Oud 14-08-2002, 17:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Volgens de laatste berichten (o.a. viplanet.nl) gaat de transfer van Ronaldo van Inter naar Real Madrid toch door.
Zijn huidige club is blijkbaar toch bereid te praten met real.
Ronaldo gaat +/- 48 miljoen Euro kosten....

Is dit weggegooid geld? (Real heeft immers al superspits Raul)

Laat t ff weten

p.s. Ik vindt Ronaldo nooit weggegooid geld... In t WK heeft ie bewezen weer helemaal op z'n oude niveau te zitten.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 17:22
Verwijderd
Ik hoop dat hij het niet doet. Zou lullig voor Inter Milaan zijn die 3 jaar op zijn rentree hebben gewacht, als Ronaldo weg gaat, nu hij net eindelijk weer in vorm is gekomen. Bovendien heeft Ronaldo al verteld dat hij bij Inter zou blijven.
Verder heeft real madrid als genoeg spelers om alles ermee te kunnen winnen. Nee, laat Ronaldo niet ook daar naar toe gaan aub.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 19:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
aangezien het bina zeker is dat tottenham morientes overneem van real voor een slordige 28 miljoen euro, heeft real weer een plekje vrij voor een spits, dus waaorm niet?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:23
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
kopieer is zon stuk ofzo, en ronaldo zou idd wel een ongelovelijke naaier zijn om nu naar real te gaan
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:49
Dissolute
Dissolute is offline
Ronaldo weer helemaal terug? Dacht t niet. 2 van de 8 goals op het WK waren de moeite om te zien. De rest kon iedereen inpissen. Zag hoe zijn: * ik kom heel hard aanrennen en probeer te passeren-actie* telkens mislukte.
Ook onze goeie Johan vond hem niet geweldig. Hoewel zijn mening niet heilig is.
__________________
Dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, wil nog niet zeggen dat je NIET dom en lelijk bent.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:33
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Dissolute schreef:

Hoewel zijn mening niet heilig is.
dat is hij wel.

Maare, Real word toch gesponsord door adidas. Dat wordt dan een probleem, want volgens mijn bronnen wil Nike niet dat Ronaldo in een ander shirt speelt dan een Nikeshirt. (ze betalen mijnheer daar namelijk €1 mln per jaar voor.)
Raar.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:38
Verwijderd
een woord past bij Real Madrid: GEK
Ze zijn compleet gestoord daar! Echt waar, ik snap echt geen ene *** wat ze daar aan het doen zijn.

Ze hebben R carlos, Figo, Zidane, Raul, Morientes Etc..

En dat allemaaal voor zoveeeel geld. Dit is gewoon niet normaal meer, ik verklaar hun echt voor gek...
Maar goed, ik had hun al een paar geleden voor gek verklaart toen ze Figo kochten voor 10 miljard pesetas....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:50
Verwijderd
Real: competitievervalsing
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:02
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
een woord past bij Real Madrid: GEK
Ze zijn compleet gestoord daar! Echt waar, ik snap echt geen ene *** wat ze daar aan het doen zijn.

Ze hebben R carlos, Figo, Zidane, Raul, Morientes Etc..

En dat allemaaal voor zoveeeel geld. Dit is gewoon niet normaal meer, ik verklaar hun echt voor gek...
Maar goed, ik had hun al een paar geleden voor gek verklaart toen ze Figo kochten voor 10 miljard pesetas....
ik kan deze reactie niet zo goed rijmen met je sig...
hoe goed is Real Madrid?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 14:56
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Phreshness schreef:
Real: competitievervalsing
Mee eens ze hebben toch zoveel schuld? Waarom kunnen ze dan nog zoveel duren spelers kopen, Nederland en Italie zijn bezig de clubs met een niet kloppende begroting aan te pakken en in Spanje kunnen dezelfde clubs gewoon doorkopen , lijkt me niet echt fair.

En trouwens een team met alleen maar sterspelers functioneerd ook niet erg goed er moeten ook nog harde werkers tussen zitten.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 15:31
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:

Mee eens ze hebben toch zoveel schuld? Waarom kunnen ze dan nog zoveel duren spelers kopen, Nederland en Italie zijn bezig de clubs met een niet kloppende begroting aan te pakken en in Spanje kunnen dezelfde clubs gewoon doorkopen , lijkt me niet echt fair.

En trouwens een team met alleen maar sterspelers functioneerd ook niet erg goed er moeten ook nog harde werkers tussen zitten.
zolang er een bank is die de schulden wil dekken, kan Real schuld hebben. Het verschil met hun schuld en die van de clubs in Italie en Nederland is dat je er bij Real wel van uit mag gaan dat ze de komende tijd wel redelijke resultaten (lees: CL winnen) zullen halen en dus inkomsten. Zolang de Fifa en Uefa het toestaan, kan je dat Real toch niet kwalijk nemen? Ik vind Real, met ManU een van de weinige ploegen die ook buiten het veld erg proffesioneel zijn.
En over die harde werkers; Roberto Carlos en Raul zijn ook harde werkers.
__________________
You're either very brave or very stupid.

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 15:34.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

zolang er een bank is die de schulden wil dekken, kan Real schuld hebben. Het verschil met hun schuld en die van de clubs in Italie en Nederland is dat je er bij Real wel van uit mag gaan dat ze de komende tijd wel redelijke resultaten (lees: CL winnen) zullen halen en dus inkomsten. Zolang de Fifa en Uefa het toestaan, kan je dat Real toch niet kwalijk nemen? Ik vind Real, met ManU een van de weinige ploegen die ook buiten het veld erg proffesioneel zijn.
En over die harde werkers; Roberto Carlos en Raul zijn ook harde werkers.
Wat eerder werd gezegd 'een sterrenteam werkt niet zonder harde werkers klopt.' Helaas heeft Real weer zoveel sterren dat het wel werkt.
De reden dat de Spaanse banken de enorme schulden toestaan is omdat wanneer de banken de clubs niet meer steunen deze failliet gaan en als dat gebeurt zal heel Spanje deze banken massaal de rug toe keren. Dus behalve de clubs zullen ook de banken failliet gaan en daarom nemen ze de schulden voor lief.
Amusement van het volk om ze mak te houden
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

ik kan deze reactie niet zo goed rijmen met je sig...
hoe goed is Real Madrid?
Hoe je ook niet te rijmen met mijn sig...
te GOED, waarom dan nog meer en nog beter? Om te laten zien hoeveel geld en hoe "goed" ze wel niet zijn...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 23:00
Verwijderd
Ow enne nog wat over die zogenaamde schuld, die hebben ze een jaar geleden ofzo al afgelost hoor...

Hadden ze hun trainingscomplex naast het stadion verkocht aan de gemeente, en dag was de schuld, ze kregen toen zelfs nog wat binnen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 00:30
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Hoe je ook niet te rijmen met mijn sig...
te GOED, waarom dan nog meer en nog beter? Om te laten zien hoeveel geld en hoe "goed" ze wel niet zijn...
bullshit. hoe goed je ook bent, je wilt altijd beter worden.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

bullshit. hoe goed je ook bent, je wilt altijd beter worden.
Ok, welke spitsen Zuigen bij Real Madrid.. vertel...

Raul en Morientes zijn toppers... Ze willen met dit dan gewoon laten zien, wij kunne hem kopen wij zijn de beste, gewoon arrogant wat real hier doet...

laat ze nou maar eens eerst dan de spaanse competitie winnen plus de CL en dan nog eens de spaanse beker in een seizoen..

Maar nee, tegen de kleinste spaanse clubjes gaan ze onderuit...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 20:14
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Raul en Morientes zijn toppers... Ze willen met dit dan gewoon laten zien, wij kunne hem kopen wij zijn de beste, gewoon arrogant wat real hier doet...


laat ze nou maar eens eerst dan de spaanse competitie winnen plus de CL en dan nog eens de spaanse beker in een seizoen..
wat lul je jezelf toch heerlijk tegen in deze 2 stukjes. Het is geen arrogantie, het is ambitie. 2 spitsen is toch niet genoeg als je 3 prijzen (is 60 wedstrijden ongeveer) in 1 seizoen wilt winnen?
de tijd dat je met 13 man kampioen word is voorbij, sinds '54.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

wat lul je jezelf toch heerlijk tegen in deze 2 stukjes. Het is geen arrogantie, het is ambitie. 2 spitsen is toch niet genoeg als je 3 prijzen (is 60 wedstrijden ongeveer) in 1 seizoen wilt winnen?
de tijd dat je met 13 man kampioen word is voorbij, sinds '54.
Dus!?!

Heeft Real maar twee spitsen?

7 - Raúl González Blanco
9 - Fernando Morientes Sánchez
11 - Savio Bortolini Pimentel
23 - Pedro Munitis Álvarez
39 - Javier García Portillo

om precies te zijn 5
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2002, 21:52
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:


p.s. Ik vindt Ronaldo nooit weggegooid geld... In t WK heeft ie bewezen weer helemaal op z'n oude niveau te zitten.
pardon??? oude niveau???? nou dan heb ik toch wat gemist hoor. hij speelde op iets van 50% van zijn kunnen ofzo. die goals waren echt niet briljant ofzo zoals hij kan. ronaldo was bekend om zijn geweldige passeerbewegingen en zijn lange rushes, nou die heb ik niet gezien hoor. maar ok ronaldo is geen wegegooid geld, maar ik denk dat ie wel voor meer dan 48 miljoen eruo weg moet hoor. en wat moet real met ronaldo? ronaldo is goed als ie ruimte heeft voor zijn rushes en acties. met real met roberto carlos, figo, zidane. raul heb je een superaanvallend team. ronaldo krijgt geen ruimte dus ik vraag eht me af of het wat wordt dan.

het is in ieder geval wel goed dat ie weggaat uit dat italie, want daar worden toppers altijd gewoon doodgetrapt, marco van basten ,en kan je toch niet normaal voetballen.

btw real wint gewoon weer de championsleague hoor, met of zonder ronaldo

poe dat was me een post zeg
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 00:44
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:

Dus!?!
Heeft Real maar twee spitsen?
7 - Raúl González Blanco
9 - Fernando Morientes Sánchez
11 - Savio Bortolini Pimentel
23 - Pedro Munitis Álvarez
39 - Javier García Portillo
om precies te zijn 5
ghi ghi. Dus kan je Ronaldo niet kopen? Die is toch beter dan 3 van boventaande? Alleen Raul en Portillo zijn ongeveer even goed.
Ronaldo kan nog veel beter en als je hem nu kan kopen: doen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:48
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Dit Weekeinde zou er duidelijkheid komen...

Ik heb niets gehoord .

Misschien gaat t toch niet door, zou ik wel jammer vinden. Als Ronaldo bij Real komt te spelen is hij des te meer te bewonderen tijdens de Championsleague.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

ghi ghi. Dus kan je Ronaldo niet kopen? Die is toch beter dan 3 van boventaande? Alleen Raul en Portillo zijn ongeveer even goed.
Ronaldo kan nog veel beter en als je hem nu kan kopen: doen.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Je gaat me niet zeggen dat je Morientes niey goed vind! Nog iets leuks, Savio hebben ze ook pas 2 jaar geleden (of zelf vorig seizoen pas? ) gekocht, wat doet die nu? Op de bank zitten...

En als ze ROnaldo kopen alleen maar op de bank zitten. Leuk voor zo'n man. Maar goed das de keuze van Real...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 00:30
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Je gaat me niet zeggen dat je Morientes niey goed vind! Nog iets leuks, Savio hebben ze ook pas 2 jaar geleden (of zelf vorig seizoen pas? ) gekocht, wat doet die nu? Op de bank zitten...

En als ze ROnaldo kopen alleen maar op de bank zitten. Leuk voor zo'n man. Maar goed das de keuze van Real...
Ik denk niet da Ronaldo daar op de bank zal komen... En de vergelijking met Savio vind ik niet opgaan.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Live and Let Die schreef:


Ik denk niet da Ronaldo daar op de bank zal komen... En de vergelijking met Savio vind ik niet opgaan.
Ik zeg toch niet dat Ronaldo op de bank komt! Maar hij krijgt het zeker niet makkelijk als hij daar komt.

Maar Real is toch stom.. kijk maar eens wat ze allemaal gekocht hebben (wat zo goed moest zijn) en hoeveel daar ervan op de bank zitten....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:49
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


Ik zeg toch niet dat Ronaldo op de bank komt! Maar hij krijgt het zeker niet makkelijk als hij daar komt.

Maar Real is toch stom.. kijk maar eens wat ze allemaal gekocht hebben (wat zo goed moest zijn) en hoeveel daar ervan op de bank zitten....
Real Madrid is gewoon bezig zijn kampioenschappen te kopen. Als je al spelers als Zidane, Figo, Roberto Carlos, Raul etc hebt kan ik me voorstellen dat ze ronaldo ook nog wel willen hebben.

Ik vind het ook nog slecht voor het voetbal, wat je zegt zullen zeer goede voetballers die net iets minder zijn dan die sterren op de bank komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 16:43
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
hoelang gaat deze soap nog door
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Live and Let Die schreef:


Real Madrid is gewoon bezig zijn kampioenschappen te kopen. Als je al spelers als Zidane, Figo, Roberto Carlos, Raul etc hebt kan ik me voorstellen dat ze ronaldo ook nog wel willen hebben.
pff, weet je wat nou zo leuk is. Met z'n super team winnen ze van een club als Manchester United etc. Maar tegen de kleine Spaanse clubs verliezen ze gewoon...

Citaat:
Zaagmanz schreef:
hoelang gaat deze soap nog door
Totdat ze failliet zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:11
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


pff, weet je wat nou zo leuk is. Met z'n super team winnen ze van een club als Manchester United etc. Maar tegen de kleine Spaanse clubs verliezen ze gewoon...


Totdat ze failliet zijn?
Dat noemen ze onderschatting. En elke voetballer geeft wat extra wanneer ze tegen een top-club spelen, bij kleinere clubs is die drang wat minder groot.

Failliet zullen ze niet worden, zolang ze de prijzen blijven pakken blijft er geld komen. De CL levert enorm veel geld op. En als je wint dan komen de grote sponsors vanzelf naar je toe. Als het nodig is worden ze ook nog gesteund door de gemeente.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Dit Weekeinde zou er duidelijkheid komen...

Ik heb niets gehoord .
Citaat:
hoelang gaat deze soap nog door
Tja, dat kan nog wel even duren. Ga voor de gein bijvoorbeeld even deze nieuwskoppen na van voetbalonline:

http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21309
29/06: Real ziet het niet in Ronaldo zitten


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21371
03/07: Ronaldo op weg naar Real Madrid


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21392
05/07: Ronaldo ontkent geruchten over vertrek


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21817
02/08: Real wil Ronaldo inlijven


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21841
04/08: Real al bezig met verzekeringspremie Ronaldo


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21895
07/08: Ronaldo blijft bij Inter


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21923
09/08: Moratti en Perez gaan toch weer praten over Ronaldo


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21937
10/08: Ronaldo moet met doelpunten plaats bij Inter heroveren


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=21949
11/08: Moratti begint Ronaldo een beetje zat te worden


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=22009
14/08: 'Real en Inter praten toch weer over Ronaldo'


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=22083
18/08: Moratti: "Ronaldo blijft!"


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?ID=22091
19/08: Ronaldo: "Ik blijf als Moratti dat vraagt."


http://www.voetbalonline.nl/ecNewsItem.asp?id=22104
20/08: Ronaldo blijft geloven in een transfer naar Real Madrid
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 18:54
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:


Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Je gaat me niet zeggen dat je Morientes niey goed vind
ik kan nergens terugvinden waar ik dat gezegd heb.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:07
Verwijderd
We zullen wel horen of Real Ronaldo aantrek.

Ik heb Real Mardid toch al voor Gek veklaart sinds de transfer van Figo.... Ben benieuwd voor hoeveel geld Ronaldo dan wel niet moet kosten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:55
Live and Let Die
Avatar van Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Citaat:
jdiezrequejo schreef:
We zullen wel horen of Real Ronaldo aantrek.

Ik heb Real Mardid toch al voor Gek veklaart sinds de transfer van Figo.... Ben benieuwd voor hoeveel geld Ronaldo dan wel niet moet kosten.
tussen de 50 en 60 miljoen euro
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:08
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Live and Let Die schreef:


tussen de 50 en 60 miljoen euro

met scolari erbij
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 23:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:



met scolari erbij
Makalele gaat van real naar inter, soort ruilobject + 48 miljoen harde euro's
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 00:51
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef:


Makalele gaat van real naar inter, soort ruilobject + 48 miljoen harde euro's
mmm op teletekst stond 50 miljoen +scolari.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 00:33
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

mmm op teletekst stond 50 miljoen +scolari.
Tja teletext....

Das ook nie de meest betrouwbare bron.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2002, 00:36
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Ik hoor liever iets wanneer iets ook echt waar is en rond en beklonken enzo. Die energie die in de geruchtenmachine word gestopt... als ik maar de eerste ben en zeker niet de laatste.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 11:12
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
VIPlanet.nl:

REAL MADRID-RONALDO: 'NOG 48 UUR'
De Real-Ronaldo-saga lijkt z'n einde nu dan eindelijk te naderen. Vooral nu Real Madrid voor het eerst openlijk heeft toegegeven volop met Internazionale in gesprek te zijn. De overgang van Ronie naar Bernabeu wordt binnen 48 uur verwacht.

Dus Toch???
Ik hoop t wel!
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:54
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Na lang onderhandelen hebben Real Madrid en Ronaldo toch hun zin: de Braziliaanse aanvaller verhuist naar Real. Radio Tele Madrid, dat doorgaans zeer goed geïnformeerd is over De Koninklijke, meldde zojuist dat Internazionale, Ronaldo en de Spaanse club tot een akkoord zijn gekomen over een transfer.

Zaterdag wordt Ronaldo gekeurd in Madrid. Fernando Morientes maakt in ieder geval deel uit van de transfer. Hij verhuist naar de Milanese club.

www.viplanet.nl

Yes!!!!!!!
Want als ajax nu tegen Inter moet is er geen Ronaldo te bekennen!!!! YES!!!
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:00
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:


www.viplanet.nl

Yes!!!!!!!
Want als ajax nu tegen Inter moet is er geen Ronaldo te bekennen!!!! YES!!!


hmm ze hebben nog Vieri en Recoba die zijn misschien nog wel beter.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:01
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:




hmm ze hebben nog Vieri en Recoba die zijn misschien nog wel beter.
Idd, dat is dus wel nog maar 2 van de oorspronkelijke 3 dus het is een voordeel.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik ben benieuwd hoe zo'n WIT pakje bij Ronaldo staat...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:19
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:




hmm ze hebben nog Vieri en Recoba die zijn misschien nog wel beter.
Ronaldinho toch ook?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 20:07
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


Ronaldinho toch ook?
Die speelt bij PSG...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef:
Na lang onderhandelen hebben Real Madrid en Ronaldo toch hun zin: de Braziliaanse aanvaller verhuist naar Real. Radio Tele Madrid, dat doorgaans zeer goed geïnformeerd is over De Koninklijke, meldde zojuist dat Internazionale, Ronaldo en de Spaanse club tot een akkoord zijn gekomen over een transfer.

Zaterdag wordt Ronaldo gekeurd in Madrid. Fernando Morientes maakt in ieder geval deel uit van de transfer. Hij verhuist naar de Milanese club.

www.viplanet.nl

Yes!!!!!!!
Want als ajax nu tegen Inter moet is er geen Ronaldo te bekennen!!!! YES!!!
Morientes moet je zeer zeker ook niet vergeten he die kan zeer zeker een goed potje voetbal laten zien
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 22:31
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Was het niet zo dat het gros van die Spaanse clubs dikke schulden heeft? Ik vind het dan wel bizar hoe al die topclubs daar dan aan nieuwe dure spelers komen.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 23:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nu officieel:

Ronaldo voor 42 miljoen Euro naar Real...
Morientes van Real naar Fc Barcalona (bedrag nog onbekend)....

Nu heeft Real helemaal een Sterrenteam! (of ze moeten Ronaldinho en Van Nistelrooy ook nog willen kopen )
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 23:27
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
morientes naar barca,ik dacht dat ie naar de spurs zou gaan
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 23:30
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Jaja, het is een feit

NOS Teletekst
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Real Madrid 8-1 gewonnen
Ploks
1 06-06-2011 21:03
Vrije tijd Transfers & Geruchten IV
Verwijderd
500 27-08-2006 20:55
Vrije tijd AC Milaan een beetje doorgeslagen?
Roberto15
31 15-06-2003 21:40
Vrije tijd Transfers:
EmilioFCG
94 14-10-2002 08:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.