Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2004, 15:31
ranonkel
ranonkel is offline
Wat is dood? Bestaat het leven niet uit een oneindige cirkelgang van dood en wedergeboorte? Iedere dood houdt weer een wedergeboorte in zich waardoor er dus eigenlijk geen dood(als eindig iets) bestaat.

Je ziet dat proces in alles,je lichaamsfuncties,de seizoenen, ritme van dag en nacht enz enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2004, 15:39
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
alleen komen er steeds meer nieuwe mensen bij...het is dus niet zo dat er voor elke dode een levende terugkomt
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:44
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Lijkt het zo of heb je dit topic gewist en toen opnieuw gemaakt? Want ik zou zweren dat er een andere beginpost was en dat ik al had gereageerd .

Maar goed, ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat iedere dood een wedergeboorte in zich houdt.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:56
professor2
professor2 is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 05-06-2004 @ 16:31 :
Wat is dood? Bestaat het leven niet uit een oneindige cirkelgang van dood en wedergeboorte? Iedere dood houdt weer een wedergeboorte in zich waardoor er dus eigenlijk geen dood(als eindig iets) bestaat.

ok ?




Citaat:

Je ziet dat proces in alles,je lichaamsfuncties,de seizoenen, ritme van dag en nacht enz enz.
eehh nee ?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 15:57
Verwijderd
Word jij nou niet eens heel moe van jezelf, met dat vage gezwam? 'Bestaat tijd?' 'Bestaan wij zelf wel?' 'Bestaat de dood?'

Irritatiegrenzen bestaan in elk geval wel, en die beginnen nu in zicht te komen. Heb je geen schoolwerk te doen?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:39
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
lovetear schreef op 05-06-2004 @ 16:44 :
Lijkt het zo of heb je dit topic gewist en toen opnieuw gemaakt? Want ik zou zweren dat er een andere beginpost was en dat ik al had gereageerd .

Maar goed, ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat iedere dood een wedergeboorte in zich houdt.
Ja,ik wilde er nog iets aan veranderen en zag nog geen reactie. sorry

Ik zie de dood en wedergeboorte heel duidelijk in bijv de natuur.De bladeren die in de herfst afvallen(dood) komen in de grond waar ze verrotten en in de bodem worden opgenomen(wedergeboorte), bij je ademhaling de inademing:er wordt zuurstof ingeademd(wedergeboorte) er komt koolstofdioxide vrij(een afvalstof) die wordt uitgeademd(dood).Het ene kan niet zonder het andere bestaan.
Als je heel bewust bent zie je dit proces in alles.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:41
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 05-06-2004 @ 16:39 :
alleen komen er steeds meer nieuwe mensen bij...het is dus niet zo dat er voor elke dode een levende terugkomt
Nee,zo bedoel ik het ook niet.
Een mens dat sterft(dood) wordt wedergeboren in de zielewereld(wedergeboorte).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 16:42
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-06-2004 @ 16:57 :
Word jij nou niet eens heel moe van jezelf, met dat vage gezwam? 'Bestaat tijd?' 'Bestaan wij zelf wel?' 'Bestaat de dood?'

Irritatiegrenzen bestaan in elk geval wel, en die beginnen nu in zicht te komen. Heb je geen schoolwerk te doen?
Maar nare..je hoeft mijn topics niet te lezen en er ook niet op te reageren. Beter voor je irritatie,denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 20:41
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
oke, ik zal het even heel simpel zeggen:

de mensheid gaat niet dood
de afzonderlijke mensen wel
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 21:16
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 05-06-2004 @ 21:41 :
oke, ik zal het even heel simpel zeggen:

de mensheid gaat niet dood
de afzonderlijke mensen wel
we kunnen ook uitsterven hoor ?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 21:18
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 05-06-2004 @ 17:41 :
Nee,zo bedoel ik het ook niet.
Een mens dat sterft(dood) wordt wedergeboren in de zielewereld(wedergeboorte).
dus ergens in een groot pakhuis met alle zielen ofzo?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 21:47
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
professor2 schreef op 05-06-2004 @ 22:16 :
we kunnen ook uitsterven hoor ?
inderdaad
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 21:58
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 05-06-2004 @ 17:39 :
Ja,ik wilde er nog iets aan veranderen en zag nog geen reactie. sorry

Ik zie de dood en wedergeboorte heel duidelijk in bijv de natuur.De bladeren die in de herfst afvallen(dood) komen in de grond waar ze verrotten en in de bodem worden opgenomen(wedergeboorte), bij je ademhaling de inademing:er wordt zuurstof ingeademd(wedergeboorte) er komt koolstofdioxide vrij(een afvalstof) die wordt uitgeademd(dood).Het ene kan niet zonder het andere bestaan.
Als je heel bewust bent zie je dit proces in alles.
dat zijn reacties, dat zijn kringlopen. dat betekend nog niet direct dat alles steeds maar opnieuw begint. een flinke ster die implodeerd wordt theoretisch iets dat nooit meer een ster zal worden, bijvoorbeeld.

stel nu dat als jij dood gaat, er weer een mens bij komt, dan is dat nog steeds een ander mens. nieuwe blaadjes zijn andere blaadjes. niet als je bewust bent, maar alleen als je heel oppervlakkig naar uiterlijkheden kijkt, kun je concluderen dat alles zich telkens maar weer herhaalt.

en reincarnatie is in het beste geval volkomen nutteloos, omdat niemand zich iets van vorige levens herinnerd, en omdat de ziel van je vorige leven niet in dit leven in kan grijpen.

edit: toevoeging
dood is absoluut een einde. dood is het einde van een persoonlijk verhaal. zelfs als er een neiuw verhaal voor in de plek komt, dan is het oude afgesloten.
dood is niet eindig voor het mensdom, zoals al opgemerkt is. maar de mensheid is niet echt iets. ik vergelijk het met een lichtvlek. je ziet het, het beweegt, maar practisch gezien is het niks
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson

Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:16
Bart Klink
Bart Klink is offline
Het moment waarop biochemie overgaat in chemie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 09:52
Verwijderd
dood1 (de ~, doden)
1 toestand die intreedt bij het eindigen van het leven => de eeuwige rust, de eeuwige slaap; <=> leven
2 de overgang van leven naar dood => overlijden, verscheiden
3 het einde, de afloop van iets [Belg.]

dood2 (bn.)
1 (van mensen, dieren, planten) niet meer levend => de levensgeesten zijn geweken, kapot, kassiewijle, ontzield, overleden, wijlen, zaliger, zielloos
2 (van zaken) waar geen leven in zit, waar geen beweging is, wat zijn functies niet meer vervult


PS: Zeg nou eens een keer concreet waar het op staat en wat je bedoelt, vaag zweverig gelul heeft niemand wat aan.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 09:52
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 05-06-2004 @ 22:16 :
we kunnen ook uitsterven hoor ?
Het is zeker dat de mensheid uit zal sterven.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:20
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2004 @ 10:52 :
Het is zeker dat de mensheid uit zal sterven.
het lijkt me ook dat het eens moet gebeuren


het was een reactie op
de menheid gaat niet dood
het vragt tejken was meer van hoezo gaat de mensheid niet dood
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:22
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 05-06-2004 @ 22:47 :
inderdaad
waarom postte je dat dan ?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-06-2004, 11:02
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
professor2 schreef op 06-06-2004 @ 11:22 :
waarom postte je dat dan ?
Omdat het op de korte termijn was, de aarde kan ook vernietigd worden, de zon kan ook opbranden, het hele universum kan misschien ook wel weer imploderen, als ik daar allemaal rekening mee moest gaan houden kon ik het niet meer simpel zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:03
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 06-06-2004 @ 12:02 :
Omdat het op de korte termijn was, de aarde kan ook vernietigd worden, de zon kan ook opbranden, het hele universum kan misschien ook wel weer imploderen, als ik daar allemaal rekening mee moest gaan houden kon ik het niet meer simpel zeggen.
ok
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:12
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
dood is nou precies datgene waar jij aan denkt bij de dood

Maar nu even zonder grappen en grollen, iets is vaak welke betekenis je er zelf aan geeft, omdat er niet veel absolute betekenissen zijn. Niet iedereen zal bijvoorbeeld aan dezelfde kleur groen denken als ik groen zeg. De een denkt aan donkergroen, de ander aan lichtgroen. Het is maar net welke betekenis je er zelf aan geeft.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:16
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Daboman schreef op 06-06-2004 @ 20:12 :
dood is nou precies datgene waar jij aan denkt bij de dood

Maar nu even zonder grappen en grollen, iets is vaak welke betekenis je er zelf aan geeft, omdat er niet veel absolute betekenissen zijn. Niet iedereen zal bijvoorbeeld aan dezelfde kleur groen denken als ik groen zeg. De een denkt aan donkergroen, de ander aan lichtgroen. Het is maar net welke betekenis je er zelf aan geeft.
Leuk en aardig, maar alvorens een discussie te starten, lijkt het me toch noodzakelijk overeenstemming te bereiken wat betreft de begrippen die je hanteert, anders gaat het nergens over
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:22
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2004 @ 10:52 :
Het is zeker dat de mensheid uit zal sterven.
Tuurlijk niet!
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:37
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Zotje schreef op 06-06-2004 @ 20:22 :
Tuurlijk niet!
Natuurlijk wel. De kans op uitsterven per tijdseenheid (maakt niet uit wat je neemt - dag, jaar,bla) is groter dan nul en geometrisch verdeeld. Op een oneindig tijdinterval (je vraagt je immers af of de mensheid ooit uit zal sterven) is de kans op uitsterven gelijk aan 1.
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:04
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
beuk schreef op 06-06-2004 @ 20:37 :
Natuurlijk wel. De kans op uitsterven per tijdseenheid (maakt niet uit wat je neemt - dag, jaar,bla) is groter dan nul en geometrisch verdeeld. Op een oneindig tijdinterval (je vraagt je immers af of de mensheid ooit uit zal sterven) is de kans op uitsterven gelijk aan 1.

dan stel ik bovendien met een redelijk grote zekerheid voor om die oneindigheid in elk geval terug te dringen tot een resterende zesmiljard jaar.


we hebben hier toch trouwens niet zoveel verschillende defenities van dood, toch?
een organisme is dood als het niet meer voldoet aan de 7 levensverschijnselen?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2004, 20:43
Verwijderd
Ik post de betekenis van de Van Dale, en vervolgens komt er een discussie op gang van wat dood nu eigenlijk is...

"Niet meer levend" dus.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 23:38
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
JaJ schreef op 06-06-2004 @ 21:04 :
dan stel ik bovendien met een redelijk grote zekerheid voor om die oneindigheid in elk geval terug te dringen tot een resterende zesmiljard jaar.


we hebben hier toch trouwens niet zoveel verschillende defenities van dood, toch?
een organisme is dood als het niet meer voldoet aan de 7 levensverschijnselen?
maar die zeven levensverschijnselen kloppen opzich ook weet niet, want dan zouden muilezels niet leven omdat ze zich niet voort kunnen planten omdat ze een kruising zijn tussen een paard en een ezel. Als ik het me goed herinner
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 23:45
Neoma
Avatar van Neoma
Neoma is offline
Citaat:
Een mens dat sterft(dood) wordt wedergeboren in de zielewereld(wedergeboorte).
Bron, graag voorzien van hard empirisch bewijs?
__________________
There was a time when religion ruled the world. It is known as the Dark Ages.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Neoma schreef op 07-06-2004 @ 00:45 :
Bron, graag voorzien van hard empirisch bewijs?
Daar gaan we weer.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 10:41
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2004 @ 21:43 :
Ik post de betekenis van de Van Dale, en vervolgens komt er een discussie op gang van wat dood nu eigenlijk is...

"Niet meer levend" dus.
zeggen dat dood "niet levend" is is wel een heel lege defenitie niet?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:14
Verwijderd
Dood houd voor mij in: het niet meer kunnen functioneren van je lichaam.

Dood is een fase.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:00
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
beuk schreef op 06-06-2004 @ 20:16 :
Leuk en aardig, maar alvorens een discussie te starten, lijkt het me toch noodzakelijk overeenstemming te bereiken wat betreft de begrippen die je hanteert, anders gaat het nergens over
Maar hier proberen we juist uit te vissen welke betekenis we moeten geven aan de dood. En dus zijn we nog bezig die overeenstemming te bereiken. Tot die tijd blijft dood wat je er zelf onder verstaat.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 15:26
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 07-06-2004 @ 12:14 :
Dood houd voor mij in: het niet meer kunnen functioneren van je lichaam.

Dood is een fase.
komt er dus een tijd dat het lichaam van de dode weer functioneerd?
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 15:33
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 05-06-2004 @ 16:31 :
Wat is dood? Bestaat het leven niet uit een oneindige cirkelgang van dood en wedergeboorte? Iedere dood houdt weer een wedergeboorte in zich waardoor er dus eigenlijk geen dood(als eindig iets) bestaat.

Je ziet dat proces in alles,je lichaamsfuncties,de seizoenen, ritme van dag en nacht enz enz.
Als we nu collectief zelfmoord plegen, waar uhm stopt de cirkel dan?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 07-06-2004 @ 11:41 :
zeggen dat dood "niet levend" is is wel een heel lege defenitie niet?
Minder leeg dan dat wordt het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 20:46
ranonkel
ranonkel is offline
Citaat:
JaJ schreef op 05-06-2004 @ 22:58 :
dat zijn reacties, dat zijn kringlopen. dat betekend nog niet direct dat alles steeds maar opnieuw begint. een flinke ster die implodeerd wordt theoretisch iets dat nooit meer een ster zal worden, bijvoorbeeld.
Dood en wedergeboorte is ook een kringloop..een oneindige cirkelgang. Het is ook niet zo dat die ster weer eenzelfde ster wordt,maar er komt na dat imploderen(dood) een wedergeboorte uit dit proces.
Citaat:

stel nu dat als jij dood gaat, er weer een mens bij komt, dan is dat nog steeds een ander mens. nieuwe blaadjes zijn andere blaadjes. niet als je bewust bent, maar alleen als je heel oppervlakkig naar uiterlijkheden kijkt, kun je concluderen dat alles zich telkens maar weer herhaalt.
Ik zeg ook niet dat er een identieke blaadjes zijn,en de ziel komt weer in een ander fysiek lichaam. Daar gaat het ook niet om,het dode blad wordt een voedingsstof voor de boom,zo houdt de boom zijn eigen cirkel dood en wedergeboorte in stand. De ''dode'' bladeren zijn niet eindig.
Citaat:

edit: toevoeging
dood is absoluut een einde. dood is het einde van een persoonlijk verhaal. zelfs als er een neiuw verhaal voor in de plek komt, dan is het oude afgesloten.
dood is niet eindig voor het mensdom, zoals al opgemerkt is. maar de mensheid is niet echt iets. ik vergelijk het met een lichtvlek. je ziet het, het beweegt, maar practisch gezien is het niks
Volgens mij is de dood geen absoluut einde....er is een verandering maar het is geen einde.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2004, 21:01
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 07-06-2004 @ 21:46 :
Dood en wedergeboorte is ook een kringloop..een oneindige cirkelgang. Het is ook niet zo dat die ster weer eenzelfde ster wordt,maar er komt na dat imploderen(dood) een wedergeboorte uit dit proces.


Ik zeg ook niet dat er een identieke blaadjes zijn,en de ziel komt weer in een ander fysiek lichaam. Daar gaat het ook niet om,het dode blad wordt een voedingsstof voor de boom,zo houdt de boom zijn eigen cirkel dood en wedergeboorte in stand. De ''dode'' bladeren zijn niet eindig.


Volgens mij is de dood geen absoluut einde....er is een verandering maar het is geen einde.
dit behoort echt tot het incoherentste wat ik in maanden onder ogen gekregen heb; ik heb het zeker 5 keer gelezen maar ik kan er niks van maken
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:51
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
ranonkel schreef op 07-06-2004 @ 21:46 :
Dood en wedergeboorte is ook een kringloop..een oneindige cirkelgang. Het is ook niet zo dat die ster weer eenzelfde ster wordt,maar er komt na dat imploderen(dood) een wedergeboorte uit dit proces.

ja maar uit een zwart gat komt maar bitter weinig wedergeboort

Ik zeg ook niet dat er een identieke blaadjes zijn,en de ziel komt weer in een ander fysiek lichaam. Daar gaat het ook niet om,het dode blad wordt een voedingsstof voor de boom,zo houdt de boom zijn eigen cirkel dood en wedergeboorte in stand. De ''dode'' bladeren zijn niet eindig.

ja, maar dat is gewoon de basis van.. van... ik weet niet, gewoon van alles wat er is. dat moleculen niet verdwijnen, dat er wet van behoud van energie is... ik bedoel: DUH

Volgens mij is de dood geen absoluut einde....er is een verandering maar het is geen einde.

laten we zeggen het einde van alle swat met de mens in kwestie te maken had. einde van bewustzijn, voorzover dat bestaat. de moleculen gaan verder. maar niet alles is opgebouwd uit stukjes leven. leven is opgebouwd uit stukjes alles
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef op 07-06-2004 @ 22:01 :
dit behoort echt tot het incoherentste wat ik in maanden onder ogen gekregen heb; ik heb het zeker 5 keer gelezen maar ik kan er niks van maken
Ik verkies Ranonkel tot de Balkenende van de filosofie.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 22:14
professor2
professor2 is offline
Citaat:
beuk schreef op 07-06-2004 @ 22:01 :
dit behoort echt tot het incoherentste wat ik in maanden onder ogen gekregen heb; ik heb het zeker 5 keer gelezen maar ik kan er niks van maken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 23:10
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Dood is dood. Het bestaat, klaar
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 23:21
AlienX_NL_
AlienX_NL_ is offline
dood is leven, leven is dood, dood is dood en leven is leven, maar d00d is geen w00t, maar juist l33t..dus dood bestaat PUNT
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 08:23
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 07-06-2004 @ 16:26 :
komt er dus een tijd dat het lichaam van de dode weer functioneerd?
Nee dat lichaam is gewoon "op".
Maar als het goed is krijgen we ooit weer een nieuw perfect lichaam.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 08:38
professor2
professor2 is offline
Citaat:
AlienX_NL_ schreef op 08-06-2004 @ 00:21 :
dood is leven, leven is dood, dood is dood en leven is leven, maar d00d is geen w00t, maar juist l33t..dus dood bestaat PUNT



dit stukje verslaat ranonkels stukje toch echt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:
professor2 schreef op 08-06-2004 @ 09:38 :



dit stukje verslaat ranonkels stukje toch echt
Ranonkels zit teminste niet te blaten over rare taal die alleen nerds gebruiken. Dat ene woord snap ik niet eens. Die met de 33.

Sjonge jonge...
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:08
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 08-06-2004 @ 10:25 :
Ranonkels zit teminste niet te blaten over rare taal die alleen nerds gebruiken. Dat ene woord snap ik niet eens. Die met de 33.

Sjonge jonge...
Dat met cijfers gemengd in woorden, is een vorm van "breezertaal" als ik het goed heb. De cijfers zijn eigenlijk letters. Meestal is de e een 3, omdat die onder elkaar staan geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-06-2004 @ 11:08 :
Dat met cijfers gemengd in woorden, is een vorm van "breezertaal" als ik het goed heb. De cijfers zijn eigenlijk letters. Meestal is de e een 3, omdat die onder elkaar staan geloof ik.
een 3 is een E, nou dan staat er "Leet".
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:27
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 08-06-2004 @ 11:11 :
een 3 is een E, nou dan staat er "Leet".
Hmm ja, volgens mij is dat ook zo'n puberachtig-breezer woord
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 08-06-2004 @ 11:27 :
Hmm ja, volgens mij is dat ook zo'n puberachtig-breezer woord
Tuig van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 11:01
Daevrem
Daevrem is offline
Nou dood ben je niet. Als je dood 'bent' dan besta je immers niet meer. Je kunt enkel doodgaan, en niet dood zijn.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Het grote Stellingen topic
Balance
44 29-09-2005 18:38
Levensbeschouwing & Filosofie Jezus... wel zoon van God of niet?
JediJoel
119 18-09-2003 10:42
Verhalen & Gedichten wat ik zie, bestaat niet
Anne
2 24-08-2003 20:42
Levensbeschouwing & Filosofie Bang voor de dood?
Trebbor
56 12-03-2002 14:17
Levensbeschouwing & Filosofie Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus.
Mujahideen
56 29-01-2002 14:34
Levensbeschouwing & Filosofie Werkelijkheid vs. Echtheid
legatus
17 07-01-2002 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.