Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2007, 10:04
Verwijderd
Ik wilde eigenlijk pas om 12 uur wakker worden wegens slaaptekort en een verkoudheid, maar ik werd net wakker en ik had keelpijn etc., dus nu kan ik niet meer slapen en verneuk ik m'n tijd achter de computer, zoals ik wel vaker doe.

Vanmiddag ga ik naar Groningen, hopelijk nieuwe schoenen kopen en vanavond Temptation Island kijken met m'n vriend
Advertentie
Oud 03-05-2007, 10:07
Verwijderd
Ik werd wakker van een Beagle op mijn hoofd, toen ging ik ontbijten met mijn zus die een fluoriserend groende badjas aanhad en dat was naar. Nu net gedoucht, zo opmaken en wat shizzle doen die ik al een week moet doen. En nu krijg ik een sms!
Oud 03-05-2007, 11:30
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Gisteren checkte ik een vrouw in die Lisa Noé heette. Eng toevallig
Oud 03-05-2007, 11:33
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik werd naar wakker want ik had een vieze kutdroom gehad, nu eet ik een broodje kipkerrie en ik forum tot ik rijles heb om 13u. Vanavond voor het laatst werken in de winkel
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 03-05-2007, 11:51
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren had ik vrij en heb ik lekker weinig uitgevoerd. 's avonds met wat maten een kratje bier leeggedronken en films gekeken. nu 8 uurtjes werken voor 200% dus ik ga vandaag heel wat geld verdienen, relaxed!
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 03-05-2007, 12:02
Verwijderd
Ik had het plan vroeg op te staan vandaag, maar het is ergens misgegaan. Nu moet ik haasten voor alles.
Oud 03-05-2007, 12:40
Verwijderd
Ik had rijles en dat ging bést goed, over een maand afrijden yayyy. Zo moet ik werken en daarna uit, denk ik.

Edit; en als alles een beetje gunstig verloopt zit ik per 1juli in een redelijk relaxte kamer in Utrecht

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 13:20.
Oud 03-05-2007, 13:28
wup
wup is offline
Stad in geweest, gewinkeld, maar niet gekocht.En dat is goed, want ik heb ook helemaal geen geld.
Daarna met mijn baas gebabbled over hoe het gaat. En hij vond dat ik goed in het cafe en team pas, maar ik moet wat droger tappen
Toen liep ik met de fiets naar mijn vriend, want ik heb een lekke band, en die fiets stond al een week in het centrum. Onderweg kwam ik een 'vriendin' tegen die ik al een jaar niet meer heb gezien en toen hebben we gebabbeld in de tuin.
Vanavond uit eten
Oud 03-05-2007, 14:19
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Metal schreef op 02-05-2007 @ 23:08 :
das kut. sterkte ermee
nou heel aardig hoor, metal, maar ik was het alweer bijna vergeten
Oud 03-05-2007, 14:20
belli
belli is offline
vandaag beetje leren voor me examens, vanavon dwerken .
Oud 03-05-2007, 14:39
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 03-05-2007 @ 15:19 :
nou heel aardig hoor, metal, maar ik was het alweer bijna vergeten
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 03-05-2007, 15:41
asjdfl
asjdfl is offline
bijna.
Oud 03-05-2007, 15:49
Verwijderd
Ik zit nog steeds een beetje in mijn maag met het gedrag van ' jullie ' Italiaanse gister. Ze wilde niet thuis blijven, niet naar een terras, niet uiteten en ik mocht niet voor haar koken. Ze was mokkig, snel verveeld en vroeg wel vijf keer of het wel goed met me ging. Uiteindelijk zijn we uit eten gegaan op de Nieuwmarkt en hebben we wat gedronken in een bar aan de Prinsengracht. En ze had het maar koud en haar nieuwe schoenen deden zo'n pijn! Toen ze bleef slapen wilde ze plots een pyiamabroek, sokken, schoenen, een winterjas en een muts aan en verder lag ze de hele avond naast me zonder ook maar amper te bewegen. Vervolgens was ze al om half tien wakker en begon ze te mekkeren dat er alleen maar wijn en fanta in mijn koelkast lag.

Laatst gewijzigd op 03-05-2007 om 15:52.
Oud 03-05-2007, 15:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
misschien heeft ze een hitsige italiaan aan de haak geslagen
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 03-05-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 03-05-2007 @ 16:51 :
misschien heeft ze een hitsige italiaan aan de haak geslagen
Ik zou het bijna hopen.
Oud 03-05-2007, 16:24
Verwijderd
Veel te fucking vroeg wakker geworden.
Flink potje gemountainbiked met een paar bijna-dood ervaringen. Geheel zoals het hoort dus.
Nu chillen.
Oud 03-05-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 03-05-2007 @ 13:40 :
Ik had rijles en dat ging bést goed, over een maand afrijden yayyy. Zo moet ik werken en daarna uit, denk ik.

Edit; en als alles een beetje gunstig verloopt zit ik per 1juli in een redelijk relaxte kamer in Utrecht
HUH? Vertel meer!

Ik ben net klaar met werken en werd afgelost door de collega dankzij wie ik het baantje heb en hij vertelde me dat ik hem in een dronken bui een hele nacht gratis drank heb beloofd als ik de baan dus zou krijgen. Ik probeer het me nu al een half uur te herinneren. Verder erger ik me nu al kapot aan een vaste klant, moge hij doodvallen. Nu eet ik een lekker broodje en straks ga ik vast uit.
Oud 03-05-2007, 20:15
zweedsmeisje
Avatar van zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline
naar stage gefietst (6.45)
terug gefietst (14.30)
geshopt
naar huis gefietst (17.00)
tv gekeken.
__________________
you've got no arms left! Unfortunately, you’re suffering from a mild form of being completely wrong|| I wish my grass was EMO, so it would cut itself.
Oud 03-05-2007, 20:58
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Wat heb ik een ontzettend schraal kutcadeau gekregen van mn werk. Een (nu ex-)collega van me krijgt een Friis& co.-tas twv 50,- en ik krijg een zouteloos boeketje bloemen. Wat een godverdommese vieze uitzuigers
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 03-05-2007, 21:16
Verwijderd
mijn paard gewassen want het beestje had/heeft LUIZEN boee ik ben nu een beetje panisch bij elk kriebeltje dat ik voel, hoewel ze niet over kunnen gaan op mensen. verder heb ik een omheining voor een wei gemaakt en bij mijn moeder op bezoek geweest. de boerin in mij is tot leven gekomen. nu ga ik tv kijken, eten en werken.
Oud 03-05-2007, 21:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Urm schreef op 03-05-2007 @ 22:16 :
mijn paard gewassen want het beestje had/heeft LUIZEN boee ik ben nu een beetje panisch bij elk kriebeltje dat ik voel, hoewel ze niet over kunnen gaan op mensen.
oh ik verzorgde een tijdje een oude pony die had ook luizen en die sprongen toch mooi over op mij, geeedver. gelukkig zijn ze stukken minder hardnekkig dan mensenluizen, alleen blijven er veel verstopt door al dat haar.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 03-05-2007, 21:28
Verwijderd
hou op
Oud 03-05-2007, 21:30
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe krijg je er jeuk van? ik eigenlijk wel in elk geval
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 03-05-2007, 21:39
Verwijderd
ik ga even douchen.
Oud 04-05-2007, 00:07
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 03-05-2007 @ 17:24 :

Flink potje gemountainbiked met een paar bijna-dood ervaringen. Geheel zoals het hoort dus.
dat had ik eergister dus ook. springt er godverdomme een herdershond voor mn fiets uit het niks. en nu heb ik een grote schram op mijn knie

vandaag is mn laatste werkdag en vertrek ik eindelijk uit dit kleine stomme koude dorp en vertrek ik weer naar sydney(L). daar nog 5 nachtjes feesten en daarna 27 uur in het vliegtuig zitten en dan ben ik thuis!
en eigenlijk vind ik dat wel heel erg fijn.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 04-05-2007, 02:02
Verwijderd
Ai ai. Ik had vooral te kampen met bomen die zich opeens op m'n pad begaven en het volledig verliezen van controle over m'n fiets terwijl ik een flinke vaart heb op een bizar smal paadje met prikkeldraad op zo'n 40 cm afstand.

Maargoed, dat maakt het nou juist zo leuk.
Oud 04-05-2007, 06:03
Verwijderd
Ik ging vanavond nog even uit en op een bepaald moment ontstond er een aardige bitchfight tussen mij & een jongen, waarna ik chagrijnig werd en naar huis toe wilde. Op weg naar huis in mijn kroeg beland waar een collega nog aan het opruimen was en daar tot kwart voor 7 gezeten en gedronken. :') Nu ben ik dronken, moe, minder chagrijnig maar vooral oplettend naar mijn huisgenoten toe want die zijn vannacht wakker gebeld door vriendinnetjes die hun spullen bij mij hadden laten liggen en ik was vergeten dat ze die op moesten halen. Gelukkig staat nu iedereen onder de douche / gaat naar zijn werk, dus ik kruip stiekem in bed.
Oud 04-05-2007, 09:10
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik ging gister naar spiderman 3 en die was tof. die zaal was helemaal uitverkocht dus wel druk straks werken tot 18 en vanavond de kroeg in denk ik.
__________________
hoii
Oud 04-05-2007, 11:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh yeah ik heb vandaag mijn kaartje met machines die ik moest doen afgemaakt en mijn centenbak afgemaakt en mijn planning voor volgende periode is goedgekeurd dus yeaaah over zes minuten heb ik vakaaantieeee lolz0000rs
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 04-05-2007, 11:56
Verwijderd
Net wakker, zometeen douchen en dan LL kaartje halen.
Oud 04-05-2007, 11:57
wup
wup is offline
Gister ging ik uit eten en dat was lekker. Daarna een vriendin gestalkt op haar werk.
Vandaag heb ik bootjes getekend met mijn nichtjes.. en toen ik een vis tekende konden ze niet zien wat het was
Nu zit ik onder de viltstiftkrassen en ga ik verder de hele dag in de tuin zitten.
Oud 04-05-2007, 11:58
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Ik heb mn projectgenootje aan het werk gezet en ik vind het wel tof van mezelf. Nu heb ik meer tijd om dingen uit te stellen waar ik al lang mee bezig moest zijn. In plaats daarvan ga ik zo wijn en avondeten halen en boswachterplaymobil voor mn nichtje en ook maar een ijsje en dan smoken in de zon Vannacht uit, hallee.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 04-05-2007, 12:34
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Meh, ik wil ook vakantie.

Oh, wacht....
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-05-2007, 13:02
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ben net terug van Schiermonnikoog en nu ben ik een beetje rusteloos en ik heb geen idee wat ik nu moet gaan doen. Studeren is geen optie. Vind ik. HMMM.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 04-05-2007, 13:14
Verwijderd
Ik heb me aangemeld voor een opleiding, maar die zit vol. Nu ben ik een beetje in de war, want ik heb echt geen flauw idee wat ik moet gaan doen en er bestaan echt teveel scholen.

Nu ga ik douchen en het probleem negeren.
Oud 04-05-2007, 13:15
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
geslapen, ontbeten en nu zit ik met mn gare hoofd en niet-gedoucht met mn pyjamatje voor de comp
wat een gare dag zometeen ga ik maar eens douchen

heerlijk.
Oud 04-05-2007, 13:29
Verwijderd
Ik ging uit en het was nogal een bizarre avond ofzo met gekke mannen en om vier uur wilden we naar huis maar hadden we geen sleutel en toen kregen we ruzie met het huisgenootje van scarlett maar uiteindelijk hadden we wel de sleutel dus om half6 waren we thuis en nu heb ik een kater en moet ik zo werken
Oud 04-05-2007, 13:33
Verwijderd
mn kamer weer eens versleept en nou moet ik nog een normaal kastachtig iets hebben voor mn stereo voor niet al te veel geld want dit ziet er echt niet uit en dit bureau is veeeeels te ruim om alleen een stereo op te zetten
mja
Oud 04-05-2007, 13:37
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Werken, eten, drinken, you name it.
Oud 04-05-2007, 13:43
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik stond vanochtend om half 9 al op en dat was relaxt want toen ging ik een engels oefen examen maken en dat ging best ok. Daarna gedoucht, geluncht, teennagels gelakt en net naar de bieb en het postkantoor geweest en nu heb ik boeken en kan ik weer inloggen op mijnpostbank.nl dus ik ben erg content . Vanavond 1 uurtje werken ivm dodenherdenking en ik wil eigenlijk gewoon vrij daarna oppassen en misschien is mn vriendje als ik klaar ben dan al terug en zien we elkaar al en anders ga ik gewoon naar bed.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-05-2007, 14:39
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Gedoucht, gegeten, naar een verjaardag en zo als een gek naar mijn vriend het nieuwe bed inwijden.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 04-05-2007, 15:01
__
Avatar van __
__ is offline
gister half 6 thuis van uitgaan in eindhoven dus vandaag brakke dag. nog niks anders gedaan dan ontbeten, achter mn laptop gezeten en prison break van gister gekeken. zo maar eens douchen en artikel lezen. oja en ik hoef vanavond een keertje niet te werken, wat echt een hele rare ervaring is, maar volgens mij moet iedereen wel werken/andere dingen ofzo dus ik ben bang dat ik me ga vervelen vanavond.
Oud 04-05-2007, 15:01
Verwijderd
Uitgeslapen tot elf uur, gedoucht en aangekleed, gebruncht met een vriendinnie op 't terras, beetje gewinkeld, net mijn kamer opgeruimd en nu geniet ik van Joanna Newsom en mijn nieuwe laptop.
Oud 04-05-2007, 15:09
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Opnieuw gevochten met het monster dat SCRIPTIE heet.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-05-2007, 15:33
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
' youuu shall not paaaassssssss'

of juist wel natuurlijk, duh

ik ben heftig niks aan het doen en ik bedenk me hoe relaxt vakantie is. zometeen naar mijn peunie en maar hopen dat de midlifecrisiscowoy er niet is want laatst viel mijn pony zijn aard bekant aan en zei hij doodleuk ' oh ze mogen elkaar niet zo he' en toen zei ik dat ie maar moest uitkijken want hij kon wel eens een rake trap verwachten. ben benieuwd.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 04-05-2007, 15:43
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister kreeg ik de uitslag van mijn laatst gemaakte tentamen die superdupermoeilijk was en ik had ook een 5, maar met mij zijn nog 55% van alle andere eerstejaars en ik had keigoed geleerd, dus dat zegt meer over het tentamen dan over mij denk ik. vanmorgen sliep ik uit en heb ik uitgebreid ontbeten. daarna ging ik naar school waar ik heb geleerd hoe ik basic life support kan verlenen, oftewel hoe ik basale reanimatie kan uitoefenen. dat was tof. nu ga ik terug naar den ouders en morgen varen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-05-2007, 16:00
Verwijderd
Heel de middag in mijn bootje door de grachten gevaren en nu voel ik me licht aangeschoten van warme rose en voel ik mijn huid branden. Even snel naar huis om te douchen en dan weer werken vanavond
Oud 04-05-2007, 17:32
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Eerst iets gedronken met een meisje, dat werden er toen drie, toen ging ik de stad in, voor kattenoortjes. Gat in de markt, die kattenoortjes, want ze hebben ze nergens. Vanavond dus een poezenfeest zonder kattenoortjes. Mijn huisgenoten zijn nu cola kopen en ze gaan straks voor me kopen. Wat een schatjes rrr.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 04-05-2007, 19:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik ga schaken met een collega in de Irish Pub en ik ga keihard verliezen want hij heeft als koter nog toernooien gewonnen en shit.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 04-05-2007, 19:18
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
ik had vrij en werd kankerbrak wakker. mijn beste vrienin kwam langs en die heeft een hanekam bij me geschoren. zometeen naar amsterdam om het eerste optredcen van darcy te kijken.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Fizzle je bent saai en veels te vroeg #886
Verwijderd
500 27-02-2010 12:37
Verhalen & Gedichten [Kortverhaal] "Nooit meer vakantie"
clubje
4 02-06-2006 17:38
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 14:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het spel der liefde?
clubje
7 10-09-2003 11:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.