Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2004, 19:01
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De playoffs in de NBA zijn inmiddels in volle gang.
Bij sommige wedstrijden zijn al twee van de best-of-7 wedstrijden gespeeld.

Eastern conference

Indiana Pacers - Boston Celtics 2-0
New Jersey Nets - New York Knicks 2-0
Milwaukee Bucks - Detroit Pistons 0-1
Miami Heat - New Orleans Hornets 1-0

Western conference

Los Angeles Lakers - Houston Rockets 2-0
San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies 1-0
Minnesote Timberwolves - Denver Nuggets 1-0
Sacramento Kings - Dallas Mavericks 2-0

Wie is jouw favoriet? En waarom is dat? Welke speler van dat team is jouw favoriet?

En wie zie jij als grootste kanshebber op de titel? En waarom juist dat team? Wat heeft dat team wat een ander team niet heeft?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2004, 19:12
Verwijderd
Mijn favoriete speler is Vince Carter. Ik weet bijna niets van de NBA, het meeste weet ik van computerspelletjes. Een paar jaar geleden was Carter daar heel goed bij en kon ik de mooiste dunks mee maken, later zag ik hem op tv ook wel leuke trucjes doen, dus sindsdien is dat m'n favoriete speler.

Maar ik geloof dat ie bij de Raptors speelde, en die zit geloof ik niet in de playoffs. Maar ja, die volg ik toch niet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 17:05
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
Favo Team: Memphis


Favo Player: Stromile Swift





Hubie Brown de headcoah van memphis is verkozen tot coah of the year


lakers halen de titel terug binnen (jammer genoeg)
wat hebben ze meer ?? geld en "basket sterren"
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 17:41
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Lakers zullen dit jaar waarschijnlijk de titel wel binnen halen. Ik vind dat niet erg omdat Karl Malone eindelijk zijn ring krijg. Alle titels heeft hij al, behalve de ring
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 18:05
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik hoop eindelijk op een succes voor de Timberwolves. Ik volg ze al een aantal jaren en nog nooit was het team zo sterk. Cassel, Sprewell en vooral Garnett zijn toppers. Sczerbiak is nog een "coming man".
Lakers beginnen mij veel te arrogant te worden en daarom tijd voor Minnesota
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 12:54
KoenTor
Avatar van KoenTor
KoenTor is offline
memphis nipt verloren 95-93 (3-0 ) nu
__________________
. puntje!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 10:00
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De Lakers hebben met 4-1 de Houston Rockets uitgeschakeld en moeten het nu opnemen tegen de San Antonio Spurs, dat met 4-0 brandhout maakte van de Memphis Grizzlies. Vorig jaar waren de Spurs kampioen en wonnen van de Lakers in de Western Conference finale. Hoe gaat die wedstrijd dit jaar lopen? Is er een wezenlijk verschil met vorig jaar?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 15:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Boogie schreef op 29-04-2004 @ 11:00 :
De Lakers hebben met 4-1 de Houston Rockets uitgeschakeld en moeten het nu opnemen tegen de San Antonio Spurs, dat met 4-0 brandhout maakte van de Memphis Grizzlies. Vorig jaar waren de Spurs kampioen en wonnen van de Lakers in de Western Conference finale. Hoe gaat die wedstrijd dit jaar lopen? Is er een wezenlijk verschil met vorig jaar?
in het reguliere seizoen was er wel degelijk verschil, Lakers hadden mindere periodes en waren niet zo oppermachtig als vorig jaar.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:00
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
In alle vier de wedstrijden is het nu 2-2 Alles is dus nog mogelijk.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 20:10
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Wel mooi die spannende strijd tussen de Lakers en Houston. Ik vind het wel mooi als Karl Malone een keer kampioen wordt, maar ik zou er ook geen nachtje minder om slapen als Houston wint.
In Frankrijk krijg je behoorlijk wat mee van die wedstrijd, omdat bij Houston een Fransman speelt die het erg goed doet. Hij heet Tony Parker, en schijnt na Duncan zo'n beetje de held van het team te zijn. \Maar ik moet eerlijk zeggen, ik volg het niet behalve de uitslagen
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:39
Aesar
Aesar is offline
Het is jammer dat je in Nederland zo goed als geen basketbal op TV te zien krijgt
__________________
Naar de overwinning, altijd!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:41
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Hoe hebben jullie al die wedstrijden gezien?
Op eurosport?
Jammer dat ik die niet ontvang.
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:43
timmeh
Avatar van timmeh
timmeh is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 17-05-2004 @ 18:41 :
Hoe hebben jullie al die wedstrijden gezien?
Op eurosport?
Jammer dat ik die niet ontvang.

canal+ zendt nba uit
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:51
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Aesar schreef op 17-05-2004 @ 18:39 :
Het is jammer dat je in Nederland zo goed als geen basketbal op TV te zien krijgt
Enig idee waarom dat is? Heeft men bij de NOS een bord voor het hoofd en ziet men niet in dat de NBA best wel leeft in Nederland?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:56
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Ik denk omdat de NBA in Amerika wordt gespeelt de NOS het een beetje te ver van huis vindt om uit te zenden. Ik zie af en toe op de NOS wel basketbal maar dat is vooral nederlandse competitie.Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat ik liever wielrennen of voetbal zie dan NBA
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:56
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De NOS gaat pas iets uitzenden als Nederlanders er succesvol in zijn
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 19:00
Wielrenner_R
Avatar van Wielrenner_R
Wielrenner_R is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 17-05-2004 @ 19:56 :
De NOS gaat pas iets uitzenden als Nederlanders er succesvol in zijn
Nederland is topland in zeilen maar dat zenden ze ook nie uit.
En uitzendrechten kosten geld en NBA zal waarschijnlijk wel wat kosten
__________________
Hé jij
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 09:45
Litmanen
Avatar van Litmanen
Litmanen is offline
Bijna alle Play-off wedstrijden zijn inderdaad op Canal+ te zien, net zoals de reguliere competitie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2004, 09:54
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Wielrenner_R schreef op 17-05-2004 @ 20:00 :
Nederland is topland in zeilen maar dat zenden ze ook nie uit.
En uitzendrechten kosten geld en NBA zal waarschijnlijk wel wat kosten
Vorig jaar kwam het nog wel geregeld op de NOS.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:41
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Pistons voor mij toch enigzins verassed door op de Nets. Bij de Nets had trouwens Jason Kidd een totale off-day.
Verder vannacht de eerste wedstrijd tussen Minnesota en LA.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:14
Litmanen
Avatar van Litmanen
Litmanen is offline
Wel een behoorlijk 'zekere' overwinning van de Pistons, met 90-69. Wallace en Billups de grote mannen. De Pistons zullen het de Pacers nog lastig gaan maken met hun sterke verdediging.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:46
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Litmanen schreef op 21-05-2004 @ 16:14 :
Wel een behoorlijk 'zekere' overwinning van de Pistons, met 90-69.
Het is vooralsnog slechts 1-1, maar wel met 1 uitoverwinning van de Pistons natuurlijk.

Bij Lakers-Minnesota is de stand 2-1. Interessante uitspraak van de Coach van de Timberwolves: "Als we 50 overtredingen op Shaquille O'Neal moeten maken, dan maken we 50 overtredingen op hem", zei Minnesota coach Flip Saunders. "Die truc werkt nooit", zei O'Neal zelf.

O'Neal had dus een zware avond gisteren, miste 14 van de 22 vrije worpen maar de Lakers wonnen wel met 100 tegen 89.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:40
Litmanen
Avatar van Litmanen
Litmanen is offline
Citaat:
Boogie schreef op 26-05-2004 @ 12:46 :
Het is vooralsnog slechts 1-1, maar wel met 1 uitoverwinning van de Pistons natuurlijk...

Ik had het over de zesde wedstrijd tussen de Pistons en de Nets. Maar er was inmiddels zoland niet meer gereageerd op dit topic, waardoor jij dacht dat ik het over de tweede wedstrijd tussen de Pacers en de Pistons had.

Ik hoop trouwens dat de Wolves het redden tegen de Lakers, maar het zal moeilijk worden.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 09:43
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Litmanen schreef op 26-05-2004 @ 20:40 :
Ik had het over de zesde wedstrijd tussen de Pistons en de Nets. Maar er was inmiddels zoland niet meer gereageerd op dit topic, waardoor jij dacht dat ik het over de tweede wedstrijd tussen de Pacers en de Pistons had.

Ik hoop trouwens dat de Wolves het redden tegen de Lakers, maar het zal moeilijk worden.
Oh, stom van me

Afgelopen nacht heeft Detroit in ieder geval thuis gewonnen, dus de stand is nu 2-1 voor de Pistons.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 11:24
Litmanen
Avatar van Litmanen
Litmanen is offline
En nu maar hopen dat de Wolves vannacht gelijkmaken in de series.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 09:27
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De finale van de NBA-playoffs gaat tussen de LA Lakers en de Detroit Pistons. Wie gaat het winnen? Het verdedigend ijzersterke Detroit? Of de steraanvallers van de Lakers?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 09:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Boogie schreef op 02-06-2004 @ 10:27 :
De finale van de NBA-playoffs gaat tussen de LA Lakers en de Detroit Pistons. Wie gaat het winnen? Het verdedigend ijzersterke Detroit? Of de steraanvallers van de Lakers?
dan maar Detroit. Ik heb het niet zo op LA
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 12:32
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Doe mij ook maar de Pistons. Ik heb het niet zo op die poenerige clubs als de Lakers, Yankees enz. Ik denk toch dat de Pistons te kort zullen komen tegen de Lakers. Voor 1 man hoop ik dat LA wint: Karl Malone, the mailman. Hij kwam aan het eind van zijn carriere met 1 doel naar LA. Die felbegeerde ring
__________________
No intensity, no victory
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:20
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
De Detroit Pistons hebben dinsdagnacht de derde NBA-titel in de clubgeschiedenis binnengehaald.

Door thuis met 100-87 te winnen, plaatste het team uit het oosten de Los Angeles Lakers op een onoverbrugbare 4-1-achterstand. De Lakers leunden in deze finale te hard op hun sterren Shaquille O'neal en Kobe Bryant. Gevestigde waarden als Karl Malone en Gary Payton, speciaal naar de city of angels gekomen om een titel te winnen, lieten het serieus afweten.

Detroit speelde als een hecht blok, schitterend georkestreerd door spelverdeler Chauncey Billups. De kwikzilveren guard kreeg dan ook terecht de beloning van meest waardevolle speler in de NBA-finale.

Billups speelde goed, liet Payton alle hoeken van het terrein zien, maar Ben Wallace loodste zijn team naar de titel. Hij verdedigde sterk op Shaq en plukte kwistig rebounds. Zijn naamgenoot Rasheed Wallace was dan weer de beste all-rounder en stond er steeds op de beslissende momenten.

Kobe Bryant, de Lakersster, speelde soms goed, maar werd toch overklast door Richard "Rip" Hamilton. De gevleugelde shotter van Detroit is minder flamboyant, maar o zo efficient. De laatste titel voor de Bad Boys dateerde van 1990. Het is de eerste voor coach Brown.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 19:23
Verwijderd
toch wel verrassend denk zo
Met citaat reageren
Oud 19-06-2004, 14:58
hoffman
Avatar van hoffman
hoffman is offline
lakers hebben misschien de "top"spelers, maar stellen , naar mijn mening als ploeg niet veel voor, pistons daarentegen misschien niet zoveel echt superalent als bryant of payton,...; maar ze vormen een veeel beter team, vooral defensief, verdiende overwinning dus!
__________________
en toen stierf kleine fons aan kanker....
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 22:11
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Phil Jackson verlaat de Lakers nu en ook Shaquille O'Neal en Kobe Bryant lijken de club te willen verlaten. Komen nog eens Karl Malone (stopt waarschijnlijk) en Gary Payton (free agent) bij. En met een zwakke uitgangspositie voor de 'draft picks', zal het de komende jaren wel niet veel voorstellen bij de Lakers.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd NBA seizoen 2007/2008
Voorbeeld
4 31-01-2008 15:28
Vrije tijd Basketball
Jumpfrious
11 04-05-2007 06:26
Vrije tijd Basketball playoffs Nederland
Boogie
50 29-05-2004 20:19
Vrije tijd basketball
TeiZ
140 02-06-2003 20:37
Vrije tijd MJ speelde gister zn allerlaatste wedstrijd.
Buwayh
17 02-05-2003 15:59
Vrije tijd NBA basketbal
TeiZ
68 13-06-2002 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.