Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2007, 12:08
Verwijderd
AANGENOMEN! w0000000000000000t!!! Vanavond feestje bij Boris jongens, wel zelf bier mee nemen.
Advertentie
Oud 23-05-2007, 12:17
__
Avatar van __
__ is offline
haha gefeliciteerd
ik had rijles, best chill want normaal heb ik dat zaterdagochtend en kan ik dus nooit uitslapen. nu wel en nu moet ik studeren want ik heb vrijdagochtend tentamen en morgen is mn vriendje jarig dus ik heb eigenlijk alleen nu tijd. maar het is een open boek tentamen en dan kom je zo makkelijk in de verleiding om geen fuck te doen. hmmmm tricky.
Oud 23-05-2007, 12:50
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik heb de bureaucratische democratie te veel getart en moest een deel van m'n boodschappen weer inleveren.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 23-05-2007, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 23-05-2007 @ 13:50 :
Ik heb de bureaucratische democratie te veel getart en moest een deel van m'n boodschappen weer inleveren.
Ik zeg: REVOLUTIE!
Oud 23-05-2007, 13:00
Verwijderd
Congrats skincorps!
Oud 23-05-2007, 13:37
Verwijderd
Citaat:
G-Lo schreef op 23-05-2007 @ 14:00 :
Congrats skincorps!
Dank je wel.
Oud 23-05-2007, 13:51
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ik zit weer eens alleen hier, op mn stage. Net een meeting met een salesboy. Zo'n broekie in een veel te groot grijs pak. Hoogtepunt van de dag, dat wel.
Oud 23-05-2007, 13:57
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik moet zo naar de tandarts iehhh. eigenlijk is er niks ieehhs aan maar goed.
__________________
hoii
Oud 23-05-2007, 14:11
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 23-05-2007 @ 11:41 :
Al dagen in de weer met oefenen enz enz. Vanavond naar Fu Manchu in Eindhoven. Ik ga t niet trekken...

Oh huilie JE GAAT NAAR FU MANCHU!

Ik ga zo eten met Oot de stoot en NNK3 en daarna naar Shellac.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 23-05-2007, 14:21
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb vandaag alwéér gejogd dus ik ben heel trots op mezelf en verder probeer ik iets aan mn studie te doen maar dat lukt voor geen meter dus ga ik zo maar in de tuin liggen.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-05-2007, 14:22
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 23-05-2007 @ 13:08 :
AANGENOMEN! w0000000000000000t!!! Vanavond feestje bij Boris jongens, wel zelf bier mee nemen.
is goed

Mijn hechtingen zijn er uit yo !
Oud 23-05-2007, 15:00
Verwijderd
Vanmorgen had ik rijles en dat ging goed dus nu ben ik al minder zenuwachtig voor mn praktijk. Daarna een analyse geschreven en nu heb ik voor het eerst sinds weken een paar uur in de middag niets te doen dus ben ik maar aan het lezen in de tuin. Zo gelukkig werken en dan uiteten met scarlett.
Oud 23-05-2007, 15:14
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
hellebel schreef op 23-05-2007 @ 15:11 :
Oh huilie JE GAAT NAAR FU MANCHU!

Ik ga zo eten met Oot de stoot en NNK3 en daarna naar Shellac.
fu manchu in eindhoven?
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-05-2007, 15:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
halve dag besteed aan besprekingen, en het besproken gedachtegoed ben ik nu aan het formuleren in varia emails, verder stage-routine en ga ik dadelijk een flinke uit knappen in de trein.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-05-2007, 15:42
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Geregeld dat ik de laatste drie weken van het schooljaar op mijn stageschool blijf en een vergoeding van 680 euro krijg. En dat zonder stem...
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-05-2007, 15:56
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 23-05-2007 @ 16:14 :
fu manchu in eindhoven?
Vanavond in de Effenaar (grote zaal)


ot:
Ja noujaa ik zit op stage en het is hier weer eens een KAS en mijn voeten zwellen op en ik heb honger. Kan niet wachten tot ik de AH bereik
__________________
Pardon my French

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 15:59.
Oud 23-05-2007, 16:12
Verwijderd
ik ging naar een voorlichting over jongeren en zelfdoding, en er was een man die ging vertellen over dat hij 7 keer een poging had gedaan tot zelfmoord daarna ging ik de stad in met een klasgenootje, en net ging ik een boek lezen over zelfdoding maar ik viel steeds in slaap, dus heb ik maar in de tuin liggen slapen.
Oud 23-05-2007, 17:22
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik heb een tentamen gemaakt en hij ging boven verwachtig goed . Nu ben ik happy en ga ik maar eens een keer UITGEBREID koken !!
Oud 23-05-2007, 17:23
Verwijderd
godverdegodver wat een teringexamens. Ach nog een extra jaartje zwolle is ook best leuk
Oud 23-05-2007, 17:57
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb hoofdpijn en nu komt er van mijn plan om vanavond heel veel dingen te gaan doen natuurlijk weer helemaal NIKS terecht
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-05-2007, 18:29
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-05-2007 @ 16:42 :
Geregeld dat ik de laatste drie weken van het schooljaar op mijn stageschool blijf en een vergoeding van 680 euro krijg. En dat zonder stem...
zo nou heeehe, dat werd tijd wat ga je ermee doen?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 18:36
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Gister hard getrained en nu zijn mijn knokkels beurs. En ik heb overal blauwe plekken op mijn armen en bloeduitstortingen aan de binnenkant van mijn dijen. Nu ben ik al 37 uur wakker, en de training van vanavond laat ik maar even voor wat het is.

Boodschapjes doen nu.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-05-2007, 19:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Gister ging ik sushi maken met een huisgenoot en probeerde ik aan school te werken maar dat lukte niet. daarna belde mn ex na 7 maanden opeens op en toen dacht ik echt WTF. toen ben ik naar een feestje gegaan en dat hielp tegen de stress. vandaag ben ik alleen maar ultiem brak
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 23-05-2007, 19:39
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@metal: wat doe je dan?

ontopic: vandaag zes schetsen op halve grescreens gezet, waaronder kleine fragmenten van van eyck, cezanne en picasso en dat klopt echt tot op de millimeter want ik heb alles opgemeten. en mede daarom er de hele dag over gedaan. maar het resultaat mag er zijn en zelfs mijn 3 portretten zien er best goed uit.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 19:45
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 19:29 :
zo nou heeehe, dat werd tijd wat ga je ermee doen?
Een condensatormicrofoon en een fatsoenlijke koptelefoon kopen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-05-2007, 19:49
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Een planning gemaakt voor scriptie en papers en tentamens en ik heb 0 dagen vrij, hoera. Daarna ging ik mijn fiets maken. Nouja, kijken hoe mijn vriendje hem ging maken. Toen samen lunchen en daarna ging ik koffie drinken en studeren met een vriend in de bieb. En om 5u moest ik schoonmaken, tot 8, in het IBGkantoor maar ik vond niets interessants of geheims dus dat was wel een deceptie + dat iedereen de meest debiele dingen op zn bureau heeft staan.
Nu moet ik nog eten. Ofzo.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 23-05-2007, 19:51
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-05-2007 @ 20:45 :
Een condensatormicrofoon
klinkt als een extra luxe dildo
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 19:58
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 20:51 :
klinkt als een extra luxe dildo
Haha.

Ik had zojuist trouwens een lange PM naar je getypt en toen zat je inbox vol en was 'ie weg.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-05-2007, 19:59
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
heerlijk uitgeslapen en geleerd in bed. daarna werkcollege gehad wat nergens op sloeg. gerepeteerd voor toneel..over 2 weken voorstellingen- dus de druk ligt er wel op.
enn..net kaartje voor arrow rock besteld en vanavond nog even langs vrienden met pokerfiches en wijn.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 23-05-2007, 19:59
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@botulismf: ja nurt moet je ook op het ' vorige' knopje drukken he, ik zal mijn inbox legen. waarom is dat ding nu alweer vol? had gisteren nog wat weggegooid.


maar wat is er nou zo bijzonder aan die microfoon?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 20:05
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 20:59 :
@botulismf: ja nurt moet je ook op het ' vorige' knopje drukken he, ik zal mijn inbox legen. waarom is dat ding nu alweer vol? had gisteren nog wat weggegooid.


maar wat is er nou zo bijzonder aan die microfoon?
Als ik op 'vorige' druk is alsnog het bericht dat ik typte weg, hoor! En dat ding is waarschijnlijk weer vol omdat de berichten in je outbox ook meetellen voor de 500.

En een condensatormicrofoon is een microfoon met een groot opnamebereik en weinig ruis en dus geschikt om vrijwel alles mee op te nemen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-05-2007, 20:10
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-05-2007 @ 21:05 :
Als ik op 'vorige' druk is alsnog het bericht dat ik typte weg, hoor! En dat ding is waarschijnlijk weer vol omdat de berichten in je outbox ook meetellen voor de 500.

En een condensatormicrofoon is een microfoon met een groot opnamebereik en weinig ruis en dus geschikt om vrijwel alles mee op te nemen.

jouw box was laatst ook vol en ik kon gewoon op back drukken en alles stond er nog
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 20:18
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 21:10 :
jouw box was laatst ook vol en ik kon gewoon op back drukken en alles stond er nog
Waarom werken dat soort snufjes bij mij niet?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-05-2007, 20:19
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
geen idee
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 23-05-2007 @ 21:05 :

En een condensatormicrofoon is een microfoon met een groot opnamebereik en weinig ruis en dus geschikt om vrijwel alles mee op te nemen.
ik kan niet wachten tot onze ardennen recording session <3
Oud 23-05-2007, 20:31
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb net paard gereden en nu heb ik spierpijn. We gingen caroussel rijden en er was zo'n hele dikke chick die kon er niks van en schopte alles in de war en ging toen tegen dr paard schreeuwen. Sommige mensen..
En morgen de laatste dag van mijn stage! Het wordt een groot feest met aan het eind van de dag chips, wijn, cake, taart en ik hoop geen speeches en dat soort ongein.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 23-05-2007, 20:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
botulismf schreef op 23-05-2007 @ 21:05 :

En een condensatormicrofoon is een microfoon met een groot opnamebereik en weinig ruis en dus geschikt om vrijwel alles mee op te nemen.
wat heb je op het oog
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 23-05-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 20:39 :
[B]@metal: wat doe je dan?
Kickbocksen zo te horen, wil er al een hele tijd aan beginnen, maar blijf uitstellen. -_-'
Oud 23-05-2007, 20:42
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik wil eigenlijk ook op een vechtsport maar ik heb er geen tijd en geld voor en ik wil het al jaren maarja, ik wil ook ooit nog viool leren spelen... ik wil een beetje teveel
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 20:47
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 23-05-2007 @ 21:37 :
Kickbocksen zo te horen, wil er al een hele tijd aan beginnen, maar blijf uitstellen. -_-'
wing tsun und escrima concepts. kickboxen is verleden tijd voor mij, gelukkig
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-05-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 21:42 :
ik wil eigenlijk ook op een vechtsport maar ik heb er geen tijd en geld voor en ik wil het al jaren maarja, ik wil ook ooit nog viool leren spelen... ik wil een beetje teveel
Als je het doet voor je eigen veiligheid/zelfverdediging zou ik voor Krav Maga gaan, http://www.kravmaga.nl/, als je voor de sport/conditie doet zou ik voor boksen/kickboksen gaan. Allebij tering vet iig.

Laatst gewijzigd op 23-05-2007 om 20:55.
Oud 23-05-2007, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 23-05-2007 @ 21:47 :
wing tsun und escrima concepts. kickboxen is verleden tijd voor mij, gelukkig
Wat zijn dat voor sporten? En hoezo gelukkig gestop met kickboksen?
Oud 23-05-2007, 20:55
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Carn schreef op 23-05-2007 @ 21:35 :
wat heb je op het oog
Nog niks want ik ben echt een leek op het gebied van mics dus ik moet me er nog in verdiepen. Tips en ervaringen kan ik dus wel gebruiken. Ik wil zang, gitaar, basgitaar en drums/percussie ermee op gaan nemen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 23-05-2007, 21:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er was vandaag een nieuw meisje op 't werk en ze kwam me zo bekend voor. Maar ik wist niet waarvan, dus ik zei maar niks.
Na een tijd heen en weer gekijk en zenuwachtig gebabbel kwam ik erachter dat het medeforummer Loos was.
En dat ze voor precies dezelfde studie, in precies dezelfde plek, precies hetzelfde toelatingsexamen gaat doen.
Best eh...vreemd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-05-2007, 21:52
Jones
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 21:42 :
maar ik heb er geen tijd voor

Oud 23-05-2007, 21:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Jones schreef op 23-05-2007 @ 22:52 :
wat is daar grappig aan?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-05-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-05-2007 @ 22:54 :
wat is daar grappig aan?
Beter ga je je haar doen, ben wel nieuwschierig hoe dat gaat worden. (aangezien je dat kapsel van die ene chick leuk vond)
Oud 23-05-2007, 22:24
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-05-2007 @ 22:41 :
Er was vandaag een nieuw meisje op 't werk en ze kwam me zo bekend voor. Maar ik wist niet waarvan, dus ik zei maar niks.
Na een tijd heen en weer gekijk en zenuwachtig gebabbel kwam ik erachter dat het medeforummer Loos was.
En dat ze voor precies dezelfde studie, in precies dezelfde plek, precies hetzelfde toelatingsexamen gaat doen.
Best eh...vreemd.
die heeft ook een keer in de yes gestaan
Oud 23-05-2007, 22:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Toch niet bij die Any Body rubriek?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-05-2007, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-05-2007 @ 23:36 :
Toch niet bij die Any Body rubriek?
Dan zie je het hoofd niet toch?

Ik had vandaag stage en ik ging buiten schilderen in de zon met een cliënt die naar mijn tieten staarde en zei "Ik kan het niet, jij moet het maar doen" en toen zei ik "Hee, het zijn er wel twee he, dan moet je jullie zeggen" en toen werd ie rood en stamelde die sorry en mijn begeleider moest heel hard lachen, haha. Daarna naar huis, werken aan projectplan wat ik morgen moet presenteren in 5 minuten (hoezo minimaal?) én ik moet om half zeven op dus misschien is het slim als ik nu naar bed ga.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Levensbeschouwing & Filosofie Gelovig? #2
Steelpan
188 30-01-2011 14:43
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.