Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 20:02
Hel
Hel is offline
Ik ben een meisje van 16 en ik heb een jongen ontmoet die ik heel erg leuk vind. Ik wist dat hij al een vriendin had maar ik heb het toch tegen hem gezegd. Hij zei dat hij mij ook leuk vond maar me nog niet goed genoeg kende (wat ook erg begrijpelijk is want ik had hem nog maar 1 keer gezien). Hij heeft al meer dan een jaar met een topmodel die ergens in Belgie woont. Ik bel veel met hem en ben ook al 2 keer met hem uit geweest (wel met anderen erbij anders durfde ik niet) maar de situatie vordert niet echt. Hij heeft ook tegen een vriendin van me gezegd dat hij denkt dat zijn vriendin vreemd gaat. In een gesprek dat we later hadden heeft hij gezegd dat hij zowel van de 'Belgische kant' als van mijn kant geen hoogte kan krijgen.
Zou ik meer actie moeten ondernemen? Of moet ik hem de tijd geven om de situatie goed te bekijken en uit te zoeken met wie hij verder wil?
alvast heeeel erg bedankt voor je reactie

[Dit bericht is aangepast door Hel (23-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2002, 18:28
Deleb Nîf
Deleb Nîf is offline
Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn, zeggen dat je hem heel erg leuk vindt maar hem wel de tijd geven om dat met z'n vriendin uit te zoeken. Niet te opdringerig zijn, dat kan wel eens een turnoff zijn voor hem, maar ook niet te gedesinteresseerd doen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 19:58
Hel
Hel is offline
Citaat:
Deleb Nîf schreef:
Ik zou gewoon eerlijk tegen hem zijn, zeggen dat je hem heel erg leuk vindt maar hem wel de tijd geven om dat met z'n vriendin uit te zoeken. Niet te opdringerig zijn, dat kan wel eens een turnoff zijn voor hem, maar ook niet te gedesinteresseerd doen...
bedankt voor je reactie! maar ik denk dat ik d'r moeite mee zal hebben om niet te ongeinteresseert te doen...ik ben namelijk helemaal doodzenuwachtig als hij belt.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:55
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
dan zou ik ook zeggen dat je hem nog steeds niet zitten, maar dat je een beetje verlegen bent.....ik denk dat dat voor hem een heleboel duidelijk maakt!! En je kan zeggen dat je eerst wilt dat ie n goeie keus maakt over zn belgische vriendin en jou. Komt dus goed over, zoals al eerder werd gezegd, en jij laat je nie misbruiken om met hem te gaan doeg doeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Verhalen & Gedichten Hopeloos verliefd...
hansjest
2 03-02-2004 16:47
Liefde & Relatie hopeloos in relaties ?
shuriken
8 31-01-2003 20:38
Seksualiteit Hopeloos?
X_michael_X
25 04-10-2002 21:50
Verhalen & Gedichten Nutteloos, hopeloos, eindeloos...
Secreet
3 02-06-2002 08:23
Liefde & Relatie Hopeloos
chanelletje
3 28-03-2002 23:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.