Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2005, 21:22
Californication
Avatar van Californication
Californication is offline
Ben nogal benieuw naar de versierblunders die menigeen wel eens heeft meegemaakt. Schroom niet en gooi het hier neer. Verhalen van vrienden/kennissen zijn natuurlijk ook voor posting vatbaar.

TS trapt af:

Was op een schoolfeest en had flink doorgedronken. Op een gegeven heb ik met een vet lelijk mokkel uit 1 klas lager lopen zoenen maar kon me er achteraf helemaal niets van herinneren. Een paar mensen hadden het blijkbaar maar opgemerkt en was al blij dat niet iedereen op de hoogte was van mijn misser. Totdat een week later een levensgrote foto, genomen door een oplettende maat van me, in de schoolkrant stond
__________________
Oppervlakkige klootzak
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2005, 21:57
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Die is erg Foto in de schoolkrant. Ik heb geen blunders.

Ik weet niet of dit een blunder is. Maar ik bleef zo erg naar een jongen staren. Ik was aan het lopen en toen botste ik tegen een lantaarnpaal
Maar dat is geen versierblunder want ik had niks gedaan
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:23
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Skilly schreef op 26-03-2005 @ 22:57 :
Die is erg Foto in de schoolkrant. Ik heb geen blunders.

Ik weet niet of dit een blunder is. Maar ik bleef zo erg naar een jongen staren. Ik was aan het lopen en toen botste ik tegen een lantaarnpaal
Maar dat is geen versierblunder want ik had niks gedaan
Maar wel leuk

Kan zo snel niet iets bedenken, misschien later nog
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:29
Californication
Avatar van Californication
Californication is offline
Citaat:
Skilly schreef op 26-03-2005 @ 22:57 :
Die is erg Foto in de schoolkrant. Ik heb geen blunders.

Ik weet niet of dit een blunder is. Maar ik bleef zo erg naar een jongen staren. Ik was aan het lopen en toen botste ik tegen een lantaarnpaal
Maar dat is geen versierblunder want ik had niks gedaan
Ik heb wel eens gehad dat op een meisje wilde afstappen in de disco. Ik loop daar met een biertje in mijn hand richting haar persoontje maar had met mijn semi-dronken hoofd het afstapje van 2 treden niet gezien. Dus ik vol valuit op de grond, bierglas breekt en iedereen staat me aan te kijken met zij voorop.
__________________
Oppervlakkige klootzak
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:37
Verwijderd
Eigenlijk niks, behalve dat ik gezoend heb met een lelijk meisje toen ik dronken was. Maar daar zijn gelukkig geen foto's van gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:52
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
TQ schreef op 26-03-2005 @ 23:29 :
Ik heb wel eens gehad dat op een meisje wilde afstappen in de disco. Ik loop daar met een biertje in mijn hand richting haar persoontje maar had met mijn semi-dronken hoofd het afstapje van 2 treden niet gezien. Dus ik vol valuit op de grond, bierglas breekt en iedereen staat me aan te kijken met zij voorop.
dan wist ze iig dat je voor dr viel
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:53
Californication
Avatar van Californication
Californication is offline
Citaat:
Kaa schreef op 26-03-2005 @ 23:52 :
dan wist ze iig dat je voor dr viel
Ze vond het alleen iets minder leuk dat de hele discotheek nu dacht dat ik voor hen viel.
__________________
Oppervlakkige klootzak
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 22:56
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
Citaat:
TQ schreef op 26-03-2005 @ 23:53 :
Ze vond het alleen iets minder leuk dat de hele discotheek nu dacht dat ik voor hen viel.
...ach, moet kunnen
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2005, 23:31
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
TQ schreef op 26-03-2005 @ 23:29 :
Ik heb wel eens gehad dat op een meisje wilde afstappen in de disco. Ik loop daar met een biertje in mijn hand richting haar persoontje maar had met mijn semi-dronken hoofd het afstapje van 2 treden niet gezien. Dus ik vol valuit op de grond, bierglas breekt en iedereen staat me aan te kijken met zij voorop.
Ik ben ook wel eens gevallen in een kroeg omdat ik meer op een bepaalde jongen dan op iets anders lette Maar ik kende hem niet, en hij kende mij niet..en dat is daarna ook zeker zo gebleven!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 00:13
Verwijderd
Wel eens gezoend met een meisje dat _veel_ jonger was, toen ik heel dronken was. Ach ja. En ook wel eens iemand aangesproken die echt absoluut onhaalbaar was en al een vriendje had, ook toen ik heel dronken was.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 00:28
Verwijderd
Ik versier niet, ik blunder.

Uberhaupt nooit geprobeerd te versieren... niet direct dan iig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 01:55
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
...ooit in een hele dronken bui naar de allerfoutste tent in nijmegen gegaan en daar met een meisje gedanst. maar net voor het moment van zoenen kreeg ik ineens een helder moment en ben ik weggevlucht.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 11:35
IRKill
IRKill is offline
Nooit een blunder gemaakt, maar ook bijna nooit sucses .
__________________
You can't kill me, because you can't kill a man who's heart is already dead
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 11:42
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Ontzettend uitbundig zwaaien naar n jongen die boven op de tribune zat, toen ik een basketbalwedstrijd had. Ik dacht dat ik hem kende, maar het bleek een ander te zijn. Hij vatte dit op als versieren en lag helemaal in een deuk
__________________
Juist, en wie ben jij.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 11:45
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, maar iemand wel bij mij. er kwam toen een jongen naar me toe die zei; 'Oh wat heb jij mooie blauwe ogen!' terwijl ik groene ogen heb en dan donker wat heb ik hem uitgelachen zeg!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 13:09
Verwijderd
Nog nooit meegemaakt..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 13:10
Verwijderd
Citaat:
BrunetJuh schreef op 27-03-2005 @ 12:45 :
nee, maar iemand wel bij mij. er kwam toen een jongen naar me toe die zei; 'Oh wat heb jij mooie blauwe ogen!' terwijl ik groene ogen heb en dan donker wat heb ik hem uitgelachen zeg!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 13:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik zou eens een vriendin een ontbijtje bezorgen, waar haar vriendje waarschijnlijk ook bij zou zijn. Dat was uiteindelijk niet doorgegaan.
Toen zag ik die dag een jongen die op haar vriendje leek (ook rood haar, tja...) dus ik vroeg hem grijnzend 'of hij zijn ontbijtje vanochtend gemist had?' Dat vatte die jongen op als wel een hele brutale versiertruc en een paar uur later kreeg ik via via zijn telefoonnummer toegespeeld . Geen gebruik van gemaakt overigens, ik schaamde me al genoeg.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2005, 20:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mensen "blunderen" vaak bij mij als ze me aan het versieren zijn, alleen maar omdat ik zelf niet door heb dat ik versierd word
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 20:28
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 27-03-2005 @ 14:29 :
Ik zou eens een vriendin een ontbijtje bezorgen, waar haar vriendje waarschijnlijk ook bij zou zijn. Dat was uiteindelijk niet doorgegaan.
Toen zag ik die dag een jongen die op haar vriendje leek (ook rood haar, tja...) dus ik vroeg hem grijnzend 'of hij zijn ontbijtje vanochtend gemist had?' Dat vatte die jongen op als wel een hele brutale versiertruc en een paar uur later kreeg ik via via zijn telefoonnummer toegespeeld . Geen gebruik van gemaakt overigens, ik schaamde me al genoeg.
Kostbaar!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 20:41
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Hmm ja beetje dansen beetje naar elkaar toe en dan bijna zoenen lippen raken nog niet elkaar. Duw ik der weg want ik kon het nog niet....... ex in me kop enzo

En met duwen bedoel ik echt keihard duwen

Na de tijd trouwens wel de kans gehad het goed te maken, ze had het koud en het hagelde en en en en alleen geknuffeld. pas 2 weken later gezoend en verder niks.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 20:42
Verwijderd
Nou.. Ik heb nooit echt voor lul gestaan, ik heb wel een keer met een jongen gezoend en dat word me nu mn hele leven nagedragen. (dat is me beloofd.. en ik vrees dat ze zich daar echt aan gaan houden)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 20:51
Verwijderd
Nee, nooit serieus blunders gemaakt. Maar ik versier ook weinig 'serieus'. De keren dat ik wel serieus met een doel flirtte zijn altijd vrijwel direct goed gegaan... ingepalmd en meegenomen

Ik was wel ooit verliefd op een jongen (op school) en daar wisten mn vrienden van, daar wilde ze dus een geintje mee uithalen en daar heb ik nooit een stokje voor gestoken. Lekker polshoogte laten nemen alleen hij was achteraf niet geïnteresseerd. Ach, move on to the next en ik zag het totaal niet als een blunder.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 20:51
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Op een gegeven heb ik met een vet lelijk mokkel uit 1 klas lager lopen zoenen maar kon me er achteraf helemaal niets van herinneren.
Blijkbaar vond je haar toen lekker dus je moet nu niet zeiken

Ik zag gisteren leuk meisje in de bus. Gepraat. Mocht zelfs dingen in haar telefoon zetten (tekst bericht). Zet ik m'n nr. er niet in...

Stom/stom/stom
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 20:54
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Eigenlijk niks, behalve dat ik gezoend heb met een lelijk meisje toen ik dronken was.
Misschien zegt dat meisje nu wel: ik heb een keertje met een lelijke jongen gezoend, die was zo dronken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2005, 20:57
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
...ooit in een hele dronken bui naar de allerfoutste tent in nijmegen gegaan en daar met een meisje gedanst. maar net voor het moment van zoenen kreeg ik ineens een helder moment en ben ik weggevlucht.
Hahahahah. Moment van inzicht, en wegwezen.

Ik heb ook wel aantal keren gehad dat ik op het laatste moment niet durfde te zoenen. Maar ja, is dat blunder?

Ook erg: je hebt naar nr., je belt, spannend. Je zegt je naam. Ehhh wie? O, waar bel je eigenlijk voor....

Maar gaat soms ook goed hoor
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 21:37
Codaz
Codaz is offline
Wat is dan de allerfoutste tent in Nijmegen als ik vragen mag ?
Dan kom ik daar alvast NIET.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2005, 22:35
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik versier niet, dus ook geen blunders...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 08:24
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Codaz schreef op 27-03-2005 @ 22:37 :
Wat is dan de allerfoutste tent in Nijmegen als ik vragen mag ?
Dan kom ik daar alvast NIET.
hij bedoelde iig de stretto, maar ik vind dat de 1-euro-kroeg ook een nominatie verdient (maar dat terzijde).
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 27-03-2005 @ 21:42 :
Nou.. Ik heb nooit echt voor lul gestaan, ik heb wel een keer met een jongen gezoend en dat word me nu mn hele leven nagedragen. (dat is me beloofd.. en ik vrees dat ze zich daar echt aan gaan houden)
hier dus ook... en als ik die kerel nu zie; dan denk ik; OH MY GOD! Waarom heb ik ooit met jou gezoend?
Mja...

Verder niet echt versierblunders,ik hou niet zo van vesieren.. Ben te verlegen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 11:03
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik heb wel exen die complete blunders zijn telt dat ook?
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-03-2005 @ 11:55 :
hier dus ook... en als ik die kerel nu zie; dan denk ik; OH MY GOD! Waarom heb ik ooit met jou gezoend?
Mja...

Verder niet echt versierblunders,ik hou niet zo van vesieren.. Ben te verlegen

Dat niet echt.. het irritante er aan is, dat ik dat tot mn dood ga horen, omdat ik zeg maar niet de enige was die met m is gegaan.. en dat weet ook iedereeen..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 28-03-2005 @ 12:05 :
Dat niet echt.. het irritante er aan is, dat ik dat tot mn dood ga horen, omdat ik zeg maar niet de enige was die met m is gegaan.. en dat weet ook iedereeen..
Nja, dan zaltie iig niet vreselijk zijn..
Mja, leuk ist niet!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-03-2005 @ 01:13 :
Wel eens gezoend met een meisje dat _veel_ jonger was, toen ik heel dronken was. Ach ja. En ook wel eens iemand aangesproken die echt absoluut onhaalbaar was en al een vriendje had, ook toen ik heel dronken was.
Hoeveel jonger dan?

Ontopic: zelfde als Dr0_ol.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 12:43
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik had gezoend met een lelijk meisje toen ik dronken was. Maar daar zijn gelukkig geen foto's van gemaakt en nu kan ik harstikke goed met haar opschieten en ziet ze er nog wel leuk uit ook.

En ik had een keer 2 jaar geleden ofzo met het verkeerde meisje gezoend Ik had een meisje die avond en die was met haar zus en toen kwam ik terug van iets halen of het toilet ofzo en toen zoende ik haar zus dus . Dom dom dom, maar ik had wel flink veel op.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 12:45
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef op 27-03-2005 @ 01:13 :
Wel eens gezoend met een meisje dat _veel_ jonger was, toen ik heel dronken was.
"Twaalf" zei ze, zonder aarzeling.

Boek

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-03-2005 @ 12:35 :
Nja, dan zaltie iig niet vreselijk zijn..
Mja, leuk ist niet!
Jahwel..

het is echt zo;n patsertje dat van zichzelf weet dattie geweldig is..
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 13:40
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
zelf ben ik niet zo'n blunderaar (als dat een woord is ) aangezien ik me laat versieren ipv zelf op de versiertoer ga...

Maar okay, blunder van een 'versierder':
ik stond ooit met een jongen te praten, had niet eens door dat ie me probeerde te versieren, dacht gewoon dat ie aardig was (lekker naïef )... gaat m'n vriendin <3 ff drinken halen en probeert die jongen me ineens te zoenen... dus ik draai m'n gezicht weg en zeg hem dat ik al een relatie heb. Hij geloofde dat niet, dacht dat ik dat zei om hard-to-get te spelen of zo, komt mijn vriendin zo terug... zegt ie zo tegen haar: "Zij heeft helemaal geen relatie he?!"
Dus wat doet mijn vriendin: zoent me meteen vol op de mond.
en die jongen heb ik daarna heel de avond niet meer gezien

vond t echt zo grappig maar ik geloof wel dat t een hele afgang was voor die jongen (ach gut )
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 14:35
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
In een dronken bui met een fout persoon zoenen sta hier wel vaker tussen, maar die van mij was ook nog eens de uitsmijter van de tent waar ik 2 x in de week kom 't heeft lang geduurd voordat bij hem duidelijk was dat er geen wederzijdse interesse was, maar dat is gelukkig allemaal goed gekomen
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 14:40
11568
11568 is offline
Ik was verschrikkelijk bezopen op een stom feest en toen heb ik met een man van een jaar of 35 gezoend voor een biertje.
Ik versier niet.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 14:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Lilith schreef op 28-03-2005 @ 13:48 :
Jahwel..

het is echt zo;n patsertje dat van zichzelf weet dattie geweldig is..
zo erg ben ik toch ook weer niet
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 28-03-2005 @ 13:48 :
Jahwel..

het is echt zo;n patsertje dat van zichzelf weet dattie geweldig is..
ooh ja, bah.. arrogante figuren
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 15:19
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Ik hoopte bij het uitgaan afgelopen nacht misschien nog een blundertje te begaan... Maar helaas, weer niks (of nouja, niet echt).
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 15:31
Pinnok
Pinnok is offline
al m'n versierpogingen zijn gewoonweg blunders!
__________________
Hakuna matata
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:09
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ik had gezoend met een lelijk meisje toen ik dronken was. Maar daar zijn gelukkig geen foto's van gemaakt en nu kan ik harstikke goed met haar opschieten en ziet ze er nog wel leuk uit ook.
Nou, iedereen komt wel met 'met lelijk meisje gezoend'. Dat is toch geen blunder? Je wou dat blijkbaar, moet je niet zeuren dat ze niet lekker genoeg was. En wat maakt het eigenlijk uit.

En wat vond ze eigenlijk van jou?

Citaat:
En ik had een keer 2 jaar geleden ofzo met het verkeerde meisje gezoend Ik had een meisje die avond en die was met haar zus en toen kwam ik terug van iets halen of het toilet ofzo en toen zoende ik haar zus dus . Dom dom dom, maar ik had wel flink veel op.
Drank! Misschien toch niet zo slim dus....
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 28-03-2005 @ 13:45 :
"Twaalf" zei ze, zonder aarzeling.

Boek

Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 18:46
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 28-03-2005 @ 11:55 :
hier dus ook... en als ik die kerel nu zie; dan denk ik; OH MY GOD! Waarom heb ik ooit met jou gezoend?
Mja...

Verder niet echt versierblunders,ik hou niet zo van vesieren.. Ben te verlegen
Mjah.. same here.. Ik heb maar volgehouden dat ik redelijk dronken was.

En ik laat me meestal versieren. Niet echt blunders van de versierders, als wel foute openingszinnen: "Leuk bandje, waar heb je die gekocht?" (over dat Live Strong bandje van Armstrong) Tsja...
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 19:08
RoB!N
RoB!N is offline
Heb wel aardig wat blunders gemaakt vooral of zo goed als altijd wanneer ik dronken ben
Kijk meestal alleen na gezicht als ik lam ben en dan merk je bepaalde eigenschappen aan vrouwen niet op
Verder genoeg blauwtjes gelopen, maar vaak genoeg s6

Van elke fout leer je weer
Met citaat reageren
Oud 28-03-2005, 20:17
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 28-03-2005 @ 15:40 :
zo erg ben ik toch ook weer niet
2 jaar geleden
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 01:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Zie hier mijn blunder:
klikerdeklik
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar hedde gij amal om moete lagge?
Verwijderd
500 03-08-2009 18:11
Psychologie Kwetsen
Snakeboy
138 17-08-2007 13:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07.