Oud 08-05-2006, 15:06
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Douchen jullie elke dag of om de dag of nog minder vaak?
En waarom zo vaak of weinig?

TS begint: ik douche niet elke dag, ik kom op zo'n 4x per week uit., dus min of meer om de dag. Gezicht en handen was ik sowieso elke dag, voeten ook regelmatig. Elke dag douchen vind ik overdreven, te schoon is ook niet goed en bovendien voel ik me niet vies als ik 1 dag niet heb gedoucht. In de zomer als het warm is, douche ik vaker, maar dan hangt het er ook wel vanaf hoe intensief ik die dag bezig ben geweest.

Vanwaar dit topic: mijn vriend en zijn familie douchen wél elke dag, eerst wilde hij dat ik dit ook elke dag zou doen, maar nu heeft hij zich er wel bij neergelegd dat ik dat gewoon niet doe. Nu zei hij gister dat zijn moeder mij vies vond omdat ik niet elke dag douchte... Leuk om te horen dus.. Vandaar dat ik benieuwd ben hoe vaak jullie douchen. (ga m'n douche-gedrag trouwens niet aan haar aanpassen)
Oud 08-05-2006, 15:09
Verwijderd
Ik douche zo'n 5-7 keer per week, ik heb er niet altijd zin in maar vind het wel fijn om gedouchet te hébben . Als ik niet douche was ik wel m'n oksels etc met een washandje aan de wastafel.
Oud 08-05-2006, 15:12
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Douchen is een chille manier om de dag mee te beginnen dus ik doe het elke dag.
Oud 08-05-2006, 15:24
Verwijderd
2x per dag, 14x per week dus
omdat mijn ouders mij dit hebben bijgebracht en ik me bah voel als ik niet zovaak douche
Oud 08-05-2006, 15:30
Verwijderd
2x per dag Dat lijkt me niet zo gezond voor je huid.

Nja ik doe mee met 'vies' zijn, ik douche drie a vier keer per week. Soms iets minder, soms iets meer, ligt eraan hoe veel ik sport en hoe warm het is. Oksels/schaamstreek/gezicht/handen was ik wel dagelijks.

Snap niet waarom je per se elke dag alles moet wassen - mijn bovenarm zweet niet echt veel op een dag, of mijn rug, en met kleren aan worden ze ook niet ergens anders vies van...
Oud 08-05-2006, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 08-05-2006 @ 15:30 :
2x per dag Dat lijkt me niet zo gezond voor je huid.

Nja ik doe mee met 'vies' zijn, ik douche drie a vier keer per week. Soms iets minder, soms iets meer, ligt eraan hoe veel ik sport en hoe warm het is. Oksels/schaamstreek/gezicht/handen was ik wel dagelijks.

Snap niet waarom je per se elke dag alles moet wassen - mijn bovenarm zweet niet echt veel op een dag, of mijn rug, en met kleren aan worden ze ook niet ergens anders vies van...
smorgens en savonds, als ik opsta om fris voor de dag te komen en savonds om alle zooi van mn huid af te wassen
Oud 08-05-2006, 15:39
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik doe ook mee met vies zijn. Ik douche ook zo'n 4 keer in de week. Ook bij mij wisselt het natuurlijk. Als ik veel gedaan heb en zomers douche ik meer, maar dan is het meer alleen 'afspoelen' dan echt douchen.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 08-05-2006, 15:39
Ndimension
Ndimension is offline
7x per week
__________________
© Ndimension
Oud 08-05-2006, 15:43
Verwijderd
wat is jullie definitie van douchen dan?
Oud 08-05-2006, 15:44
Verwijderd
9 keer per week ongeveer.
Elke dag sowieso 's ochtends. Het is ook zo bij mij dat als mijn haar niet nat is geweest enzo ik me zo raar voel. Dan blijf ik me heel erg duf voelen en onverzorgd en onuitgeslapen en ook wel vies enzo.
En dan sport ik ook nog eens twee keer in de week, waarna ik altijd douche
Oud 08-05-2006, 15:45
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Ik douche meestal 2 keer per dag. S'morgens om wakker te worden en m'n haar te kunnen doen. En s'avonds douche/badder ik erg uitgebreid om alle zooi weer van m'n lichaam te krijgen en weer fris te worden.

Als ik niet kan douchen voel ik me echt enorm smerig, maargoed ik sport dan ook elke dag, dus noodzakelijk is het ook wel.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Oud 08-05-2006, 15:51
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Meestal 1 keer per dag, maar vaak ook 2x per dag
Oud 08-05-2006, 15:53
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 08-05-2006 @ 15:51 :
Meestal 1 keer per dag, maar vaak ook 2x per dag
ja, idd, of ik douche 's ochtends en ga 's avonds in bad .
Omdat ik het lekker vind om te douchen 's ochtends, anders voel ik me vies. maar na het sporten ga ik natuurlijk ook douchen, en soms is een warm bad heerlijk om te ontspannen ;P
Oud 08-05-2006, 15:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-05-2006 @ 15:30 :
Snap niet waarom je per se elke dag alles moet wassen - mijn bovenarm zweet niet echt veel op een dag, of mijn rug, en met kleren aan worden ze ook niet ergens anders vies van...
Nee, dat heb ik dus ook. Ik snap wel dat als je elke dag sport of snel zweet, je elke dag kunt douchen. Maar ik doe en heb dat niet, dus daarom vind ik elke dag douchen overdreven, laat staan 2x.

Voor de mensen die wel elke dag douchen: vinden jullie iemand anders die dat niet doet (en van wie je dat dus weet) 'vies'?
Oud 08-05-2006, 15:56
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Sowieso elke ochtend, soms nog ´savonds, als daar een reden voor is.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 08-05-2006, 16:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Altijd 's ochtends en soms 's avonds ook nog een keer. Ik word niet echt wakker als ik niet gedouchet heb en voel me dan ook niet echt fris.
Oud 08-05-2006, 16:10
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
koekjes schreef op 08-05-2006 @ 15:43 :
wat is jullie definitie van douchen dan?
Wat anders kan de definitie van douchen zijn dan dat je onder een douchekop gaat staan waar water uitkomt
Oud 08-05-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 08-05-2006 @ 15:44 :
9 keer per week ongeveer.
Elke dag sowieso 's ochtends. Het is ook zo bij mij dat als mijn haar niet nat is geweest enzo ik me zo raar voel. Dan blijf ik me heel erg duf voelen en onverzorgd en onuitgeslapen en ook wel vies enzo.
En dan sport ik ook nog eens twee keer in de week, waarna ik altijd douche
Bij mij exact hetzelfde. Alleen sport ik niet, dus twee keer minder. Maar ik voel me ook vies als ik 's ochtends niet gedoucht heb.
Oud 08-05-2006, 16:23
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Ik heb ook vaak dat ik me gewoon niet fit voel als ik 's ochtends niet gedoucht heb. Ook heb ik zulk onhandelbaar haar dat ik het nat moet hebben voor er iets mee gedaan kan worden (zelfs bij een simpele staart). Verder heb ik óók nog last van vrij veel zweten
Ik douche dus wel ongeveer elke dag, alleen in het weekend minder vaak omdat ik dan vaak langer te tijd heb om wakker te worden en omdat ik dan vaak toch niet de deur uit hoef
En als ik ga trainen (zwemmen) douche ik natuurlijk ook, maar dat is meer om het chloor eraf te spoelen..

5-7 keer dus ook.

oh, en nee, ik vind mensen niet vies als ze minder douchen dan ik hoor.. (tot op zekere hoogte, maar dat geldt voor iedereen wel)
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 08-05-2006, 16:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
sowieso 6x per week (zondag sla ik vaak over omdat dat een niets-doe dag is )
In de zomer is het vaak wel wat meer, dan is het soms wel 2x per dag, maar dan niet echt om schoon te worden... meer voor verkoeling
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 08-05-2006, 16:29
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
1x per dag en in de zomer soms nog wel 2x per dag.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 08-05-2006, 16:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Oh nee, dit werd de vorige keer zo'n leuke discussie Over wat nou beter was: iedere dag of nog vaker douchen of minder... Ik douch overigens meestal om de dag. En ik stink niet dus waarom zou ik vaker onder de douch gaan. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
Oud 08-05-2006, 16:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
xliselottex schreef op 08-05-2006 @ 16:23 :
oh, en nee, ik vind mensen niet vies als ze minder douchen dan ik hoor.. (tot op zekere hoogte, maar dat geldt voor iedereen wel)
Ja, tuurlijk. Ik vind 3x per week toch wel minimaal. Maar ik vind het zo stom dat mijn schoonmoeder zoiets zegt over mij, terwijl ik me echt wel goed verzorg, alleen wat minder vaak douche dan hen, omdat ik elke dag douchen overdreven vind. En dan zegt ze ook nog niet eens direct tegen mij, maar via m'n vriend, die het volgens mij nog met haar eens is ook. Hij houdt ook gewoon van mij bij hoevaak ik douche: "Je hebt gister ook al niet gedoucht, je moet nu echt douchen hoor."
Oud 08-05-2006, 16:40
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik douche iedere dag 's ochtends. In het weekend voor ik uitga dus soms twee keer per dag. En soms ook nog één keer per week in bad. Dus kom ongeveer op 8-9 keer douchen uit. Als ik me een dag niet douche voel ik me absoluut niet fris, en ik word er 's ochtends lekker wakker van.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 08-05-2006, 16:41
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-05-2006 @ 16:39 :
Oh nee, dit werd de vorige keer zo'n leuke discussie Over wat nou beter was: iedere dag of nog vaker douchen of minder...
O, ik had nog gezocht, maar ik kon er geen topic over vinden..
Oud 08-05-2006, 16:44
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 16:40 :
Ja, tuurlijk. Ik vind 3x per week toch wel minimaal. Maar ik vind het zo stom dat mijn schoonmoeder zoiets zegt over mij, terwijl ik me echt wel goed verzorg, alleen wat minder vaak douche dan hen, omdat ik elke dag douchen overdreven vind. En dan zegt ze ook nog niet eens direct tegen mij, maar via m'n vriend, die het volgens mij nog met haar eens is ook. Hij houdt ook gewoon van mij bij hoevaak ik douche: "Je hebt gister ook al niet gedoucht, je moet nu echt douchen hoor."
Tja, ik heb er geen problemen mee, 'als ik er geen last van heb'. Dus als iemand ontzettend stinkt dan zou ik het wel op prijs stellen dat ie even onder de douche gaat, maar verder kan ik me daar echt niet druk over maken..
Heb je het al eens tegen die moeder gezegd? Hoe jij erover denkt bedoel ik..


Oh en trouwens, wat ik nog niet had gezegd: ik douche niet altijd even uitgebreid, maar het gaat bij mij een stuk sneller als ik gewoon even onder de douche spring dat als ik met washandjes en wastafels ga lopen klooien
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 08-05-2006, 16:57
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik douche ongeveer elke dag, soms sla ik een dag over en soms douche ik twee keer op een dag. Ligt eraan wat ik heb gedaan en waar ik zin in heb/tijd voor heb.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 08-05-2006, 16:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik douche zo'n vier keer per week. Meestal om de dag maar het ligt er ook maar een beetje aan hoe het uitkomt, ik heb een droge huid, droge hoofdhuid en droog haar en als ik onder de douche uitkom is het nog erger dan normaal dus vandaar dat vaker douchen voor mijn huid enzo echt niet gezond is. Handen was ik meerdere keren per dag, voeten, gezicht, oksels en schaamstreek was ik wel aan de wastafel, daar heb ik geen douche voor nodig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-05-2006, 17:03
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik douche mij iedere dag 1x. Als ik dat niet doe is mijn haar de volgende dag vet, en dan voel ik me wel vies, dus iedere dag ff douche!
Oud 08-05-2006, 17:04
mar87
mar87 is offline
Ik douche me 4 keer per week...
De andere 3 dagen was ik me gewoon even.
Ik vind het niet de moeite waard om me iedere dag te douchen...het kan ook wel gewoon even snel gewast worden.
En daarbij wordt ik ook niet zo smerig en zweet ik ook niet zo erg dat het nodig is om iedere dag te douchen.
Oud 08-05-2006, 17:07
Verwijderd
Iedere dag 1 keer.
Oud 08-05-2006, 17:11
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Ik douche iedere dag, maar ik was m'n haar meestal om de dag. Als het heel erg warm is wil ik nog wel eens vaker douchen. Douchen is voor mij net zo snel als wassen en is verfrissender. Mijn haar wil ik eigenlijk nog minder vaak wassen omdat mijn hoofdhuid iedere dag gewassen worden niet zo leuk vindt.
Ik vind mensen die niet iedere dag douchen niet ranzig, zolang ze maar niet smerig zijn en stinken, maar dat geldt voor iedereen.
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Oud 08-05-2006, 17:13
Verwijderd
Douchen gemiddeld 6 keer per week, haar wassen 2/3 keer per week.
Oud 08-05-2006, 17:14
kenni
Avatar van kenni
kenni is offline
Tussen de 7 en 11 keer per week. Ik douche sowieso iedere dag en zeker nu het zomer is/ wordt vind ik het wel lekker om zowel 's ochtends als 's avonds te douchen.
__________________
... it's driving me crazy...
Oud 08-05-2006, 17:20
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
ik douche elke avond.
das dus 7 keer per week..
Oud 08-05-2006, 17:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Neiu schreef op 08-05-2006 @ 17:11 :
Ik douche iedere dag, maar ik was m'n haar meestal om de dag. Mijn haar wil ik eigenlijk nog minder vaak wassen omdat mijn hoofdhuid iedere dag gewassen worden niet zo leuk vindt.
Nee, dat heb ik dus ook. Maar als ik douche zonder m'n haar met shampoo te wassen, voelt het niet fijn aan. Dus dat is ook een reden waarom ik niet dagelijks douche, omdat ik m'n haar dan dus ook elke dag zou moeten wassen en aangezien ik m'n haar kleur (vanwege grijze haren ) is elke dag wassen niet goed voor m'n kleur die er dan sneller uit gaat.
Oud 08-05-2006, 17:44
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik douche meestal om de dag, behalve als ik heel erg gezweet heb of gewoon vies ben, dan douche ik dan gelijk ook.
Voor de mensen die elke dag douchen; hebben jullie door hoeveel water jullie op deze manier verspillen? Ik heb ook van die huisgenoten die 's morgens een kwartier staan te douchen en dan na een dag achter collegebanken en computers zitten 's avonds WEER een kwartier douchen. Dat kost enorm veel water, terwijl het niet echt nodig is, aangezien je niet bepaald vies kunt worden van een nacht slapen of een dag college volgen.
Als je alleen douchet om wakker te worden, steek dan gewoon je kop onder de koude kraan, dan ben je ook wel wakker. Als je je smorgens plakkerig voelt, doe dan wat ik (en meerdere mensen boven mij in het topic) ook doen; was met een washandje even je gezicht en oksels e.d., dan voel je je al een stuk frisser.
Ik krijg hier vast reacties op van mensen die vinden dat ik me niet druk moet maken, maar we zijn gewoon enorme grootverbruikers van water, en de meeste mensen doen het nog gedachteloos ook...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 08-05-2006, 17:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Meestal douche ik 5 keer per week, waarvan ik 4 keer mijn haren was (op het zwembad, het chloor moet dan uit mijn haren). De andere dagen was ik me gewoon met een washandje.
Wanneer het warm is of ik me meer ingespannen heb dan anders, spring ik tussendoor ook nog wel ooit onder de douche.
Oud 08-05-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 08-05-2006 @ 17:44 :
lange post
Ik douche maar 5 minuten
Oh en voordat er (net als in het vorige topic) mensen beginnen over dat het water niet verdwijnt bij het douchen: het gaat hier uiteraard om schoon drinkwater, niet zomaar om water.
Oud 08-05-2006, 18:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 17:44 :
Nee, dat heb ik dus ook. Maar als ik douche zonder m'n haar met shampoo te wassen, voelt het niet fijn aan. Dus dat is ook een reden waarom ik niet dagelijks douche, omdat ik m'n haar dan dus ook elke dag zou moeten wassen en aangezien ik m'n haar kleur (vanwege grijze haren ) is elke dag wassen niet goed voor m'n kleur die er dan sneller uit gaat.
Je zou je haren om en om kunnen wassen met Zwitsalshampoo, daar wordt je haar niet echt schoon van maar je hebt wel het idee dat je je haar gewassen hebt en die is lief voor je hoofdhuid. Zo doe ik dat meestal
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-05-2006, 18:11
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 17:44 :
Nee, dat heb ik dus ook. Maar als ik douche zonder m'n haar met shampoo te wassen, voelt het niet fijn aan. Dus dat is ook een reden waarom ik niet dagelijks douche, omdat ik m'n haar dan dus ook elke dag zou moeten wassen en aangezien ik m'n haar kleur (vanwege grijze haren ) is elke dag wassen niet goed voor m'n kleur die er dan sneller uit gaat.
Maak je het nat dan? Ik doe het meestal omhoog in een knotje en zorg dat het niet nat wordt
__________________
Kőigi teede pikkus ajas on vőrdne - | - Рукописи не горят
Oud 08-05-2006, 18:20
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
meestal elke dag, maar de laatste tijd sla ik ook een dag over. Echt 'vies' word je toch nooit.
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Oud 08-05-2006, 18:22
saartjeh
Avatar van saartjeh
saartjeh is offline
in princiepe elke dag maar maandag en woensdag kom ik er niet aan toe
soms int weekend bij me schoonouders douche ik sochtends en ga ik savonds nog lekker in bad, dat dan weer wel
ik was dan ook eigenlijk altijd m'n haren, maar dat moet wel, als ik dat 1 dag niet heb gedaan is er al amper door te komen, cremespoeling gebruik ik ook altijd en dan na het douchen meteen kammen, dik haar
ik douche ongeveer 15min denk ik, wassen, shampoo, cremespoeling en scheer me ook praktisch elke dag, tja snelle haargroei serieus echt topspeed lol
weet wel dat het veel water kost, kheb een half jaar geleden ong een half jaar om de andere dag gedouched, dat was een hel met mijn haar en onder de kraan lukt niet want dan krijg ik last van mijn nek
__________________
IK BEN GESLAAGD!!!!!
Oud 08-05-2006, 18:26
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik douche ook niet elke dag, zo'n 4 a 5x per week. Ik vind het niet perse nodig om elke dag te douchen, als je je gewoon wast ben je ook schoon.
Oud 08-05-2006, 18:52
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Sherco schreef op 08-05-2006 @ 17:44 :
Voor de mensen die elke dag douchen; hebben jullie door hoeveel water jullie op deze manier verspillen? Ik heb ook van die huisgenoten die 's morgens een kwartier staan te douchen en dan na een dag achter collegebanken en computers zitten 's avonds WEER een kwartier douchen. Dat kost enorm veel water, terwijl het niet echt nodig is, aangezien je niet bepaald vies kunt worden van een nacht slapen of een dag college volgen.
Als je alleen douchet om wakker te worden, steek dan gewoon je kop onder de koude kraan, dan ben je ook wel wakker. Als je je smorgens plakkerig voelt, doe dan wat ik (en meerdere mensen boven mij in het topic) ook doen; was met een washandje even je gezicht en oksels e.d., dan voel je je al een stuk frisser.
Ik krijg hier vast reacties op van mensen die vinden dat ik me niet druk moet maken, maar we zijn gewoon enorme grootverbruikers van water, en de meeste mensen doen het nog gedachteloos ook...
Ik douche in een paar minuutjes.. Douchen betekent niet automatisch dat je een kwartier-half uur onder de douche staat hoor. Gewoon even snel eronder en meteen weer eronderuit is al verfrissend en meestal () ben je niet zo vies dat je echt moet schrobben Scheren doe ik echt niet elke dag (zeker niet in de winter) en ook nog eens niet altijd onder de douche..
Verder douche ik alleen 's ochtends en doe ik op een dag meer dan alleen in de schoolbanken zitten.
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 08-05-2006, 18:54
Verwijderd
Minimaal twee keer per dag.
Als ik me vaker op een dag douche, was ik me niet met zeep, maar dan is het gewoon het afspoelen met water.
Ik wil 's ochtends lekker fris naar school gaan en 's avonds net zo fris gaan slapen. En als ik heb gesport en veel heb gezweet wens ik me ook even te kunnen douchen. Daar komt bij dat ik me met deze zonnige dagen erg veel in moet smeren met zonnebrandcreme, dat wil ik er ook regelmatig weer afwassen.

Edit: ik was mijn haren gemiddeld vijf keer per week, het liefste was ik ze om de twee dagen, maar als ik mijn nek ook met zonnebrand insmeer, worden mijn haren daar ook vetter van.
En over het milieu: we hebben twee rioleringen, eentje voor het ernstig smerige water, zoals afwaswater, wc-water, etc
en een voor het minder smerige water, dat wordt meteen de grond in gepompt ofzo. Is veel beter voor het mileu.

Laatst gewijzigd op 08-05-2006 om 19:01.
Oud 08-05-2006, 18:57
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
Piloff schreef op 08-05-2006 @ 18:54 :
Minimaal twee keer per dag.
Als ik me vader op een dag douche
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Oud 08-05-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
xliselottex schreef op 08-05-2006 @ 18:57 :
ge-edit.
Oud 08-05-2006, 19:17
Maharani
Maharani is offline
Ik douche twee keer per dag.

Citaat:
Missy1234567890 schreef op 08-05-2006 @ 15:55 :
Voor de mensen die wel elke dag douchen: vinden jullie iemand anders die dat niet doet (en van wie je dat dus weet) 'vies'?
Ja.
Oud 08-05-2006, 19:20
Mara
Mara is offline
Echt douchen, waarbij ik m'n haar was, 2-3x per week (1x per 3 dagen). Vaker is voor mijn haar niet nodig, wordt het alleen maar sneller vet e.d. Ook is 't voor je huid niet best.
De andere dagen spring ik er een minuutje onder, spoel even alles af (haar laat ik droog) gewoon even voor de 'frisheid' zeg maar.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaichael Palin #1943
Holland Oates
500 30-11-2015 02:08
Lichaam & Gezondheid tattoo
Verwijderd
8 07-03-2007 00:53
De Kantine Hoevaak douche je je per week?
Kimmi3girl
221 29-01-2004 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.