Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 18:01
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Okay, jullie zullen het allemaal natuurlijk niet echt interessant vinden, maar ik gooi het er toch maar even uit.

Ik zit al vier jaar bij een jongen in de klas waar ik het heel goed mee kan vinden. We hebben dezelfde intresses en doen veel dingen van school samen. De afgelopen jaren hebben we een beetje geflirt op feesten ofzo, maar het was nooit iets met echte inhoud. Nou ben ik dus verliefd aan het worden op deze jongen en ik heb het gevoel dat het wellicht wederzijds is. Ik vroeg me af hoe ik nou het beste (op een nog luchtige lieve manier) dit een beetje duidelijk kan maken.. Ik weet niet wat jongens leuk vinden aan een meisje..! Wie helpt?!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2002, 18:18
Verwijderd
Je zou het natuurlijk via de bekende omweg kunnen vragen...dus via-via zijn vriend(inn)en proberen te weten te komen wat hij van je vindt. Maar dan weet meteen een hele groep mensen dat je hem leuk vindt.

Of je kunt proberen hem one-on-one te confronteren. Misschien een beetje geforceerd, maar er dienen zich vast wel situaties aan waarin je hem alleen kunt spreken, na school, of ergens tijdens het uitgaan, wie weet?

In ieder geval zou ik zeggen, ga ervoor en twijfel niet ál te lang...die fout maak ik zelf namelijk altijd en dát is is in ieder geval niet de juiste manier
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:24
Skatertjuh13
Skatertjuh13 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Je zou het natuurlijk via de bekende omweg kunnen vragen...dus via-via zijn vriend(inn)en proberen te weten te komen wat hij van je vindt. Maar dan weet meteen een hele groep mensen dat je hem leuk vindt.

Of je kunt proberen hem one-on-one te confronteren. Misschien een beetje geforceerd, maar er dienen zich vast wel situaties aan waarin je hem alleen kunt spreken, na school, of ergens tijdens het uitgaan, wie weet?

In ieder geval zou ik zeggen, ga ervoor en twijfel niet ál te lang...die fout maak ik zelf namelijk altijd en dát is is in ieder geval niet de juiste manier

Asjeblieft NIET via zijn vrienden. Dat vind ik zo zwak, en geloof me, het komt bij het verkeerde end uit. Vraag gewoon of hij een keer met je mee naar de kroeg gaat of naar de bioscoop ofzo...
__________________
I'll keep the ring, till I die...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 18:25
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Dat is natuurlijk allemaal wel okay om te doen, maar is er niets wat jongens/ mannen graag horen of graag zien bij een meisje?!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef:
Dat is natuurlijk allemaal wel okay om te doen, maar is er niets wat jongens/ mannen graag horen of graag zien bij een meisje?!
Moet ik me nou als jongen of als man aangesproken voelen?

Maar ff serieus: ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Wat ik voor mezelf erg leuk zou vinden om te horen te krijgen of te zien bij een meisje is als we gewoon in een cafétje of ergens anders zitten en ze vertelt me gewoon echt waar het op staat. Beetje verlegen natuurlijk maar dat maakt het juist lief De dingen die je éigenlijk niet durft te zeggen, maar toch zegt omdat je het niet langer voor je kunt houden, die komen het oprechtst en meest gemeend over...dus toch gewoon recht in z'n gezicht vertellen I guess!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Maar ff serieus: ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Wat ik voor mezelf erg leuk zou vinden om te horen te krijgen of te zien bij een meisje is als we gewoon in een cafétje of ergens anders zitten en ze vertelt me gewoon echt waar het op staat. Beetje verlegen natuurlijk maar dat maakt het juist lief De dingen die je éigenlijk niet durft te zeggen, maar toch zegt omdat je het niet langer voor je kunt houden, die komen het oprechtst en meest gemeend over...dus toch gewoon recht in z'n gezicht vertellen I guess!
Daar ben ik het helemaal mee eens! Het is alleen veel makkelijker gezegd dan gedaan, dat wel. Je moet er een beetje lef voor hebben.
Dat flirten wat jullie weleens deden kan je ook een beetje doorzetten. Gewoon subtiel steeds een beetje verder gaan en kijken hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:22
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
~oei~ dat vind ik wel supereng..
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 18:51
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef:
~oei~ dat vind ik wel supereng..
Een tijdje geleden heb ik hetzelfde gedaan. Op een gegeven moment voel je gewoon dat zo'n moment zich aandient, als je ergens met z'n tweeën zit en het gesprek komt op zo'n soort onderwerp. Eigenlijk is het ook niet te beschrijven hoe het moet, maar je kunt niet zo bijzonder veel fout doen hoor...als je toch al de indruk krijgt dat hij jou ook wel ziet zitten, dan zal het allemaal wel loslopen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 19:02
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
maar ik ben niet zó superzeker ofzo.. het zal wel niet en als ik het dan zo zeg komt het zo superhard aan...
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 13:42
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef:
maar ik ben niet zó superzeker ofzo.. het zal wel niet en als ik het dan zo zeg komt het zo superhard aan...
Aach

Je schrijft in je eerste post dat je wel de indruk krijgt dat het misschien wederzijds is. Hoe kom je aan die indruk? Welke signalen geeft hij af? Als je dat voor jezelf kunt bepalen, kun je misschien ook bedenken wat hij leuk zou vinden om te horen/te zien o.i.d.
Misschien zit hij wel met hetzelfde probleem als jij, durft hij de barričre niet te doorbreken, bang dat-ie uitgelachen wordt ofzo...het is een beetje een dooddoener en het klinkt heel cliché, maar wie niet waagt, die niet wint...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 17:29
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Nu ik echt doorheb (en voor mezelf heb toegegeven) dat ik echt verliefd ben durf ik bijna niets meer te zeggen. Ik wil hem echt laten merken dattit hem echt leuk vind, maar het is zó moeilijk!!! Het gewoon zeggen durf ik echt niet, nooit niet...

En het duurt nog zó lang naar 14 Februari ! Ik wil hem nu.. *snik*
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen
tomska
14 28-07-2013 19:41
Psychologie Wat moet ik nou doen voor haar?
joes
4 21-08-2005 21:35
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Verwijderd
50 28-08-2004 16:58
Liefde & Relatie Wat moet ik nou?? (hopeloze internetliefde)
Fauna
16 13-06-2004 13:13
Psychologie wat moet ik nou doen?
ik_ben_blij
6 20-07-2002 22:29
Liefde & Relatie wat moet ik nou doen??
ongekend
5 22-02-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.