Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2007, 12:06
Verwijderd
NAC CONTRACTEERT TYRONE LORAN
17-05-2007
NAC Breda heeft de 25-jarige verdediger Tyrone Loran (29-06-1981) voor drie jaar vastgelegd. Loran speelde de afgelopen twee seizoenen bij RBC Roosendaal, waar hij een aflopend contract had. Eerder was de in Amsterdam geboren voetballer actief voor FC Volendam, Manchester City, Tranmere Rovers en Port Vale.



Technisch directeur Earnest Stewart is blij met de komst van Loran. "Hij is centrale verdediger, maar kan op meerdere posities spelen. Hij is een aanwinst voor NAC Breda".
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2007, 12:06
Verwijderd
Datum: 21-05-2007 Tijd: 09:55
Gilissen verkiest Vitesse boven NAC

Tim Gilissen speelt volgend jaar niet voor NAC. De middenvelder van Go Ahead Eagles verkiest een transfer naar Vitesse boven een transfer naar NAC of NEC (dat eveneens geïnteresseerd was).
Vitesse betaalt Go Ahead een transfersom van om en nabij de vijf ton.


Bron: B-Side Rats, AD
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 12:06
Verwijderd
Datum: 20-05-2007 Tijd: 23:27
Alleen NAC heeft Kolkka aanbieding gedaan

Joonas Kolkka staat in de belangstelling van NAC, zo meldden we eerder vandaag. De aanvaller kan bij NAC een tweejarig contract tekenen en beslist binnen afzienbare tijd of hij ingaat op dit aanbod. Kolkka staat ook in de belangstelling van NEC, maar alleen NAC is op dit moment concreet, zo laat Kees Ploegsma (de zaakwaarnemer van Kolkka) weten.
Ploegsma:"Als NEC nog wat wil, dan moet het snel zijn."

Als Kolkka ingaat op de aanbieding van NAC, wordt hij na Ammi, Jansen en Loran de vierde aanwinst voor het nieuwe seizoen.


Bron: B-Side Rats, AD
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 12:07
Verwijderd
Loran, redelijk goede aankoop denk ik..

Jammer van Gilissen

En Kolkka hoeft van mij eigelijk niet te komen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 20:19
Verwijderd
Ik heb Loran echt heel hoog zitten, maar het is er tot nu toe totaal niet uitgekomen.

Ach, Japie Stam was ook een laatbloeier
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 20:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heerenveen schijnt interesse te hebben in Strechele van GBA mocht Alves weggaan. Is een goede spits en scoort aardig.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 10:46
Verwijderd
'Chelsea wil Boulahrouz ruilen voor Alex'

Uitgegeven: 22 mei 2007 10:18
Laatst gewijzigd: 22 mei 2007 11:35


AMSTERDAM - Chelsea wil Alex met PSV ruilen voor Khalid Boulahrouz. De Londense topclub is niet tevreden over de prestaties van de Nederlandse international in het afgelopen seizoen, terwijl de geruchten over de komst van de Braziliaan Alex aanzwellen.

De ploeg van trainer José Mourinho heeft met John Terry, Ricardo Carvalho en Boulahrouz op dit moment voldoende centrale verdedigers in huis.

Het is niet zeker of het van een ruil komt, mogelijk blijft Alex gewoon bij PSV of wordt hij door Chelsea verkocht. 'De Tank' werd drie jaar geleden door Chelsea overgenomen van de Braziliaanse club Santos en vervolgens bij PSV gestald omdat hij in Engeland geen werkvergunning kreeg.

Twijfel

Mourinho zou nog altijd twijfelen over de kwaliteiten van de 24-jarige verdediger, die overigens nog steeds niet aan alle criteria voldoet om in Engeland te mogen spelen. Daarnaast staat de positie van Mourinho op Stamford Bridge onder druk na het mislopen van de landstitel en de finale van de Champions League.

Boulahrouz kwam deze zomer van Hamburger SV over naar Chelsea. De Duitsers hadden hem in 2004 van RKC Waalwijk overgenomen. Hij kwam dit seizoen, mede door blessures, weinig aan spelen toe bij de Londenaren.

Dit zou ik GEWELDIG vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 15:10
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
WolterB schreef op 21-05-2007 @ 21:21 :
Heerenveen schijnt interesse te hebben in Strechele van GBA mocht Alves weggaan. Is een goede spits en scoort aardig.
Of als Nilsson weg gaat.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2007, 17:24
Drlove
Drlove is offline
kan je beter Kevin vandenbergh halen. Das een goede spits!
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 14:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Drlove schreef op 28-05-2007 @ 18:24 :
kan je beter Kevin vandenbergh halen. Das een goede spits!
11 doelpunten dit seizoen is nou niet echt indrukwekkend..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2007, 16:22
baas
Avatar van baas
baas is offline
PSV moet echt Bouhlarouz halen als opvolger van Alex. Als ze dan nog Hofland terughalen (mag weg bij Wolfsburg) hebben ze alweer een degelijke verdediging staan, en kan het weer gebeuren dat ze toch weer meedoen om de titel.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 12:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nog steeds geen nieuws over Otten, ik begin me toch wel zorgen te maken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:12
Gorro
Avatar van Gorro
Gorro is offline
Ik ben sowieso benieuwd of het een roerige zomer gaat worden qua transfers. Als je alle geruchten moet geloven wel....
Raar trouwens dat er over Gomes en een eventueel vertrek weinig te lezen is, zou er dan helemaal geen interesse zijn?
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 14:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
hij heeft zelf in ieder geval aangegeven nog een jaar te willen blijven bij psv.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 19:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC zou op zoek gaan naar spitsen. Tot nu toe hebben we aan (Eredivisiewaardige) voorhoedespelers voor volgend seizoen Worm, van Beukering en Holman.

HELP!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 30-05-2007, 21:58
Fides
Fides is offline
Nani (Sporting) en Anderson (FC Porto) hebben vandaag getekend voor Manchester United.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 12:47
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 30-05-2007 @ 20:57 :
NEC zou op zoek gaan naar spitsen. Tot nu toe hebben we aan (Eredivisiewaardige) voorhoedespelers voor volgend seizoen Worm, van Beukering en Holman.

HELP!
En nu Twente naast Kolk grijpt (Vitesse) richt het zijn pijlen op Beerens.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2007, 13:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 31-05-2007 @ 13:47 :
En nu Twente naast Kolk grijpt (Vitesse) richt het zijn pijlen op Beerens.
Ja en dat baart me nog veel meer zorgen. Beerens weet ook wel dat hij een goede kans maakt op speeltijd bij Twente. Twente speelt, veel meer dan NEC, het aanvallende spel dat hem ligt. Ik denk wel dat hij bij NEC op dit moment meer kan leren dan bij Twente, maar spelen bij Twente is (laten we eerlijk zijn) wel een stapje hoger.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 16:00
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
NEC moet Tim Janssen aantrekken, wil weg bij RKC.
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 19:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Notenbar schreef op 01-06-2007 @ 17:00 :
NEC moet Tim Janssen aantrekken, wil weg bij RKC.
Mjah, dat zou een optie zijn, al heeft NEC natuurlijk al een typische centrumspits met van Beukering. Als Janssen die concurrentiestrijd aan wil, is hij wat mij betreft welkom

Grootste issue is een goede links- en rechtsbuiten vinden. Beerens, Rafael en Powel heb ik in m'n achterhoofd eigenlijk al een beetje weggestreept.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 01-06-2007, 22:19
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
Nadat Feyenoord een nieuwe trainer heeft aangesteld is het proberen te huren van Tim Vincken een prima optie voor zowel de links- als rechtsbuiten positie. Hoewel dat ook een lastige optie kan zijn wanneer Castelen zou vertrekken (PSG heeft interesse). Anders zijn Mitchell Schet en/of Diego Biseswar misschien opties.
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2007, 00:24
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
Notenbar schreef op 01-06-2007 @ 17:00 :
NEC moet Tim Janssen aantrekken, wil weg bij RKC.
Of natuurlijk Henk Vos.
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:51
House
Avatar van House
House is offline
Citaat:
Notenbar schreef op 02-06-2007 @ 01:24 :
Of natuurlijk Henk Vos.

Grapjas
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:36
mario
Avatar van mario
mario is offline
‘Feyenoord en Makaay bijna rond'

Volgens de NOS is Feyenoord dichtbij een akkoord met Roy Makaay. De onderhandelingen tussen de Rotterdammers en de aanvaller van Bayern München zouden al in een vergevorderd stadium zijn, zo meldt het Sportjournaal.

Ondanks het nog doorlopende contract van Makaay in Duitsland lijkt zijn toekomst in de Allianz Arena hoogst onzeker. Afgelopen week contracteerde der Rekordmeister de Italiaanse international Luca Toni, terwijl ook Miroslav Klose hoog op het verlanglijstje staat van coach Hitzfeld en de zijnen.

Makaay (32) werd de afgelopen tijd ook in verband gebracht met PSV, maar coach Ronald Koeman liet eerder al weten dat hij slechts één spits aan de selectie toe zal voegen. De voorkeur van de Eindhovenaren lijkt uit te gaan naar Vitesse-aanvaller Danko Lazovic.
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
House schreef op 04-06-2007 @ 19:51 :
Grapjas
Henk Vos lost elk probleem op hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 23:07
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
mario schreef op 04-06-2007 @ 23:36 :
‘Feyenoord en Makaay bijna rond'

Volgens de NOS is Feyenoord dichtbij een akkoord met Roy Makaay. De onderhandelingen tussen de Rotterdammers en de aanvaller van Bayern München zouden al in een vergevorderd stadium zijn, zo meldt het Sportjournaal.

Ondanks het nog doorlopende contract van Makaay in Duitsland lijkt zijn toekomst in de Allianz Arena hoogst onzeker. Afgelopen week contracteerde der Rekordmeister de Italiaanse international Luca Toni, terwijl ook Miroslav Klose hoog op het verlanglijstje staat van coach Hitzfeld en de zijnen.

Makaay (32) werd de afgelopen tijd ook in verband gebracht met PSV, maar coach Ronald Koeman liet eerder al weten dat hij slechts één spits aan de selectie toe zal voegen. De voorkeur van de Eindhovenaren lijkt uit te gaan naar Vitesse-aanvaller Danko Lazovic.
Hoe gaan ze in godsnaam zijn salaris betalen :/
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 23:21
Notenbar
Avatar van Notenbar
Notenbar is offline
Citaat:
vijf schreef op 04-06-2007 @ 23:54 :
Henk Vos lost elk probleem op hoor!
__________________
John Aubrey did cause a nuisance by leaving his dungpile in the king's highway. Fined IS. But pardoned because a pauper.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:16
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Toen een vriend van me gisteren vertelde dat Makaay waarschijnlijk naar Feyenoord gaat, moest ik hard lachen, ik dacht aan een mislukte grap. Maar nee, het is waar. Ik ben benieuwd. Heb niet bepaald sympathie voor de Rotterdammers, maar wat afgelopen seizoen gebeurd is, dat is ook iets teveel van het goede. Verder is Makaay gewoon een held, die Feyenoord er misschien weer bovenop kan gaan helpen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:58
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Beautiful Freak schreef op 05-06-2007 @ 12:16 :
Toen een vriend van me gisteren vertelde dat Makaay waarschijnlijk naar Feyenoord gaat, moest ik hard lachen, ik dacht aan een mislukte grap. Maar nee, het is waar. Ik ben benieuwd. Heb niet bepaald sympathie voor de Rotterdammers, maar wat afgelopen seizoen gebeurd is, dat is ook iets teveel van het goede. Verder is Makaay gewoon een held, die Feyenoord er misschien weer bovenop kan gaan helpen.
nou, niet in z'n eentje hoor. maar het zou wel en zeer goede aanoop zijn van feyenoord.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 12:04
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Citaat:
Escapism schreef op 05-06-2007 @ 12:58 :
nou, niet in z'n eentje hoor. maar het zou wel en zeer goede aanoop zijn van feyenoord.
Nee, inderdaad. Ze hebben ook een leidersfiguur nodig. Misschien een Van Bronckhorst, in ieder geval iemand met een Feyenoordhart. Dat lijkt me het beste voor Feyenoord.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 12:11
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
mario schreef op 04-06-2007 @ 23:36 :
‘Feyenoord en Makaay bijna rond'

Bizar zeg. Ik had zeker gedacht (en gehoopt) dat ie naar PSV zou gaan. Wat moet ie nou in Rotterdam, daar is toch geen eer te behalen? Bovendien: hoe gaan ze inderdaad zijn salaris betalen?

Verder: Demouge naar Willem II. Word ik nog niet echt enthousiast van. Hoop dat ie voor de breedte is gehaald.

Geruchten Willem II: Aerts zou toch blijven, goede zaak. Bechan zou komen, mwa mwa.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 15:35
Monsterkip
Avatar van Monsterkip
Monsterkip is offline
Otten en Lens naar NEC. Otten is een goede zaak, Lens is even afwachten, maar voor de breedte zeker een aanwinst
__________________
<3 smile like you need it
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:46
Strever
Strever is offline
Ook al komt Ronaldinho bij Feyenoord of wie dan ook, het wordt toch niets?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 16:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Met Ronaldinho worden ze wel kampioen, lijkt me zo
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Moah niet te zwaar tillen aan het salaris van Makaay, vergeet niet dat hij een behoorlijke commerciele waarde heeft en (nieuwe) sponsoren liever Makaay zien dan Charisteas. Maar oke, dat zal het hele bedrag niet dekken. Lijkt me goed voor de club mocht ze dat lukken
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 17:39
Verwijderd
'Boulahrouz keert terug naar Duitsland'

Uitgegeven: 5 juni 2007 13:42

AMSTERDAM - De kans is groot dat Khalid Boulahrouz terugkeert naar Duitsland. Waar de Nederlandse verdediger eerder indruk maakte bij HSV, lijkt hij nu uit te gaan komen voor Bayern München.

Volgens de Engelse krant The Times is de transfer van Boulahrouz al zo goed als rond. Zijn huidige werkgever Chelsea, waar de voorstopper geen basisplaats wist te veroveren, zou ruim vijf miljoen euro ontvangen. Boulahrouz moet persoonlijk nog wel rond komen met de Beierse club.

Boulahrouz, die vaak geblesseerd aan de kant stond, speelde 23 wedstrijden voor de FA Cup-winnaar. Eerder liet de club van trainer Ottmar Hitzfeld weten ook Arjen Robben naar de Allianz Arena te willen halen. De aanvaller liet echter weten niet geïnteresseerd te zijn in de Duitse competitie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 19:37
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Misschien wilt Makaay ook behoorlijk inleveren. Het verschil tussen heel veel geld en veel geld hebben boeit ook niet echt neem ik aan, althans, mij zou het niet boeien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 20:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Makaay schijnt nu dan weer bijna rond te zijn met Lyon..

Eerst PSV, toen zou hij backup worden bij Barca, vervolgens de verlosser van Feyenoord en nu Lyon, benieuwd of ie morgen een aanbieding krijgt uit Qatar of de VS
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Overigens mag Perez vertrekken bij Ajax, neem toch aan dat de clubs voor hem in de rij staan. Snap alleen niet zo goed wat PSV, die interesse had, er mee moet. Die krijgen straks Aissatti, Bakkal, De Jong, Zonneveld en VD Leegte er al bij op het middenveld terwijl ze ook Väyrynen (?), Mendes, Culina, en Affelay nog hebben. hoewel de laatste 2 verdedigender zijn ingesteld.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:11
jongen16arnhem
jongen16arnhem is offline
perez naar vitesse..bron tv gelderland
__________________
je kan me ook mailen..boy1_15@hot
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:24
Verwijderd
ik zal mijn nederige excuses komen aanbieden als je gelijk blijkt te hebben, maar alsjeblieft zeg, Perez kan bij vrijwel iedere Nederlandse club tekenen, die gaat echt niet voor Vitesse kiezen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 21:28
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
wishfull thinking aan de plaatsnaam in z´n nick t zien
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 10:45
Verwijderd
Het is een gerucht, maar dan ook een flinke

Kluivert is in het Amphia ziekenhuis in Breda gezien met Ernie Brandts en Earnest Stewart!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 10:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Haha, dat zou wel erg zonde zijn van zo'n carrière!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 10:56
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
achja, als hij nog gewoon lekker wilt voetballen moet ie dat vooral doen. het wordt pas cht jammer als ie daar dan ook geen potten kan breken.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2007 @ 11:49 :
Haha, dat zou wel erg zonde zijn van zo'n carrière!
Nee, EnNeejCeej is wat wil je zeggen!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 15:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-06-2007 @ 15:33 :
Nee, EnNeejCeej is wat wil je zeggen!
Nou, ik zie hem ook niet naar ons toekomen hoor
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2007 @ 16:54 :
Nou, ik zie hem ook niet naar ons toekomen hoor
Daar zou ik maar niet rouwig om zijn
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:42
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
PSV en Vitesse bereiken akkoord
Geschreven door Bart Kruyt op woensdag, 6 juni om 19:19

Danko Lazovic lijkt zijn zin te gaan krijgen: een transfer naar PSV. Stan Valckx, manager voetbalzaken bij de Eindhovenaren, meldde zojuist dat Vitesse en de Nederlandse landskampioen een overeenkomst hebben bereikt over een transfersom voor de spits.

Morgen zal PSV met de spits zelf om tafel gaan zitten om tot een akkoord te komen over een meerjarig contract. Problemen worden er niet verwacht. Lazovic heeft er geen geheim van gemaakt dat hij graag naar PSV zou willen trekken. Na de onderhandelingen zal de aanvaller direct medisch gekeurd worden.

Het akkoord is enigszins verrassend, omdat AZ onlangs liet weten het bod van PSV ten alle tijden te willen overtreffen. De 24-jarige Lazovic wilde echter niet naar Alkmaar. De Serviër zei Champions League-voetbal te willen spelen en had daarom zijn zinnen gezet op PSV.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 14:06
Fides
Fides is offline
Volgend jaar een 3 mans-aanval met Farfan-Lazovic-Kone in Eindhoven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:39.