Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 17:21
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Weet iemand een goed en recent onderwerp voor mijn betoog?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2003, 17:53
Léonie-esprit
Léonie-esprit is offline
Ik heb mijn betoog een keer over genetische manipulatie van voedsel en een keer over het fileprobleem gedaan. Vinden leraren op zich wel goed, maar is niet superrecent.. Of maybe kan je het doen over het dak- en thuislozenprobleem, jeugdcriminaliteit, kinderarbeid in de 3e wereld, voetbalvandalisme, doodstraf, broeikaseffect etc.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een keer een betoog geschreven over kamperen (ik was voor) en een keer een uiteenzetting over jongerenreizen maar daar kan je ook best een betoog over schrijven. Zoek een onderwerp waar veel verschillende meningen over bestaan en waar je zelf een duidelijke mening over hebt, dat vergemakkelijkt het schrijven. Als je echt geen onderwerp kunt bedenken kan je eens een krant doorbladeren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:03
Lovely007
Lovely007 is offline
Inmiddels misschien beetje uitgekauwd onderwerp, maar wel actueel in de hogesnelheidstrein (magneettrein) van Groningen naar ..??

dat weet ik eigenlijk niet eens..

Stond laatst nog stuk bij ons in de krant, maar ja, ik woon dan ook in het Noorden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.