Oud 04-01-2011, 16:12
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Hallo allemaal!

Ik ben toch echt benieuwd of er nou geen meisjes zijn die uitgaan niet broodnodig vinden. Zelf ben ik opzich wel een beetje zoekende naar een leuk meisje, maar ik vind het meestal een afknapper als ze veel uitgaat. Op de één of andere manier vertrouw ik haar dan niet echt meer. Ben zelf opzoek naar iets serieus en heb geen zin in van die 1 maand durende relaties. Iemand waarmee ik zeg maar gewoon al een beetje over de toekomst kan gaan nadenken.

Ik weet het ik ben nog maar 18 jaar, maar ik zelf houd echt niet van uitgaan naar Clubs, Disco's Café/bar ofzo. Ik vind het wel leuk om soms gewoon naar een club te gaan met oud en nieuw bijv. of gewoon omdat er een speciaal feestje is, maar dat doe ik ook maar 4 of 5 keer per jaar. maar ik heb vrienden die elke week gewoon uitgaan, dat kan ik echt niet. Zo leuk vind ik het ook niet.

Overal waar ik kijk zie ik meisjes die eigenlijk bijna alleen maar leven voor het uitgaan en dat vind ik nogal jammer haha. Mijn vraag, zijn er echt geen dames die veel liever naar een bioscoop gaan ? Of gewoon gezellig samen uit eten ofzo? Samen gezellig romantisch film kijken? Vast wel toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2011, 16:17
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
Ik ben een meisje xD en ik weet dus dat zulke meisjes bestaan
want ik vind uitgaan wel leuk maar dan wel echt alleen met mensen die ik goed ken
ik zou ook niet zo snel een jongen zoenen die ik daarna toch nooit meer zie of als ik zn naam niet eens weet
maar als ik eerlijk moet zijn zo ik op mn 18e nog niet over de toekomst ofzo willen praten
oke ik ben pas 15 dus eigelijk kan ik dat nog niet weten maarja
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:20
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ik ben een meisje xD en ik weet dus dat zulke meisjes bestaan
want ik vind uitgaan wel leuk maar dan wel echt alleen met mensen die ik goed ken
ik zou ook niet zo snel een jongen zoenen die ik daarna toch nooit meer zie of als ik zn naam niet eens weet
maar als ik eerlijk moet zijn zo ik op mn 18e nog niet over de toekomst ofzo willen praten
oke ik ben pas 15 dus eigelijk kan ik dat nog niet weten maarja
Haha natuurlijk mag je er over praten! Maar ik denk niet echt zo na over de toekomst. Het is meer zo dat ik met veiligheid kan zeggen, volgend jaar gaan we met z'n 2en op vakantie naar Canada, en dat het ook nog gaat gebeuren omdat we gewoon bij elkaar passen. Dat bedoel ik met toekomst. En natuurlijk is het wel eens grappig om te zeggen: Hoe zullen onze kinderen er uit zien? Maar daar houd ik mij nog niet mee bezig in ieder geval haha
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:31
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik ben ook niet zo'n uitgaansmonster hoor.
Ik doe het wel, deels omdat mijn vriend gaat en ik het dan wel gezellig vind, maar als ik een half jaar niet uit ga dan word ik daar niet ongelukkig van ofzo..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:33
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik vind uitgaan in de zin van naar een kroeg of disco gaan echt niets. Dat heb ik zelden gedaan, en deed dat dan meer om dingen met mn vrienden te doen dan dat ik het zelf leuk vond. Naar voorstellingen gaan, lekker uit eten, of even nog een drankje naar het eten als we in een andere stad zijn/bij vrienden op bezoek zijn, vind ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:38
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ik vind uitgaan in de zin van naar een kroeg of disco gaan echt niets. Dat heb ik zelden gedaan, en deed dat dan meer om dingen met mn vrienden te doen dan dat ik het zelf leuk vond. Naar voorstellingen gaan, lekker uit eten, of even nog een drankje naar het eten als we in een andere stad zijn/bij vrienden op bezoek zijn, vind ik wel leuk.
Inderdaad dat zijn inderdaad ook gewoon leuke dingen!

Citaat:
Ik ben ook niet zo'n uitgaansmonster hoor.
Ik doe het wel, deels omdat mijn vriend gaat en ik het dan wel gezellig vind, maar als ik een half jaar niet uit ga dan word ik daar niet ongelukkig van ofzo..
Precies, ik heb hetzelfde, maakt mij echt niet uit, ik vind het soms wel gewoon leuk om met goede vrienden wat te doen, maar dan ook echt met goede vrienden.

Leuk om te zien dat er ook mensen zijn die zonder kunnen!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:42
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik herken wel een beetje het gevoel hoor, dat je denk dat er niemand is die er zonder kan. Ik had dat idee ook een beetje toen ik 16-18 was. Ook dat ik er niet bij hoorde als ik niet vaak mee uit ging. Er zijn inderdaad wel 'vrienden' geweest die me lieten vallen met het commentaar dat ik ' niet gezellig genoeg was ' (je was blijkbaar pas gezellig als je elke zaterdag uitging). Achja, dat waren gewoon geen echte vrienden. Nu heb ik gewoon een groepje vrienden om me heen waar ik af en toe mee naar de bioscoop ga, eens lekker uit eten, of inderdaad, gewoon lekker een thuisdineetje met een filmpje. Prima hoor, er zijn echt meer mensen die ook zo vinden!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:51
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ik herken wel een beetje het gevoel hoor, dat je denk dat er niemand is die er zonder kan. Ik had dat idee ook een beetje toen ik 16-18 was. Ook dat ik er niet bij hoorde als ik niet vaak mee uit ging. Er zijn inderdaad wel 'vrienden' geweest die me lieten vallen met het commentaar dat ik ' niet gezellig genoeg was ' (je was blijkbaar pas gezellig als je elke zaterdag uitging). Achja, dat waren gewoon geen echte vrienden. Nu heb ik gewoon een groepje vrienden om me heen waar ik af en toe mee naar de bioscoop ga, eens lekker uit eten, of inderdaad, gewoon lekker een thuisdineetje met een filmpje. Prima hoor, er zijn echt meer mensen die ook zo vinden!
Ik heb 4 echt goede vrienden en 2 daarvan zijn echt verslaafd aan uitgaan en aan 'chickies versieren'. We doen vaak gewoon leuke dingen zoals samen bij elkaar wat drinken, karten etc. Ik ga ook heel soms met ze mee uit, maar dan is het ook alleen maar, hee kijk die chickies daar dan. Ze zijn ook allemaal heel mooi dat zeker! En dan hoor ik mijn vrienden alweer op de achtergrond "Ooh die heeft een lekkere reet man, en kijk die tieten dan!". En dan willen ze haar meteen zoenen etc. Ik wil een relatie niet een one night stand, Ik zoek gewoon een meisje die ook zonder uitgaan kan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:19
Bright Blue
Bright Blue is offline
Wat grappig, ik vroeg mij laatst nog af of er nog leuke jongens bestonden die (net zo als mij) niet uit gaan. Ik ben nu een paar keer wezen stappen, maar om eerlijk te zijn, vind ik er gewoon niet veel aan. En net als wat je al zei, als iemand veel uitgaat, dan vertrouw ik diegene ook minder. Want mensen die dronken zijn zijn sowieso minder te vertrouwen denk ik, als ze hun eigen grens niet kennen.

Dus ja, ze bestaan nog.
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, ik ga nooit uit.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Zelf ben ik opzich wel een beetje zoekende naar een leuk meisje, maar ik vind het meestal een afknapper als ze veel uitgaat. Op de één of andere manier vertrouw ik haar dan niet echt meer.
Dit vind ik wel een beetje raar, hoor... tegenwoordig ga ik zelden tot nooit meer uit (oud wijf geworden), maar vroeger ging ik elke week en ook periodes lang zelfs twee keer per week. Maar dat deed ik tijdens mijn relatie toen net zo vaak als wanneer ik vrijgezel was, en ik was die jongen heel erg trouw en ben zelfs nooit in de verleiding gekomen... lijkt me onzin dat je per definitie niet te vertrouwen bent als je veel uitgaat, dus.

Daarbij lijkt het me ook niet zo'n probleem als de een wel van uitgaan houdt en de ander niet? Mijn huidige vriendje heeft er ook helemaal níks mee, maar ik dus wel (als ik tenminste niet doodop ben in het weekend). Ik vind het heerlijk om met vrienden en vriendinnen te gaan dansen ergens, hij zit liever in een café, áls hij al uit wil. Maar als ik nu elke donderdag zou gaan stappen, zou dat toch geen enkel probleem voor hem zijn? Dan zien we elkaar die avond gewoon eventjes niet..?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:27
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Wat grappig, ik vroeg mij laatst nog af of er nog leuke jongens bestonden die (net zo als mij) niet uit gaan. Ik ben nu een paar keer wezen stappen, maar om eerlijk te zijn, vind ik er gewoon niet veel aan. En net als wat je al zei, als iemand veel uitgaat, dan vertrouw ik diegene ook minder. Want mensen die dronken zijn zijn sowieso minder te vertrouwen denk ik, als ze hun eigen grens niet kennen.

Dus ja, ze bestaan nog.
Ze bestaan zeker
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:35
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Dit vind ik wel een beetje raar, hoor... tegenwoordig ga ik zelden tot nooit meer uit (oud wijf geworden), maar vroeger ging ik elke week en ook periodes lang zelfs twee keer per week. Maar dat deed ik tijdens mijn relatie toen net zo vaak als wanneer ik vrijgezel was, en ik was die jongen heel erg trouw en ben zelfs nooit in de verleiding gekomen... lijkt me onzin dat je per definitie niet te vertrouwen bent als je veel uitgaat, dus.

Daarbij lijkt het me ook niet zo'n probleem als de een wel van uitgaan houdt en de ander niet? Mijn huidige vriendje heeft er ook helemaal níks mee, maar ik dus wel (als ik tenminste niet doodop ben in het weekend). Ik vind het heerlijk om met vrienden en vriendinnen te gaan dansen ergens, hij zit liever in een café, áls hij al uit wil. Maar als ik nu elke donderdag zou gaan stappen, zou dat toch geen enkel probleem voor hem zijn? Dan zien we elkaar die avond gewoon eventjes niet..?
Je begrijpt me denk ik wel verkeerd. Ik zat er net nog over na te denken om dit te zeggen, en nu ga ik het maar doen ook: Het is niet slecht om uit te gaan en als je er zelf blij mee bent moet je het ook zeker doen, je maakt er ook niemand minder blij mij als het goed is. (En je niet te rare dingen gaat doen zeg maar ) Ik heb zat aardige meisjes gezien en ook met een paar gesproken tijdens het uitgaan, maar zoals ik al zei is dat niks voor mij, ik ontmoet iemand veel liever ergens anders. Uitgaan is gewoon niet mijn ding. En het gaat er ook niet om dat je elkaar dan even een avond niet ziet, maar ik zelf zou het erg leuk vinden als er een meisje is die ook gewoon niet zo houd van uit gaan en dat we in plaats van naar clubs of disco's naar iets anders leuk kunnen gaan!

En net als jouw vriendje, als ik dan uit ga, zit ik liever in een café.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:39
Verwijderd
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je zit toch niet élke avond bij elkaar? Je kunt toch gewoon samen iets leuks gaan doen en op een andere dag iets voor jezelf doen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:44
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik ga ook nooit uit. En ik drink geen alcohol (ik ben nog maar 15, maar ik wil het wel zo laten, eigenlijk).
Maar inderdaad is het wel fijn om te weten dat er genoeg mensen zijn die (bijna) nooit uitgaan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:46
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar je zit toch niet élke avond bij elkaar? Je kunt toch gewoon samen iets leuks gaan doen en op een andere dag iets voor jezelf doen?
Ja maar ik zeg toch ook niet dat we elke avond bij elkaar moeten zitten? Natuurlijk moet je ook dingen voor jezelf kunnen doen. En uitgaan is misschien een te groot woord. Want stel je voor ik heb een vriendin die graag met haar vriendinnen lekker 's avonds wat wilt gaan drinken in de stad of zo dan is dat allemaal erg leuk hoor! Dat soort dingen etc. Maar als ik een vriendin heb die elke week naar clubs gaat etc. dat vind ik gewoon niet leuk meer zeg maar.

Ik zoek zeg maar iemand die gewoon een dezelfde interesses deel. En als ze doen ook nog eens niet/of niet zo vaak uitgaat vind ik dat alleen maar mooier. Ik wou met dit bericht graag vragen of er ook wel meisjes waren die gewoon net als mij denken en ook niet zo graag naar uitgaan. Zelf ga ik graag naar films etc. en naar restaurant en doe ik heel graag andere leuke dingen! Alleen naar Disco's, Bar, Café en CLubs trekt me gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 18:14
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Bluhh verschrikkelijk!

Iedere keer als ik geweest was ( en dat is hooguit 6 keer geweest) was het toch stom en vervelend.
zal wel aan de mensen liggen, maar alsnog,
voor mij hoeft het niet zo nodig..

Dan liever avondje bankhangen =D
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 18:17
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Ook dat ik er niet bij hoorde als ik niet vaak mee uit ging. Er zijn inderdaad wel 'vrienden' geweest die me lieten vallen met het commentaar dat ik ' niet gezellig genoeg was ' (je was blijkbaar pas gezellig als je elke zaterdag uitging).
Ja, word tegenwoordig niet eens meer mee gevraagd. Van je vrienden moet je het hebben.....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2011, 18:22
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Ja, word tegenwoordig niet eens meer mee gevraagd. Van je vrienden moet je het hebben.....
Heb precies hetzelfde hoor, ik wordt ook niet meer meegevraagd, vind het niet erg hoor. En als ik wel mee wil vraag ik gewoon of ze nog uit gaan dit weekend en dan zeg ik gewoon 'oke, ga ik wel mee'.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 18:22
Tom538
Avatar van Tom538
Tom538 is offline
Citaat:
Wat grappig, ik vroeg mij laatst nog af of er nog leuke jongens bestonden die (net zo als mij) niet uit gaan. Ik ben nu een paar keer wezen stappen, maar om eerlijk te zijn, vind ik er gewoon niet veel aan. En net als wat je al zei, als iemand veel uitgaat, dan vertrouw ik diegene ook minder. Want mensen die dronken zijn zijn sowieso minder te vertrouwen denk ik, als ze hun eigen grens niet kennen.

Dus ja, ze bestaan nog.
Die bestaan zeker, hou er zelf ook niet van om uit te gaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 19:10
Verwijderd
Er is geen verband tussen onbetrouwbaarheid en uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 19:12
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Er is geen verband tussen onbetrouwbaarheid en uitgaan.
En nog een keer, dat is persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 19:14
Verwijderd
Nee hoor.

Of nouja, het is afhankelijk van met wat voor soort meisjes je om gaat. Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 19:53
marina16
marina16 is offline
Ik vind er niks aan om uit te gaan
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:00
Verwijderd
Ik ging en ga ook nooit uit. Ja, wel eens naar de bioscoop of uit eten ofzo, maar niet naar de disco of de kroeg in. Ben overigens wel getrouwd met iemand die vroeger best wel eens in de disco te vinden was en ook wel eens met vrienden naar een café gaat ed. Maar sinds hij mij kent is hij ook 'saai' geworden.

Inmiddels ben ik er achter dat er genoeg mensen bestaan die zo zijn. En op deze leeftijd leven ook de meeste mensen mensen die wel veel uitgaan toch voornamelijk voor andere dingen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2011, 20:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Die bestaan zeker, hou er zelf ook niet van om uit te gaan
__________________
mijn handtekening
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:18
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Fijn om te horen dat er ook meisjes/vrouwen zijn die zonder kunnen!

Nu moet ik ze alleen nog vinden bij mij in de buurt..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:48
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
En net als wat je al zei, als iemand veel uitgaat, dan vertrouw ik diegene ook minder. Want mensen die dronken zijn zijn sowieso minder te vertrouwen denk ik, als ze hun eigen grens niet kennen.
Uitgaan =/= dronken

Ik ging vroeger wel eens uit. Maar ik vond er nooit zo veel aan. Tegenwoordig ga ik amper uit. Misschien 3 keer per jaar ofzo. Mijn ervaring is dat er vrij veel mensen zijn die niet uitgaan. Alleen gaan die dus niet uit en zul je ze op een andere manier moeten zien te vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:48
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik ga nooit uit, dus ik weet ook niet of ik ervan houd of niet ;').
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:50
Verwijderd
Ik hou niet van uitgaan, maar ik zou wel hard afknappen op een jongen die geen vertrouwen in mij zou hebben als ik uit zou gaan, of hij dat nou persoonlijk vindt of niet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 20:55
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Jason ik ga ook niet vaak uit, alleen als ik uitgenodigd ben of als meer gaan. Gemiddeld kom ik vaak ook niet verder dan ong 1x in twee maanden. Het is wel leuk, maar ik vind niet dat je elk weekend moet gaan, dan is de lol er bij mij vanaf.

Overigens is het wel zo dat ik vrij ver moet fietsen voor een discotheek, dus meestal logeer ik bij iemand na het uitgaan.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 21:14
Catch
Catch is offline
Doh ik ga ook wel eens met vriendinnen naar een club/disco/café whatever, en mijn vriend gaat nog veel vaker zonder mij met zijn vrienden uit. Dat heet gewoon vertrouwen. Het lijkt erop dat je niet wilt dat zij uitgaat zonder dat je haar kunt controleren en dat is toch wel een ongezonde neiging.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 21:16
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik ben er ook zo eentje, die gewoon niet zo van uitgaan houdt. Ja wanneer ik het leuk vind: als ik met een grote groep mensen ben die ik allemaal ken, of nog liever een weekendje weg met zon groep en dan gewoon lekker gek doen op muziek, en het liefste ook nog spelletjes. Maar echt diehardstappen in clubs of tot laat de kroeg in, nee daar ben ik niet zo van en eigenlijk ook nooit van geweest. Ik ga tegenwoordig misschien eens in de 2/3 maanden echt stappen, ga wel vaak een drankje doen in de stad, naar de bios, uit eten, of gewoon lekker thuis afsprken met vrienden(innen).

Wel is het vaak een bepaalde levensfase, ik merkte toen ik ronde de 17/18 was dat veel meiden om me heen ook echt elk weekend gingen stappen. Ik kreeg de smaak pas een klein beetje te stappen toen ik ging studeren .
__________________
Zo moet het eigenlijk altijd zijn, het leven. Een feestelijk en hartstochtelijk spel gespeeld met oude en nieuwe vrienden
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 21:27
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Doh ik ga ook wel eens met vriendinnen naar een club/disco/café whatever, en mijn vriend gaat nog veel vaker zonder mij met zijn vrienden uit. Dat heet gewoon vertrouwen. Het lijkt erop dat je niet wilt dat zij uitgaat zonder dat je haar kunt controleren en dat is toch wel een ongezonde neiging.
Ja ik wil het ook even goed kunnen uitleggen, maar dat beschrijft het wel een beetje. Ik heb gewoon de ongezonde neiging om mijn vriendin constant in de gaten te willen houden. Vind het moeilijk om iemand te vertrouwen, weet niet waarom, maar ik vind het moeilijk. Dat is dan toch denk ik het grotere probleem.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, word tegenwoordig niet eens meer mee gevraagd. Van je vrienden moet je het hebben.....
Pardon? Als jouw reactie 6 x dit is:

Citaat:
Bluhh verschrikkelijk!

Iedere keer als ik geweest was ( en dat is hooguit 6 keer geweest) was het toch stom en vervelend.
zal wel aan de mensen liggen, maar alsnog,
voor mij hoeft het niet zo nodig..
Dan zou ik je ook niet meer meevragen Jemig, het stomvervelend vinden en klagen over de mensen die er zijn, en dan beledigd zijn als je vrienden (die dus blijkbaar deel van 'de mensen' zijn waar jij het over hebt) je niet mee willen hebben

En @Jason: als jij je vriendin continu in de gaten wilt houden, zou ik eerst maar een therapeut opzoeken. Want van zo'n relatie word iedereen knettergek. Dat uitgaan heeft er dus geen bal mee te maken...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 23:53
Verwijderd
Dat uitgaan heeft er niets mee te maken. Het is je eigen onzekerheden projecteren op anderen. Dat meisjes die uitgaan eerder vreemd gaan slaat ook nergens op.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2011, 00:05
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja ik wil het ook even goed kunnen uitleggen, maar dat beschrijft het wel een beetje. Ik heb gewoon de ongezonde neiging om mijn vriendin constant in de gaten te willen houden. Vind het moeilijk om iemand te vertrouwen, weet niet waarom, maar ik vind het moeilijk. Dat is dan toch denk ik het grotere probleem.
Zou je dat niet oplossen voordat je een relatie begint/zoekt? Dan maak je ten minste nog kans op een gezonde en serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 00:13
Mahonie
Avatar van Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Zelf ben ik opzich wel een beetje zoekende naar een leuk meisje, maar ik vind het meestal een afknapper als ze veel uitgaat.
Wat is dat nou voor onzin, alsof iemand die veel uitgaat = iemand die vreemdgaat. Alsof alle mensen uitgaan alleen om te versieren, je kan toch gewoon van de muziek, het dansen, het sociale houden? En verder niet flirten met jongens indien in een relatie?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 07:37
happy-girl
happy-girl is offline
ik ben een meisje,
en ik hou helemaal niet van uitgaan!
ik heb t wel een paar keer geprobeerd omdat mijn vriendinnen wel gaan!
maar ik vind t echt niet leuk!

dus die meisjes bestaan zeker!:-)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 10:00
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Pardon? Als jouw reactie 6 x dit is:



Dan zou ik je ook niet meer meevragen Jemig, het stomvervelend vinden en klagen over de mensen die er zijn, en dan beledigd zijn als je vrienden (die dus blijkbaar deel van 'de mensen' zijn waar jij het over hebt) je niet mee willen hebben

En @Jason: als jij je vriendin continu in de gaten wilt houden, zou ik eerst maar een therapeut opzoeken. Want van zo'n relatie word iedereen knettergek. Dat uitgaan heeft er dus geen bal mee te maken...
Ho ho, zo erg is het nou ook weer niet hoor . Mijn vorige relatie ging ook hartstikke goed. En ze ging ook wel zo'n 1x per maand naar een feest toe, had ik ook geen probleem mee. Zij werd er blij van en deed vond het leuk om met vriendinnen naar dat soort dingen te gaan en dat vond ik niet erg. Alleen ik voelde me dan wel telkens een beetje ongerust, omdat op die feesten meestal wel wat alcohol wordt gedronken en sommige kerels zich dan niet meer kunnen inhouden. Dat weet ik omdat ik er zelf ook wel eens naar toe ga. En toen was er dus ook zo'n kerel die haar ging lopen versieren etc. (Ik was niet bij dat feest). Nu weet ik dat zij niks heeft gedaan omdat ze niet zo is, maar toch schrik je daar even van. En ja, toen hoopte ik gewoon telkens dat het niet meer gebeurde. Dus was ik soms een beetje bang als ze weer naar een feestje ging, dat heb ik ook 1x gezegt en ze zei dat ik haar kon vertrouwen etc. dat kon ik ook! Alleen dat gevoel houd je toch een beetje.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 10:03
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Wat is dat nou voor onzin, alsof iemand die veel uitgaat = iemand die vreemdgaat. Alsof alle mensen uitgaan alleen om te versieren, je kan toch gewoon van de muziek, het dansen, het sociale houden? En verder niet flirten met jongens indien in een relatie?
Na kom op zeg! Moet ik dit nou weer gaan uitleggen?

Ik zeg toch nergens dat het zo is dat mensen die veel uitgaan allemaal daar zijn om te versieren? Natuurlijk spookt het wel door je hoofd, maar dat is voor mij niet de reden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 11:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb uitgaan nooit leuk gevonden en het dus ook bijna nooit gedaan.

Overigens ken ik zat mensen die wél uitgaan, maar toch een relatie hebben en niet vreemdgaan.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 11:48
Verwijderd
Als een jongen probeert om jouw vriendin te versieren, en jij schrikt en denkt 'stel dat ze daar op in gaat?!' in plaats van 'nene hij kan haar lekker toch niet krijgen', dan vertrouw je haar dus niet. Dan kun je wel zeggen dat je dat wel doet, maar als je haar zou vertrouwen dan zou je weten dat ze zo'n jongen gewoon afwijst en verder links laat liggen in plaats van dat er meteen vanalles door je hoofd gaat spoken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 12:50
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Ze bestaan, maar zijn meestal school/thuis/werk dus je komt ze niet echt tegen =].
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 16:33
Catch
Catch is offline
Dat je vriendin wordt versierd hoeft niet te betekenen dat ze dan meteen bij hem in bed gaat liggen. Hopelijk is ze oud en wijs genoeg om hem af te wimpelen. Dat ze versierd wordt is niet haar schuld, dat hoort ook bij uitgaan. Mijn vriend wordt doodleuk aangesproken terwijl ik ernaast sta, en andersom. Daar lachen we dan om, careboeiend. Je hebt wel een beetje issues hoor. Probeer wat meer vertrouwen te kweken als je een nieuwe relatie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 17:08
Verwijderd
Ik vind uitgaan leuk en heb het dan ook een tijd lang heel vaak gedaan, inclusief dronken worden. Alleen sinds een jaar ga ik vrijwel nooit meer uit, maar ga ik liever met vrienden naar een bioscoop, ergens eten, bij iemand thuis zitten of alleen even een drankje doen in een kroeg, omdat mijn gezondheid het niet toelaat om zoveel uit te gaan.
Oh en over dat vreemdgaan, ik heb zelf een vriend en als ik een enkele keer toch uitga komt het niet eens in mijn hoofd op om vreemd te gaan, ik heb hem en daar ben ik gelukkig mee, dat zal in jouw geval dan toch ook wel zo zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 17:17
Verwijderd
hee,
ik ben nog veel te jong om zo met jongens om te gaan, maar ik snap wel wat je bedoelt.
Ik ben pas 14 en ik kan dus nog niet uitgaan, maar mijn zus gaat wel bijna elke week. Eerst wou ik ook net zou zijn als zij zijn maar nu eigenlijk niet meer. Ze heeft ook al meerdere vriendjes gehad maar ze verteld ook vaak genoeg dat ze dan op stap weer met een jongen heeft gezoend (niet toen ze een vriendje had hoor), maar het kan dus wel gewoon.

Ik kan nog niet uitgaan met jou, maar ik denk ook dat ik niet snel uit zal gaan. Ik vind er denk ik niet zo veel aan. Veel mensen uit mijn klas gaan al uit (ben een klas overgeslagen en een paar mensen uit mijn klas zijn blijven zitten, die zijn dus allang 16) en eerst vond ik het ook superjammer dat ik niet met mijn vrienden mee kon. Maar nu niet meer. Ik weet wat ze daar allemaal doen want ik krijg de verhalen ook te horen, maar ik mis het niet echt.

Dus ik snap je wel,
misschien een beetje raar bericht maarja

xx
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 17:27
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Pardon? Als jouw reactie 6 x dit is:



Dan zou ik je ook niet meer meevragen Jemig, het stomvervelend vinden en klagen over de mensen die er zijn, en dan beledigd zijn als je vrienden (die dus blijkbaar deel van 'de mensen' zijn waar jij het over hebt) je niet mee willen hebben
Nou het waren meer stelletjes die enkel tegen elkaar gingen hangen en alleen maar lopen te kleffen.. En als ik dan een aantal dagen later vertel dat ik het niet geweldig vond, ben ik de zijkerd. We gaan toch met zijn allen uit? En af en toe een knuffel oid is ook geen ramp, En de anderen twee a drie die ook nog mee waren, die zaten zich vol te gieten..

Maar hoe je het net neerzette snap ik je reactie wel ja.

Laatst gewijzigd op 05-01-2011 om 17:33.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 17:51
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik herken wel een beetje het gevoel hoor, dat je denk dat er niemand is die er zonder kan. Ik had dat idee ook een beetje toen ik 16-18 was. Ook dat ik er niet bij hoorde als ik niet vaak mee uit ging.
Citaat:
Wat grappig, ik vroeg mij laatst nog af of er nog leuke jongens bestonden die (net zo als mij) niet uit gaan. Ik ben nu een paar keer wezen stappen, maar om eerlijk te zijn, vind ik er gewoon niet veel aan. En net als wat je al zei, als iemand veel uitgaat, dan vertrouw ik diegene ook minder. Want mensen die dronken zijn zijn sowieso minder te vertrouwen denk ik, als ze hun eigen grens niet kennen.

Dus ja, ze bestaan nog.
Citaat:
Ik ga ook nooit uit. En ik drink geen alcohol (ik ben nog maar 15, maar ik wil het wel zo laten, eigenlijk).
Maar inderdaad is het wel fijn om te weten dat er genoeg mensen zijn die (bijna) nooit uitgaan.
Dit inderdaad. Als je met uitgaan tenminste stappen/naar clubs of disco's etc. bedoelt, want daar houd ik gewoon niet zo van. Als ik het zou doen, dan wel met vriendinnen of andere mensen die ik redelijk goed ken, want dan zou ik alleen voor de gezelligheid gaan.Naar de bioscoop gaan, uit eten, film kijken, dat soort dingen vind ik veel en veel leuker om te doen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 18:29
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Dit inderdaad. Als je met uitgaan tenminste stappen/naar clubs of disco's etc. bedoelt, want daar houd ik gewoon niet zo van. Als ik het zou doen, dan wel met vriendinnen of andere mensen die ik redelijk goed ken, want dan zou ik alleen voor de gezelligheid gaan.Naar de bioscoop gaan, uit eten, film kijken, dat soort dingen vind ik veel en veel leuker om te doen
Zoals jij het zegt bedoel ik het Ik vind het niet erg om naar de disco etc. te gaan, alleen dan wel met goede vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen?
Jochemska
60 08-11-2007 14:20
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 22:22
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 19:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 18:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.