Oud 09-07-2004, 23:37
Insomniahippie
Insomniahippie is offline
Meestal word ik gewoon stoned van een groene vriend.
Maar een paar keer gehad dat ik behoorlijk vreemd reageerde, was met wiet. Ik had toen gewoon nog maar een half jointje gedaan, stond op en...BAM! Twee uur lang wit, zweten en helemaal gek in mijn kop.
Ik dacht echt dat ik dood ging.

Weet er iemand hoe dat kan, wanneer je, net als ik, toch al wel een poosje (jaar ofzo) blow-ervaring hebt en dan opeens zo hard 'out' gaat?
En ik had niks op van alcohol, was niet ongesteld ofzo, he-le-maal niks.
__________________
Love, peace and eternal life.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2004, 23:43
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik herken het heel goed, maar dat heb ik alleen gehad toen ik voor de 3e keer blowde ofzow.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 23:46
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
misschien viel het verkeerd, soms loop ik naar 1 biertje al te kotsen. Terwijl ik normaal gesproken toch wel meer kan hebben.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 23:51
Insomniahippie
Insomniahippie is offline
Citaat:
Drexz schreef op 10-07-2004 @ 00:43 :
Ik herken het heel goed, maar dat heb ik alleen gehad toen ik voor de 3e keer blowde ofzow.
Precies, en dit was zo'n beetje de honderdste keer voor mij.
Daarom vond ik het ook zo vreemd.
Ik dacht achteraf ook: is verkeerd gevallen, kan gebeuren.

Maar t gebeurde nog een keer.

En nog een keer.

Ben beetje bang dat het nog eens gebeurt en ik vind het gewoon vreemd.
Niet dat ik gestopt ben.
__________________
Love, peace and eternal life.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 23:55
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Insomniahippie schreef op 10-07-2004 @ 00:51 :
Precies, en dit was zo'n beetje de honderdste keer voor mij.
Daarom vond ik het ook zo vreemd.
Ik dacht achteraf ook: is verkeerd gevallen, kan gebeuren.

Maar t gebeurde nog een keer.

En nog een keer.

Ben beetje bang dat het nog eens gebeurt en ik vind het gewoon vreemd.
Niet dat ik gestopt ben.
misschien een periode van niet blowen in stellen? Ik weet niet of je elke dag blow, maar lijkt me niet zo tof om elke dag te denken dat je dood gaat.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 00:00
Insomniahippie
Insomniahippie is offline
Ja, ik heb toen ook 3 weken niet geblowd.

Maar ik blow niet iedere dag, wel iedere week, weekeinde meestal, en zo maar af en toe door de week. In de vakantie en als er feestjes zijn ( eindexamen jaja) iets meer.

Het gebeurt nu dus ook niet meer hč. Het was gewoon even een paar keer achter elkaar. Heel raar.
__________________
Love, peace and eternal life.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 00:49
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
misschien zat er geestelijk iets niet geweldig, aangezien wiet je emoties versterkt.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 10:07
Nyai
Nyai is offline
ik heb wel als ik niet goed gegeten heb dat ik ook helemaal begin te flippen als ik ga blowen. Alles draait, ben misselijk, alles tintelt etc.

Dus probeer eens goed te eten voor je een jointje opsteekt, en as je begint te trippen gewoon suikerklontje eten. Dan word het vaak wat minder
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:10
Deadline
Avatar van Deadline
Deadline is offline
Ben een keer echt knock-out gegaan. Na een avond met genoeg drank nog ff een jointje roken. Na 2 trekken voelde ik me wat duizelig en voor ik het wist lag ik met mijn gezicht op straat.Midden in de stad! En met een mannetje of 10 om me heen

Daar werd ik niet echt vrolijker van.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:34
Verwijderd
bad trip..

ook een keer gehad dat alles zwart voor m'n ogen werd etc. had relatief weinig geblowd, was de eerste en de laatste keer. niet rielekst, maar verder nooit meer gehad.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:25
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
wie gaat er nu ook blowen als ze niet ongesteld is, tjeezus
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:09
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-07-2004 @ 15:25 :
wie gaat er nu ook blowen als ze niet ongesteld is, tjeezus
jij?
__________________
To eu zčn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 16:20
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Myuki schreef op 10-07-2004 @ 17:09 :
jij?
ik ben geen ze, gelukkig
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 17:16
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 10-07-2004 @ 17:20 :
ik ben geen ze, gelukkig
dan blow je toch altijd als je niet ongesteld bent..??
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 20:01
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik ben al jaren ongesteld
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 22:50
Verwijderd
Ik heb een bril en mijn voorhoofd op vergelijkbare wijze gemold.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 03:04
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-07-2004 @ 23:50 :
Ik heb een bril en mijn voorhoofd op vergelijkbare wijze gemold.
wat voel ik me weer verbonden met je..
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 15:15
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
meer blowen = meer gewenning = meer weerstand
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-07-2004, 16:46
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 11-07-2004 @ 04:04 :
wat voel ik me weer verbonden met je..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:36
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Ben nog nooit echt 'out' gegaan. Wel dicht ertegenaaan. Was met een waterpijp. Zo snel mogelijk hits nemen en doorpasen, op een gegeven moment stont ik op. Viel compleet weg, en kreeg een geveol van paniek. Ben daarna even gaan zitten, wat vruchtensap gedronken en na een kwartiertje kon ik weer verder.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:23
Verwijderd
Ik heb het pas nog gehad, tenminste, een heel heftige reactie. Ik zat bij een concert en het was net uit met mn vriend dus ik voelde me ontzetten klote. Heel de dag nix gegeten of gedronken, toen in korte tijd 2 wijntjes en een joint gedraaid door een vriend (die toch wel iets heftiger draait dan ik) gerookt. Na de pauze ga ik terug zitten en ik krijg t bagger-warm... sta uiteindelijk maar op om op de wc wat bij te komen en daar flikker ik gewoon tegen de grond en toen heb ik 5 minuten op zijn minst nix meer kunnen zien en voelen. Was niet weg, maar ik zag gewoon wazig enzo.

Kan dus altijd, ligt aan moment enzo, bij mij was het gewoon niet slim om dat op dat moment te doen .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 11:15
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
hmm ik had dat dus dit weekend, had flink veel alcohol op en daarna nog in mn eentje een joint gehad. toen ging ik dus rondlopen en ik merkte echt niks, voelde me gewoon nuchter. en jahoor na een kwartiertje sloeg alles opeens in een keer in.. dus ik lopen.. knal overal tegenaan, hoorde niks meer terwijl ik toch net bij pleurisy stond te dansen. en ik kon nog wel dansen maar niet lopen. ik schijn ook een half uur tegen een paal te hebben gezeten terwijl ik voor me uitstaarde maar dat weet ik niet meer. iig.. toen ben ik naar mn tent gebracht en de volgende ochtend werd ik wakker. een paar vriendinnen dachten nog even dat ik dood was omdat ik ook niet wakker werd toen zij later schreeuwend de tent inkwamen en me nog hebben gestompt en zo.

mjah was wel leuk, ik was ook niet echt out maar zat er wel een uur of 2 dicht tegenaan geloof ik.

iig.. ik zag ook wazig en alles kwam van ver... maar ik had niet echt te weinig gegeten.
__________________
■■ fuzzy logic

Laatst gewijzigd op 13-07-2004 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 13:59
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik ben een keer out gegaan, toen had ik niks gegeten, maar echt superhard zitten blowen en daarna nogal veel gedronken. En tja toen stond ik in een druk café en toen dacht ik "hey vet, alles wordt groen...roood...zwart....kut" en toen werd ik naar buiten geduwd en met de frisse lucht kwam mijn zicht weer terug. En na een kwartiertje zitten ging het weer perfect hoor .

Shit man ik begrijep dit topic niet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Hank McCrank schreef op 13-07-2004 @ 14:59 :
. En tja toen stond ik in een druk café en toen dacht ik "hey vet, alles wordt groen...roood...zwart....kut"
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 16:12
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 13-07-2004 @ 14:59 :
"hey vet, alles wordt groen...roood...zwart....kut"
, een andere versie van een vriend van mij: " alles is rood ... nu geel ... nu wit" en toen viel die zo om. Komt die bij: "zullen weer eentje roken?"
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2004, 16:36
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Hmja bij mij was het best kut want ik stond dus in een druk café en ik viel dus tegen mensen aan, en dan probeerde ik mijn evenwicht weer terug te vinden, ik wilde zeg maar niet toegeven, ik ben ook niet echt tegen de grond aangegaan, maar wel door mijn knieën enzo en een hoop bier omgegooid . Maarja ik vond het wel grappig verder .
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:24
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik heb het ook regelmatig gehad, was ook altijd met andere omstandigheden, veel/weinig slaap, weinig/genoeg gegeten, was geen pijl op te trekken. Heel vreemd, en erg vervelend als je out gaat in een coffeeshop oid. Meestal was het met een half uurtje wel weer redelijk over.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:31
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 13-07-2004 @ 17:36 :
Hmja bij mij was het best kut want ik stond dus in een druk café en ik viel dus tegen mensen aan, en dan probeerde ik mijn evenwicht weer terug te vinden, ik wilde zeg maar niet toegeven, ik ben ook niet echt tegen de grond aangegaan, maar wel door mijn knieën enzo en een hoop bier omgegooid . Maarja ik vond het wel grappig verder .
jah had ik ook ooit ns in 1 of andere NigGA-tent, was wel niet zo relaxt want die hebben allemaal van die dure mixdrankjes en dan wordt t nog minder op prijs gesteld als je t omverduwt...en dan helpt zo'n trapje erges in t midden ook niet zo
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik een keer. Was de 3e keer dat ik blowde.

Ik had 2 bier gedronken en niets gegeten en niets gedronken die dag. Dus ik was een beetje aangeschoten . Was op weg naar huis en kwam 2 vrienden tegen. Die een joint opstaken. Ze vroegen of ik ook wou. Mja why not dus ik 5 hijzen genomen. Ff gewacht en weer 2 hijzen genomen. En dat sloeg een beetje in. Ik begon te zweten terwijl ik het koud had . Ik kon niet meer staan en viel na 5 meter om met mn fiets. En ben achterop de scooter naar huis gereden. En kwam helemaal stoned thuis. Mn ma had het niet eens door .



Citaat:
Hank McCrank schreef op 13-07-2004 @ 14:59 :


Shit man ik begrijep dit topic niet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:36
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
De 1e keer dat ik geblowd hen ging echt fout ik was al dronken en kotste na die joint het hele melkwoud onder en ben daarna buiten op de grond in slaap gevallen.
en gister ging ook niet lekker,Ik was bij een vriend en we hadden geblowd maar hij ging met zijn stonede harses tegen zijn ouders aanlullen.we stonden echt in de volle zon en ik begon heel erg te zweten en zag alles vlekkerig en werd echt raar in mijn kop.gelukkig hadden die ouders niks door maar een vriend die erbij was wel dus we zijn maar weggestrompeld.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:42
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 10-07-2004 @ 13:34 :
bad trip..

ook een keer gehad dat alles zwart voor m'n ogen werd etc. had relatief weinig geblowd, was de eerste en de laatste keer. niet rielekst, maar verder nooit meer gehad.
heeft weinig te maken met een bad trip p00pie
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek No Doubt I'm Chillin' Out [relaxte zomer mixtape]
DJ_Eddy
1 20-06-2008 12:45
Muziek Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update
Crucial Attack
2 11-10-2007 16:37
Eindexamens 2007 Nieuwe lay-out
pino123
2 14-04-2007 14:54
Software & Hardware [Videokaart] TV-out
I-brahimovic
5 24-03-2005 13:09
Levensbeschouwing & Filosofie Spinning matter sends out two types of X-ray.
Verwijderd
4 06-11-2004 10:36
Muziek Count Me Out
SDS
4 21-09-2002 10:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29.