo een raar meisje voor me in de rij in de supermarkt Ze keek me heel vies aan enzo, dus om der te plagen ben ik maar met me karretje tegen der aan gaan douwen
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 17:45
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 15-11-2005 @ 14:01 :
Dan wil ik het kind niet.


__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 00:12
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2005 @ 14:37 :
Daarbij ben je nogal dubbelzinnig bezig, hhendrikxxje. Mij een beetje PM'en met de mededeling dat ik zielig ben met m'n topic - wil je beweren dat zoiets niet praktisch hetzelfde is als het lelijk noemen van iemand? (Iemand die je verder niet kent? Op een geel forum?)
Ik zal er serieus op in gaan.

Als iemand 'lelijk' is, dan die persoon daar niks aan doen. Dus in mijn optiek moet je daar gewoon je mond over houden. Iemands gedrag kan iemand wel wat aan doen.

Ik PM'de je omdat dat me correcter leek. Maar wil gerust hier reageren. Waarvan dus acte.

Citaat:
Paranoide schreef op 15-11-2005 @ 14:37 :
Vat het maar niet op als kritiek, ik ken je verder niet. Maar besef wel dat je geen steen hebt om op de staan, aangezien je praktisch hetzelfde doet als iedereen hier. En jóuw rechte pad is niet per se het rechte pad van een ander. Ik houd bijvoorbeeld van kromme bosweggetjes, waar de vogeltjes fluiten en het niet zo druk is.
Je wijst me op dingen, dus daar ga ik over nadenken. En ik zie echt je punt niet dat 'ik etzelfde doe als iedereen hier'.
En aangaande je laatste punt: ik zeg toch niet dat ik precies weet hoe het moet?

Maar waarom zou je iemand die dik is of lelijk of wat dan ook belachelijk maken? Ik benader mensen liever positief! Ja, jou ook!

En als ik je gekwetst heb met mijn opmerking, dan bied ik graag in het openbaar (hier dus) mijn excuses aan!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 00:14
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 15-11-2005 @ 14:01 :
Dan wil ik het kind niet.
Klinkt heel stoer. Ik vraag me af wat jij zou doen als het zover is....

En wat doe je als je kindje 'lelijk' wordt, later. Bijv. door een ziekte.... Wil je het kind dan ook niet meer?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 09:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hhendrikxx, ben jij soms gelovig?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 10:11
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 01:14 :
Klinkt heel stoer. Ik vraag me af wat jij zou doen als het zover is....

En wat doe je als je kindje 'lelijk' wordt, later. Bijv. door een ziekte.... Wil je het kind dan ook niet meer?
Misschien heb ik wel een gloeiende hekel aan kinderen en wil ik ze sowieso niet, omdat het in mijn ogen allemaal gedrochten zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 10:23
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 16-11-2005 @ 10:41 :
hhendrikxx, ben jij soms gelovig?
Begint erop te lijken inderdaad...

Ik zag maandag de fantastische South Park episode "Conjoined Fetus Lady", ga die ook maar eens kijken en vat de boodschap op.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 10:33
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
hehe die is leuk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 11:33
2B!
2B! is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 16-11-2005 @ 11:23 :
Begint erop te lijken inderdaad...

Ik zag maandag de fantastische South Park episode "Conjoined Fetus Lady", ga die ook maar eens kijken en vat de boodschap op.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:27
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 01:12 :
Ik zal er serieus op in gaan.

Als iemand 'lelijk' is, dan die persoon daar niks aan doen. Dus in mijn optiek moet je daar gewoon je mond over houden. Iemands gedrag kan iemand wel wat aan doen.

Ik PM'de je omdat dat me correcter leek. Maar wil gerust hier reageren. Waarvan dus acte.
Als iemand zich in lelijke kleren hijst, dan kan diegene er zeker wat aan doen, namelijk minder lelijke kleren kopen. Als iemand te dik is, kan diegene op dieet. Heeft iemand een lelijke tattoeage, dan kan die verwijderd worden. Mensen maken zichzelf doorgaans lelijk.

Nu kun je wel zeggen dat het 'gewoon hun smaak' is, en dat men ze in hun waarde moet laten. Zij mogen dus uiten wat hun smaak zoal is. Wel, als gezegd mag worden wat jouw smaak zoal is, waarom zou je dan niet mogen zeggen wat jouw smaak allemaal níet is? IMHO komt dat op hetzelfde neer. Zij hebben net zo veel recht op het (al dan niet in mijn ogen) lelijk zijn, als ik het recht heb voor mezelf te besluiten dat ik het lelijk vind. Hetzelfde geldt overigens voor hen. Ik zal er niet mee zitten als iemand mijn kledingstijl, uiterlijk, wat dan ook, niet mooi vindt. Dat kan.

Niemand vindt álles leuk. En niemand vindt níks leuk. Mensen verschillen, smaken verschillen, blablabla.

Denk er eens over na. Past 'als je het zelf maar mooi vindt' niet heel goed in je politiek correcte straatje?

Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 01:12 :
Je wijst me op dingen, dus daar ga ik over nadenken. En ik zie echt je punt niet dat 'ik etzelfde doe als iedereen hier'.
En aangaande je laatste punt: ik zeg toch niet dat ik precies weet hoe het moet?

Maar waarom zou je iemand die dik is of lelijk of wat dan ook belachelijk maken? Ik benader mensen liever positief! Ja, jou ook!

En als ik je gekwetst heb met mijn opmerking, dan bied ik graag in het openbaar (hier dus) mijn excuses aan!
Je doet hetzelfde als iedereen hier, omdat je een mens bent, het hier stikt van de mensen, en mensen bepaalde, zogenaamd menselijke trekjes hebben. Een daarvan is het veroordelen van dingen. Wát je dan precies veroordeelt doet er niet toe.

Jij vindt dit topic triest. Ok, dat kan. Ik vind mokkels met maatje 46 die zichzelf in een broek van maatje 36 proppen triest. Naar mijn idee kan dat ook.

(Ik zou die vergelijking zelfs kunnen doortrekken en zeggen dat wat jij doet veel erger is. Het uiterlijk is immers onbelangrijk, het gaat om hoe je van binnen bent, en jij veroordeelt het hebben van een mening over anderen - iets van die zogenaamde binnenkant, ergo, belangrijks - terwijl men hier doorgaans mensen om uiterlijk veroordeelt - iets van de zogenaamde buitenkant, ergo, onbelangrijks. Maar dat zou een beetje flauw zijn. Daarbij vind ik dat ook niet. Vooralsnog zou het grappig zijn om dat standpunt te verdedigen. Oh, en dan zou er eigenlijk aan toegevoegd moeten worden dat het uiterlijk makkelijker te veranderen is dan het innerlijk, ergo, commentaar op het eerste is rechtvaardiger dan het tweede. Als je zo redeneert dan ben je al helemaal een crimineel. )

Wel goed van je dat je iedereen positief probeert te benaderen, zelfs al komt soms wat krampachtig-gelovig-obsessief over. De samenleving gaat ongetwijfeld vooruit van mensen zoals jij, en het goede/positieve nastreven is een nobel doel. De grap is alleen dat niet iedereen een gelijke mening heeft over wat positief is, over wat goed is, over wat een positieve kijk op het leven is en over wat goede omgang is. Zelfs die samenleving waar ik het zojuist over had is relatief, want afhankelijk van het soort mensen dat er deel van maakt. (Maar goed, dat is wederom een beetje flauw. Zo kun je alles wel relatief noemen en 't gooien op 'deze discussie is nutteloos, laten we aan het bier gaan'.)

Je kwetst me overigens niet. Vooralsnog neem ik je excuses aan. Ik houd van gratis excuses.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:28
Verwijderd
Ik praat teveel.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:31
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-11-2005 @ 15:28 :
Ik praat teveel.
Praat teveel...post teveel...opent teveel topics...

Maar dat verhaaltje was wel juist
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:31
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Wat een gelul allemaal. Lelijk bestaat niet, dom wel.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:32
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Inderdaad. Mooi verwoord wat iedeen behalve onze moraalridder vindt.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:32
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
vixen schreef op 16-11-2005 @ 15:31 :
Wat een gelul allemaal. Lelijk bestaat niet, dom wel.
Beide subjectieve bijvoegelijke naamwoorden die allebei dus wel bestaan.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:56
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 16-11-2005 @ 15:31 :
Wat een gelul allemaal. Lelijk bestaat niet, dom wel.
Citaat:
vixen schreef op 29-10-2005 @ 14:49 :
Het heeft niks met bloemen te maken, en dat is jammer. Bij een bloemenzaak denk ik aan sierletters, met goud. Niet met blauw en zwart, wat soieso een hele lelijke combinatie is.
Linkje.

Verder, wat Eresh'kigål zei.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:29
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
cherry-springs schreef op 15-11-2005 @ 16:16 :
Onze stagiar die biologie geeft. Hij geeft steeds de verkeerde Engelse uitspraken. Hij zegt"capillaries" met de nadruk op de tweede A en wij proberne hem te verbeteren. Wij weten allemaal dat het Capillaries met de nadruk op de I is. Hij zegt No, I have a computer-programme and that gives me the right pronunciation. En guess what? Hij sprak Pronunciation verkeerd uit!

Verder moesten we een praktijkopdracht doen om te bewijzen dat speeksel zetmeel oplost. Dus moesten we in een reageerbuisje spugen. Het ranzigste was de jongen achter me, die zijn halve reageerbuisje volkreeg. Heel ranzig...
.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:00
nps
Avatar van nps
nps is offline
gisteren mijn neef, hij stond in de metro 160 kilo te wegen met een leren jas met een dollarteken erop. Ik heb maar geen hallo gezegd
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:08
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
nps schreef op 16-11-2005 @ 17:00 :
gisteren mijn neef, hij stond in de metro 160 kilo te wegen met een leren jas met een dollarteken erop. Ik heb maar geen hallo gezegd
__________________
my achy breaky heart (8)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:56
Louel
Avatar van Louel
Louel is offline
Een tolenaar met een hazenlip.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
nps schreef op 16-11-2005 @ 17:00 :
gisteren mijn neef, hij stond in de metro 160 kilo te wegen met een leren jas met een dollarteken erop. Ik heb maar geen hallo gezegd
whahaaha geweldig
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-11-2005 @ 15:27 :
Als iemand zich in lelijke kleren hijst, dan kan diegene er zeker wat aan doen, namelijk minder lelijke kleren kopen. Als iemand te dik is, kan diegene op dieet. Heeft iemand een lelijke tattoeage, dan kan die verwijderd worden. Mensen maken zichzelf doorgaans lelijk.
O, begrijp me goed. Ik heb ook een eigen smaak. En ik denk (dus?) ook wel eens: o, dat is niet heel erg mooi...
Zie bijv. het lelijke schoenen topic... (ik moet wel zeggen dat ik dat ook niet volg, maar goed).

Maar als iemand dik is, kan dat ook gevolg van ziekte zijn. En daar kan je dan dus niets (of weinig) aan doen. Dus om daar nou opmerkingen over te maken...
Lelijke tattoo... tja, daar heb je zelf voor gekozen (neem ik aa). En ik zou zeggen: als je er af wilt: laat 'em weghalen (al kost dat weer wel veel geld, maar dat zou ik er denk ik wel voor over hebben).

Je doet hetzelfde als iedereen hier, omdat je een mens bent, het hier stikt van de mensen, en mensen bepaalde, zogenaamd menselijke trekjes hebben. Een daarvan is het veroordelen van dingen. Wát je dan precies veroordeelt doet er niet toe.
Jij vindt dit topic triest. Ok, dat kan. Ik vind mokkels met maatje 46 die zichzelf in een broek van maatje 36 proppen triest. Naar mijn idee kan dat ook.


Maar al heb je die menselijke trekjes - die ik dus ook heb! - dan hoef je er toch nog niet aan toe te geven... Kom nou! Als we al onze impulsen zouden volgen.... Hahahahha. Nee, je bent een mens. Je kan boven je neigingen en driften staan! Gelukkig!
Dikker meisje in te kleine broek/trui/topje: tja, vind ik ook niet mooi. Zeker niet. Ik zou zeggen: doe wat wijders aan. Maar goed, dat is weer iets waar je voor kunt KIEZEN. Je kan niet altijd kiezen om dik of dun te zijn. Maar je kunt wel kiezen daar - tot op zekere hoogte - op te anticiperen.


Citaat:
(Ik zou die vergelijking zelfs kunnen doortrekken en zeggen dat wat jij doet veel erger is. Het uiterlijk is immers onbelangrijk, het gaat om hoe je van binnen bent, en jij veroordeelt het hebben van een mening over anderen - iets van die zogenaamde binnenkant, ergo, belangrijks - terwijl men hier doorgaans mensen om uiterlijk veroordeelt - iets van de zogenaamde buitenkant, ergo, onbelangrijks. Maar dat zou een beetje flauw zijn. Daarbij vind ik dat ook niet. Vooralsnog zou het grappig zijn om dat standpunt te verdedigen. Oh, en dan zou er eigenlijk aan toegevoegd moeten worden dat het uiterlijk makkelijker te veranderen is dan het innerlijk, ergo, commentaar op het eerste is rechtvaardiger dan het tweede. Als je zo redeneert dan ben je al helemaal een crimineel. )
Maar als het uiterlijk zo onbelangrijk is, waarom gaat dit hele topic er dan over.
En is het innerlijk moeilijker te veranderen dan het uiterlijk?
Je bent een mens, je kan boven je impulsen staan. Is dat altijd makkelijk? NEE! Maar kan het? Ja. Gewoon kwestie van doen..... (proberen ).


Citaat:
Wel goed van je dat je iedereen positief probeert te benaderen, zelfs al komt soms wat krampachtig-gelovig-obsessief over. De samenleving gaat ongetwijfeld vooruit van mensen zoals jij, en het goede/positieve nastreven is een nobel doel. De grap is alleen dat niet iedereen een gelijke mening heeft over wat positief is, over wat goed is, over wat een positieve kijk op het leven is en over wat goede omgang is. Zelfs die samenleving waar ik het zojuist over had is relatief, want afhankelijk van het soort mensen dat er deel van maakt. (Maar goed, dat is wederom een beetje flauw. Zo kun je alles wel relatief noemen en 't gooien op 'deze discussie is nutteloos, laten we aan het bier gaan'.)
Thanks for compliment.

Enne, laat ik het dan zo samenvatten:

topics over lelijke schoenen, of 'kijk, dit is in de mode in Japan' vind ik lachen.

Topics over lelijke gedrochten en 'lachen joh, wat een dik meisje' vind ik heel sneu!

MAAK NOU ALLEEN OPMERKINGEN OVER DINGEN WAAR MENSEN IETS AAN KUNNEN DOEN!

Bedankt voor je inhoudelijke reactie trouwens!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:34
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-11-2005 @ 15:32 :
Inderdaad. Mooi verwoord wat iedeen behalve onze moraalridder vindt.
Dus als jij kindjes krijgt die niet aan het schoonheids ideaal voldoen (ik zeg het weer PC he sorry....) en die worden om hun uiterijk gepest. Of besproken op S.com .... dan zeg jij gewoon: prima toch!?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:36
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
nps schreef op 16-11-2005 @ 17:00 :
gisteren mijn neef, hij stond in de metro 160 kilo te wegen met een leren jas met een dollarteken erop. Ik heb maar geen hallo gezegd
Hoe zielig kun je zijn.....

En about that jacket: ik heb een vermoeden dat ik die ook niet mooi zou vinden. Dat dan weer wel
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:38
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 19:34 :
Dus als jij kindjes krijgt die niet aan het schoonheids ideaal voldoen (ik zeg het weer PC he sorry....) en die worden om hun uiterijk gepest. Of besproken op S.com .... dan zeg jij gewoon: prima toch!?
man, zit niet zo te zeiken over niets... je hoeft hier niet te posten en je hoeft het allemaal ook niet te lezen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:40
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Ik zie wel eens dikke meisjes met geverfde 'hanekammen' en snowboots met van die bolletjes eraan. Dat zorgt ervoor dat mijn wenkbrauwen een andere houding aannemen.

Edit: HHhenddrixxje, sorry, meisjes die niet dik zijn mogen ook geen hippe sneeuwschoenen aan. Zo.
__________________
the plastics

Laatst gewijzigd op 16-11-2005 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:43
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Een meisje op mijn school liep in een flegroene wijduitlopende broek (zo'n overseas-model) met een rood shirtje erop. Het was oogverblindend .
__________________
€Hate It Or Love It€
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:52
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 16-11-2005 @ 19:38 :
man, zit niet zo te zeiken over niets... je hoeft hier niet te posten en je hoeft het allemaal ook niet te lezen.
Dat geldt dan toch ook voor jouw reactie?!

EDIT: tikfoutje!

Laatst gewijzigd op 16-11-2005 om 18:54.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 18:53
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 16-11-2005 @ 19:40 :
Ik zie wel eens dikke meisjes met geverfde 'hanekammen' en snowboots met van die bolletjes eraan. Dat zorgt ervoor dat mijn wenkbrauwen een andere houding aannemen.

Edit: HHhenddrixxje, sorry, meisjes die niet dik zijn mogen ook geen hippe sneeuwschoenen aan. Zo.
Het is wel heel erg charmant om me in de verkleinvorm aan te spreken
En sorry, maar je opmerking raakt kant nog wal...

Ehhh, en wat moet ik me voorstellen bij 'hanekammen'? Net zoiets als Herman uit Idols had/heeft? Dat vind ik dus echt niet mooi! Om het maar heel zacht uit te drukken....
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:01
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 19:53 :
Het is wel heel erg charmant om me in de verkleinvorm aan te spreken
En sorry, maar je opmerking raakt kant nog wal...

Ehhh, en wat moet ik me voorstellen bij 'hanekammen'? Net zoiets als Herman uit Idols had/heeft? Dat vind ik dus echt niet mooi! Om het maar heel zacht uit te drukken....
Mijn opmerking raakt niks.

En ja, zoiets als die Herman, maar dan iets langer, kom op je kent het wel, kan er geen plaatje van vinden, misschien dragen alleen de hippe meisjes in de Achterhoek hier dat kapsel.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:15
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
En ja, zoiets als die Herman, maar dan iets langer, kom op je kent het wel, kan er geen plaatje van vinden, misschien dragen alleen de hippe meisjes in de Achterhoek hier dat kapsel.
OK, me got the picture Dat vind ik dus zo niet-mooi...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:15
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
hhendrixxJE, je bent aan het zeurpieten. Post en kijk dan vooral niet.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:17
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 16-11-2005 @ 20:15 :
hhendrixxJE, je bent aan het zeurpieten. Post en kijk dan vooral niet.
Ik zeur helemaal niet.

Weet je wat het is: ik snap ECHT niet, dat velen hier anderen benaderen op een manier zoals ze zelf ook niet benaderd willen worden.

Wat u zelf niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet!

Het leven is niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:19
Verwijderd
Je bent wel een lollig ventje.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:19
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 20:17 :
Ik zeur helemaal niet.

Weet je wat het is: ik snap ECHT niet, dat velen hier anderen benaderen op een manier zoals ze zelf ook niet benaderd willen worden.

Wat u zelf niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet!

Het leven is niet zo moeilijk
Je leeft als een goede Christen hoor.

Maar de rest kennelijk niet, en das eigen keus, toch?

Als je Jezus later ziet, zeg hem dan dat we het niet kwaad bedoelen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:27
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 16-11-2005 @ 20:17 :
Ik zeur helemaal niet.

Weet je wat het is: ik snap ECHT niet, dat velen hier anderen benaderen op een manier zoals ze zelf ook niet benaderd willen worden.

Wat u zelf niet wil dat u geschied, doe dat ook een ander niet!

Het leven is niet zo moeilijk
Mensen die er niet tegen kunnen als ze de waarheid er goed hard ingewreven krijgen zijn zwak. Basta.

En of jij het nou moreel verwerpelijk vindt of niet, dat zal me werkelijk een aars roesten, de waarheid dient gezegd te worden.

Als iemand mij een lelijke bosaap noemt dan zal mij dat echt niet kwetsen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:31
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-11-2005 @ 20:27 :
Als iemand mij een lelijke bosaap noemt dan zal mij dat echt niet kwetsen.
Sterker nog, ik bén ook een lelijke bosaap, en ik accepteer het. En die mensen die het nog meer zijn weten dat van zichzelf en accepteren het ook wel, dus als ik dan ga wijzen en lachen naar mensen konden ze dat zien aankomen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 19:37
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 16-11-2005 @ 15:56 :
Linkje.

Verder, wat Eresh'kigål zei.
wat een sherlock ben je toch
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 15-11-2005 @ 16:31 :
Okdan, lachen Wel eens naar je eigen spelling gekeken btw?
Maar ik probeer jullie niet wijs te maken dat ik gelijk heb. Dat is gewoon van het te snel typen, dus als iemand me verbetert blijf ik niet stug volhouden dat het 'proberne' is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:33
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 16-11-2005 @ 20:27 :
Mensen die er niet tegen kunnen als ze de waarheid er goed hard ingewreven krijgen zijn zwak. Basta.

En of jij het nou moreel verwerpelijk vindt of niet, dat zal me werkelijk een aars roesten, de waarheid dient gezegd te worden.
Maar het punt is juist: waarom moet je de waarheid er goed hard inwrijven...

Ik hou het liever gezellig!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:34
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Mentu schreef op 16-11-2005 @ 20:19 :
Je bent wel een lollig ventje.
Nee, joh, ik ben gewoon LIEF
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 21:13
What?
Avatar van What?
What? is offline
hhendrikxx, je bent een beetje vervelend bezig. En dat ga ik lekker niet onderbouwen.
__________________
I've got a Molotov coctail with a match to go, I light my cigarette with style.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:25
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Dr was vandaag een vrouw en die had een jas met het heelal erop... met sterren dus enzo brr
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:28
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 16-11-2005 @ 21:38 :
[afbeelding]
Dat plaatje kennen we nu wel. De lolligheid is er onderhand wel van af.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 22:28
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-11-2005 @ 23:25 :
Dr was vandaag een vrouw en die had een jas met het heelal erop... met sterren dus enzo brr
niet memme, ik had ook een pulletje met de ruimte op totdat het werd gestolen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 01:47
2B!
2B! is offline
Vandaag een meisje aan de bar met 3 tepels
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 04:05
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
2B! schreef op 17-11-2005 @ 02:47 :
Vandaag een meisje aan de bar met 3 tepels
Hoe kan dat? Nou hoorde ik wel eens dat er idd vrouwen kunnen zijn met meer dan twee tepels, maar dat die derde dan heel klein is enzo...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 07:22
Verwijderd
kunnen mannen ook hebben hoor..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15.