Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2007, 19:49
City
City is offline
Hoii .

Ik lees in verschillende stukjes dat er ALTIJD stappen nodig zijn voor je eenmaal aan seks toekomt . ( hiermee bedoel ik dus echt wel de 'daad' en niet al het "voorspel") zoals 'vingeren' en 'pijpen'.

Die stappen vind ik bizar .. ze lijken zo maar vulsel te zijn in de periode voor je seks hebt. Ik denk dat het beter is om er dan dadelijk hélemaal voor te gaan ..

Of die mening nu ligt aan ik die onervaren ben offf.. weet ik veel ..

Graag een mening !
__________________
If I wanted Silence . I would Whisper
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 19:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wat zijn die stappen dan?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:01
City
City is offline
Euhm .. Vingeren . Pijpen ..etc.

De dingen die wel bij seks kunnen horen maar ik ga er dan van uit dat ze enkel voorspel zijn en dat wat later de "daad " dus ook automatisch volgt .

En niet : vandaag vingeren
over twee weken een stapje verder
en dan nog eens drie weken wat "spelen" en dan de
daad ..
(overdreven gepland maar zo snap je wat ik bedoel met
stappen )
__________________
If I wanted Silence . I would Whisper
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Als jij er meteen voor wil gaan, wat weerhoud je? Dan sla je die leuke tussenstappen toch gewoon over?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:05
City
City is offline
feit .

Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat je maar weinig hoort van mensen die het zo als ik het zou doen doen .

Gewoon "nood" aan raad van iemand die er al ervaring mee heeft.
__________________
If I wanted Silence . I would Whisper
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Die tussenstappen zijn nog al afhankelijk van jou als persoon en je ervaring. Voor een eerste keer begin je echt niet met de daad, dan bouw je daar naar toe (meestal dan, er zijn uitzonderingen )
Ik denk niet, dat mocht het nu uit gaan met mijn huidige vriend, dat ik eerst nog al die tussenstappen neem, denk dat ik er dan wel vrij vlot bij in bed lig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:33
Verwijderd
Ach kind, als je ouder wordt en niet in een al te preutse omgeving leeft is het plotseling heel normaal om gewoon te neuken op de eerste date.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 22:09
Verwijderd
Ik denk dat vrijwel iedereen eerst maar eens z'n vingers naar beneden laat dwalen, dus handwerk komt eigenlijk altijd eerst. Maar er zijn genoeg mensen die eerst neuken en pas later aan bijvoorbeeld orale seks beginnen.

Maar goed, als je nog geen ervaring hebt met seks, is het prettig om eerst eens uit te vinden hoe elkaars lichaam nu eigenlijk zit. Dus de eerste keer doen mensen inderdaad vaak rustig aan, eerst zoenen, dan over en onder de kleren voelen, handwerk rolt daar vanzelf uit, en dan pas de rest. Maar tegen de tijd dat je seks wel snapt en een nieuwe partner krijgt, heb je vaak wel vrij direct echt seks.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 22:39
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-07-2007 @ 23:09 :
Dus de eerste keer doen mensen inderdaad vaak rustig aan, eerst zoenen, dan over en onder de kleren voelen, handwerk rolt daar vanzelf uit, en dan pas de rest. Maar tegen de tijd dat je seks wel snapt en een nieuwe partner krijgt, heb je vaak wel vrij direct echt seks.
Heerlijk toch? Elkaar langzaam ontdekken tot je het écht niet meer houdt.

Bovendien vind ik het prettig om eerst even af te tasten hoe serieus het eigenlijk is
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 23:16
Verwijderd
Ik denk dat juist als je onervaren bent, je die stappen best even zou kunnen door lopen.
Als je meer ervaring hebt, is er niet perse een reden om eerst al die stappen(honken) nog eens door te werken voordat je bij het einde komt.

Sowieso, tussen die verschillende stappen hoeft ook heus niet perse weken te zitten. dat hangt inderdaad gewoon af van de persoon.. je kan die stappen in een paar dagen allemaal gehad hebben.. of je kan er maanden over doen..

Feit is wel natuurlijk dat als je al die eerdere stappen hebt doorgelopen(handwerk/mondwerk), dat je dan toch wel een 'stuk' minder zenuwachtig zal zijn als je inderdaad overgaat tot de daad. je bent dan immers al wat meer vertrouwd met mekaar.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 23:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 23:27
Verwijderd
Toch denk ik dat dat ookg ewoon wel verschilt per persoon..
Ik had orale seks way voordat ik ontmaagd werd, zat zo'n twee jaar tussen..
En inderdaad, het is wel intiemer, maar of het nou 'enger' zou zijn dan de daad zelf..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 23:44
Verwijderd
ik denk dat die stappen ook met privacy te maken hebben. je gaat niet wild staan neuken aan de bar, zoenen kan dan nog wel...

als je masturbeert dan steek je er toch ook niet meteen een dildo in?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 23:51
Verwijderd
Tuurlijk, maar die andere stappen voer je ook niet uit aan de bar(als je je een beetje normaal behaved).

En hoezo zou je er niet gelijk in dildo in steken(geen idee), als dat lekkerder blijkt te zijn dan gewoon vingeren.
Dus het kan best zijn dat mensen gewoon soms sneller meteen door willen naar datgene wat het lekkerst is. (hoewel dat natuurlijk niet perse all the way hoeft te zijn, want orale seks kan soms ook veel lekkerder zijn dan gewone seks)..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 13:01
Love_the_sun
Love_the_sun is offline
Tuurlijk hoeven die tussenstappen niet. Maar ze zijn wel heel fijn om iemand zijn lichaam te leren kennen, wat voor mij erg belangrijk is bij seks.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 13:09
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Mevrouw, ik zal u informen dat 'de daad', in de volksmond meestal neuken wordt genoemd. Dat is allemaal een onderdeel van het fenomeen 'seks'.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 16:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Pijpen als voorspel? Neh. Je pijpt omdat het leuk is, niet om langzaam naar neuken toe te werken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Liefde & Relatie Te Vroeg Beginnen Met Seks
Ivon*
274 05-06-2005 19:53
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht
5 10-06-2001 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.