Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2009, 20:58
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
vanochtend opgepast, vanmiddag werk gezocht, saaaaaie bezigheid. En ondertussen doe ik een online EHBO cursus haha.
ohja, en ik zoek een huis in Amsterdam
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Advertentie
Oud 02-07-2009, 00:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb kaartjes voor de BACKSTREET BOYS!!!!!! :') Wat heb ik toch lieve vriendinnetjes <333
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 02-07-2009, 15:52
Verwijderd
oh my oma XD

ik ging vandaag vol goede moed werken en toen werd ik misselijk en toen kwam alles eruit en nu lig ik te creperen in mn nieuwe ouwe bed
Oud 02-07-2009, 20:31
Verwijderd
ik heb mijn LIO met een dikke goed afgerond en mijn assessoren waren zo enthousiast dat ze me ook een baan aanboden op een andere school nu nog 1 verslag en ik ben student-af. vandaag personeels afsluiting en we gingen naar de dierentuin op een of andere poep-tocht poep te zoeken HMMM. en ik ben ziek mehh.
Oud 02-07-2009, 23:00
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Heb gisteren een onverwachts pokeravondje gehad. Dat was lang geleden!
Vandaag hospiteeravond gehad. Waren allemaal leuke meisjes, goeie screening van ons! Maar dat maakte het des te moeilijker om er eentje uit te kiezen. We hebben nog nooit zo'n discussie hoeven voeren over een nieuw huisgenootje.
Nu is iedereen zich aan het optutten, om zometeen nog even lekker de stad in te gaan
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 03-07-2009, 02:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik heb mijn LIO met een dikke goed afgerond en mijn assessoren waren zo enthousiast dat ze me ook een baan aanboden op een andere school nu nog 1 verslag en ik ben student-af. vandaag personeels afsluiting en we gingen naar de dierentuin op een of andere poep-tocht poep te zoeken HMMM. en ik ben ziek mehh.
Een vriendinnetje van mij geeft ook les en ging dezelfde poeptocht doen! Zat je op het Leon van Gelder?
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 03-07-2009, 02:53
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Gisteren was ik naar het strand gegaan en nu ben ik kk verbrand en dat is echt niet chill daarna wat in de stad gaan drinken met mn homies. Toen zijn we gaan logeren bij een vriend van me en dat was gezellig, maar tering heet in zijn huis! Vandaag naar Kralingse plas gegaan en dat was freakin nice, lekker in de zon gezeten met een hele gang . Toen wat tijd met mn lover gespendeerd en dat was niiiiiiiiice, vanavond naar een feestje gegaan alleen dat was echt lame, eerst had de cig automaat mn fucking geld genakt en toen ben ik fucking boos geworden totdat ik mijn geld kreeg, gingen vrienden van me weg omdat ze ruzie hadden en mn beste vriendinnetje was te wasted dat ze niet eens meer normaal kon lopen, dus ben blij dat ik eindelijk thuis ben ook al moest ik in mn eentje helemaal naar huis lopen en kon wel 89 keer vekracht worden door enge negers, maar heb met turbospeed tempo mn loopje gedaan en nu ga ik sinas drinken en wat bullshit op internet kijken, dit was mijn verhaal en nee ik ben niet dronken maar talk-active
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 03-07-2009, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Een vriendinnetje van mij geeft ook les en ging dezelfde poeptocht doen! Zat je op het Leon van Gelder?
jouw vriendinnetje is vast rosanne of astrid!

vannacht heb ik lekker ziek gedaan, vandaag heb ik de hele dag zitten typen. saaai.
Oud 03-07-2009, 18:24
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Vandaag aangenomen als assistent art department bij de serie spangas tot m'n opleiding begint heeeerlijk, weer lekker aan de arbeid en werken met een hoop collega's van voetbalvrouwen, superleuk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 03-07-2009, 18:57
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
haha SpAnGaSsSsSsS, wat een fantastisch kutserie is dat ook zeg.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 03-07-2009, 19:18
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik werd wakker met koppijn, heb mn werk afgebeld en heb tot drie uur geslapen. Toen kwam het bericht door dat je een biometrische chip in je paspoort moest hebben als je naar de VS wil, dus ik in paniek want vriendinnetje waar ik volgende week mee ga had dat niet. Maar gelukkig bleek het alleen voor mensen met nooddocumenten te zijn.
Net bij een vriendinnetje geweest, lekker gegeten en aan de buis gekluisterd voor cliffhanger van gtst
Oud 03-07-2009, 20:05
Verwijderd
Mijn opa is stervende, en net ging ik afscheid nemen en gelukkig was hij nog precies zoals eerst inclusief grapjes. Toch is het raar als je weet dat hij er over maximaal 3 dagen niet meer is. Zijn nieren werken niet meer, dus hij is zichzelf eigenlijk aan het vergiftigen, heel sneu allemaal. Verder ben ik gisteren met m'n lover naar Zandvoort geweest, en dat was echt heerlijk. Nu zijn m'n ouders hier en zo meteen ga ik nog even bij m'n opa kijken, voornamelijk om er zeker van te zijn dat hij geen pijn heeft.
Oud 03-07-2009, 22:24
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
haha SpAnGaSsSsSsS, wat een fantastisch kutserie is dat ook zeg.

er is een verschil tussen een serie kijken/er een mening over hebben en ervoor werken he.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 03-07-2009, 23:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
^ Ach, niks mis met Spangas. Het is een kinderserie natuurlijk, dus je hoeft het zelf ook helemaal niet leuk te vinden. Het lijkt me wel cool werk though. Gefeliciteerd ermee.

ot:
Gisteren gewerkt op Amsterdam WTC en dat was wel ok, het viel me op dat mensen daar allemaal veel netter en beleefder zijn dan het tuig wat we in R'dam zien. De medewerksters daar waren ook verbaasd over alle verhalen die we hadden over onbeschofte klanten, want 'hee-geef-me-die-broodje' mensen komen ze daar niet tegen.
Om 8 uur mocht ik naar huis, maar er was een brand bij schiphol dus thuiskomen was een beetje lastig. Gelukkig was m'n beste vriendin ook gestrand op WTC, dus we zijn samen omgereisd en hebben we nog even op een terrasje gezeten.
Vanochtend om half 10 weer gemeet om naar het strand te gaan bij Katwijk en daar wat te zwemmen en chillen. Het was eerst superlekker weer, maar om een uur of 12 begon het te gieten, dus zijn we maar in een strandtent gaan zitten en toen de bui voorbij was weer richting Leiden gefietst omdat m'n vriendin een tentamen had. Toen ik thuis kwam, met zand overal en een zee-walm, kwam er net een meisje hospiteren, waar ik dus niks van af wist. Mss heb ik 'r wel afgeschrokken en wil ze mij niet als enige huisgenootje. hmm.
Green Wing gekeken, In slaap gepleurd en toen ik wakker schrok rond 8 uur maar een pizza in m'n harses gedouwd en Kenny vs Spenny gekeken. Best leuk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 03-07-2009 om 23:30.
Oud 04-07-2009, 09:51
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Spangas is hard En sterkte ermee, uuuf.

Ik ga zo beachen met mn broertje en daarna nog even hard chillen want ik begin nu pas het concept weekend te waarderen, na een week fulltime werken. Hoe houden mensen die grap vol
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 04-07-2009, 10:45
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
woooo ik heb voor mn afgelopen toets een 8 gehaald . gister laatste tentamen dit jaar, maar deze toets telt niet mee. dus niet geleerd + geen motivatie, eens kijken wat daar voor cijfer uitkomt. toch knap dat ik 'm uberhaupt gemaakt heb. nu vakantie dus, maar aangezien ik de afgelopen 4 weken ook sort of vakantie had is dat niets nieuws. eigenlijk dit weekend kitesurfweekend, maar er is te weinig wind . zometeen nieuwe slippertjes kopen voor vacance en lekker het hele weekend parkhangen.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 04-07-2009, 10:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
jouw vriendinnetje is vast rosanne of astrid!
Ja, Rosanne .
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 04-07-2009, 11:11
Larry Flint
Larry Flint is offline
Jaaa nog 3 dagen en ik ga op vakantie . Dussss vandaag heb ik uitgeslapen en zometeen ga ik maar eens spullen pakken hoewel ik eigenlijk niet zoveel mee hoef geloof ik . Daarna nog even zonnen en vanmiddag met n vriend afgesproken en dan gaan we wijntjes drinken en samen koken dus gezellig!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 04-07-2009, 12:51
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
er is een verschil tussen een serie kijken/er een mening over hebben en ervoor werken he.
ik bedoelde fantastisch slecht, positief dus.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 04-07-2009, 13:25
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
aha, ja ik had het anders begrepen, my bad. 't is heel leuk werk en een hoop mensen ken ik al van een eerdere productie dus het is ook nog eens heel gezellig. En als het goed is krijg ik er ook nog een leuke dagprijs voor, dus wie weet heb ik binnenkort dan toch eindelijk eens genoeg geld voor een rijbewijs.

@ Uuf: sterkte, wat rot is dat Wordt er euthanasie toegepast? heel veel sterkte in elk geval.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 04-07-2009, 14:39
Verwijderd
Citaat:
@ Uuf: sterkte, wat rot is dat Wordt er euthanasie toegepast? heel veel sterkte in elk geval.
Dankjewel! Geen euthanasie nee. Hij heeft geen pijn enzo, alleen wat benauwd maar daar krijgt hij nu morfine voor. Hij is zichzelf gewoon langzaam aan het vergiftigen, en daardoor zakt hij op een gegeven moment weg in een soort coma.

Gisteravond sliep ik bij m'n lover omdat m'n ouders op mijn kamer sliepen omdat dat 10 min. lopen is van het ziekenhuis. Vandaag beetje gewinkeld en gehangen, en nu ben ik alleen en ga ik zo lekker lezen en tv kijken. Vanavond slapen m'n ouders hier weer, en misschien ga ik uit of gewoon weer hangen. Even kijkennn
Oud 04-07-2009, 15:59
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
aha, ja ik had het anders begrepen, my bad. 't is heel leuk werk en een hoop mensen ken ik al van een eerdere productie dus het is ook nog eens heel gezellig. En als het goed is krijg ik er ook nog een leuke dagprijs voor, dus wie weet heb ik binnenkort dan toch eindelijk eens genoeg geld voor een rijbewijs.
Kom te naam dan ook bij de aftiteling?

@Uuuf: Sterkte!
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 04-07-2009, 16:02
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik weet niet of die serie een uitgebreide aftiteling heeft eigenlijk. 't zou kunnen.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-07-2009, 00:05
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
net lekker met een man of 15 in de tuin gezeten en soms prijs ik me echt gelukkig met de hippiekrakermentaliteit. toch heerlijk om lekker bezopen over vanallles met elkaar te ouwehoeren.,. nu ga ik maar even bij m9jn nu chtere vriendje in bed lgigen dienis zielig. ik vond nog een waterpijpie die iemand had achtergelaten chill~ morgen weer fillempie maken dus nu, op dit bizar vroege tijdstip helaas al bedtijd voor mij. maar en nogn effe water[ijpiew uitproberen. molinbo g,lass, kijken of het watn is sharen sharen toch.

hey 4en ik ga ook nognwat van oudjaar whiskey cream voorraadjes zijn goed hjoh/.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-07-2009, 13:32
Verwijderd
hehe. lukt het?

ik heb vannacht gewerkt, en dat was prachtig kansloos want de stroom viel twee keer geheel uit en ik werkte met alleen maar mensen die geen nederlands beheersen dus moest ook telkens tolken en ik kreeg van mijn baas als bedankje voor het harde werken de afgelopen tijd een grote fles calvin klein eternity, NICE!
Oud 05-07-2009, 15:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou dat ging lekker... nu ben ik gelukkig weer nuchter en aan het schoonmaken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-07-2009, 15:47
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb gisteren 14 uur gewerkt. Maar het was wel echt supergezellig
Nu weer terug in Utrecht. Ga zometeen naar een dansvoorstelling van een huisgenootje.
Ennn.... mijn zus vertelde me vanmiddag het leuke nieuws dat ik tante ga worden!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-07-2009, 17:04
Verwijderd
leuk, gefeli!
Oud 05-07-2009, 17:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Congrats!

Wij zijn vandaag met het zomerse weer het benauwde repetitiekot ingedoken en kwamen er weer uit met 2,5 nieuwe nummers, dat gaat rap. Zo eens kijken wat ik nog in de koelkast heb en wat administratie weg/bijwerken.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-07-2009, 11:56
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
huuuh ik werd net gebeld door de postcodeloterij door een vrouw met een surinaams accent die ik nauwelijks verstond, toen ik haar onderbrak hing ze gelijk op . voor de rest doe ik lekker niets en vanavond werken.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 06-07-2009, 16:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Net de stad in geweest en een goeie daad verricht: we kunnen weer stofzuigen thuis!
Wat zullen mijn huisgenootjes blij met me zijn

Vanavond gaan we met wat mensen bowlen!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-07-2009, 16:15
vilein
Avatar van vilein
vilein is offline
Scriptie, scriptie, scriptie en herhalingen van slechte oude tv shows. Bij mn ouders thuis. Perfect day.
__________________
Most of the time I don't have much fun. The rest of the time I don't have any fun at all.
Oud 06-07-2009, 22:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren naar metropolis geweest met m'n h0mies en dat was cool. Een vriend van me die 4 maanden in Jamaica was geweest was ook weer van de partij en dat was awesome, want ik had 'm al die maanden wel gemist bij concerten enzo.
En een andere vriend had zijn Engelse neef meegenomen en die was ook echt supercool en best wel hawt en toen zijn we met z'n allen bij weer een andere vriend langsgeweest om te bbq'en en chillen op z'n balkon en drugsverhalen te vertellen en seksgrapjes te maken en Nederlandse gezegdes in het Engels te vertalen. Die Engelse dude snapte helemaal niks van opmerkingen als 'I'm gonna fall with the door into the house' en 'I'm poking the dragon with you'.
Vanochtend was ik superbrak en versliep ik me, waardoor ik te laat was op m'n werk en toen was ook 'de grote baas' nog eens aanwezig en die vond alles wat we deden verkeerd, dus iedereen was gestresst en dat suckte behoorlijk. Ik hoorde 'm ook nog praten over collega's van me. 'bladiebla is een lieve meid, maar ze is echt te sloom en dat kan niet, wahdiewah', terwijl het erg druk was en ik zag dat ze op vol tempo werkte. Arschloch. Gelukkig zoutte 'ie na een tijdje op en deed iedereen weer vrolijk.
Nu moet ik eigenlijk beginnen met studiedingen, maar het wil nog steeds niet vlotten. Grrrrrrnshit. Hoe zet je de SOG-knop uit?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-07-2009, 22:43
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Nederlandse gezegdes in het Engels te vertalen. Die Engelse dude snapte helemaal niks van opmerkingen als 'I'm gonna fall with the door into the house' en 'I'm poking the dragon with you'.
hihi
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 06-07-2009, 22:44
sabrosa
Avatar van sabrosa
sabrosa is offline
Ik was ook naar metropolis, was wel chill alleen echt super benauwd. Ik heb je niet gespott Trimm, jij mij wel? (L)
__________________
we won't need legs to stand.
Oud 06-07-2009, 22:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik was ook naar metropolis, was wel chill alleen echt super benauwd. Ik heb je niet gespott Trimm, jij mij wel? (L)


Ik heb eigenlijk alleen maar in het gras gehangen. Ik stond pas op toen Portugal The Man begon, want die zijn awesome en hebben een toetsenist die lijkt op Napoleon Dymanite.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-07-2009, 23:28
Verwijderd
Vacatione
Oud 07-07-2009, 12:53
Verwijderd
KLAAAAR met school. jammergenoeg kan ik niet bij m'n diploma uitreiking zijn, maar dikke CARE want ik ben KLAAR.
Oud 07-07-2009, 13:01
Verwijderd
Vloerbedekking eruit snijden.
Oud 07-07-2009, 13:40
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
mijn telefoon ligt in de gracht
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 07-07-2009, 15:24
Verwijderd
Zwemmen dus voor jou

Oud 07-07-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
KLAAAAR met school. jammergenoeg kan ik niet bij m'n diploma uitreiking zijn, maar dikke CARE want ik ben KLAAR.
Gelukkig gaan we het zaterdag vieren! JAAAA!

Nou, mijn moeder heeft mijn fiets gisteren per ongeluk kapot gemaakt toen ze naar m'n opa ging in het UMCG. Eigenlijk is hij niet kapot, want de band is lek ofzo, maar de fietsenmaker wilde er niet meer aan beginnen en zei dat m'n fiets total loss was omdat hij zo verroest is dat de wielen er zo uit konden vallen huhu. Dus vandaag ging ik kijken voor een nieuwe fiets, en m'n ouders wilde per se een bonnetje zien, dus kon ik niet naar de junks gvd. Eerste de beste fietsenwinkel binnengelopen, en binnen 5 minuten stond ik weer buiten met een nieuwe afgeragde fiets. Daarna spuitbussen gekocht, en naar huis gegaan en toen stond het zusje van Urm te kijken hoe ik mijn fiets ging spuiten in mijn badjas, en toen vloog een krant waar allemaal verf op zat de keuken in haha, en daarna was ik klaar en begon het gvd te regenen. Hij is nu geel met oranje en het bruin zie je er nog doorheen, dus lekker lelijk, en door de regen is hij vast nog lelijker (L) Zo meteen ga ik naar m'n lover want morgen jarigggg en dan krijg ik zo meteen taart en gaan we eten en dvd's kijken omdat ik morgen pas jarig ben
Oud 07-07-2009, 17:41
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben vandaag "even" op en neer naar Venray geweest om de verjaardag van mijn zus mee te kunnen vieren. Nu snel snel eten en dan vanavond afscheid nemen van mijn kindjes van groep 8!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 07-07-2009, 19:47
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Citaat:
mijn telefoon ligt in de gracht
mijn bril is wel tijdens mijn (toenmalige) werk in de gracht gevallen. ik had dus de eerste weken gewerkt om een nieuwe te betalen SORT OF SPEAK.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 07-07-2009, 19:56
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik probeer me in te schrijven voor een minor aan de UvA maar het wordt me niet makkelijk gemaakt. Het moet en zal lukken:@
Verder zoek ik een leuke stage voor komend jaar om dat ik daar zin in heb maar met mijn studie antropologie is daar ook bijna geen beginnen aan:/
Verder probeer ik me online in te checken want ik ga maandag naar Italie maar ook dat lukt niet, lekker productief haha
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 07-07-2009, 21:02
Verwijderd
Ik heb het echt zo gehad met mijn werk maarja, waarschijnlijk hebben ze op korte termijn niets anders Uh, ik ben echt zo chagrijnig dat ik zelfs zin heb in een biertje maar dat is wel echt alcoholistenpraat
Oud 08-07-2009, 11:30
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Gisteren moest ik werken en was de titel van de sneak echt te geniaal (the lesbian vampire killers, omg).
Gelukkig was het droog toen ik naar huis moest, echt wat een regen zeg! Straks met mijn broertje naar een kostuumverhuur voor mijn verjaardag vrijdag. Ben benieuwd wat ze allemaal hebben. Alleen regent het alweer. Kak.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 08-07-2009, 19:03
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag lekker gearbeitet op mijn nieuwe werk, veeel leuker dan m'n vorige baantje en gelukkig verdient het ook een stuk beter! Helaas morgen nog een pick-up dag van de vorige baan, baluhh. En hopelijk kan ik 's avonds nog even naar een borrel op m'n nieuwe werk
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 08-07-2009, 19:34
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Opstaan, ontbijten, hardlopen, werken, werken, hard trainen, fietsen, douchen, eten, chillen.
__________________
Guilty of being white.
Oud 09-07-2009, 13:09
Verwijderd
Ik was gisteren jarig, maar omdat m'n opa gisteren ook is overleden had ik helemaal niks geregeld. 2 spelletjes gekregen, een fiets, een backpack, een barbapapa sleutelhanger, een boek over Praag (want daar ga ik samen met m'n lover naartoe) en een YMCA tandenborstel, haha. Vanavond ga ik uit eten met m'n vriendje en m'n ouders, en morgen en overmorgen werken en daarna PARTY met Urm.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Qu'est-ce qu'on fait aujourd'hui?
Verwijderd
219 16-02-2010 20:05
De Kantine Het grote ctrl+v topic #67
TopDrop
500 31-08-2007 16:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.