Oud 14-04-2009, 10:03
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Haha mooi kut inderdaad... hoe heeft dat kunnen gebeuren? Iedereen aan de grolsch beugels olé.
Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.
Advertentie
Oud 14-04-2009, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
edit: Ik ben weer Lost aan het kijken. Wat is die Latina tough bitch Ana een slecht karakter zeg! Slecht geschreven, slecht geacteerd en dan al die debielen die er niet tegen in gaan. Ik overweeg serieus om te stoppen met kijken.
het is allemaal maar tijdelijk!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-04-2009, 11:24
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
het is allemaal maar tijdelijk!
Ik weet het; nog 8 afleveringen en dat domme karakter verdwijnt.
Oud 14-04-2009, 15:59
Verwijderd
ik ging winkelen met m'n moeder, en ze ging m'n kleren betalen PRIMA nu ben ik weer op m'n kamer. zo om 7 uur sollicitatiegesprek, en daarna snel eten opwarmen bij urm en dan bij haar in het gebouw een kamer bekijken in de gang tegenover haar haha.
Oud 14-04-2009, 16:59
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik ging naar de tandarts vanmorgen, laatste keer dit jaar ha! En daarna studeren en in de zon koffie drinken enzo en op een terrasje afsluiten, nice. Morgen weer stage en vanavond nog een beetje werken.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 14-04-2009, 17:40
Verwijderd
ik heb mezelf afgelopen week een beetje de vernieling in geholpen omdat ik graag wilde uitgaan, werken 's nachts, werken overdag en ook van het mooie weer genieten. gelukkig kun je nu mn klieren niet meer zien zitten mehhuhu nu ga ik even douchen, dan komt uuf langs, en daarna lessen voorbereiden enz enz.
Oud 14-04-2009, 18:30
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Net uit eten geweest bij Sushi One, waar na 10en de sushi 50% off is. Geniaal, dus eigenlijk voor 30,- sushi gegeten. Nu moet ik echt nog even mn spullen doorlezen voor morgen, want dan heb ik mn eerste en laatste examen en hoef ik alleen nog een laf paper te schrijven. En mn thesis. Maar dat telt natuuurrrlijk niet.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 14-04-2009, 23:30
Verwijderd
ik had een sollicitatiegesprek voor vakantiewerk bij dementerende ouderen, en ik ben aangenomen en ga 10 euro per uur verdienen MOOIZOOOO!! daarna ging ik bij urm chillen, en toen een kamer bekijken. die mensen waren echt zo raar ze vroegen 4 keer dezelfde dingen, en ze waren allemaal 30-40 ofzo haha. kamer niet gekregen, maar dat vond ik ook niet erg, en toen weer bij urm gehangen.
Oud 15-04-2009, 16:28
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
Ik heb ook een tijdelijk baantje gefixt, prima! .. Verder was vandaag een btje lame met afspraken die niet doorgingen en bla. maarja de ZON schijnt.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Oud 15-04-2009, 17:16
Verwijderd
ik heb in de zon gelegen en ik hoefde vandaag blijkbaar niet te werken en ook niks meer gehoord ik denk dat t nu al klaar is zegmaar... als je me een dag vantevoren niet kan melden of ik wel of niet moet werken klopt er ergens iets niet... en nu ben ik mn nieuwe gordijnen aan t ophangen en ga ik zo mn plantjes planten en antiluizenspul op mn aardbeienplant spuiten....
Oud 15-04-2009, 17:49
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb vanochtend gewoon gewerkt en daarna de hele dag in het park gehangen
Zometeen eten met de meiden hier thuis en dan een beetje op tijd slapen, vrees ik
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 15-04-2009, 18:12
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
vanmorgen moest ik werken en ik had een trilhandje en dat is niet zo handig bij het bloedprikken, gelukkig was het snel over haha. daarna het saaiste practicum ooit. gelukkig was alles om 1 uur weer klaar. daarna voor ons huisje op de gracht gechilld, een overheerlijke zelfgemaakte quiche opgepeuzeld en met huisgenootjes gekletst. nu ben ik bij mijn ouders thuis om te collecteren voor de hartstichitng, maar ik ben te gaar. dus stel ik dat uit naar vrijdag. morgen ga ik bloed doneren. dit is mijn liefdadigheidsweek.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 15-04-2009, 23:00
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging met vriendinnen naar hoek van holland naar het strand en daar stond een nudist zich af te trekken. gewoon midden op het strand. terwijl hij o.a. keek naar kleine kindjes. echt misselijkmakend..
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 15-04-2009, 23:34
EvilConduct
EvilConduct is offline
Weinig nudist aan, smerige pedo. Ik hoop dat er korte metten is gemaakt met dat gedrag? Op zijn minst in de vorm van een telefoontje aan de politie?
Oud 16-04-2009, 18:54
Verwijderd
Inderdaad zeg, wat ranzig Ik heb uitgeslapen tot 4 uur ofzo, daarna wilde ik naar de Albert Heijn, maar onderweg daar naartoe zat een vriend van me in de tuin. Daar mee gehangen, en toen echt naar de AH gegaan. Broodjes hamburger, jamjam. Verder belde er een Duits meisje om te vertellen dat er een kamer vrij kwam op haar afdeling in het RKZ, en 15 min. later sms'te urm dat er een kamer op haar afdeling vrij komt Als ik nou niet steeds was vergeten om me in te schrijven had ik misschien wel al een kamer gehad haha. Wat ben ik dom.
Oud 16-04-2009, 19:37
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yaaay, ik ben toegelaten tot de filmacademie. binnenkort nog een test doen of ik wel hbo-fahig ben, maar dat moet geen probleem zijn. 't kost alleen veelen duyten.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 16-04-2009, 20:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wow, cool! Gefeliciteerd!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-04-2009, 20:35
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gefeliciteerd!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 16-04-2009, 22:09
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yehh ik ben er wel content mee haha. ik hoop alleen dat ik een onmogelijke doch perfecte balans kan vinden tussen school en werk, maar dat gaat vast niet lukken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 17-04-2009, 14:16
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Smaakte verder prima, maar het is toch niet waar je op hoopt.

edit: Ik ben weer Lost aan het kijken. Wat is die Latina tough bitch Ana een slecht karakter zeg! Slecht geschreven, slecht geacteerd en dan al die debielen die er niet tegen in gaan. Ik overweeg serieus om te stoppen met kijken.
Grappig, ik ben de serie aan het herkijken met een maat van me en zit nu ook in seizoen 2, wat een irritant mokkel is dat toch! Gelukkig idd maar voor korte tijd drama.

Gisteren de nieuwste LOST weer gekeken. KANKAHARD! Over 15 minuten de auto inhoppen naar groezrock. Hopen op goed weer.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 17-04-2009, 17:44
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik ga eerdaags verder met S03E13. Die Volkswagen bus was geniaal.
Oud 18-04-2009, 16:34
Verwijderd
Gisteren moest ik werken en daar werd ik moe van,uiteindelijk om 6 uur in bed beland. Vandaag lang uitgeslapen en vandaag een beetje op het balkon gechilld.Zodadelijk ga ik met wat vriendjes en vriendinnetjes barbequen en vanavond een klein dansje wagen op wat minimal.
Oud 18-04-2009, 18:26
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag een mooie nieuwe wagen gehaald, opel astra station ofzo geloof ik. met een raampie in het dak en technisch gedoe EN bekerhouders hell yeah. dus lekker cruisen met alle ramen open. vanavond een hoop voorbereiden voor een clip en morgen weer, dingen regelen enzovoorts.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 18-04-2009, 18:56
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Gister een ontzettend goede groene curry met vis gemaakt om samen met een vriendin te eten, en er schoven uiteindelijk ook nog twee vrienden aan. Daarna kwam er NOG een heel gezelschap langs om een biertje te drinken, toen iedereen ophoepelde om voetbal te kijken ben ik naar een andere vriendin gegaan en daarna door de stad in; smartlappenfestival Een paar uurtjes en wijntjes later tamelijk beschonken terug naar huis en op de bank gehangen tot mn vriend thuiskwam. Vanmorgen bleek ik nauwelijks een kater te hebben, mn vriend ging de hort op naar rugby en ik had een behoorlijke huisvrouwvibe door het schoonmaken en brownies bakken. Vanavond een feestje en morgen niks geloof ik.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 18-04-2009, 23:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik ben aan het chillen in Oaxaca, Mexico en het is te warm om je te bewegen.
Maandag naar het strand om te zwemmen en af te koelen dus
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-04-2009, 12:22
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik zou gisteren naar mijn ouders gaan, maar ben uiteindelijk met vrienden de stad in gegaan, beetje in het park gechilled, daarna mijn eerste bbq van dit jaar gehad en tot slot een hangavond voor de tv gehad. Was eigenlijk een hele aangename dag.
Vandaag als nog naar mijn ouders gegaan. Ik ga zometeen naar het terras met mijn moeder en zus en dan vanavond na het eten weer terug naar Utrecht.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-04-2009, 17:14
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister ging ik bier drinken en sigaretjes roken tot laat en dat was (L). vanmorgen moest ik om kwart voor zeven weer opstaan om te werken, dat was iets minder. nu bak ik twee quiches met een huisgenoot want er komen zo vrienden eten en zometeen gaan we naar madeleine peyroux (L).
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 20-04-2009, 17:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren toen ik terug kwam in Utrecht nog bij mijn ex-lover langs geweest. Samen Rockafella gekeken, goeie film, en laat slapen. Vanochtend vroeg op om te gaan werken. Net hard gelopen, want 17 mei moet ik er toch echt aan geloven: dan moet ik 10 km kunnen rennen. Nu lekker eten met mijn huisgenootjes en spelletjes doen. Hopelijk ben ik vanavond zo slim genoeg om eens een keertje op tijd te gaan slapen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-04-2009, 18:01
Verwijderd
ik kon vannacht niet echt slapen, en vandaag van 9 tot half 5 college gehad, maar ik dacht tot half 1 net geslapen, en nu zit ik snel te eten en zo naar urm en daar een kamer bekijken, en dan vroeg op bed want ik ben echt MOE en morgen moet ik weer
Oud 22-04-2009, 04:06
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ja shit he gisteren had ik een blaar op mn voet van mijn teenslippers en ik had hem niet schoongemaakt met jodium ofzo en nu is hij denk ik ontstoken en doet het zoveel pijn dat ik niet kan slapen
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 23-04-2009, 20:00
Verwijderd
ik zit nu achter urm's computer, want ze is aan het douchen. dinsdag hier een kamer in haar gang bekijken, dus misschien worden we wel huisgenoten, haha. komt echt niet goed. net slumdog gekeken, en zo wijn + jurassic park
Oud 23-04-2009, 21:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag weer gewerkt en op het eind had ik het echt gehad, pfoeeee. morgen split-day dus van half een 's middags tot half twaalf 's avonds, beter!! morgwnochtend nog een hoop voorbereiden voor een videoclip. dit weekend nooog meeeer voorbereiden en dinsdag en woensdag knallen, hell yeah.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 23-04-2009, 21:40
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Boodschappen gedaan, bij mn ouders geweest en mn plant dood aangetroffen vandaag !
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 24-04-2009, 08:02
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
korte samenvatting van mijn activiteiten van vandaag..
Leren --> laatste tentamen van de periode --> batavierenrace
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Oud 24-04-2009, 23:04
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag splitfdayke en dat was gezellie, net buitenspelen. Hing een goede sfeer op de set. een van de best boys was voor het laatst, dat was wel jammer maar die zien we vast nog wel een keer! ohja en er was een naaktscene maar ik heb zedelijk weggekeken, meeste van de tijd.nu ga ik naar bed en morgen begint het grote propkoopavontuur. Misschien nog ff filmen in bergen als ik het red. heb al te lang geen nepbloed meer gezien haha.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 25-04-2009, 11:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren naar het toneelstuk geweest waar mijn huisgenootje één van de hoofdrollen in had. Was tevens de première. Erg tof! Daarna de kroeg ingedoken.
Vandaag maar eens van het mooie weer genieten
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-04-2009, 18:09
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik had gister een bedrijfsfeest en de drank was gratis, ik won een laptop en euhh er werd Billy Idol voor me gedraaid. Geslaagd dus .
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 25-04-2009, 19:28
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik zit in mexico city de pleurispest te ontwijken en iedereen heeft een mondkapje op en ik vind het maar raar om te zien. Zo even eten halen ergens dus ook maar zo'n kapje scoren.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 25-04-2009, 19:35
Verwijderd
Ik ga zo met urm en de deense naar een feestje van een vriendin, en het thema is letter P. Urm als paars, de deense als politievrouw en ik als poetsvrouw. Nu eet ik italiaanse (ofzo) opwarmtosti's van de AH, een echte afrader.
Oud 26-04-2009, 14:44
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren de stad in geweest met een vriendinnetje, daarna samen gegeten en naar een verjaardag geweest. Was een goed feestje
Vandaag mijn kamer eens grondig opgeruimd en schoongemaakt, hoezee! Vanavond misschien nog wat chillen met mijn ex-lover. Hij vertrekt maandag voor 2 weken naar Italië, de bastard!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 26-04-2009, 17:49
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Eergisteren uitgeweest en dat was erg leuk, allemaal nieuwe mensen leren kennen! Gistenacht ook los gegaan in de grote stad en vandaag eindelijk mijn slaap ingehaald van de afgelopen tijd. Dat was heel erg nodig namelijk. Vanavond chillen met een vriendin die hier eigenlijk al het hele weekend is.
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 26-04-2009, 22:48
Verwijderd
Gisteren met veel plezier gaten in mijn geheugen weggedronken, volgende week donderdag kaartjes gehaald voor kittin & the hacker in de paradiso en me laten overhalen tot een x-men marathon morgen terwijl ik eigenlijk x-men niet leuk vind. It all makes sense.
Oud 27-04-2009, 01:13
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vrijdag naar the Living End in de melkweg wat niet zo vet was als op Groez. Wel mijn over buurman leren kennen want die bleek er ook te zijn. Erg toffe peer van 40 die erg into oude punk en rockabilly blijkt te zijn! Zaterdagmiddag in de trein gestapt om een weekend bij mijn on-again/off-again scharrel van de laatste 8 jaar door te brengen die twee weken geleden voor haar werk naar Brussel is verhuisd. Door verneukte aansluitingen 4 uur onderweg geweest Verder erg chill weekend Brussel gehad en vandaag helaas alweer terug want ik moet morgen arbeit macht frei'en.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 27-04-2009, 06:57
Verwijderd
gister naar scheveningen geweest "want er zijn zandsculpturen" WRONG er stond een kasteel, was alsnog best leuk maar beetje boe, en t eten van van der valk was ook meh en ik wilde vandaag dus vroeg uit huis om mn telefoon te gaan claimen (krijg je een brief dat je contract is over gezet kom je in de winkel: grapjeee) maar dat kan niet want ze openen pas om 12u en dan moet ik op mn werk zijn
Oud 27-04-2009, 14:11
Verwijderd
Naar huisfeesten geweest dit weekend,waren mooie partijtjes. net voor het eerst in drie dagen weer eens in mijn eigen bed geslapen.
Oud 27-04-2009, 14:12
Verwijderd
Ik moet met studiegenoten een essay afmaken maar moet NOG STEEDS wachten op die luierikken dus ik verveel me de tyfus op de VU.
Oud 27-04-2009, 15:19
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb vandaag de inkopen voor mijn verjaardag gedaan, zodat ik morgen niet hoef te stressen. Ben naar de kapper geweest, yes . Straks eten bij een vriendinnetje.
Morgen ga ik met 2 huisgenootjes in Rotterdam winkelen en daarna geef ik een bescheiden feestje, alvast voor mijn verjaardag.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 27-04-2009, 15:57
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik heb mijn kamerindeling opnieuw omgegooid, mijn bureau bevindt zich nu onder mijn hoogslaper en mijn gerepareerde desktop is weer aangesloten na een jaar achter mijn laptop te hebben gezeten. Relaxed, een grote monitor - en al mijn oude files zijn er weer. Het enige minpuntje is dat ik nu nog een brak AZERTY-keyboard heb en dat is frustrerend. Woensdag maar even een nieuwe halen. Nu ga ik eens al het zwerfafval van mijn vloer opruimen.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 27-04-2009, 16:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik kom net terug van een dagje en nachtje Ameland. Lekker over het strand gewandeld en door het bos(je).
Nu luister ik naar de Slumdog Millionaire soundtrack, omdat het een goede schoonmaaktrack is bij het zalen schoonmaken en ik dacht... misschien werkt het thuis ook. Het is hier een rommeltje.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 27-04-2009, 17:18
Verwijderd
ik ging gisteren naar emmen, en m'n vader kwam me ophalen in een supervette leaseauto van z'n werk, en toen gingen we karren op de autobahn haha. megavet! minpuntje was dat m'n vader op alle elektrische knoppen zat te rammen, en dat we toen op de vluchtstrook moesten staan omdat hij per ongeluk de benzineklep open had gedaan daarna bij m'n ouders gehangen, en nu ben ik alweer thuis omdat m'n vader in zweden zit en m'n moeder aan 't werk is. zo meteen eten met 2 vrienden, en nu m'n vloer ontdoen van alle kledingstukken die er liggen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.