Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 01:56
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
12 blauw

Dames ff een vraagje aan jullie. Waarom is het heel vaak zow dat meisjes altijd op die onwijze arrogante pestbakiez vallen. Ik zie dat gewoon echt zow vaak echt van die patserige gassies die denken dat ze het helemaal gemaakt hebben. Waarom???¿¿¿ ik bedoel ze praten achter de ruggen van die meisjes om van ooow nou ff met der naar de bios en dan ga ik der ff neuken hoor. En dan die walgelijke shit om bij ieder meisje hetzelfde ritueel te doen. Geile smsjes sture, naar de bios en een roosje kopen. En het erge is vaak dat jullie op gebied van seks met zow een gassie ontzettend snel zijn, terwijl een serieuze lieve jonge veel langer moet w8e( is dit een actie om de arrogante jongetjes te binden ??). Ik bedoel vinden jullie het spannend, is het gewoon een kwestie dat jullie het niet zien dat het players zijn ookal doen ze arrogant. Of vinden jullie het gewoon lekker om is een keer spannende dingen te doen met een arrogante lul die veel meiden heeft gehad ( althans dat hoeft niet, maar zow doet hij het overkomen). Of kiezen jullie gewoon sneller voor de arro lul dan voor de jongen die lief is en serieuse relaties wil doen, dus de kick van ik kan hem niet echt krijge maar wordt helemaal verlief en ga vechten voor hem zodat ik daarna jankend op me kamer zit omdat het toch niet is gelukt.

Naja als jullie zow vriendelijk willen zijn deze player hater is zouden willen uitleggen hoe dat nou zit, dan zou ik dat koewl vinden. OOW ja, en mochten er players bij zitte, een sex relatie is leuk als dat van 2 kanten komt, maar wat is nauw de kick om zow een meissie helemaal verliefd te maken en dan der hart te breken. LOOSERS.
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 02:24
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
zeur niet zo, je scheert alle vrouwen over één kam.

Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 02:30.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 06:27
Verwijderd
'k vind ze niet leuk, en ik heb er altijd een hekel aan gehad..ze kwetsen je alleen maar..ik kan ze niet uitstaan.. en ik heb zelf verkering met een heel normale serieuse jongen... dusja.. ik val buiten die meiden die jij nu noemt..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 07:19
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nou ik geloof dat ik niet echt onder die doelgroep val..
Sorry dat ik het zet, maar die meisjes die jij bedoelt, en dat zie ik hier ook gebeuren, ''stoere patsers'' met de ''geile chickies''.. maar dat zijn veelal toch de niet echt de meest intelligente mensen.. Echt het spijt me dat ik het moet zeggen, maar dat is wat ik om mij heen zie als ik uitga...
Kwil nou niet alles over 1 kam gaan scheren, maar zo'n beeld heb ik er gewoon bij.

Maar goed, ik knap juist af op dat ontzettende arrogante en patserige gedrag.. Ik ben ook niet het type voor zo iemand overigens.. (wat ik wel types voor hen vind zijn meisjes met ''sexy'' kleding aan, zo kort mogelijk, zo hoog mogelijk, zo strak mogelijk en zo bloot mogelijk..)
Maar stoer gedrag is gewoon niet iets wat ik in een jongen zoek..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 07:56
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ikzelf hou echt niet van die macho-typies hoor. Zelfs het uiterlijk staat me niet aan. Om de 1 of andere reden heb veel liever een jongen die veel minder knap is, maar daarvoor mij veel beter laat voelen, naar me luistert, me opbeurt en ga zo maar door.
Ik zou dan met zo'n macho de hele tijd zitten van: welke meid gaat ie strakkies pakken wanneer hij zegt naar huis te gaan.

Maar ik ken ook zat meiden die altijd op dat soort jongens vallen. Velen willen er zo eentje zodat zij zich ook stoer en belangrijk kunnen voelen, ookal weten ze dat t vaak maar voor korte duur zal zijn.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:05
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik ken het ja, een goede maat van me kan elk meisje krijgen, en dat doet hij dan ook, elke week een ander zo'n beetje, hij roddelt over ze enzow en hangt grote verhalen over ze op en iedereen weet dat ook, en nog staan ze voor hem in de rij........... daar kan ik dus echt niet bij he
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik val niet op arrogante jongens, ik val op jongens die een beetje onzeker over zichzelf zijn, die zich druk maken om de eerste grijze haren, die zuchtend weglopen bij de spiegel. Geen minderwaardigheidscomplex, maar gewoon...gewoon. In ieder geval heb ik een gruwelijke hekel aan mensen die zichzelf op veel gebieden beter vinden dan anderen.

En van die jongens die een meisje gewoon bezeiken waar ze bij staat en dan denken dat ze o zo cool zijn met hun roosje, zoals jij dat zegt, daar heb ik helemaal een hekel aan.

Maar inderdaad, dat soort jongens krijgen met hun sluwe plannetjes wel veel meer meiden in bed dan een heel serieuze jongen. Maarja, het soort meiden dat zich door zo iemand laat inpalmen, vraagt er zelf ook wel een beetje om. Je merkt vaak heus wel aan een jongen of ie een beetje serieus is.

Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 09:47.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:57
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Jij hebt het hier over players, of in elk geval klootzakken, en niet alle arrogante jongens zijn zo, fout nr. 1 in je verhaal.
Fout nr. 2 niet alle meisjes vallen op dat soort jongens.
Ik persoonlijk moet een jongen hebben met veel zelfvertrouwen omdat ik tegengas nodig heb. Een onzeker lief persoon, kan best een tijd goed gaan hoor, maar dat hou ik niet zo lang vol omdat ik dan het gevoel heb dat ik op mn tenen moet lopen (spreek uit ervaring). Maar deze topic slaat nergens op..
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:27
Soulflame
Avatar van Soulflame
Soulflame is offline
Wat een geweldig topic

1. Sorry hoor, maar denk je nu echt dat alle meiden nu ineens naar dit forum komen en zeggen
"Ja, wat ben ik toch zo ongelofelijk dom dat ik op die lompe players val! Die serieuze jongens zijn echt veel leuker!"
Niet dus.
Dus verwacht maar geen antwoord op die vragen waarom ze nu liever een player hebben dan een serieuze jongen.
Dit forum is niet echt representatief voor de Nederlandse bevolking. Er zullen niet veel players en chickies op dit forum te vinden zijn. Dus vraag het eens in de club waar je uitgaat ofzo.. heb je een veel betere kans dat je je doelgroep vind.

2. Boeit het je dan dat die meiden zo ingepalmd worden? Ze kiezen er meestal (let op; meestal) zelf voor. Players zijn vrijmakkelijk te onderscheiden van andere jongens. Dus als zij het leuk vinden om met zo'n player om te gaan... laat ze lekker!
Het enige wanneer het uit zou maken is als jij dat meisje ook leuk vind, maar als je weet dat zij op players valt en daar ok mee is, vind je haar dan nog echt leuk?
Misschien moet je zelf ook eens kijken naar de iets serieuzere meiden dan alleen naar de meiden die er goed uitzien en geplayed worden.

Conclusie;
Als je echt een serieuze jongen bent komt ontmoet je vast ook wel ooit een serieuze meid. En laat de rest van Nederland lekker met playen en geplayed worden, dat is hun manier van leven.
__________________
Hope is the one crop that can grow in any climate
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik val persoonlijk niet op arrogante jongens. (meisjes kunnen ook arro zijn, kun je net zo goed vragen, arrogante meisjes, waarom vinden jullie ze leuk) Een vraag die nergens op slaat dus. En wanneer vindt men iemand arrogant?


Maar ja de reden dat sommige meisjes op arrogante jongens vallen is denk ik voor hun eigen ego goed, of tis een uitdaging.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:00
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Berserker_nl schreef:
ik ken het ja, een goede maat van me kan elk meisje krijgen, en dat doet hij dan ook, elke week een ander zo'n beetje, hij roddelt over ze enzow en hangt grote verhalen over ze op en iedereen weet dat ook, en nog staan ze voor hem in de rij........... daar kan ik dus echt niet bij he
Ja dat heb ik dus ook gehad, het was althans een goed maat van me. Ik ging al een tijd met hem om, maar irriteerde me enorm aan ze gedrag maarja hij had verder geen vrienden omdat gewoon niemand hem mocht ( behalve geile wijven dan ) maar die gast vond het ook altijd helemaal geweldig om dan met mij naar plekken toe te gaan en daar dan chicks te regellen, naja who gives a fuck ik bedoel misschien kom ik wel een leuk meisje tegen laat hem maar darren met ze geplay. En ja op een gegeven moment was der dus ook een meissie waar het wel gezzelig meej was, maar meneertje wou niet dat zijn enige vriend een vriendin kreeg dus heeft hij ontzettend slap over me geluld ( ging nog niet met dat meissie toen ). En zij was daar vatbaar voor. Nah toen heb ik hem verteld dat het gewoon een ongelovelijke kankermongool is en verteld dat ik nix meer met hem te maken moest hebben. Met andere woorden ik dumpte hem net zow hard als vriend, hoe hij ze flirts altijd dumpt.

Maar het is nu wel lache, want een vriend van mij die werkt samen met die gast en playertje kwam laats een cd brengen die ik nog kreeg. en toen had die vriend van mij op het werk gevraagd van "ja gaan jullie nu weer vrienden worden". Toen was hij dus helemaal gaan vertellen van ja en we konen heel goed praten vandaag en misschien wordt het wel weer net zow als vroeger. WHAHAHAA nou dan heb ik lol hoor, al die meisjes en nog ongelukkig omdat hij geen vrienden heeft WHAHAHA..


Citaat:
esmee schreef: Jij hebt het hier over players, of in elk geval klootzakken, en niet alle arrogante jongens zijn zo, fout nr. 1 in je verhaal.Fout nr. 2 niet alle meisjes vallen op dat soort jongens.Ik persoonlijk moet een jongen hebben met veel zelfvertrouwen omdat ik tegengas nodig heb. Een onzeker lief persoon, kan best een tijd goed gaan hoor, maar dat hou ik niet zo lang vol omdat ik dan het gevoel heb dat ik op mn tenen moet lopen (spreek uit ervaring). Maar deze topic slaat nergens op..
Fout nr 1: Niet elke jongen die onzeker en lief is, die hoeft alles maar te pikken wat jij zegt en hem wil laten doen. Ik ken genoeg onzekere jongens die echt wel gebekt zijn en tegengas geven in een relatie. Fout nr 2: Als je een topic nergens op vindt slaan, dan moet je er geen feedback op geven, want op deze manier spreek je jezelf tegen. 1 je zegt het slaat nergens op en 2 je vindt het wel interessant genoeg om je verhaal achter te laten.

Nah hier heb je ff wat tegengas van een lieve en heel af en toe onzekere jongen, doeg meissieXxX.
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:02
Verwijderd
ik haat arrogantie, bij jongens en meisjes, mensen die dat hebben vind ik dus automatisch niet leuk.


ik val meer op een lieve, symphatieke en vertrouwde uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:08
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ze zijn leuk om naar te kijken maar daar is ook alles meegezegd... De vraag die ik altijd stel is: Welk nummer zal ik zijn?
Maar even tussen 2 haakjes ook arro jongetjes en macho's hebben een lieve kant hoor, alleen tonen ze die niet zo vaak tegenover vrienden en komen ze over als... Arro's oid...

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:13
femme
femme is offline
waar maak je je druk om?
zou jij graag die meiden willen hebben die op die 'players / patsers / arrogante types' vallen?
als ik jou zo hoor, wil jij helemaal niet zo'n meid, dus wat maakt het uit, laat ze toch lekker hun gang gaan! Er zijn genoeg meiden die niet op dat 'soort' vallen!
__________________
* I'm not a complete idiot, some parts are missing... *
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:18
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef:
Ze zijn leuk om naar te kijken maar daar is ook alles meegezegd... De vraag die ik altijd stel is: Welk nummer zal ik zijn?
Waarschijnlijk ergens tussen de 300 en 350 schat ik...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 13:20
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Waarschijnlijk ergens tussen de 300 en 350 schat ik...
Ja zoiets he...haha...
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 14:14
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
femme schreef:
waar maak je je druk om?
zou jij graag die meiden willen hebben die op die 'players / patsers / arrogante types' vallen?
als ik jou zo hoor, wil jij helemaal niet zo'n meid, dus wat maakt het uit, laat ze toch lekker hun gang gaan! Er zijn genoeg meiden die niet op dat 'soort' vallen!
Nou het gene waar ik dus pissed over wordt zijn dus de echte players. Die gasten die echt doen alsof ze enorm lief zijn en waaraan je niet kan zien dat het players zijn. Ik vin dat gewoon zow kut om te zien dat er dan wel meisjes zijn die dus niet van players houden, maar die wel helemaal verliefd worden op een schinbare lieve jongen. En die dan toch bezig zijn met een player.

Dus ik bedoel die gasten die lief lijken maar player zijn, waaraan je het niet ziet.
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:05
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap ook niet waarom je je zo druk maakt.
En er was hier al eerder gezegd dat players duidelijk anders zijn dan de "lieve" jongens. Die 2 types kun je echt wel onderscheiden hoor!
En je scheert iedereen veel te veel over een kam. Tot nu toe zijn bijna alle meisjes die hier geantwoord hebben geen types die op players vallen (including me), dusseh...doe ff niet zo moeilijk...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2002, 16:07
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik val absoluut niet op patser typjes... Yack!
k Heb daar echt een hekel aan, want 99 procent van die typjes gaat alleen maar vreemd en doet het oook alleen maar om de sex
Doe mij maar iemand met hersens en gevoel enzo...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:13
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
nou, ik viel altijd op zulke jongens , maar ik ben dr nou wl achter dat een serieuze realtie met zo'n jongen dus echt niet werkt, voor een avond wel daar zijn die jongens ook voor, maar daar doe ik niet aan

een minderknappe maar lieve betrouwbare is jongen is idd veel belangrijker
kben weleens gebruikt door een player en dat was
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:16
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
nou, ik viel altijd op zulke jongens , maar ik ben dr nou wl achter dat een serieuze realtie met zo'n jongen dus echt niet werkt, voor een avond wel daar zijn die jongens ook voor, maar daar doe ik niet aan

een minderknappe maar lieve betrouwbare is jongen is idd veel belangrijker
kben weleens gebruikt door een player en dat was
Aplaus maar hoezo minder knap, wie zegt er dat lieve betrouwbare jongens minder knap zijn ??
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:20
Brainiacus
Brainiacus is offline
Kan iemand arrogant zijn en een minderwaardigheidscomplex hebben, tegelijkertijd?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Brainiacus schreef:
Kan iemand arrogant zijn en een minderwaardigheidscomplex hebben, tegelijkertijd?
neuh, dat lijkt me erg knap.

Wie heeft dan dan?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:26
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Brainiacus schreef:
Kan iemand arrogant zijn en een minderwaardigheidscomplex hebben, tegelijkertijd?
Het ging over het vooroordeel niet over mezelf
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:30
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Het ging over het vooroordeel niet over mezelf
Wordt er hier gezegd dan dat het over jou gaat?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2002, 16:31
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Wordt er hier gezegd dan dat het over jou gaat?
Neej das waar, maar ik d8 voor het geval, reply ik ff
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:35
Verwijderd
Sja, bepaalde meisjes hebben nu eenmaal een voorkeur voor bepaalde jongens. Laat ik het zo zeggen: als een meisje voor zo'n 'gladde' jongen kiest in plaats van voor mij, dan hoef ik haar ook niet meer, aangezien ik dan toch nooit iets serieus met haar zou kunnen hebben. Zou ik wel seks met haar hebben dan zou ik precies hetzelfde doen als die jongens waar jij nu zo op afgeeft.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Brainiacus schreef:
Kan iemand arrogant zijn en een minderwaardigheidscomplex hebben, tegelijkertijd?
Ja

Op school was en ben ik best arro als het ging om de lesstof. Als mensen mij bijv. vroegen of die en die Wiskunde repetitie moeilijk was, kregen ze een reactie "Waarom moeilijk? Het werd allemaal toch al behandeld? Daarnaast staat het in het boek" ..

Maar denk niet dat ik ook maar op het idee kwam een meisje aan te spreken dat ik leuk vond (ik vond me namelijk te lelijk, te saai, te noem-maar-op).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:45
wilookmeepraten
Avatar van wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
Nou laat ik dan maar eens gewoon een antwoord geven op je vraag..
Ik vind arrogante jongens wel wat hebben om de volgende redenen:
- je kan ze geen pijn doen want ze zijn niet verliefd
- ze zijn zelfverzekerd en niet bang iets verkeerd te doen
- ze zijn onafhankelijk
- als ze toch ineens wel verliefd op je worden moet je wel heel bijzonder zijn tussen al die andere meisjes (en hier bedoel ik niet player-gedrag zovan 'je bent zo bijzonder en bla bla' maar als je er zeg maar in de loop van de tijd achter komt dat ie meer voor je gaat voelen..
en dan zal ik er ook maar meteen bij zeggen dat ik niet dom ben... ik ben gewoon een doorsnee meisje van 18 en ik die VWO6
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:46
wilookmeepraten
Avatar van wilookmeepraten
wilookmeepraten is offline
Oja.. en het zijn meestal de lekkere jongens die arrogant zijn... en lekkere jongens zijn nou eenmaal.... lekkah....
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sja, bepaalde meisjes hebben nu eenmaal een voorkeur voor bepaalde jongens.
Als in breezah sletjes en armani boys
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
wilookmeepraten schreef:
Oja.. en het zijn meestal de lekkere jongens die arrogant zijn... en lekkere jongens zijn nou eenmaal.... lekkah....
Sja...natuurlijke selectie he?

Gelukkig maar dat er ook zoveel lelijke, saaie, vreemde, zielige, achtergestelde meisjes zijn...anders kwam 95% van de jongens nooit aan de vrouw...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:18
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Ik ben het met bovenstaande mensen eens die het oneens zijn met onze grote vriend stainlesz
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:37
devilcat
devilcat is offline
Ik heb ook met zo'n jongen verkering gehad
Later na 1,5 jaar kom ik er eigenlijk achter dat ie me gewoon voor de sex gebruikte
en het was ook zo'n gastje met scooters enzo en er " helemala te gek uitzien"

in het begin was het nog niet zo, na een paar maanden issi zo geworden.
Ik was zo veliefd ,dat alles mij blind maakte.

Nu pas kom ik erachter nadat ik hem 4 kansen heb gegeven om te veranderen [want hij was ook al niet zo heel aardig...] maar hij veranderde geen ene moer.
Dus heeft ie niet om me gegeven. --->gewoon gemak en gebruik.
Het dringt nog steeds niet echt tot me door dat hij nu al weer iemand anders heeft en dat ie me zo heeft laten zitten, want nadat ie weer is wat flikte , reageerde ik, en hij deed net alsof ik hem wat aandeed en dat was voor HEM de reden om mij niet meer te zien...


hij heeft me gebruitk voor sex o.a. klote
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:51
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Als een jongen heel ongeintereseert/arrogant doet tegen mij, dan wil ik hem JUIST?!
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 19:02
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Citaat:
cin-D schreef:
Als een jongen heel ongeintereseert/arrogant doet tegen mij, dan wil ik hem JUIST?!
Dat zit in je hè.....het onbereikbare willen hebben
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2002, 19:44
CallMeCindy
CallMeCindy is offline
Citaat:
Brainiacus schreef:
Kan iemand arrogant zijn en een minderwaardigheidscomplex hebben, tegelijkertijd?
Ja volgens mij wel. Volgens mij zijn de meeste mensen die arrogant zijn ofwel erg onzeker, ofwel contactgestoord. Als je lekker in je vel zit, doe je normaal :-)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:14
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Nou het gene waar ik dus pissed over wordt zijn dus de echte players. Die gasten die echt doen alsof ze enorm lief zijn en waaraan je niet kan zien dat het players zijn. Ik vin dat gewoon zow kut om te zien dat er dan wel meisjes zijn die dus niet van players houden, maar die wel helemaal verliefd worden op een schinbare lieve jongen. En die dan toch bezig zijn met een player.

Dus ik bedoel die gasten die lief lijken maar player zijn, waaraan je het niet ziet.
Ik ben van mening dat je iets dergelijks wel degelijk kunt zien aan een jongen. (meisjes players sorry, die bespreek ik hier onder eventjes niet)
Of tenminste, ik denk dat te kunnen zien, aan hun doen, aan hun laten en... aan hun gezicht... maar dat zal zeker weer te diep gaan als ik dat probeer uit te leggen?
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 20:18
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Aplaus maar hoezo minder knap, wie zegt er dat lieve betrouwbare jongens minder knap zijn ??
Nu kom ik dan terug op de eerder beschreven theorie van het kunnen zien dat iemand een player is. Een player heeft bepaalde kenmerken, deze kenmerken kunnen misschien juist in de ogen van een meid overkomen als aantrekkelijke kenmerken... maar dit kan ook per vrouw verschillen deze indruk... maar goed, das altijd zo, meningen verschillen.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:09
devilcat
devilcat is offline
wat versta je precies onder een PLAYER?

Ik weet wel wat het is , maar wil toch meer uitleg graag
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:12
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Ik heb ook met zo'n jongen verkering gehad
Later na 1,5 jaar kom ik er eigenlijk achter dat ie me gewoon voor de sex gebruikte
en het was ook zo'n gastje met scooters enzo en er " helemala te gek uitzien"

in het begin was het nog niet zo, na een paar maanden issi zo geworden.
Ik was zo veliefd ,dat alles mij blind maakte.

Nu pas kom ik erachter nadat ik hem 4 kansen heb gegeven om te veranderen [want hij was ook al niet zo heel aardig...] maar hij veranderde geen ene moer.
Dus heeft ie niet om me gegeven. --->gewoon gemak en gebruik.
Het dringt nog steeds niet echt tot me door dat hij nu al weer iemand anders heeft en dat ie me zo heeft laten zitten, want nadat ie weer is wat flikte , reageerde ik, en hij deed net alsof ik hem wat aandeed en dat was voor HEM de reden om mij niet meer te zien...


hij heeft me gebruitk voor sex o.a. klote
Ieder meisje trapt er weer in, Stainleszs ik ben het helemaal met je eens ik had dit topic net zo goed zelf kunnen opzetten!
Natuurlijk heb je ook de sletjes die in de disco rondhangen en jongen na jongen pakken..

Hee PardonMe ik heb er nog een paar voor je:

"Een echte slet stapt met het verkeerde been uit het verkeerde bed!"

"Een echte slet heeft iedere nacht een vent in bed!"

"Een echte slet kan niet zonder sigaret!"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:29
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Ieder meisje trapt er weer in, Stainleszs ik ben het helemaal met je eens ik had dit topic net zo goed zelf kunnen opzetten!
Natuurlijk heb je ook de sletjes die in de disco rondhangen en jongen na jongen pakken..

Hee PardonMe ik heb er nog een paar voor je:

"Een echte slet stapt met het verkeerde been uit het verkeerde bed!"

"Een echte slet heeft iedere nacht een vent in bed!"

"Een echte slet kan niet zonder sigaret!"
ben ik een slet???..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
"Een echte slet heeft iedere nacht een vent in bed!"

"Een echte slet kan niet zonder sigaret!"
Dus elk meisje wat rookt en samenwoont met haar vriend is een slet?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dus elk meisje wat rookt en samenwoont met haar vriend is een slet?
Een echt mens is een zoogdier.

Is elk zoogdier nu ineens een mens?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:36
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Een echt mens is een zoogdier.

Is elk zoogdier nu ineens een mens?
Je wéét dat je die redenatie hier niet bij moet halen, dan gaat het flauwe effect van de opmerking verloren
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 23:03
Stainleszs
Avatar van Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
devilcat schreef:
wat versta je precies onder een PLAYER?

Ik weet wel wat het is , maar wil toch meer uitleg graag
Met een player bedoel ik dus diegene die meisjes verliefd maakt en ze sekst en ze dan dimpt, en hoe harder ze huilen hoe beter want des te groter kunnen ze hun verhaal maken tegen hun andere player vriendjes. Player = loverboy dus

Citaat:
[B]devilcat schreef: Ik heb ook met zo'n jongen verkering gehad Later na 1,5 jaar kom ik er eigenlijk achter dat ie me gewoon voor de sex gebruikte en het was ook zo'n gastje met scooters enzo en er " helemala te gek uitzien" in het begin was het nog niet zo, na een paar maanden issi zo geworden. Ik was zo veliefd ,dat alles mij blind maakte. Nu pas kom ik erachter nadat ik hem 4 kansen heb gegeven om te veranderen [want hij was ook al niet zo heel aardig...] maar hij veranderde geen ene moer. Dus heeft ie niet om me gegeven. --->gewoon gemak en gebruik. Het dringt nog steeds niet echt tot me door dat hij nu al weer iemand anders heeft en dat ie me zo heeft laten zitten, want nadat ie weer is wat flikte , reageerde ik, en hij deed net alsof ik hem wat aandeed en dat was voor HEM de reden om mij niet meer te zien... hij heeft me gebruitk voor sex o.a. klote[B]
Hehe eindelijk een meissie die het begrijpt, een die begrijpt wat een Player is, en je hebt nog mazzel gahd met een paar maanden.

Citaat:
[B]nare man zegt: Dus elk meisje wat rookt en samenwoont met haar vriend is een slet?[B]
lol

Citaat:
[B]******** schreef: Een echt mens is een zoogdier. Is elk zoogdier nu ineens een mens?[B]
whahaha dubbele lol
__________________
"Ik ben een man die schuw is van geweld...Pim Fortuyn"
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 23:06
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
het is vast de soort onbereikbaarheid, of beter gezegd: de moeilijke(r lijkende) bereikbaarheid. Het veel leuker dan iemand die zomaar aan je toegeeft.

Of de onbereikbaarheid die hij uitstraalt tegenover anderen, terwijl jij hem wel 'hebt'.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Denise84 schreef:
Of de onbereikbaarheid die hij uitstraalt tegenover anderen, terwijl jij hem wel 'hebt'.
The irony
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 07:59
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
GRRR schreef:
zeur niet zo, je scheert alle vrouwen over één kam.
inderdaad zoals je uit de reacties hierboven uit kan maken is niet iedereen hetzelfde hoor
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 13:45
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Verschilt echt per vrouw... 't Is wel zo dat 'players' of jongens met zelfvertrouwen meer meisjes kunnen krijgen doordat ze zelf de eerste stap durven te zetten, en verlegen jongens niet.

Als verlegen jongens of jongens met een goed karakter en niet playerig karakter ook gewoon geen angst hebben bij vrouwen kunnen ze meer en betere vrouwen krijgen dan players.
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gezien worden als "beste vriend"
Praganonut
278 05-09-2007 12:36
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
De Kantine breezah slet en ABN
arP-socialist
500 19-01-2004 12:29
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De reünie
Ieke
0 01-10-2003 20:52
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.