Oud 12-01-2013, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Dus jij beweert dat je in je eentje zo'n miljoen mensen die met kanker schelden aankan? Dat slaat nergens op. En ja, er zal nooit iets veranderen aan het probleem ''met ziektes schelden'' omdat er teveel mensen zijn die het doen.
Ik beweer helemaal niets. Ik zeg enkel dat als iedereen de houding heeft van 'Ik kan toch geen verschil maken in mijn eentje.' dat er dan nooit iets zal of kan veranderen. Of dat nu over schelden met kanker gaat of over sorteren of over stemmen op een kleine partij of wat dan ook. Als je iets veranderd wil zien, dan moet je op zijn minst beginnen bij jezelf. Ook al sta je alleen of in de minderheid met je denkbeelden en overtuigingen, jij voelt je er goed bij en dat is het belangrijkste. Zolang je maar niet gaat beginnen met ze op te leggen aan anderen natuurlijk.

Dat mensen met kanker vloeken, zal me echt aan mijn reet roesten hoor, ik maak me druk over andere dingen. Dingen waarbij ik soms ook in de minderheid ben, maar die ik wel belangrijk vind en dus voor mezelf wel of niet doe.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2013, 20:02
Verwijderd
Wellicht moet er iets ondernomen worden zodat iedereen met kanker scheld. Dan heb je ook minder van dat kinderachtige gezeik dat het stout zou zijn etc.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:46
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Ik beweer helemaal niets. Ik zeg enkel dat als iedereen de houding heeft van 'Ik kan toch geen verschil maken in mijn eentje.' dat er dan nooit iets zal of kan veranderen. Of dat nu over schelden met kanker gaat of over sorteren of over stemmen op een kleine partij of wat dan ook. Als je iets veranderd wil zien, dan moet je op zijn minst beginnen bij jezelf. Ook al sta je alleen of in de minderheid met je denkbeelden en overtuigingen, jij voelt je er goed bij en dat is het belangrijkste. Zolang je maar niet gaat beginnen met ze op te leggen aan anderen natuurlijk.

Dat mensen met kanker vloeken, zal me echt aan mijn reet roesten hoor, ik maak me druk over andere dingen. Dingen waarbij ik soms ook in de minderheid ben, maar die ik wel belangrijk vind en dus voor mezelf wel of niet doe.
Maar ook met zo'n 'goede houding' los je dit probleem niet op.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 23:23
Verwijderd
Heb ik het ergens over oplossen dan? Ik zeg enkel dat als je wil dat iets anders is, er zelf mee moet beginnen. Iets doen of niet doen omdat het geen zin heeft omdat de rest van de wereld het niet of wel doet, zal in ieder geval zeker niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 01:42
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Heb ik het ergens over oplossen dan? Ik zeg enkel dat als je wil dat iets anders is, er zelf mee moet beginnen. Iets doen of niet doen omdat het geen zin heeft omdat de rest van de wereld het niet of wel doet, zal in ieder geval zeker niet helpen.
Nee maar het zal ook nooit wel gaan helpen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 07:44
Verwijderd
Met die houding niet nee.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 08:44
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nee maar het zal ook nooit wel gaan helpen.
Dat ligt er ook aan wat je precies wilt bereiken? Wil je dat mensen helemaal stoppen met schelden met kanker? Dat gaat je waarschijnlijk niet lukken, niet in je eentje, niet met heel veel mensen. Maar dat komt natuurlijk ook omdat mensen in hun eigen huis helemaal lekker zelf moeten weten wat ze doen. Dat sowieso. Maar goed, daar heeft dan ook niemand last van.

Maar als je bijvoorbeeld wilt dat mensen zich meer bewust zijn van wat bepaalde woorden voor bepaalde mensen betekenen, dan is dat helemaal niet onmogelijk.

Kijk, persoonlijk vind ik het onzin als mensen er aanstoot aan nemen, dus ik ga er echt niet mee stoppen, maar als iemand mij vraagt of ik alsjeblieft in zijn/haar aanwezigheid niet met kanker wil schelden, dan kan ik daar best mee stoppen. Op die manier verandert er dus wel degelijk iets aan mijn gedrag, vanwege iets wat iemand anders zegt.

Maar als die persoon er van tevoren al vanuit gaat "dat er toch niets verandert, want het is onmogelijk" dan zal die persoon me dat ook niet vragen en zal ik ook daadwerkelijk niet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 11:24
Verwijderd
ik doe het ook was er vroeger ook niet zon fan van maarja iedereen doet het en het klinkt lekker, het lucht meer op als godverdomme ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 12:38
Verwijderd
Godverdekanker maakt ook een heerlijke combinatie. Best of both worlds.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 16:50
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Ik vind het ook onnodig maar, als mensen zeggen: je hebt aids ofzoiets dan is het toch ook niet goed? Dat moet toch ook niet kunnen... Ads is ook een ziekte of mensen mongool noemen ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 18:31
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
ik snap sws al niet dat mensen met kanker of gvd moeten schelden. En waarom ben je bang dat je het zelf ook gaat doen?
Ik hoor het overal maar ik wil er niet eens mee schelden ik wil me niet zo erg verlagen.
Ik heb wel wat beters te doen met mn tijd.
Dus als je het niet wilt gebeurd t heus niet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 19:40
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
ik snap sws al niet dat mensen met kanker of gvd moeten schelden. En waarom ben je bang dat je het zelf ook gaat doen?
Ik hoor het overal maar ik wil er niet eens mee schelden ik wil me niet zo erg verlagen.
Ik heb wel wat beters te doen met mn tijd.
Dus als je het niet wilt gebeurd t heus niet.
Verlagen? Really? En hoeveel tijd denk je dat mensen kwijt zijn aan het schelden met kanker?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 20:14
Verwijderd
Ik heb nog wel de vraag waarom AIDS als nickname hier wel is toegestaan, maar kanker zou worden afgewezen, net als Kutje enzo niet is toegestaan. Dus blijkbaar wordt er wel een grens getrokken, maar ik vraag me wel af op basis van welke argumenten en waarom eerst genoemde forumer deze naam wel mag voeren.
Als disclaimer zeg ik er ook nog even bij dat wat mijn punt is volledig loststaat van de forumer en zijn posts.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog wel de vraag waarom AIDS als nickname hier wel is toegestaan, maar kanker zou worden afgewezen, net als Kutje enzo niet is toegestaan. Dus blijkbaar wordt er wel een grens getrokken, maar ik vraag me wel af op basis van welke argumenten en waarom eerst genoemde forumer deze naam wel mag voeren.
Als disclaimer zeg ik er ook nog even bij dat wat mijn punt is volledig loststaat van de forumer en zijn posts.
Ik heb dit letterlijk gevraagd toen de nick net bestond maar geen antwoord gekregen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 09:04
Verwijderd
Ik wist niet dat Kanker en Kutje niet zijn toegestaan? Ik zal er eens naar vragen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 13:35
Verwijderd
Ongepaste nick wordt dat in de banlist dan genoemd.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 16:52
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Verlagen? Really? En hoeveel tijd denk je dat mensen kwijt zijn aan het schelden met kanker?
Jep really.
En wat kan mij t schelen hoeveel tijd ze er kwijt aan zijn.
Je doet er ook nog eens een hoop mensen pijn mee door ermee te schelden.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ongepaste nick wordt dat in de banlist dan genoemd.
Het is blijkbaar een gevoelskwestie. Nou ja, daar kan ik dan niet veel aan doen.

Citaat:
Jep really.
En wat kan mij t schelen hoeveel tijd ze er kwijt aan zijn.
Je doet er ook nog eens een hoop mensen pijn mee door ermee te schelden.
Mensen moeten zich niet zo snel beledigd voelen of beweren pijn te hebben door iets dat geen pijn doet. Als je wordt uitgemaakt voor hoer of mongool, dan kan ik begrijpen dat dat pijn doet. Maar godverdomme en kanker zijn geen dingen die op jou als persoon betrekking hebben. Als je in god gelooft, dan is dat jouw keuze, maar betrek een godverdomme niet op jezelf. Kanker heeft ook niets te maken met jou als persoon, dus er is ook geen reden om daar pijn over te hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 17:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Als je wordt uitgemaakt voor hoer of mongool, dan kan ik begrijpen dat dat pijn doet.
Nou, om eerlijk te zijn snap ik dat ook niet. Als een random persoon mij hoer noemt, haal in mijn schouders op en loop ik door. Waarom zou je je in godsnaam pijn laten doen door zoiets?

Wanneer iemand om wie ik geef dat zegt, dan doet het wél pijn. Dat is dan niet om het wóórd dat er gebruikt wordt, maar het feit dat ik om die persoon geef.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 18:29
Verwijderd
Ik doelde eigenlijk op het 'schelden doet geen zeer'. Als je dag in dag uit dingen naar je hoofd gesmeten krijgt, kan dat best veel zeer doen, ook al slaat het nergens op. Random mensen op straat die random dingen naar andere random mensen roepen is gewoon sneu (vooral als ze eerst afkomen met 'Neuken?' 'Nee.' 'Hoer!' volgens mij mis je dan het punt). En een keer 'Dikke koe' naar je hoofd krijgen als je overgewicht hebt, is als tiener (en later ook nog) ook geen pretje, zelfs zonder overgewicht is dat geen pretje. Waarmee ik dus wil zeggen dat dingen die op de persoon gericht zijn, wel pijn kunnen doen en dat ik dat begrijp, zelfs als het van nutteloze random hangjongeren komt Het hangt natuurlijk ook af van hoe onzeker je bent en welke leeftijd je hebt en inderdaad, wie het zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 18:58
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ah op die fiets. Ja, daar ben ik het wel mee eens. Persoonlijke dingen kunnen pijn doen, maar mensen hebben de neiging de meest vreemde dingen persoonlijk op te vatten en die schuld ligt puur en alleen bij de beledigde.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 19:23
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Twee jongetjes van 10 ofzo scholden me eens uit voor 'homo'. Ik was verontrust dat ze willekeurige mensen uitschelden, maar ik moest lachen om het idee dat ze waaeschijnlijk geen idee hebben wat hwt is.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen waar mensen zich aangevallen door kunnen voelen, het is nooit goed. Het beste is je er gewoon niks van aantrekken.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:00
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Jep really.
En wat kan mij t schelen hoeveel tijd ze er kwijt aan zijn.
Je doet er ook nog eens een hoop mensen pijn mee door ermee te schelden.
Wat bedoelde je dan met "Ik heb wel wat beters te doen met mn (sic) tijd"?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:38
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Twee jongetjes van 10 ofzo scholden me eens uit voor 'homo'. Ik was verontrust dat ze willekeurige mensen uitschelden, maar ik moest lachen om het idee dat ze waaeschijnlijk geen idee hebben wat hwt is.
Er zijn verschrikkelijk veel dingen waar mensen zich aangevallen door kunnen voelen, het is nooit goed. Het beste is je er gewoon niks van aantrekken.
Naja ik heb een keer twee kleine meisjes elkaar uit aan het schelden waren en toen zei de ene ineens kanker hoer... Ik zat echt zo van woww okee dan
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:41
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Wat bedoelde je dan met "Ik heb wel wat beters te doen met mn (sic) tijd"?
Sommige schelden er mee om de minuut.. dan heb ik dus wel wat beters te doen dan elke minuut kanker te roepen of whatever. En nee je bent er geen minuut mee bezig om dat woord er uit te spreken maar het gaat me meer om het idee.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:46
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Het is blijkbaar een gevoelskwestie. Nou ja, daar kan ik dan niet veel aan doen.


Mensen moeten zich niet zo snel beledigd voelen of beweren pijn te hebben door iets dat geen pijn doet. Als je wordt uitgemaakt voor hoer of mongool, dan kan ik begrijpen dat dat pijn doet. Maar godverdomme en kanker zijn geen dingen die op jou als persoon betrekking hebben. Als je in god gelooft, dan is dat jouw keuze, maar betrek een godverdomme niet op jezelf. Kanker heeft ook niets te maken met jou als persoon, dus er is ook geen reden om daar pijn over te hebben.
Nouja als ik meerdere dierbare kwijt raak door kanker zou het me best pijn doen.
Ookal bedoelen de meeste het niet zo het kan gewoon hard aankomen.
Dat heet gewoon een beetje respect hebben voor 'n ander. Je weet niet hoe je iemand pijn kan doen ermee.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:51
Kwaliteit
Avatar van Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
Nouja als ik meerdere dierbare kwijt raak door kanker zou het me best pijn doen.
Ookal bedoelen de meeste het niet zo het kan gewoon hard aankomen.
Dat heet gewoon een beetje respect hebben voor 'n ander. Je weet niet hoe je iemand pijn kan doen ermee.
Ja maar niet iedereen weet van elkaar 'of er iemand in de familie overleden is aan kanker' , gewoon de gene negeren die 'kanker' zegt is toch simpel? vind ik persoonlijk (scheld er ook mee hoor maarja)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 20:53
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Nouja als ik meerdere dierbare kwijt raak door kanker zou het me best pijn doen.
Ookal bedoelen de meeste het niet zo het kan gewoon hard aankomen.
Dat heet gewoon een beetje respect hebben voor 'n ander. Je weet niet hoe je iemand pijn kan doen ermee.
Ja maar wat als iemand nou tegen de ander zegt: mongool... En iemanduit zijn familie is gehandicapt... Wat denk je er dan van?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:07
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Sommige schelden er mee om de minuut.. dan heb ik dus wel wat beters te doen dan elke minuut kanker te roepen of whatever. En nee je bent er geen minuut mee bezig om dat woord er uit te spreken maar het gaat me meer om het idee.
Welk idee?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:08
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Ja maar niet iedereen weet van elkaar 'of er iemand in de familie overleden is aan kanker' , gewoon de gene negeren die 'kanker' zegt is toch simpel? vind ik persoonlijk (scheld er ook mee hoor maarja)
Klopt, dat weet je ook niet.
Maar als ik het de hele dag moet horen word ik wel gek. 1 keer oké. maargoed negeren doe ik zeker.

Citaat:
Ja maar wat als iemand nou tegen de ander zegt: mongool... En iemanduit zijn familie is gehandicapt... Wat denk je er dan van?
Daar heb je 'n punt. Dat doet me eerlijk gezegd niks zal ik eerlijk zeggen.
Het ligt ook gewoon aan het woord Kanker het klinkt gewoon zo hard..
En het is een levensbedreigende ziekte. Gehandicapt zijn is heel erg maar niet gelijk levensbedreigend.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:09
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Welk idee?
Dat je ermee scheld
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:11
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:


Daar heb je 'n punt. Dat doet me eerlijk gezegd niks zal ik eerlijk zeggen.
Het ligt ook gewoon aan het woord Kanker het klinkt gewoon zo hard..
En het is een levensbedreigende ziekte. Gehandicapt zijn is heel erg maar niet gelijk levensbedreigend.
En een andere ziekte waar je wel aan dood kan gaan?
Ik vind dat kanker hetzelfde is als iemand ergens anders mee uitschelden...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:14
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
En een andere ziekte waar je wel aan dood kan gaan?
Ik vind dat kanker hetzelfde is als iemand ergens anders mee uitschelden...
Nou kutwijf roepen bijv wijst nergens op ja 'n lichaamsdeel. maar ik vind dat dus geen vergelijking en niet hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:17
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Nou kutwijf roepen bijv wijst nergens op ja 'n lichaamsdeel. maar ik vind dat dus geen vergelijking en niet hetzelfde.
Nee ik bedoel, je hoort wel eens bepaalde ziektes die mensen gebruiken als scheldwoord, dan moet je ook denken van ohja ik wil niet dat mensen met kanker schelden waarom doe ik het dan wel met (...)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:18
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Daar heb je 'n punt. Dat doet me eerlijk gezegd niks zal ik eerlijk zeggen.
Het ligt ook gewoon aan het woord Kanker het klinkt gewoon zo hard..
En het is een levensbedreigende ziekte. Gehandicapt zijn is heel erg maar niet gelijk levensbedreigend.
Heb je dan ook hetzelfde probleem met bijvoorbeeld "tyfus" of "klere"? En mogen mensen dan geen "val" of "bus" meer zeggen? Dat zijn ook potentieel levensbedreigende zaken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:21
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Heb je dan ook hetzelfde probleem met bijvoorbeeld "tyfus" of "klere"? En mogen mensen dan geen "val" of "bus" meer zeggen? Dat zijn ook potentieel levensbedreigende zaken.
Goh als je het zover gaat zoeken.
kleren? Die heb ik aan dus dat noem ik elke dag.
tyfus is ook 'n ziekte dus zelfde verhaal
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:22
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Nee ik bedoel, je hoort wel eens bepaalde ziektes die mensen gebruiken als scheldwoord, dan moet je ook denken van ohja ik wil niet dat mensen met kanker schelden waarom doe ik het dan wel met (...)
Ja ik snap je wel. Maar tzal wel aan t woord liggen en omdat die ziekte gewoon vaak voor komt
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:24
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Ja ik snap je wel. Maar tzal wel aan t woord liggen en omdat die ziekte gewoon vaak voor komt
Onzin, dodelijke ziekte is een dodelijke ziekte, en je houdt het schelden niet tegen dat kan gewoon niet... Maarja je moet dan ook respect hebben voor mensen met niet zo vaak voorkomende ziektes etc.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja ik snap je wel. Maar tzal wel aan t woord liggen en omdat die ziekte gewoon vaak voor komt
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat je je druk maakt om schelden met kanker omdat je denkt dat dat hoort, en je denkt dat het sociaal wenselijk is om erover te gaan huilen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:30
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Onzin, dodelijke ziekte is een dodelijke ziekte, en je houdt het schelden niet tegen dat kan gewoon niet... Maarja je moet dan ook respect hebben voor mensen met niet zo vaak voorkomende ziektes etc.
Nee dat kan zeker niet idd.
En dat heb ik ook ik scheld er niet mee. kanker hoor je mij al helemaal nooit zeggen als scheldwoord.
Maar goed we kunnen hier wel eindeloos over doorgaan.
Werkt niet, want we hebben andere meningen dat respecteer ik dan ook.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:31
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat je je druk maakt om schelden met kanker omdat je denkt dat dat hoort, en je denkt dat het sociaal wenselijk is om erover te gaan huilen.
Nou ik huil er niet om.
En ik ben blij dat ik er zo over denk
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:34
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Nou ik huil er niet om.
En ik ben blij dat ik er zo over denk
Naja meestal als je er zo over denkt dan ga je jezelf aan de mensen ergeren... En dan word je gestresst ofzo... Kijk maar naar mijn nicht
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:38
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Naja meestal als je er zo over denkt dan ga je jezelf aan de mensen ergeren... En dan word je gestresst ofzo... Kijk maar naar mijn nicht
Nou gestrest raak ik er niet van. Ik erger me wel ja als ik het dus steeds hoor.
Zo ben ik nou eenmaal... En wat is er met je nicht dan?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 21:53
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Nou gestrest raak ik er niet van. Ik erger me wel ja als ik het dus steeds hoor.
Zo ben ik nou eenmaal... En wat is er met je nicht dan?
Die kan er niet tegen als ze ziektes hoort enzo en gaat dan flippe, maar het is tegenwoordig gewoon zo je kan er niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2013, 22:17
Cherryxxx
Cherryxxx is offline
Citaat:
Die kan er niet tegen als ze ziektes hoort enzo en gaat dan flippe, maar het is tegenwoordig gewoon zo je kan er niks aan doen.
Oke, Nou dat doe ik dan weer niet.
Maar je hebt gelijk je kunt er niks aandoen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Goh als je het zover gaat zoeken.
kleren? Die heb ik aan dus dat noem ik elke dag.
tyfus is ook 'n ziekte dus zelfde verhaal
Klere is kolere. Cholera. Zo zie je maar weer, een woord is maar een woord.

Een woord kan je ergens aan herinneren en dat kan naar zijn. Dan leer je daarmee omgaan, want je komt het buiten scheldwoorden ook nog wel tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 14:06
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Klopt, dat weet je ook niet.
Maar als ik het de hele dag moet horen word ik wel gek. 1 keer oké. maargoed negeren doe ik zeker.



Daar heb je 'n punt. Dat doet me eerlijk gezegd niks zal ik eerlijk zeggen.
Het ligt ook gewoon aan het woord Kanker het klinkt gewoon zo hard..
En het is een levensbedreigende ziekte. Gehandicapt zijn is heel erg maar niet gelijk levensbedreigend.
Er zijn genoeg mensen die kanker overleefd hebben.
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 14:28
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nou ik huil er niet om.
En ik ben blij dat ik er zo over denk
Met "huilen" bedoel ik klagen/je druk maken om.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 21:36
Ikbensoraya
Avatar van Ikbensoraya
Ikbensoraya is offline
Citaat:
Oke, Nou dat doe ik dan weer niet.
Maar je hebt gelijk je kunt er niks aandoen.
En wat vind je trouwens als mensen "kanker" gebruiken als voorbeed enzo?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2013, 22:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Klopt, dat weet je ook niet.
Maar als ik het de hele dag moet horen word ik wel gek. 1 keer oké. maargoed negeren doe ik zeker.

Daar heb je 'n punt. Dat doet me eerlijk gezegd niks zal ik eerlijk zeggen.
Het ligt ook gewoon aan het woord Kanker het klinkt gewoon zo hard..
En het is een levensbedreigende ziekte. Gehandicapt zijn is heel erg maar niet gelijk levensbedreigend.
Ik denk dat je met andere mensen moet omgaan als je de hele dag 'kanker' hoort.

Ik ben ook geen fan van het woord, maar (zoals ik in een eerdere post al zei) niet omdat ik het aanstootgevend vind ofzo. Ik ben zelf ook in een jaar tijd drie familieleden verloren aan kanker, maar daardoor vind ik het niet ineens erger als iemand kanker zegt.
Als iemand het echt te pas en te onpas zegt op een nare manier zal ik wel vragen of 't mss wat minder kan, maar zelfs als dat dan niet gebeurd ga ik niet zitten miepen.

er gebeuren nou eenmaal veel nare dingen in de wereld en als iemand je door een woord aan zoiets herinnert moet jje daar gewoon mee om kunnen gaan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle scheld je met kanker?
voetbal190
235 28-03-2012 22:17
De Kantine Wat saai zeg#427
Verwijderd
500 19-11-2008 18:08
De Kantine Kijk jij de reclameblokken op tv, of zap je door?
Verwijderd
61 23-02-2006 13:09
Beleidszaken [onzin] als we dan toch bezig zijn
zoef de haas
46 18-01-2006 22:08
De Kantine Kanker
Mu
220 20-06-2004 15:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.