Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2004, 19:21
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Okeej dank je wel

Ik kijk wel hoe me lichaam reageert als ik dinsdag weer gaat slikken
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 07-06-2004, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Glamour_Maai schreef op 26-05-2004 @ 19:03 :
Ik verloor gewicht toen ik voor het eerst aan de pil was .
Had toen ook gevraagd aan de dokter of ik veel zou aankomen en hij zei dat je van mijn pil zelf zou gaan vermageren...
welke pil is dat?
Oud 07-06-2004, 14:13
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Dat wil ik ook wel eens weten.....

Enne, nog een vraagje: Als je de pil in neemt kan het dan kwaad dat je ook een paracetamol neemt? In de bijsluiter staat alleen iets over medicijnen voor trombose en antibiotica enzo dus ik neem aan dat dat geen kwaad kan?
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 17:01.
Oud 07-06-2004, 17:10
Glamour_Maai
Avatar van Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik neem Yasmin, het is niet de goedkoopste, maar ben er heel tevreden over .

Enne WPWW: Als er nix over id bijsluister staat kan het volgens mij niet veel kwaad.
__________________
~...oOo...~ I do believe that God above, created you for me to love ~...oOo...~
Oud 07-06-2004, 17:15
Verwijderd
Citaat:
WPWW schreef op 07-06-2004 @ 15:13 :
Dat wil ik ook wel eens weten.....

Enne, nog een vraagje: Als je de pil in neemt kan het dan kwaad dat je ook een paracetamol neemt? In de bijsluiter staat alleen iets over medicijnen voor trombose en antibiotica enzo dus ik neem aan dat dat geen kwaad kan?
Pijnstillers als paracetamol en asprine kunnen geen kwaad Ibuprofen kan je ook gewoon nemen.
Oud 07-06-2004, 17:20
miss chocolate
Avatar van miss chocolate
miss chocolate is offline
Hej ik had een vraagje over de pil microgynon 30...Ik heb um vandaag voor het eerst gehaald bij de dokter. Er staat in de bijsluiter dat ik er mee kan beginnen op de eerste dag van mijn menstruatie..Maar bij een ander blaadje over de pil in het algemeen, die ik ook heb gekregen, staat dat je ook kunt beginnen als je níet ongesteld bent, maar dat je dan de komende 7 dagen nog niet veilig bent. Maar kan ik dus nu ook gewoon met deze pil beginnen, ook al ben ik niet ongesteld? Iemand ervaring mee?
__________________
**develinn**
Oud 07-06-2004, 17:24
Verwijderd
Citaat:
develinn schreef op 07-06-2004 @ 18:20 :
Hej ik had een vraagje over de pil microgynon 30...Ik heb um vandaag voor het eerst gehaald bij de dokter. Er staat in de bijsluiter dat ik er mee kan beginnen op de eerste dag van mijn menstruatie..Maar bij een ander blaadje over de pil in het algemeen, die ik ook heb gekregen, staat dat je ook kunt beginnen als je níet ongesteld bent, maar dat je dan de komende 7 dagen nog niet veilig bent. Maar kan ik dus nu ook gewoon met deze pil beginnen, ook al ben ik niet ongesteld? Iemand ervaring mee?
Je kan altijd beginnen met de pil, maakt niet uit wanneer. Alleen wanneer je op de eerste dag van je menstruatie begint, ben je meteen veilig. Als je op een andere dag begint, moet je dus minimaal 7 dagen wachten. Dat geldt voor elke '1-fase-pil', dus ook voor microgynon 30.
Oud 07-06-2004, 17:28
miss chocolate
Avatar van miss chocolate
miss chocolate is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-06-2004 @ 18:24 :
Je kan altijd beginnen met de pil, maakt niet uit wanneer. Alleen wanneer je op de eerste dag van je menstruatie begint, ben je meteen veilig. Als je op een andere dag begint, moet je dus minimaal 7 dagen wachten. Dat geldt voor elke '1-fase-pil', dus ook voor microgynon 30.
Dankjewel!!!
__________________
**develinn**
Oud 07-06-2004, 18:15
tessa24
tessa24 is offline
Ik heb 8 jaar diane geslikt. Van het ene op het andere moment kon ik er niet meer tegen...Op een gegeven moment slikte ik die pil en was ik 3 van de 4 weken ongesteld .ik stopte er mee en terwijl ik niks anders deed (at) als anders viel ik 8 kilo af. Moet je nagaan wat een zooi. daarbij heb ik me ook in lange tijd niet zo goed gevoeld. Door Diane was ik snel moe en ook je sex-drive gaat er behoorlijk van achteruit. Ik ben over gegaan op Femodeen (na lang zoeken en 80 pillen uitgeprobeerd te hebben...) maar dit bevalt super! ben maar ong.3 dagen in de maand ongesteld en je komt er niet van aan. groetjes
Oud 07-06-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
tessa24 schreef op 07-06-2004 @ 19:15 :
Ik heb 8 jaar diane geslikt. Van het ene op het andere moment kon ik er niet meer tegen...Op een gegeven moment slikte ik die pil en was ik 3 van de 4 weken ongesteld .ik stopte er mee en terwijl ik niks anders deed (at) als anders viel ik 8 kilo af. Moet je nagaan wat een zooi. daarbij heb ik me ook in lange tijd niet zo goed gevoeld. Door Diane was ik snel moe en ook je sex-drive gaat er behoorlijk van achteruit. Ik ben over gegaan op Femodeen (na lang zoeken en 80 pillen uitgeprobeerd te hebben...) maar dit bevalt super! ben maar ong.3 dagen in de maand ongesteld en je komt er niet van aan. groetjes
Dat zegt dus dat jij slecht op diane reageert en goed op femodeen.
Maar zoiets verschilt dus per meisje/vrouw. Ik reageerde heel slecht op lovette, maar heel goed op cilest. Mja, zodra je het idee hebt dat er iets niet klopt, naar de dokter gaan, dat geldt voor alles, niet alleen voor de pil.
Oud 07-06-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-06-2004 @ 19:40 :
Dat zegt dus dat jij slecht op diane reageert en goed op femodeen.
Maar zoiets verschilt dus per meisje/vrouw. Ik reageerde heel slecht op lovette, maar heel goed op cilest. Mja, zodra je het idee hebt dat er iets niet klopt, naar de dokter gaan, dat geldt voor alles, niet alleen voor de pil.
Idd.

Ik reageerde slecht op Microhuppeldepup, maar heel goed op Diane35. Dat de één niet tegen een merk kan, zegt niks over de kwaliteit van een pil, lijkt me...alleen of jij er als individuele persoon niet tegen kan (wat Andijvie dus ook zegt ).
Oud 08-06-2004, 16:05
shiningstars
shiningstars is offline
Ik ga aan de pil beginnen maar ik heb ook weer nieuwe bh's nodig. Ik heb gehoord dat je borsten groter kunnen worden als je aan de pil gaat. Kan ik nu beter even wachten met het kopen van bh's? En hoe lang dan?
Oud 08-06-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
shiningstars schreef op 08-06-2004 @ 17:05 :
Ik ga aan de pil beginnen maar ik heb ook weer nieuwe bh's nodig. Ik heb gehoord dat je borsten groter kunnen worden als je aan de pil gaat. Kan ik nu beter even wachten met het kopen van bh's? En hoe lang dan?
Het kan gebeuren dat je borsten groter worden, maar de kans dat het niet gebeurt is groter dan de kans dat het wel gebeurt, en dan hoeft het nog geen cupmaat verschil te zijn. Maar als je toch wil wachten met bh's kopen: de bijwerkingen van de pil komen bijna altijd in de eerste 3 maanden tot uiting, als je borsten dan nog niet gegroeid zijn gaan ze dat waarschijnlijk ook niet meer doen.
Oud 08-06-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
shiningstars schreef op 08-06-2004 @ 17:05 :
Ik ga aan de pil beginnen maar ik heb ook weer nieuwe bh's nodig. Ik heb gehoord dat je borsten groter kunnen worden als je aan de pil gaat. Kan ik nu beter even wachten met het kopen van bh's? En hoe lang dan?
Ze zijn echt niet van de een op andere dag een cup groter hoor
Oud 09-06-2004, 12:54
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
shiningstars schreef op 08-06-2004 @ 17:05 :
Ik ga aan de pil beginnen maar ik heb ook weer nieuwe bh's nodig. Ik heb gehoord dat je borsten groter kunnen worden als je aan de pil gaat. Kan ik nu beter even wachten met het kopen van bh's? En hoe lang dan?
Goh.. normaal gezien in de eerste drie maanden, bij mij zijn ze op zo'n 3 maanden een cup vergroot.. Maar daarom heb jij dit ook niet he..
Oud 10-06-2004, 12:36
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Ik ben vorige week per ongeluk een dag te vroeg begonnen met het slikken van de nieuwe strip (de stopweek was dus 6 dagen), maar is ie dan nog wel veilig? want ik heb daarna gewoon seks gehad..!
Oud 10-06-2004, 12:43
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
KiDdO schreef op 10-06-2004 @ 13:36 :
Ik ben vorige week per ongeluk een dag te vroeg begonnen met het slikken van de nieuwe strip (de stopweek was dus 6 dagen), maar is ie dan nog wel veilig? want ik heb daarna gewoon seks gehad..!
ja hij is veilig, pas als je stopweek te lang is is ie niet meer veilig.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 10-06-2004, 14:35
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 10-06-2004 @ 13:43 :
ja hij is veilig, pas als je stopweek te lang is is ie niet meer veilig.
Dank U Dank U
Oud 12-06-2004, 11:25
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
mijn vriend is laatst even bij me 'binnen' geweest, maar hij is niet in me klaar gekomen. In die week erna ben ik een keer de pil vergeten (ik weet nie precies hoeveel dagen erna), is de kans groot dat ik nou zwanger ben? En na hoelang kun je nog abortus plegen? En als ik ongesteld word, kan ik toch alsnog zwanger zijn? Of merk je dan dat je minder ongesteld bent als normaal o.i.d.?

mvd
Oud 12-06-2004, 15:00
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Als je vriend wel bij je is binnen geweest is de kans dat je zwanger bent er wel, maar dat ligt eraan in welke week je de pil bent vergeten. Als je even in de bijsluiter kijkt kun je het zelf zien.
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Oud 12-06-2004, 16:55
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
er is inderdaad een kans, maar ik vroeg me af of deze kans groot is, of dat ie er bijna niet is?
Oud 12-06-2004, 19:34
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Ik heb deze keer de strip doorgeslikt, gisteren de laatste pil genomen van de 2e strip, maar daarna heb ik seks gehad maar ik ben nu toch veilig omdat ik in de stopweek zit?
__________________
En zo is het.
Oud 12-06-2004, 23:17
Verwijderd
Citaat:
angel_girl schreef op 12-06-2004 @ 20:34 :
Ik heb deze keer de strip doorgeslikt, gisteren de laatste pil genomen van de 2e strip, maar daarna heb ik seks gehad maar ik ben nu toch veilig omdat ik in de stopweek zit?
Als je de pil minimaal 21 dagen slikt en je stopweek maximaal 7 dagen duurt, dan is hij altijd veilig.
Oud 13-06-2004, 08:24
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
---DRINGEND---DRINGEND--DRINGEND--
Heb groot probleem denk ik..
Neem al een tijdje de pil, zo ook, vrijdagochtend: pilletje slikken.
Vrijdagnamiddag: mijn eerste keer sex geen probleem, want ik slik de pil.
Zaterdagochtend: vergeten pil pakken.
Zaterdagavond: ontdekken dak de pil vergeten was, en pil dan pakken.

Kan ik zwanger zijn?!? Heb vrijdag pil normaal gepakt, en zaterdag met ongeveer 15 uur vertraging. Volgens bijsluiter is er bij 12 uur te laat zeker geen probleem, maar is dat echt exact 12uur? Hoop dat ik niet kan zwanger zijn, mar graag reactie van mensen die er wat vanaf weten.. Of van anderen

Kus,
Oud 13-06-2004, 08:44
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 13-06-2004 @ 09:24 :
---DRINGEND---DRINGEND--DRINGEND--
Heb groot probleem denk ik..
Neem al een tijdje de pil, zo ook, vrijdagochtend: pilletje slikken.
Vrijdagnamiddag: mijn eerste keer sex geen probleem, want ik slik de pil.
Zaterdagochtend: vergeten pil pakken.
Zaterdagavond: ontdekken dak de pil vergeten was, en pil dan pakken.

Kan ik zwanger zijn?!? Heb vrijdag pil normaal gepakt, en zaterdag met ongeveer 15 uur vertraging. Volgens bijsluiter is er bij 12 uur te laat zeker geen probleem, maar is dat echt exact 12uur? Hoop dat ik niet kan zwanger zijn, mar graag reactie van mensen die er wat vanaf weten.. Of van anderen

Kus,
In welke week ben je hem vergeten?
__________________
En zo is het.
Oud 13-06-2004, 09:15
Ann-Sophie
Ann-Sophie is offline
In de tweede week Bijna derde Niet goed zeker? Mar kan iemand mij geruststelle? Heb dag vd sex pil toch wel gepakt, en nu ook maar juist te laat he? Aaaaaaaargh!
Kword nog zot!
Toch maar kleine kans? Of geen kans zelfs?
Kus
Oud 13-06-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ann-Sophie schreef op 13-06-2004 @ 10:15 :
In de tweede week Bijna derde Niet goed zeker? Mar kan iemand mij geruststelle? Heb dag vd sex pil toch wel gepakt, en nu ook maar juist te laat he? Aaaaaaaargh!
Kword nog zot!
Toch maar kleine kans? Of geen kans zelfs?
Kus
Als ik me niet vergis is het in de twee en derde week niet zo erg. Lees je bijsluiter even na, daar staat het zeker in. En anders kijk even in de mededeling boven aan dit forum, daarin staat een link waar je dat ook bij kunt vinden.
Oud 13-06-2004, 09:50
tommygirl.S
tommygirl.S is offline
Help!!!!

Ik ben net verhuisd, en ben mn strippen kwijt,ik had echt precies genoeg tot morgen en dan kan ik nieuwe bestellen, maar, heel lullig, 1 pil was helemaal kapot, dus kon hem niet innemen!! ik slik altijd twee maanden achter elkaar en word dan pas ongesteld, ik had eigenlijk afgelopen woensdag moeten stoppen, kan ik nu alsnog een stopweek inlassen~.

liefs T.S
Oud 13-06-2004, 09:53
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 10:50 :
ik ben de laatste pil van mijn strip vergeten, en ik heb geen bijsluiter hier. en ook geen volgende strip.

kan iemand mij vertelle wat je dan moet doen als je microgynon 30 hebt...

ik heb hem wel zo'n 12 uur te laat ingenomen...

sorry dat ik het hier post, maar hier heb ik sneller antwoord denk ik
In de mededeling boven aan L&G staat een prachtige link waar je dat antwoord bij kunt vinden. En sowieso staat het ook al enkele (veel) keren in deze topic.
Oud 13-06-2004, 09:55
Verwijderd
de link
Oud 13-06-2004, 12:03
SuperS
SuperS is offline
hm ja maar... deze hele week ben ik vroeg gaan slapen, dwz 9 uur.. dus ik nam hem steeds rond 9 uur in... nu nam ik hem vrijdag wel rond half 11 in... de vraag is.. vanaf welke tijd moe ik nou die 12 uur gaan rekenen..

ik heb om half 11 vanmorge de laatste pil van mijn strip geslikt.. is dat nou binnen, of buiten 12 uur
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Oud 13-06-2004, 13:02
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 13:03 :
hm ja maar... deze hele week ben ik vroeg gaan slapen, dwz 9 uur.. dus ik nam hem steeds rond 9 uur in... nu nam ik hem vrijdag wel rond half 11 in... de vraag is.. vanaf welke tijd moe ik nou die 12 uur gaan rekenen..

ik heb om half 11 vanmorge de laatste pil van mijn strip geslikt.. is dat nou binnen, of buiten 12 uur
Slik jij de pil dan? Je bent toch een man, gezien de m achter je leeftijd...
__________________
Kun je het lezen???
Oud 13-06-2004, 13:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Erbenda schreef op 13-06-2004 @ 14:02 :
Slik jij de pil dan? Je bent toch een man, gezien de m achter je leeftijd...
Ik gok dat dat StefanLovertje is op naam van d'r vriend
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-06-2004, 13:11
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-06-2004 @ 14:09 :
Ik gok dat dat StefanLovertje is op naam van d'r vriend
aha, okeej sorry
__________________
Kun je het lezen???
Oud 13-06-2004, 13:13
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 13:03 :
hm ja maar... deze hele week ben ik vroeg gaan slapen, dwz 9 uur.. dus ik nam hem steeds rond 9 uur in... nu nam ik hem vrijdag wel rond half 11 in... de vraag is.. vanaf welke tijd moe ik nou die 12 uur gaan rekenen..

ik heb om half 11 vanmorge de laatste pil van mijn strip geslikt.. is dat nou binnen, of buiten 12 uur
Als je die daarvoor om half 11 had genomen, was die van vanmorgen nog binnen de 12 uur volgens mij en is er dus niets aan de hand.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 13-06-2004, 13:42
SuperS
SuperS is offline
haha ja ik ben stefanlovertje... sorry

hm nouja.. ik hoop maar dat het binnen de 12 uur was, want als het niet zo was zou ik nog een week door moeten slikken ofzo, maar ik heb hier dus geen strip meer..
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Oud 13-06-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 14:42 :
haha ja ik ben stefanlovertje... sorry

hm nouja.. ik hoop maar dat het binnen de 12 uur was, want als het niet zo was zou ik nog een week door moeten slikken ofzo, maar ik heb hier dus geen strip meer..
je kunt altijd naar de weekendapotheek bellen...
Oud 13-06-2004, 13:48
Verwijderd
Citaat:
tommygirl.S schreef op 13-06-2004 @ 10:50 :
Help!!!!

Ik ben net verhuisd, en ben mn strippen kwijt,ik had echt precies genoeg tot morgen en dan kan ik nieuwe bestellen, maar, heel lullig, 1 pil was helemaal kapot, dus kon hem niet innemen!! ik slik altijd twee maanden achter elkaar en word dan pas ongesteld, ik had eigenlijk afgelopen woensdag moeten stoppen, kan ik nu alsnog een stopweek inlassen~.

liefs T.S
als je langer dan 1 strip achter elkaar slikt kan je op elk moment stoppen, zover ik weet.
Oud 13-06-2004, 13:52
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
bugge schreef op 13-06-2004 @ 14:44 :
je kunt altijd naar de weekendapotheek bellen...
ja maar ik heb m'n verzekeringspas nie mee.. en ik heb ook geen recept.. alles ligt thuis
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Oud 13-06-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 14:52 :
ja maar ik heb m'n verzekeringspas nie mee.. en ik heb ook geen recept.. alles ligt thuis
Kan niemand dat brengen oid of jij het ophalen ('k weet niet hoe ver 'thuis' weg is?). 't lijkt me nogal een belangrijk iets...
Oud 13-06-2004, 14:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
SuperS schreef op 13-06-2004 @ 14:52 :
ja maar ik heb m'n verzekeringspas nie mee.. en ik heb ook geen recept.. alles ligt thuis
ik hoef mijn verzekeringspasje nooit te laten zien als ik medicijnen ophaal bij de apotheek maar dat is dan wel mijn eigen apotheek waar al mijn gegevens toch al bekend zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2004, 14:14
SuperS
SuperS is offline
ja dat bedoel ik, ik zit hier niet dicht bij mijn eige apotheek..

ik woon in zeeland, en ik ben nu in limburg
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Oud 14-06-2004, 10:40
Verwijderd
Volgens mij kun je 'm gewoon gaan kopen, dan moet je meteen betalen, krijg je een rekening mee, en daar schrijf je op 'al betaald, gelieve over te maken aan *rekeningnummer* op naam van *naam*', dan stuur je die naar de verzekering.

Oh wacht even, dan zit je met het recept. Nouja, als je je dokter belt kan die misschien een recept naar deze apotheek faxen.
Oud 14-06-2004, 14:32
Verwijderd
Vraag, als je nou een hele strip van de pil in één keer slikt, overdosis dus, zijn er dan (schadelijke) gevolgen?
Dat zat ik me af te vragen laatst.
Oud 14-06-2004, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 14-06-2004 @ 15:32 :
Vraag, als je nou een hele strip van de pil in één keer slikt, overdosis dus, zijn er dan (schadelijke) gevolgen?
Dat zat ik me af te vragen laatst.
Dat heb ik ooit eens opgezocht, het bleek officieel onbekend, er is dus nooit onderzoek naar gedaan. Nouja, dat was een jaar geleden.
Oud 14-06-2004, 16:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 14-06-2004 @ 15:32 :
Vraag, als je nou een hele strip van de pil in één keer slikt, overdosis dus, zijn er dan (schadelijke) gevolgen?
Dat zat ik me af te vragen laatst.
Volgens mij wordt je dan zo ontzettend misselijk dat je alles terug uitspuugt dus ik denk niet dat het veel kwaad kan maar ik zou het niet uitproberen. Ik loop zelf al over te geven als ik er twee tegelijk neem laat staan een hele strip.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2004, 18:41
Verwijderd
nouja aangezien de morning afterpil... 4 stuks op 1 dag je misselijk maakt volgens de dokter... zal een hele strip je wel helemaal ziekjes maken.

'k ben trouwens weer thuis.. en heb verder geen actie ondernomen.. dus heb gewoon 'gedaan'alsof het binnen 12 uur was... wel hebben we voor de zekerheid maar even niet aan geslachtsgemeenschap gedaan
Oud 14-06-2004, 20:22
brightlight
brightlight is offline
Hoe komt het dat je aan kan komen door de pil? Doordat je voch vasthoudt of doordat je meer honger hebt en dus meer eet? Ik slik nu twee dagen de pil en ik heb het idee dat ik aankom...kan dit echt door de pil komen of zal het eerder psychisch zijn?
Oud 14-06-2004, 20:56
Verwijderd
na 2 dagen...

ik zou zeggen psychisch
Oud 15-06-2004, 09:11
Verwijderd
Citaat:
brightlight schreef op 14-06-2004 @ 21:22 :
Hoe komt het dat je aan kan komen door de pil? Doordat je voch vasthoudt of doordat je meer honger hebt en dus meer eet? Ik slik nu twee dagen de pil en ik heb het idee dat ik aankom...kan dit echt door de pil komen of zal het eerder psychisch zijn?
Na twee dagen lijkt het me psychisch óf vastgehouden vocht. Het kan namelijk door vocht vasthouden komen, en door meer honger krijgen, en ook een beetje doordat je lichaam zich aan de nieuwe hormoonconcentratie wil aanpassen en dus tijdelijk iets meer vet opslaat, maar dat is meestal niet meer dan een of twee kilo.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Welke soort pil gebruiken jullie?
Missy_X
21 30-04-2003 20:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.