Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2007, 23:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 24-05-2007 @ 00:17 :
Dan zie je het hoofd niet toch?
Er is een zo'n blad waar je iemand in een stoel ziet zitten met en zonder kleren aan. Maar dat zal wel niet de yes zijn dan.

Oh ja, Strakke actie trouwens bij die gast.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 23-05-2007, 23:30
Verwijderd
En dat moesten ze verbieden. Lekker als je op je gemak een vrouwenblad wilt doorneuzen en je komt ongevraagd een of ander, in 9 van de 10 gevallen eetlustbedervend naakt iets tegen.
Oud 23-05-2007, 23:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zie ook niet graag 40+'ers met hangtieten hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-05-2007, 23:49
Verwijderd
Moest de hele dag denken aan gisternacht, wat een drank, drugs en een kloteavond. Zo vertelde Filip een jongen die ik al acht jaar ken dat ik eigenlijk een waardeloze vriend was, ik was leuk om mee uit te gaan maar had verder helemaal geen respect voor mijn vrienden. Zo vertelde hij dat ik mijn vrienden vaak uitlachte over hun problemen en altijd maar expres dingen wil gaan doen die hun niet leuk vinden, bijvoorbeeld in de keuze's van cafe's en discotheken maar net zo goed met eten. Het betoog waarin het vertelde leek me er eentje waar hij al een tijd over na had zitten denken, misschien had hij het er zelfs met gezamenlijke vrienden van ons over gehad! Het kwam er eigenlijk op neer dat ik wel leuk was om mee uit te gaan maar van een beetje emotionele intelligentie was bij mij geen sprake. Klootzak zeg, gisternacht keek ik naar hem terwijl hij danste en toen walgde ik gewoon van hem. Ook omdat hij gelijk heeft natuurlijk. Verder schoot de bus waar ik vanmorgen bijna onder lag meerdere keren voorbij op mijn netvlies. Verder nam ik me voor om direct mijn begeleidster te bellen als ik merk dat ik nog eens de fout inga.
Oud 24-05-2007, 07:08
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 24-05-2007 @ 00:49 :
Moest de hele dag denken aan gisternacht, wat een drank, drugs en een kloteavond. Zo vertelde Filip een jongen die ik al acht jaar ken dat ik eigenlijk een waardeloze vriend was, ik was leuk om mee uit te gaan maar had verder helemaal geen respect voor mijn vrienden. Zo vertelde hij dat ik mijn vrienden vaak uitlachte over hun problemen en altijd maar expres dingen wil gaan doen die hun niet leuk vinden, bijvoorbeeld in de keuze's van cafe's en discotheken maar net zo goed met eten. Het betoog waarin het vertelde leek me er eentje waar hij al een tijd over na had zitten denken, misschien had hij het er zelfs met gezamenlijke vrienden van ons over gehad! Het kwam er eigenlijk op neer dat ik wel leuk was om mee uit te gaan maar van een beetje emotionele intelligentie was bij mij geen sprake. Klootzak zeg, gisternacht keek ik naar hem terwijl hij danste en toen walgde ik gewoon van hem. Ook omdat hij gelijk heeft natuurlijk. Verder schoot de bus waar ik vanmorgen bijna onder lag meerdere keren voorbij op mijn netvlies. Verder nam ik me voor om direct mijn begeleidster te bellen als ik merk dat ik nog eens de fout inga.
Ja dat soort shit komt hard aan, maar goed onderbouwde kritiek is natuurlijk nooit verkeerd. Aan de andere kant, jezelf blijven en doen waar jij zelf zin in hebt is altijd nog belangrijker dan een vriend die eigenlijk je vriend dus niet blijkt te zijn. Klein beetje aanpassen op zijn tijd is goed, maar niet te veel. Anders zou ik gvd het leven van een ander persoon gaan leiden.
Oud 24-05-2007, 10:07
Larry Flint
Larry Flint is offline
Omg gisteren keek ik naar shock doc en het ging over een vrouw met ZEVEN persoonlijkheden en het was zooooooooo bizar en fascinerend
Vanochtend wilde ik vroeg op staan maar dat lukte niet want ik ging steeds dromen eigenlijk moet ik nu wel wat gaan leren maar ik ga over een uurtje een bril uitzoeken met mn vriendje dusja dan is het de moeite bijna weer niet ohhh ik ontwijk het.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 24-05-2007, 10:23
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Vandaag ga ik de laatste aflevering Lost van S3 kijken en nu eindelijk is iets aan mijn studie doen (misschien).
__________________
Guitarred and feathered
Oud 24-05-2007, 10:27
Jones
brak wakker geworden en te raar gedroomd. Zo even naar de markt voor kilo's fruit en vanmiddag lekker lang op de fiets zitten.
Oud 24-05-2007, 11:47
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 08:08 :
Ja dat soort shit komt hard aan, maar goed onderbouwde kritiek is natuurlijk nooit verkeerd. Aan de andere kant, jezelf blijven en doen waar jij zelf zin in hebt is altijd nog belangrijker dan een vriend die eigenlijk je vriend dus niet blijkt te zijn. Klein beetje aanpassen op zijn tijd is goed, maar niet te veel. Anders zou ik gvd het leven van een ander persoon gaan leiden.
On the other hand, misschien is dubbelfris wel gewoon cocksmoker.
__________________
The death toll is rising
Oud 24-05-2007, 12:00
Verwijderd
Any Body staat niet in de Yes, maar de Flair of Viva ofzo.

Ik ben doodmoe en ben een onbetrouwbare trut die altijd toch uitgaat als ze zegt vroeg te gaan slapen, huhu. Nu ontbijten/lunchen met vriendinnetjes en dan werken, ik kan me wel iets leukers voorstellen nu dan bier tappen en bekeken worden door zestigjarige mannen.
Oud 24-05-2007, 12:02
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 24-05-2007 @ 12:47 :
On the other hand, misschien is dubbelfris wel gewoon cocksmoker.
Hmmm, zou idd best kunnen.
Oud 24-05-2007, 12:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 24-05-2007 @ 11:07 :
Omg gisteren keek ik naar shock doc en het ging over een vrouw met ZEVEN persoonlijkheden en het was zooooooooo bizar en fascinerend
ja had ik ook gezien, bizar.
ben wel benieuwd hoe dat nou echt zit.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 24-05-2007, 12:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Escapism schreef op 24-05-2007 @ 13:38 :
ja had ik ook gezien, bizar.
ben wel benieuwd hoe dat nou echt zit.
ik geloof wel dat het begint als een soort van beschermingsmechanisme dat je jezelf aanleert ofzo, en wat automatisch omhoog komt wanneer er "gevaar" dreigt, maar het zit natuurlijk veel ingewikkelder in elkaar hoe die persoonlijkheden zich dan ontwikkelen. wel grappig ook dat als ze als helen langs een speeltuin kwam automatisch adam omhoog kwam omdat hij wilde spelen ofzo.

ot:
ik ben te duf om actief aan school te gaan, dus ik heb net een stukje gelezen en nu wacht ik tot mn vriendje/moeder er zijn want dan gaan we een bril zoeken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 24-05-2007, 13:31
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben vanochtend naar de opticien geweest voor controle en een nieuw voorraadje lenzen. en aangezien m'n geld was gestort en het veel was, heb ik even wat kleren voor mezelf gekocht en oorbellen en een hot dog yeah.
dus. nu even wat dingen uitprinten en verder gaan met leren ook al heb ik totaal geen zin
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 24-05-2007, 13:46
Verwijderd
Neem ff een fisse neus op kantoor door uit het raam te hangen en een beetje rond te kijken, zie ik twee verdiepingen lager hoe een kerel uitgebreid uit zijn neus aan het eten is. Ook er naar kijken en alles...

God ik wil hier weg, nog maar 1 dag, heerlijk.
Oud 24-05-2007, 14:40
June bug
June bug is offline
Ik ging gisteravond naar een feestje in Den Bosch, wat erg gezellig was. Minder was alleen dat ik bij een vriendin bleef slapen en we vanochtend om 9 uur op moesten staan, en ik wilde eigenlijk dingen voor school gaan doen maar ik ben er echt te lam voor. En ik had doorgegeven dat ik vanavond beschikbaar was om te werken maar ik hoop echt dat ik niks hoor en vanavond dus gewoon voor de tv kan hangen, vroeg naar bed kan gaan (ik sliep net al bijna) en morgen vroeg opstaan en de hele dag school-dingen doen.
En ik word gek van t feit dat mn computer half verkloot is en ik nu al 3 dagen bezig ben met t proberen te fixen maar t lukt niet echt geloof ik.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 24-05-2007, 14:40
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren naar Jensen geweest en we moesten heel lang wachten, want Lingo was uitgelopen, maar volgens mij was dat onzin. In de studio was alles veel kleiner dan op televisie. Heel erg raar. Oh en het was de opname voor vrijdag, dus moesten we doen alsof we zin hadden in het weekend, haha . Je bent er echt klapvee en dat ga je ook allemaal oefenen enzo, maar het was leuk. En warm. En klein.
Nu bezig op school voor animatie, net allemaal geluidjes uitgezocht om eronder te zetten . Vanavond werken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 24-05-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
*oma* schreef op 24-05-2007 @ 15:40 :
Gisteren naar Jensen geweest en we moesten heel lang wachten, want Lingo was uitgelopen, maar volgens mij was dat onzin. In de studio was alles veel kleiner dan op televisie. Heel erg raar. Oh en het was de opname voor vrijdag, dus moesten we doen alsof we zin hadden in het weekend, haha . Je bent er echt klapvee en dat ga je ook allemaal oefenen enzo, maar het was leuk. En warm. En klein.
Nu bezig op school voor animatie, net allemaal geluidjes uitgezocht om eronder te zetten . Vanavond werken.
Heb je wat animatie online staan of zo? Ben wel benieuwd wat je maakt en is het HKU of zo?
Oud 24-05-2007, 15:31
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Leuk programma uit de jaren 80 op tv waarin gediscuseerd wordt door punks en skins enerzijds en kakkoters anderzijds. erg vermakelijk.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 24-05-2007, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 24-05-2007 @ 16:31 :
Leuk programma uit de jaren 80 op tv waarin gediscuseerd wordt door punks en skins enerzijds en kakkoters anderzijds. erg vermakelijk.
Straks ff kijken of het ook op internet te zien, welke zender en wat is de naam van het programma?
Oud 24-05-2007, 16:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 23-05-2007 @ 23:20 :
Beter ga je je haar doen, ben wel nieuwschierig hoe dat gaat worden. (aangezien je dat kapsel van die ene chick leuk vond)
ik weet nog niet precies wat dus ik stel het even uit ik wil deze keer iets subtiels.

ontopic: ik heb vandaag een tekening opgeschildert en daar was ik van tien tot half drie mee bezig zonder pauzes maar hij is best mooi geworden dus ik was voldaan.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 24-05-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 15:56 :
Heb je wat animatie online staan of zo? Ben wel benieuwd wat je maakt en is het HKU of zo?
*oma* woont volgens mij in het hoge noorden dus het lijkt me niet dat ze op de HKU zit

OT:
Ik ging vandaag naar school, leerde mijn klas de radetzky mars bij muziek , deed een goede presentatie van mijn projectplan en daarna ging ik een heel lekker ijsje eten van Venetia op de oude gracht, damn die straciatella daar is echt té lekker. En nu ben ik thuis en heb ik hoofdpijn.
Oud 24-05-2007, 16:27
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik had mijn stem bijna terug en toen moest ik van 8:30 tot 15:00 mopperen op kleuters en als een wonder is mijn stem weer weg. Nu ga ik thee drinken en ijs eten yea.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 24-05-2007, 16:29
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 16:55 :
Straks ff kijken of het ook op internet te zien, welke zender en wat is de naam van het programma?
was een themprogramma van geschiedenis tv van vpro, ben de naam ff kwijt. erg vermakelijk iig.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 24-05-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 24-05-2007 @ 11:07 :
Omg gisteren keek ik naar shock doc en het ging over een vrouw met ZEVEN persoonlijkheden en het was zooooooooo bizar en fascinerend
Ah kenser, dat heb ik gemist. En het is net5 dus het staat ook niet op uitzendinggemist.nl, meh.

Die dingen zijn echt bizar interessant ja, je had een paar jaar terug bij Oprah zo'n man met 14 (of 41, maar dat lijkt me sterk) persoonlijkheden oid. Z'n vrouw had het pas heel laat ontdekt want ze hielden zich netjes stil, maar een keer werd ze 's nachts wakker, zag dat 'ie niet in bed lag en ging 'm zoeken. Bleek hij in de kast te zitten met een zaklamp, want toen was hij een jongetje van 5 dat opeens wilde gaan tekenen.

Hij had ook een stropdas die een van z'n persoonlijkheden cadeau had gedaan aan een andere want die twee waren verliefd ofzo.

Ziek interessante shite allemaal.
Oud 24-05-2007, 17:17
Verwijderd
Ik ging vandaag NIET leren maar in de zon aan het water liggen en nu trainen
Oud 24-05-2007, 17:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 24-05-2007 @ 17:29 :
was een themprogramma van geschiedenis tv van vpro, ben de naam ff kwijt. erg vermakelijk iig.
deze is het volgens mij:

http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/34821632/
Oud 24-05-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 24-05-2007 @ 18:55 :
deze is het volgens mij:

http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/34821632/
Held! Dank je wel.
Oud 24-05-2007, 18:05
first eror
first eror is offline
Mhaha, iedereen heeft een teringhekel aan me vandaag. Ik werd gewoon klootzak genoemd door een stereotiep lieve oude oma en ik snap ook nog steeds niet waarom. Verder beetje college, college, achtje hier, borreltje daar.
Oud 24-05-2007, 18:09
Verwijderd
Ik ging gister alleen wat drinken bij Festival a/d Werf maar uiteindelijk besloten we toch maar even uit te gaan en dat was allemaal reuzeleuk maar niet de bedoeling aangezien mijn wekker om zeven uur afging omdat ik naar een tijdschriftendag van Sanoma zou gaan maar eh ja ik was zo moe, katerig en kreeg een migraineaanval dat ik fijn door ging slapen. Toen besloot ik maar te lunchen met vriendinnetjes, even gewinkeld en in de kroeg van een vriendin gehangen. Vanavond ga ik niet uit want morgen vroeg op om de trein naar Antwerpen te pakken, dus ga ik nu mijn haar maar verven
Oud 24-05-2007, 18:10
Verwijderd
Oh, en ik leende een shirt van een vriendinnetje waarop staat I (L) Fame en allemaal foute mannen gilden me toe
Oud 24-05-2007, 19:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 24-05-2007 @ 18:55 :
deze is het volgens mij:

http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/34821632/
Gaaf. Van dat plat Amsterdamse schorem met peuk en bier dat discussiert met Jan-Willems en Diederiks over dat ze hun diploma hebben gehaald en dat ze geen werk kunnen vinden. En dan zijn ze 14 ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-05-2007, 19:15
__
Avatar van __
__ is offline
ik ging vandaag mn vriendjes verjaardag vieren door o.a. te shoppen in de ikea met zn moeder en hem en dat was leukkk en nu maak ik me zorgen over t feit dat ik vanavond om 23.11 aankom op rotterdam CS en dat ik dan nog naar huis moet met tram/metro en lopend. maar goed als ik verkracht en in stukjes gesneden en in de maas gegooid wordt, hoef ik morgenochtend iig niet mn totaal niet voorbereide tentamen te maken zo zie je maar weer, elk nadeel heb zn voordeel.
Oud 24-05-2007, 19:18
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 24-05-2007 @ 18:16 :
Ah kenser, dat heb ik gemist. En het is net5 dus het staat ook niet op uitzendinggemist.nl, meh.


Hij had ook een stropdas die een van z'n persoonlijkheden cadeau had gedaan aan een andere want die twee waren verliefd ofzo.

Ziek interessante shite allemaal.
hahaha die ga ik volgende keer gebruiken als ik weer eens overbodig nieuwe schoenen heb gekocht
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 24-05-2007, 19:22
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 24-05-2007 @ 18:55 :
deze is het volgens mij:

http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/34821632/
dat is em idd maar hier doet ie het niet had het begin namelijk gemist.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 24-05-2007, 19:58
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik vond het einde van de laatste aflevering heroes maar SUF
Oud 24-05-2007, 20:35
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
ik was naar kamers kijken.
en de ene etage waar ik terecht kan komen is tof, iedereen is van de vu en houdt alles netjes door 1 of ander geldsysteem in te stellen voor het schoonhouden van de keuken:
wie hem niet schoonmaakt legt een euro in en die het wel doet krijgt al die euro's .

op de andere etage deed 1 of ander engels sprekende emo open en liet me een keuken zien waar hij schijnbaar met zijn emo vriendjes met de frituurpan heeft staan moshen.
__________________
hello dave.
Oud 24-05-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 24-05-2007 @ 21:35 :
ik was naar kamers kijken.
en de ene etage waar ik terecht kan komen is tof, iedereen is van de vu en houdt alles netjes door 1 of ander geldsysteem in te stellen voor het schoonhouden van de keuken:
wie hem niet schoonmaakt legt een euro in en die het wel doet krijgt al die euro's .

op de andere etage deed 1 of ander engels sprekende emo open en liet me een keuken zien waar hij schijnbaar met zijn emo vriendjes met de frituurpan heeft staan moshen.
Via stuedentenwoningweg btoch? Als ik jou was zou ik blijven kijken voor een appartement aan de Weesperstraat, die flat is fucking terror, heeft uber feesten en een bar waar bier 90 cent is. En hele vette mensen, ook niet onbelangrijk.
Oud 24-05-2007, 20:39
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 21:37 :
Via stuedentenwoningweg btoch? Als ik jou was zou ik blijven kijken voor een appartement aan de Weesperstraat, die flat is fucking terror, heeft uber feesten en een bar waar bier 90 cent is. En hele vette mensen, ook niet onbelangrijk.
is dat aan de binnenstad? want dan kan ik het wel vergeten aangezien ik nog niet zo lang in sta geschreven en dus alle kamers aan mijn neus voorbij gaan pff.
__________________
hello dave.
Oud 24-05-2007, 20:42
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 21:37 :
Via stuedentenwoningweg btoch? Als ik jou was zou ik blijven kijken voor een appartement aan de Weesperstraat, die flat is fucking terror, heeft uber feesten en een bar waar bier 90 cent is. En hele vette mensen, ook niet onbelangrijk.
ja en inschrijfdatum van minstens 2 jaar geleden is een eis om daar in te komen.

ik heb een presentatie over golfsurfen voor presentatievaardigheden van medische psychologie gemaakt, je mocht zelf het onderwerp kiezen dus ja
nuuuu ga ik m even oefenen en ik wil uit en al mijn vriendinnen gaan uit en ik wil mee maar ik moet morgen om 9 uur presenteren, dus gaat m niet echt worden.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 24-05-2007 @ 21:42 :
ja en inschrijfdatum van minstens 2 jaar geleden is een eis om daar in te komen.

ik heb een presentatie over golfsurfen voor presentatievaardigheden van medische psychologie gemaakt, je mocht zelf het onderwerp kiezen dus ja
nuuuu ga ik m even oefenen en ik wil uit en al mijn vriendinnen gaan uit en ik wil mee maar ik moet morgen om 9 uur presenteren, dus gaat m niet echt worden.
Valt flink mee hoor, ken een meisje dat zich maar 3 maanden had ingeschreven en die zit er nu al bijna een jaar.
Oud 24-05-2007, 20:44
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 21:43 :
Valt flink mee hoor, ken een meisje dat zich maar 3 maanden had ingeschreven en die zit er nu al bijna een jaar.
nou dat was voor mij iig niet weggelegd dan
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 24-05-2007, 20:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 24-05-2007 @ 20:22 :
dat is em idd maar hier doet ie het niet had het begin namelijk gemist.
hij is ook niet volledig op internet. wel kut, ineens stopt ie. :/
Oud 24-05-2007, 20:50
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 24-05-2007 @ 21:44 :
nou dat was voor mij iig niet weggelegd dan
Blijven proberen, wat is het daar vet zeg, heb er 2 maanden gezeten (onderhuur) en een heerlijke tijd gehad.
Oud 24-05-2007, 23:04
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik had vanmorgen college en dat was heel erg gaaf, toen koffie, toen aan mijn scriptie gewerkt, even naar huis geweest en toen werken.
Daarna bij mijn vriendje gegeten, die naar een stom debat ging, dus ging ik met een vriend naar een terrasje en daarna met een vriendin naar Pan´s Labyrinth en <3333 geweldig!
Nu ga ik slapen want morgen weer om 9u college.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 24-05-2007, 23:38
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 24-05-2007 @ 21:50 :
Blijven proberen, wat is het daar vet zeg, heb er 2 maanden gezeten (onderhuur) en een heerlijke tijd gehad.
ik zal er wel op reageren als ik op kamers zit .
heb ik iig een kamer mocht ik er niet door komen.
__________________
hello dave.
Oud 25-05-2007, 00:09
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Hoera ik ben weer in Nederland! Wat ben ik een vreselijk luxepaard, maar boeiend ik waardeer mn schone doucheputje zónder dot haar en nu zit ik met wijn achter de pc en ik ga zo mn bed in waar ik nu intens verliefd op ben <3
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 25-05-2007, 01:49
first eror
first eror is offline
nèt superveel gezopen, mhohahaha. en nu ben ik dronken. maar er was geen afterparthu. morgen mag ik weéer'r uit! jeah, lekker voetjes van de vloerrrrrr bij Len faki.
Oud 25-05-2007, 01:53
first eror
first eror is offline
Citaat:
first eror schreef op 25-05-2007 @ 02:49 :
nèt superveel gezopen, mhohahaha. en nu ben ik dronken. maar er was geen afterparthu. morgen mag ik weéer'r uit! jeah, lekker voetjes van de vloerrrrrr bij Len faki.
ik vind mezelf soms leuk, maar hierrr ben ik echt een dwiep.
Oud 25-05-2007, 09:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
ha, net wiskunde oefen examen afgemaakt, 5.3 ooohoo! als ik dat met het examen ook haal dan ben ik prima tevreden.
zometeen frans oefenexamen maken en nog wat wiskunde begrippen doorlezen/mee oefenen.
vanavond werken, dan kadootje voor mn baas kopen, dan lama's en dan mozart & the whale kijken.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Levensbeschouwing & Filosofie Gelovig? #2
Steelpan
188 30-01-2011 14:43
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.