Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2003, 15:12
w817
Avatar van w817
w817 is offline
Yoyo allemaal. Hellup! Ik heb een probleem. Ik ben nu 21 en ik blow sinds m'n 14e (ja, goed gerekend, da's 7 jaar) elke dag. Volgend jaar ga ik een andere school doen waar ik netjes in pak enzo moet verschijnen. En ik vind niet dat blowen en zaken samen gaan. Begrijp me niet verkeerd. vind het smoken nog steeds heerlijk, lachen, lol, leuk, maar vind nu wel dat het een keer genoeg is geweest. Dus had ik voor mezelf mooi de afspraak gemaakt, vanaf 31 december (1 januari is bij voorbaat gedoemd om te mislukken) niet meer blowen.
Dag ging dus goed, dag daarna ook met al die alcohol, maar die dagen daarna kon ik niet meer slapen. Wat ik ook probeerde het hielp niet. Ja, kan wel een paar biertjes gaan drinken, dan slaap ik wel, maar dan is het medicijn nog erger dan de kwaal, en ben ik strax gehooked aan de alcohol. Dat wil ik ook niet. Ben na een week van slaapgebrek toch maar weer gestopt met blowen en hoppa... kon weer slapen maar was dus weer terug bij af , en blow nog steeds. Ben het helemaal zat van elke morgen verrot wakker worden (aaaarg ... moet koffie!) van het gebrek aan dromen, van die onbenullige smoke-ogen, en van de honderden euro's die ik eraan uit geef (rook ongeveer 2 gram per dag.) hoe kan ik hier op een beetje relaxedte manier van afkomen, en toch nog een beetje lekker slapen? hellup me!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2003, 15:26
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
wiet gebruiken als slappmiddel is gewoon slecht. insomnia gaat naar een paar weken vanzelf weg, misschien kun je rustgevende thee drinken om te kunnen slapen. en koffie 's morgens is overigens net zo ongezond. je moet leren uit jezelf wakker te worden zonder cafeine.

en hoe krijg je in hemelsnaam 2 gram per dag naar binnen?
rook je joints of puur? hoeveel joints per dag?
ik doe 2 weken met 2 gram als ik elke dag rook. (ik rook puur)

aangezien je zoveel rookt kun je ook je hoeveelheid langzaam verminderen. eerst naar 1.5 gram per dag, dan naar 1 gram, dan om de dag een halve gram etc.

Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 15:28.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:59
w817
Avatar van w817
w817 is offline
dat insomnia is inderdaad heel vervelend. Kan het me ook eigenlijk niet veroorloven. Aan de ene kant rook ik me helemaal naar de tering met m'n vrienden (12 euro p.p.p.d) bij de wiettax, maar aan de andere kant heb ik ook best verantwoordelijk werk, waar ik het niet kan maken om van de pin aan te komen. Dat doe ik dan ook niet, maar word wel raar dan. Werk op een bungalowpark (zal de naam niet noemen hier), en moet dus in de vakanties van vroeg tot laat de kinderen vermaken. De laatste groep om 0.00 afgelopen (volwassenen) en de eerste weer om negen uur 's morgens (knutseluurtje) Kun je je voorstellen hoe dat er uit moet zien? met een verrotte kop voor de kids, omdat ik niet kan pitten. Baal er ondertussen zo van he... maar voel me op een of andere manier net een gepelde garnaal als ik een tijdje niet meer heb gesmoked. En als ik een keer zeg van heej, vandaag ff niet word er op zo'n vage manier gekeken van jaaaah, tuurlijk... zal wel. M'n hele omgeving, al m'n vrienden en kennissen blowen. T is net of ik er steeds weer terug in word gezogen. Niet meer leuk. Heb wel eens gedacht aan verhuizen naar een ander land ofzo (geen geintje), maar ligt volgens mij niet aan de omgeving maar aan m'zelf... ben gewoon kansloos! Zijn er meer lui met dit probleem? vast wel << trouwens de bekende tekenen van het blowen zijn bij mij al wel aardig zichtbaar... wallen zijn al bijna blauw >> (bij de weg: ben nu niet stoned )
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:11
w817
Avatar van w817
w817 is offline
2 gram is bij ons 12 euro en dat zal ongeveer jointje of 7 a 8 zijn. Wij roken met een vaporizer, ijspijp en puur. No tabacco, maar in plaats daarvan een andere kruidenmix, van de smartshop. maakt het blowen iets aangenamer voor de keel en zit geen Nicotine, Teer, Methyl, ethaan, en weet ik veel wat voor een troep in.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:15
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
geen wonder dat je verslaafd bent en insomnia hebt. ik zou gewoon proberen om geleidelijk te verminderen. morgen 1.5 gram, over 5 dagen 1 gram per dag.

en gewoon duidelijk tegen je vrienden zeggen dat je serieus bent en van het blowen af wil. zeg ze duidelijk dat je niet wil dat ze je constant wiet aanbieden.

voor insomnia zou ik maar wat kruidenthee nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:37
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Niet
Er is geen ontkomen aan.
Als je eenmaal begonnen bent, ben je gedoemd tot eeuwig stoned zijn
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:51
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
wat is er veel aan 2 gram per dag?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 09:35
silverpearl
silverpearl is offline
Ja dat dacht ik ook, ik wil niet stoer gaan doen ofzo maar 2,2 gram is bij ons zo op, draaien we ongeveer 3 jointjes uit..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 10:43
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
wat is er veel aan 2 gram per dag?
nou ik doe 2 weken met 2 gram.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
mood indigow schreef:
wat is er veel aan 2 gram per dag?
1,5 gram.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 15:01
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
wat is er veel aan 2 gram per dag?
vind ik toch wel behoorlijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 15:37
silverpearl
silverpearl is offline
Ja oke je bent er behoorlijk gaar van, en als je gewoon rlx wil zijn doe je veel langer met een zakje van 2gr.

Of ben ik nu gewoon zo'n beest?

Als ik 2 vrienden en ik gaan roke hale we toch wel meestal 3x15 euro x 2,24 gr northern light ofzo en dan gaat zeker op in een middag !
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 19:49
stay asleep
stay asleep is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
wat is er veel aan 2 gram per dag?
ja ik vin het ook niet echt veel... 4 sticks per dag... halve gram per stick, ik rook niet puur...
ik snap dan ook al helemaal niet hoe je 2 weken met 2 gram kan doen als je elke dag rookt... dat is 0,143 (afgerond) gram per dag...
__________________
Hey look it's a college boy. Anybody wanna beat him up???
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:17
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
ja 4 sticks per dag is niet echt veel nee..
nja misschien ligt het aan ons
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 21:26
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
ja 4 sticks per dag is niet echt veel nee..
nja misschien ligt het aan ons
nee na verloop van tijd is dat niet veel meer.. maar ik heb liever niet dat ik elke dag 4 sticks rook.. ik smoke al teveel denk ik (in de zomer smoke ik wel meer dan 4 sticks maar dat is anders )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 22:03
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
]{ing schreef:
nee na verloop van tijd is dat niet veel meer.. maar ik heb liever niet dat ik elke dag 4 sticks rook.. ik smoke al teveel denk ik (in de zomer smoke ik wel meer dan 4 sticks maar dat is anders )
hehe
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:33
hoertje
Avatar van hoertje
hoertje is offline
meschien ben je wel verslaafd aan de tabaco en niet aan et wiet
__________________
w
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 20:41
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Offtopic graag!
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2003, 21:23
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Offtopic graag!
Beste Wasp,

ik heb last van jeukend schaamluis,

wat is het beste wat ik daar aan kan doen?

Kusjes,

Hans.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 21:31
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
HAHAHAHA
Goed. Ik bedoelde dus ONtopic.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2003, 22:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
hoertje schreef:
meschien ben je wel verslaafd aan de tabaco en niet aan et wiet
nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Het land van...
Verwijderd
52 21-11-2005 09:13
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 10:39
Liefde & Relatie ik word ZO gek van jaloezie....
devilcat
7 11-04-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.