Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2009, 20:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
+ er is 90% kans dat je het niet nodig hebt

Ik ben shows aan het hosselen voor een minitour door NL, verder net een pastasalade gemaakt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 24-07-2009, 21:01
Verwijderd
nieuwe tas van bjorn borg (L)
hema paraplu
Oud 25-07-2009, 08:41
Verwijderd
Citaat:
+ er is 90% kans dat je het niet nodig hebt

Ik ben shows aan het hosselen voor een minitour door NL, verder net een pastasalade gemaakt.
Een tas voor m'n portemonnee en paspoort leek me toch wel handig, aangezien ik geen zin heb om 7 dagen met een backpack op m'n rug te lopen huhu

Ik ging vanochtend om half 8 door een stortbui naar m'n werk fietsen. Toen ik daar aan kwam was ik zeiknat, en ik had me net omgekleed en toen bleek dat ik VRIJ was gvd. Voor morgen moet ik me ook al ziek melden omdat ik dan een vriendinnetje ga ophalen van vliegveld Düsseldorf omdat die na 6 maanden weer terug is uit Australië. Dat betekent meteen dat ik dit weekend 300 euro mis loop, gvd.
Oud 25-07-2009, 09:02
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
In een vlaag van ikgamijnlevenbeteren ben ik vanochtend om 8 uur opgestaan om met mijn huisgenoot hard te lopen. Na 20 minuten lag ik bekant out in de goot, maar ik geloof dat dat er in het begin wel bijhoort. Ik heb over 1,5 uur een sollicitatiegesprek ook nog en daarna maak ik mijn scriptie toch maar eens af. Wat een prachtige dag.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 25-07-2009, 11:12
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik lig al dagen ziek in bed en vandaag ben ik het zat. Ik wil eruit en ik wil winkelen.
En ik ga toch misschien maar naar pukkelpop. nu nog uitzoeken hoe ik aan n kaartje kom.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-07-2009, 11:46
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
^^ Ah, tof! Tickets zijn nog te bestellen via pukkelpop.be.

Beterschap, ben je in Amsterdam of ben je doodstil?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 25-07-2009, 11:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
in Amsterdam én doodstil haha. Lig al vanaf dat ik hier ben in bed met koorts, maar vandaag gaat het al beter
Heb jij ook een Eticket? Ik koop altijd liever n echte maar goed, ik zal wel ouderwets zijn. Zag al dat dat alleen in het zuiden des lands kan.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-07-2009, 12:23
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ja, heb ook een e-ticket. Als ik mag kiezen heb ik ook liever een echte, maar deze is ook geldig.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 25-07-2009, 13:59
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Waaaah, gisteren vertelde vriendlief dat ie moest overwerken, waardoor ik een beetje bozig was, want dat moet ie zo vaak de laatste tijd. Dus ging ik chillen bij vrienden. Belt ie op dat ik naar de deur moet komen, staat ie daar met een Mustang Mach 1 uit 1973!
Zieke shit, hoor!
Zo lang als ik hem ken, heeft ie het al over Mustangs en dat dat zijn droomauto is, en nu heeft ie er gewoon eentje!!
Meteen even lekker getourd. Hij is er echt zo ongelooflijk trots op
Schattig hoor, jongetjes met speelgoed.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-07-2009, 14:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Een tas voor m'n portemonnee en paspoort leek me toch wel handig, aangezien ik geen zin heb om 7 dagen met een backpack op m'n rug te lopen huhu
true, true. Maar goed, zoiets duwt een beetje keerl gewoon in zn broekzak
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-07-2009, 16:45
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
In een vlaag van ikgamijnlevenbeteren ben ik vanochtend om 8 uur opgestaan om met mijn huisgenoot hard te lopen. Na 20 minuten lag ik bekant out in de goot, maar ik geloof dat dat er in het begin wel bijhoort. Ik heb over 1,5 uur een sollicitatiegesprek ook nog en daarna maak ik mijn scriptie toch maar eens af. Wat een prachtige dag.
En nu heb ik een baan.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 25-07-2009, 23:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gefeliciteerd! maar nu moet je wel je forum-account wegdoen, natuurlijk.
Oud 26-07-2009, 11:11
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb de hele nacht gewerkt en maar 4 uur geslaapt en ik wil zo graag slapen maar het lukt niet meer
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 26-07-2009, 11:56
-x-Anoniem-x-
-x-Anoniem-x- is offline
Ik doe vandaag helemaal NIKS!!
Oud 26-07-2009, 13:03
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Citaat:
gefeliciteerd! maar nu moet je wel je forum-account wegdoen, natuurlijk.
haha yeah.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 26-07-2009, 14:09
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Waaaah, gisteren vertelde vriendlief dat ie moest overwerken, waardoor ik een beetje bozig was, want dat moet ie zo vaak de laatste tijd. Dus ging ik chillen bij vrienden. Belt ie op dat ik naar de deur moet komen, staat ie daar met een Mustang Mach 1 uit 1973!
Zieke shit, hoor!
Zo lang als ik hem ken, heeft ie het al over Mustangs en dat dat zijn droomauto is, en nu heeft ie er gewoon eentje!!
Meteen even lekker getourd. Hij is er echt zo ongelooflijk trots op
Schattig hoor, jongetjes met speelgoed.

wooow gefeliciteerd hoor! Met de auto en met zo'n vriendje hahaha

over mooie auto's gesproken, gisteravond nog wat nachtshots gedraaid met een Chevrolet El Camino, yaaaay. dus ik liep weer te droolen en de hele tijd foto's te maken als een zotte

Vandaag nog ff kort gefilmd en nu chillen want morgen weer an die arbeid, met mijn favoriete geluidsman, yes yes. heb er nu al zin in.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-07-2009, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Ik doe vandaag helemaal NIKS!!
dat zal ze leren.

Ik weet niet meer hoe ik thuis gekomen ben dus volgens mij heb ik me wel vermaakt
Oud 26-07-2009, 15:11
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vrijdag naar de parade geweest en daarna uit en toen min of meer 3 keer door dezelfde gast aangerand en daarna vroegie hoe hij het kon goedmaken en ging hij door zn knieën en wilde mn hand kussen? Uiteraard kwam hij daarna terecht in een gevecht en werd hij de tent uit gezet mohaha. 'S nachts was wat minder want ruim 3 uur wakker gelegen met hartkloppingen en daarna iets wat leek op voedselvergiftiging . Gisteren geluncht met vriendinnetje dat ik al een hele tijd niet had gezien, en 's avonds uit eten geweest met studiegenootjes en toen werd ik van 't station gehaald door mijn mutti en zusje want die waren weer thuis van vakantie dus dat was fijnnn (L). Vanavond bbqen dus beter blijft het mooi weer!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 26-07-2009, 15:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
wooow gefeliciteerd hoor! Met de auto en met zo'n vriendje hahaha

over mooie auto's gesproken, gisteravond nog wat nachtshots gedraaid met een Chevrolet El Camino, yaaaay. dus ik liep weer te droolen en de hele tijd foto's te maken als een zotte

Vandaag nog ff kort gefilmd en nu chillen want morgen weer an die arbeid, met mijn favoriete geluidsman, yes yes. heb er nu al zin in.
Hehe, dank je

Gisteren vierden 2 vriendinnetjes van mij hun afstudeerfeestje. Was erg gezellig
Nu wilde ik eigenlijk mijn jas terug ruilen met 1 van die vriendinnen, omdat mijn jas gisteren helemaal nat was toen ik naar huis wilde gaan, maar ze neemt niet op.
Dus nu maar even het einde van de tour kijken dan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-07-2009, 15:54
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren trouwens nog een epic fail gespot in beverwijk:



en nee, we zijn niet met de caravan op vakantie, maar m'n vriend heeft een grote bus met meubelbak en die spiegels zijn er dus zodat ie geen kindertjes doodrijdt.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-07-2009, 16:18
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nog even een paar fototjes die ik geschoten had van de godenbak:





__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 26-07-2009, 21:36
Verwijderd
Ik zou vandaag een vriendinnetje wat bijbrengen van Photoshop en After Affects, maar dat werd bier drinken en keuvelen over overlevingsstrategieën in een postapocalyptische wereld. Ook prima.

Citaat:
nog even een paar fototjes die ik geschoten had van de godenbak:

[afbeelding]


[afbeelding]


[afbeelding]
Mooi karretje wel
Oud 27-07-2009, 11:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Dit is hem niet, maar zo ziet de auto van mijn vriend er uit:


Gisteren ging ik EVEN mijn jas ruilen bij mijn vriendinnetje. Ik was er om 16.30 uur, waren er nog steeds lui van het feest van de dag ervoor
Dus werd het ineens een uitbrakfeestje.
Vriend van me was boos dat ik in mijn eentje op de fiets was gekomen en niet mijn vriend met auto had meegenomen, dus belde hij mijn vriend maar op dat ie moest komen, deed ie ook nog!
Zijn we gezellig met zijn allen, met onze brakke koppen en sommigen nog in themakleding, bij de snackbar gaan eten.
Daarna die vriend van me naar huis gebracht met de auto om vervolgens heerlijk op de bank in slaap te vallen
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 27-07-2009, 11:42
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Een heel zwaar edoch hard weekend achter de rug. Vrijdag optreden met mijn band bij een opening van een expositie van een vriendin. Daarna de stad in met een gigantische groep en tot in de vroege uren in de buitenlucht zitten drinken. De volgende dag met mijn nieuwe chick naar het standsstrand alwaar een maat van me de hele dag dikke reggae plaatjes draaide. Daarna nog op een of ander kraakfeest beland. Zondag enorm brak wakker geworden en overdag bank gehangen en daarna des avonds naar de Winston alwaar mijn chick moest optreden met haar bandje. Nu terug uit Amsterdam en meteen door naar werk tot 10 uur. Ik ben KAPOT.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 27-07-2009, 11:49
Verwijderd
Voornamelijk niets en dan toch nog even werken drie uurtjes, dus eigenlijk niets
Oud 27-07-2009, 12:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit is hem niet, maar zo ziet de auto van mijn vriend er uit:
[afbeelding]
*boner*

ot:
Zaterdagavond na m'n werk naar het beruchte eilandfeest van een vriend geweest. Er was een tikibar gebouwd met teringveel soorten drank erop, maar aangezien het nogal donker was heb ik gewoon steeds random dingen bij elkaar gegooid. Ik had het al snel heel erg naar m'n zin.
Er waren veel nieuwe mensen die een beetje lame waren en ik had beloofd om bij het zusje van een vriend te gaan zitten, omdat zij verder niemand kende, maar daardoor heb ik alleen maar over dramatische wijvendingen zitten praten ipv de typische flauwe grappen die ik normaal met m'n vrienden maak. Dat was wel jammer, want zo vaak zie ik ze allemaal niet.
Later die avond/nacht ben ik nog wezen zwemmen in het veels te koude water, waardoor ik nu tyfus heb opgelopen. Of mss kwam dat wel door alle bakken met sigaretten die rond het kampvuur stonden, hmm. iig, Ik hoest me het leplazerus.
Aangezien mijn tent was gesneuved op Dour, moest ik bij een vriend in een veels te klein tentje slapen (knus, maar comfortabel is anders) en de volgende ochtend weer gewoon verder met shit op het vuur gooien. Zoals de gehele tikibar.
Rond een uur of 3 's middags een lift gehad naar 't huis van m'n parentals en daar aangekomen voelde ik m'n kater hangen en heb ik lekker liggen kotsen. En mezelf zowat opengekrabt, want ik ben lekgeprikt door alle kutmuggen op dat eiland. Grrr.
Nu moet ik een manier vinden om thuis te komen, want m'n pa is er niet, ik heb geen auto en de bussen rijden hier vrijwel nooit. *fingers crossed*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 28-07-2009, 10:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren afgesproken om spelletjes te gaan doen bij een vriendinnetje. Ik ging maar met de bus, want het regende
Kwam ik mijn vriendje tegen (in zijn vette bak ) en die heeft me gebracht en deed maar meteen mee met alle gezelligheid.
's Avonds lekker gehangen met slechte rtl 5 programma's
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 28-07-2009, 16:41
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik ging zondag naar de verjaardag van een vriend en ben net thuis gekomen. Inplaats van een tent op te zetten midden in de nacht kregen we een bed aangeboden, which is nice.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 28-07-2009, 19:31
Verwijderd
Ik heb zondag een vriendinnetje opgehaald van het vliegveld, want die is weer terug na een halfjaar in Australië te hebben gezeten. Daarna een bbq bij haar, en uit geweest in Emmen, want daar was een festival waar Sidney Samsom draaide Toen naar huis gebracht door de bob, en tegen haar aan gekropen in bed omdat ik ervan overtuigd was dat het m'n vriend was. Gisteren gewerkt, en dat was kut, en net ging ik naar de AH, en toen was ik vergeten pasta te pakken, dus ik nog snel even rennen om dat te pakken. Er waren nog 3 mensen voor me in de rij, en een jongen voor me rolde met z'n ogen en zuchtte heel overdreven, en toen ik vroeg wat er was werd hij rood en ging hij stotteren. Mooizo. Don't rolleye me bitchez.
Oud 28-07-2009, 19:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat gewerkt, thuis een wasje gedaan, uurtje bezig geweest met shows regelen, nu even als non-atleet 10km 'hardlopen' terwijl ik onderweg wat nieuwe muziek check en daarna zien we wel weer.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-07-2009, 10:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Haha, ik heb sinds gisteren het spel Buzz voor de Playstation en het is echt supergrappig
Dat heb ik gisteravond de hele avond gespeeld
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 29-07-2009, 11:16
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Gisteren heb ik een poging gedaan tot "klussen" waarbij ik een zware bak op iemands hoofd liet vallen en zelf even later de achterklep van de auto op m'n schouders kreeg. Nu is alles leeg en wacht ik op mijn bureaustoel tot ik opgehaald word !
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 29-07-2009, 15:32
Verwijderd
Ik klapte vanochtend met m'n voorhoofd op de wasbak, precies op de plek waar ik ongeveer een jaar terug een scheurtje in m'n schedel had van een zware hersenschudding. Piiijnn, aaah. Verder stonden hier net 2 ambulances en 3 politieauto's in de straat, en nu blijkt dat er 3 huizen verderop een roofoverval heeft plaatsgevonden vandaag. Vreemd.
Oud 29-07-2009, 15:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Dat gebeurd hier in Utrecht Overvecht nooit!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-07-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Dat gebeurd hier in Utrecht Overvecht nooit!
Hey, dit is Groningen he! Dus dan is het bijna wereldnieuws
Oud 29-07-2009, 18:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mijn huisgenoot kwam net thuis met de mededeling dat hij een patient (die de halve onderzoeksruimte al vol had gehoest) met de mexicaanse griep heeft behandeld, nice.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-07-2009, 22:14
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben vandaag met mn pa naar Brussel gereden om daar 4 kamers te bezoeken om te gaan wonen aankomend studiejaar. een hele relaxte kamer geregeld tussen mijn school en centrum in, perfect met metro vervoer en super chille wijk
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 29-07-2009, 22:18
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Gaaf! Wat ga je daar doen?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 30-07-2009, 19:03
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
communicatievakken volgen aan de universiteit daar hahah. zou eigenlijk eerst naar budapest gaan maar daar viel het aanbod zo tegen dat ik toch maar hiervoor ging.
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 31-07-2009, 19:01
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Wie dannnnn?
Dat is dus het punt, ik was totáál niet in staat alles te rijmen maar ik weet zeker dat ik hem van hier ken... Met mijn -op dat moment niet al te charmante- gepraat op 'm afgestapt "hey, scholieren.com!!!" maar hij keek nogal glazig terug. Zal het tijdstip wel zijn geweest ofzo. Totaal oninteressant ook overigens!

OT: Veel uren gemaakt op 't werk maar was vandaag gelukkig vrij! Een vriendinnetje geholpen met het verven van haar nieuwe kamer! Vanavond draaien met een vriendin die eerst hier komt eten zometeen. Goed bodempje voor een lang weekend!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 01-08-2009, 09:31
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb uitgeslapen en zometeen moet ik werken, daarna boodschappen doen en wat drinken met een vriendinnetje en een vriendin van haar .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 01-08-2009, 10:31
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben sinds 2 dagen in Venray, bij mijn ouders. Het is kermis hier en ik ga even 6 dagen volop biertjes tappen. Gisteren was al erg gezellig. Vandaag wordt nog beter is de verwachting
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 01-08-2009, 11:24
Verwijderd
Ik ben net wakker, en zo meteen komt een vriendinnetje langs en gaan we de stad in, en daarna komen er allemaal vriendinnetjes langs en gaan we zuipen en uit.
Oud 01-08-2009, 15:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
een ruim uurtje wakker, en ik zag net dat mn baas een taart had laten bezorgen omdat het bedrijf 1 jaar bestaat. Nu zo weer de stad in om dat feestje te vieren, en daarna nog even door naar Amsterdam om naar een zwetende metalband te kijken in de Melkweg
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 01-08-2009, 17:43
Verwijderd
ik ben ook net wakker. ik werk echt teveel. nouja wel lekker geslapen nu heb ik zo een boodschappen-doen-date, daarna naar uuf, twisteren en op stap.
Oud 01-08-2009, 18:11
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik was nog redelijk op tijd wakker maar moet eigenlijk nog steeds aan mijn dag beginnen. Ik ga maar eens douchen en daarna boodschappen doen. Ik heb zin in kipsaté met frietjes dus dat ga ik maken.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 02-08-2009, 00:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
een ruim uurtje wakker, en ik zag net dat mn baas een taart had laten bezorgen omdat het bedrijf 1 jaar bestaat. Nu zo weer de stad in om dat feestje te vieren, en daarna nog even door naar Amsterdam om naar een zwetende metalband te kijken in de Melkweg
nou, dat was een dol feestje, eerst wezen bowlen, en daarna met een bootje door de utrechtse grachten inclusief BBQ en bier, goed toeven! Helaas al snel aan wal moeten gaan om naar Amsterdam te gaan voor een concert, waar ik toch nog 30 minuten van heb mee kunnen pikken om vervolgens nog even op een terras te zitten.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2009, 12:16
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren gewerkt: de hele middag geen zak te doen. We hebben echt onze tijd uit moeten zitten. 's Avonds werd het gigantisch druk. Ik ben zo benieuwd hoe lang mijn bierkraan aan één stuk door heeft open gestaan. Ik denk wel meer dan een uur . We hebben in ieder geval een veel dikkere omzet gedraaid dan de vrijdag ervoor, terwijl er toen de hele dag wel wat te doen was.
Nu last van mijn enkel, dus zometeen even naar mijn zus om er naar te laten kijken. Handig, zo'n fysio in de familie! En dan om 15.00 uur weer beginnen tot ergens morgenochtend
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 02-08-2009, 14:02
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
vandaag niet heel veel, bijkomen van de terugreis van de vakantie!
Beetje muziek luisteren en hyvesen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.