Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2007, 09:17
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Vertel!
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Advertentie
Oud 27-04-2007, 09:35
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
De dag is net begonnen?

Gister. Friet gegeten op een veldje bij de piushaven. IJsje gehaald. In m'n vingers gebeten, tot bloedens toe, door een rat genaamd belle. Gechilled.
__________________
The death toll is rising
Oud 27-04-2007, 09:38
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben net wakker, heb mn huisgenoot al half bloot gezien, en er zijn nog meer dingen gebeurd hier die het daglicht geloof ik niet kunnen verdragen. Wat een dag. Nu ga ik naar Hilversum, een auto ophalen en daarmee een bank ophalen en dan het huis schoonmaken.
En mijn vriendje is terug van tour!
__________________
you spread like peanut butter
Oud 27-04-2007, 09:39
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mijn oog zat vanaochtend helemaal dicht, dus nu probeer ik de opticien te bellen, omdat ik echt een nieuwe bril nodig heb.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 27-04-2007, 09:57
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 27-04-2007 @ 10:35 :
De dag is net begonnen?

Gister. Friet gegeten op een veldje bij de piushaven. IJsje gehaald. In m'n vingers gebeten, tot bloedens toe, door een rat genaamd belle. Gechilled.
Haha belle is een mannenhater!
Ik heb gister gefeest en nu voel ik me kut.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 27-04-2007, 09:58
wup
wup is offline
Vanacht gewerkt en dat was leuk. mijn baas is tevreden over me en mijn collega's klagen ook niet Er kwamen ook nog vriendinnetjes langs aan de bar, dus dat was gezellig. Daarna nog tot half 7 met collega's dronken geworden.
Daarna om 10 uur weer wakker geworden,omdat de onderburen graag van een beetje muziek houden Dus vandaag zou mijn humeur niet al te best zijn, gok ik zo..
Oud 27-04-2007, 10:02
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik werd wakker en heb spierpijn van het voetbal.
en ga nu naar breda met mijn vriendin.
__________________
hello dave.
Oud 27-04-2007, 10:08
espresso
espresso is offline
gister geprobeerd te slapen maar er stonden twentenaren en portugezen voor m'n deur te schreeuwen, toen hadden we opeens internet en heb ik m'n sinds zaterdag weer losse gast ipv in a relationship lekker over de zeik gebracht en gechanteerd, uitgeweest en aldaar de woedende ex van m'n scharrel van woensdag tegengekomen yikes en vandaag ga ik zo weing mogelijk doen denk ik. misschien even naar amsterdam en vanavond onze nieuwe knalgele ijskast bezichtigen. zonnnnn.
__________________
make a cute remark, i'm keeping score.
Oud 27-04-2007, 10:19
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
wup schreef op 27-04-2007 @ 10:58 :
Vanacht gewerkt en dat was leuk. mijn baas is tevreden over me en mijn collega's klagen ook niet Er kwamen ook nog vriendinnetjes langs aan de bar, dus dat was gezellig. Daarna nog tot half 7 met collega's dronken geworden.
Daarna om 10 uur weer wakker geworden,omdat de onderburen graag van een beetje muziek houden Dus vandaag zou mijn humeur niet al te best zijn, gok ik zo..
in welke bar/kroeg/discotheek werk je in grunn?
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 27-04-2007, 10:21
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
hellebel schreef op 27-04-2007 @ 10:57 :
Haha belle is een mannenhater!
Haha da's precies wat ik gister zei, ze had bas ook al gebeten hoorde ik. Jes zei: " Ze lijkt op Rosa, die haat mannen ook "
__________________
The death toll is rising
Oud 27-04-2007, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zit practisch alleen op kantoor en ben nog niet vooruit te branden. maar even wat updates posten terwijl chronix agression bullet for my valentine speelt. waarom!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-04-2007, 10:24
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Nu ben ik klanten aan t dissen die aan t trippen zijn dat hun bestelde producten niet op tijd voor hun promoactie geleverd worden door een domme fout van zichzelf....

Awesome...
__________________
The death toll is rising
Oud 27-04-2007, 10:44
Verwijderd
Haha, ik maak me al een kwartier lang druk over het feit dat ik in mijn vorige post 'zoekte' schreef en Gerlo me daar op moest wijzen. :')
Oud 27-04-2007, 10:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend uitgeslapen en toen naar huis gefietst, daar gedoucht en mn nagels gelakt en nu ga ik lunchen, dan naar school en daarna ergens in de zon wat drinken met wat vriendinnen geloof ik. Vanavond werken en daarna de lama's kijken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 27-04-2007, 10:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een wandschildering afgemaakt en mijn leeromgeving ( ohja leuke term voor in het ergernissentopic) opgeruimd en straks ga ik even de stad in om doeken te halen en olieverf
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 27-04-2007, 11:55
Verwijderd
vannacht gewerkt, was erg gezellig, ander meisje ingewerkt. nu wil ik paardrijden maar ik volgens mij is het enorm warm dus dat kan pas vanavond maar dan heb ik al met iemand afgesproken huuu. nu ga ik denk ik parkhangen of tuinhangen of naar de hoornseplas ofzo.
Oud 27-04-2007, 12:19
wup
wup is offline
Citaat:
STP schreef op 27-04-2007 @ 11:19 :
in welke bar/kroeg/discotheek werk je in grunn?
Cafe Buckshot.. aan het zuiderdiep
Oud 27-04-2007, 12:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
wup schreef op 27-04-2007 @ 13:19 :
Cafe Buckshot.. aan het zuiderdiep
Daar ging ik weleens heen met collega's
__________________
I love mittens made out of kittens
Ads door Google
Oud 27-04-2007, 12:50
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Gisteren gedraaid op een mini-festival van Amnesty, vandaag moeite met opstaan, nu aan mijn scriptie werken en straks naar Amsterdam voor Joanna Newsom, ben benieuwd.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 27-04-2007, 13:19
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
wup schreef op 27-04-2007 @ 13:19 :
Cafe Buckshot.. aan het zuiderdiep
Toffe tent!

Vandaag eerst uitgeslapen, toen een aflevering 24 gekeken. Daarna richting stad in m'n zomerse outfit. Heerlijk op een terrasje ontbeten met een vriendin. Daarna nog eventjes wat shoppen en nu weer thuis. Omkleden want moet zometeen met zuslief op de foto voor m'n opa en oma. Leukkk!

Daarna maar weer 't terras op tot vanavond. Ik hou van de zomer!

Morgen werken van 06:30 tot minstens 22:00
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 27-04-2007, 13:21
Verwijderd
Ik ging gisteravond uit en het was opzich wel gaaf maar het einde was nogal kut en sommige mensen moeten echt eens even hun mond houden ofzo want dat scheelt een hoop narigheid.
Nu maar eens werken en dan naar een suffe verjaardag of de piekendisco.
Oud 27-04-2007, 13:38
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
ik werd om 8 uur wakker van de wekker en later weer om 11 uur, dus het had niet zoveel zin meer om naar college te gaan. daarna heerlijk gebruncht met joanypony en nu ga ik maar een beetje studeren in de zon en vanavond lekker buiten eten.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 27-04-2007, 13:39
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik zit nu te herstellen van gisternacht, beetje mentaal voorbereiden op de batavierenrace waar ik vannacht aan mee doe. En ik heb een tentamen gehaald dat ik eigenlijk echt nooit had mogen halen, echt gewoon niet geleerd.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 27-04-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Electriq - Waar is dat arme Italiaanse schaap?
Doe niet zo lomp wil je, en Angela is mijn Italiaanse.
Oud 27-04-2007, 14:36
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Vanochtend bij een goede kennis geweest die een lintje kreeg.
__________________
Boe.
Advertentie
Oud 27-04-2007, 14:37
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 27-04-2007 @ 14:39 :
beetje mentaal voorbereiden op de batavierenrace waar ik vannacht aan mee doe.
Haha, gaaf. Heb je al eens eerder meegedaan? Welke afstand moet je?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 27-04-2007, 14:40
Verwijderd
vanmorgen zou er stunt zijn op school maar 5havo lui hadden de boel gesloopt 's nachts dus ging het niet door. Toen maar wythemerplas en zometeen biertje drinken ter ere van een verjaardag en dan paar uurtjes werken en dan weer biertjes drinken.
Oud 27-04-2007, 14:43
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
botulismf schreef op 27-04-2007 @ 15:37 :
Haha, gaaf. Heb je al eens eerder meegedaan? Welke afstand moet je?
ja ik heb er wel zin in. Ik heb dezelfde etappe als vorig jaar, de derde. 7,9 km door de weilanden bij nacht . Kan ik mooi kijken of ik em sneller loop nu. Ben wel blij dat ik niet overdag hoef te lopen, dat lijkt me slecht te doen in die hitte.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Oud 27-04-2007, 15:08
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 15:35 :
Doe niet zo lomp wil je, en Angela is mijn Italiaanse.
"doe niet zo lomp"

+

"mijn italiaanse"





Riiigggght...
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl

Laatst gewijzigd op 27-04-2007 om 18:04.
Oud 27-04-2007, 15:47
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik zit op stage en ik moet nog een half uur, maar het mag duidelijk zijn dat ik het heb gehad! Straks naar de stad, want ik heb al 3 maanden niks leuks meer gekocht, en ik weet nu al dat ik straks alleen met sokken thuis kom omdat ik blut ben
__________________
Pardon my French
Oud 27-04-2007, 15:51
Verwijderd
Ik ging naar school, zat in het gras, had mijn loopbaangesprek, mag als een van de weinigen over naar de 4e (yay), nu pak ik een cadeautje in, zo ga ik naar mijn zus en vanavond een iniminifeestje.
Oud 27-04-2007, 15:55
June bug
June bug is offline
Ik stond te laat op, wilde eigenlijk om half 10 opstaan maar werd ineens om half 12 wakker Ontbeten en shizzle, toen wilde ik naar school gaan maar belde m'n opa die niet van ophouden weet, en toen ik na een halfuur ophing belde m'n moeder, dus om half 2 zat ik op de fiets naar school. Werkstuk afgemaakt, uitgeprint en ingeleverd, naar huis gefietst, nu zit ik voor de ventilator achter de computer en ik zou wel in de zon willen zitten maar dan moet ik daarna gaan douchen en ik pak straks om 6 uur de trein naar Eindhoven dus anders haal ik dat niet. Straks in Eindhoven dus eten en chillen op t terras

oh en gister lag ik ook in de zon en ik had een korte broek aan met maar 1 knoop vast en de rest naar beneden gevouwen en daardoor heb ik nu een bruine driehoek op m'n buik
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 27-04-2007, 16:32
Verwijderd
Ik ben verbrand
Oud 27-04-2007, 16:36
Verwijderd
Ik heb vandaag bij het plantsoen gezeten met een vriendin, en daarna ging ik voor het huis van m'n vriend zitten. Toen ging ik een uur in de bus zitten naar Emmen, en de airco was kapot en de bus was overvol Nu ben ik thuis en ik voel me vies. Zometeen patat eten en DOUCHEN, en misschien nog wel even een terrasje pakken.
Oud 27-04-2007, 19:12
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
neuken, heel verfrissend na vijf maanden
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 27-04-2007, 19:21
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Schoolwerk, en nu is het tijd voor heftige intoxicatie.
__________________
Rodent of unusual size
Ads door Google
Oud 27-04-2007, 19:33
Verwijderd
Vanavond biertjes tappen,daarna naborrellen en daarna kaartjes voor interpol halen.
Oud 27-04-2007, 19:52
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 27-04-2007 @ 20:33 :
en daarna kaartjes voor interpol halen.
ik ben duf en houd niets bij maar waar en wanneer?
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Oud 27-04-2007, 20:15
chique
chique is offline
ik had vanochtend mijn propedeuse uitreiking, maar ik had een kater en maar 2 uur geslapen en toen kreeg ik de slappe lach..
daarna gewerkt en nu ben ik sindsdien aan het hangen en me vervelen, want een vriendinnetje heeft afgebeld voor vanavond en daar baal ik van.
Oud 27-04-2007, 20:51
asjdfl
asjdfl is offline
ik kijk toevallig lost en omg BAI LING speelt mee
blij dat ik al gekapt was toen ze met die ijsberen aankwamen

enfin kutdag
Oud 27-04-2007, 21:20
Verwijderd
nouuuu eigenlijk wil ik slapen maar ik heb beloofd met iemand naar de stad te gaan dus dat doe ik dan maar maar ik wil slapen
Oud 27-04-2007, 21:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb vandaag aan een essay over gulliver's travels gewerkt en daarna heb ik wat familie bezocht in de diverse pittoreske krochten van zuid-holland. toen kocht ik een 60s verantwoorde bikini waarmee ik over twee weken in een thermalbad in budapest kan gaan liggen weken en daarna heb ik met m'n moeder heel lekker gegeten op een terrasje in GOUDA.
Oud 27-04-2007, 23:26
June bug
June bug is offline
Ik ging dus chillen in Eindhoven en dat was gezellig, en toen ik net thuis kwam aangefietst lagen er 3 plassen kots voor de voordeur. Ik haat die kroeg beneden
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 27-04-2007, 23:27
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
mijn haar geverfd. en verder nog nutteloze dingen gekocht.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 27-04-2007, 23:55
655321
655321 is offline
Ik heb ook mn haar geverfd, en toen kwamen twee vrienden eten en hebben we spiderman 2 gekeken, met het oog op het op handen zijnde vervolg.
Daarna besloten we uit te gaan maar na 3 minuten gefietst te hebben ben ik maar omgekeerd. Uitgaan met het vriendje is toch altijd niet leuk, dus nu ga ik zo slapen. Lekker. Slapen.
__________________
Fire, walk with me
Oud 28-04-2007, 00:13
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 27-04-2007 @ 15:35 :
Doe niet zo lomp wil je, en Angela is mijn Italiaanse.
Oh ja wat stom van me. Ik zal beter bijhouden hoe je neukertjes heten.

Rijles, veel gereisd, net thuis, moe. Morgen mn laatste zaterdag in de winkel en de baas is er niet, relaxed. Daarna toch maar eens wat voor school doen, filmpjes kijken en uit. En nu wil ik slapen. Hmmm <3
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 28-04-2007, 00:23
Verwijderd
liefdesverdriet, misselijk, niet te doen
maarwhatelseisnew

Laatst gewijzigd op 28-04-2007 om 00:30.
Oud 28-04-2007, 02:32
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
minder zuupen, zorgt ervoor dat wanneer je zo'n klap krijgt je het enigzins luchtiger opvat. (gezien je posttijd neem ik aan dat je gedronken hebt, dat is dan funest)

ché had mij op de gastenlijst van mic check @ 013 gezet, dus ik kon met hem daarnaar toe. die eerste shizzle was wack (gast maakte wel beats voor immortal technique schijnbaar) maar het was mij veel te aggrohop imago verantwoorde poseur shit. optyfen dus.

daarna dus kubus & bang bang en dat was echt SICK. mega briljant. het was bij vlagen gewoon dubstep, en de heel de zaal ging los, van voor naar achter. van links naar recht .

Nu moet ik heel heel snel gaan slapen want ik moet over een kleine 4 uur op, om mijn ass gekicked te krijgen. en ik heb de cd wekker van schurk aan moeten zetten aangezien mijn telefoon wekker niet voldoet want ik heb gedronken en geblowd. en ik ben veels te bang dat ik er doorheen slaap. dus die staat nu op volume 50, met herrie erin, en over een paar uur gaat-ie af. op hoop van zegen (zijn kamer is schuin onder me, maar met volume 50 moet dat wel lukken, hoop ik)
__________________
i create glitches with my voice
Oud 28-04-2007, 02:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat een paupertopic.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-04-2007, 04:03
Verwijderd
Cafe Alto, cafe Hoppe en club 11, zelden zo'n klote nacht gehad als vannacht.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Fizzle je bent saai en veels te vroeg #886
Verwijderd
500 27-02-2010 12:37
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het spel der liefde?
clubje
7 10-09-2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.