Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2002, 20:08
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Oké, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik merk bij mezelf heel sterk dat ik met meerdere mannen tegelijk flirt (die ik dan op dat moment ook echt leuk vind) en ze onbewust/onbedoeld dan hoop geef.. Momenteel zijn er vier jongens die ik gewoon leuk vind en die ik blijkbaar hoop heb gegeven.. Zodra ze met voorstellen komen om af te spreken haak ik af maar vervolgens flirt ik wel lekker door (tis niet echt bewust flirten, zo ben ik gewoon, spontaan, magoed).
Daar komt nog bij dat er één persoon is waar ik al heel lang verliefd op ben, maar waar ik niet van plan was voor uit te komen, nouja, hij is nu even niet relevant voor dit verhaal...

Ik vraag me af, wat is dit nou met mij? Lijd ik aan bindingsangst ofzo? Zijn er mensen die dit herkennen?

__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 20:28
Hel
Hel is offline
Ik denk dat je geen bindingsangst hebt maar dat je er gewoon nieuwsgierig bent of hij je aantrekkelijk vindt of naar hoe hij reageert.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 20:30
Verwijderd
Inderdaad niet direct bindingsangst maar meer gewoon gezonde interesse en experimenteerdrang, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 22:27
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Hmm ik weet wel dat ik bindingsangst heb redelijk sterk,maar ik zit nie met iedereen te flirten...alssik iemand leuk vindt dan willik het toch proberen maar opput laatst durf ik het toch nie meer ensoow...bang dat het gaat mislukken ensoow.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 10:05
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Hmm ik weet wel dat ik bindingsangst heb redelijk sterk,maar ik zit nie met iedereen te flirten...alssik iemand leuk vindt dan willik het toch proberen maar opput laatst durf ik het toch nie meer ensoow...bang dat het gaat mislukken ensoow.
iedereen is ook wel een beetje overdreven, maar ik heb het gevoel dat ik me niet aan één jongen dúrf te binden en daarom maar met meerdere te gelijk 'aanpap' (klinkt een beetje cru zo, maar het gaat om het idee) tis niet zo dat ik 24/7 met alles wat langs loopt aan het flirten ben, maar soms betrap ik mezelf er weleens op dat ik ongewild op een bepaalde manier met ze praat/omga waar zij dus achteraf gezien hoop uit gehaald hebben (wat ik me goed kan voorstellen overigens)
En noujah, als er eentje dan toenadering zoekt haak ik dus af.. Omdat ik dan plotseling zo'n drang/paniek aanval krijg van "Ik wil niet!!" Heel apart...
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 12:51
Verwijderd
Ik denk dat ik bindingsangst heb.
Ik kan mezelf nu echt niet aan een jongen binden ik heb het geprobeerd maar dan voel ik me zo opgesloten en op dit moment zijn mijn vrienden gewoon belangrijker
Met citaat reageren
Oud 24-01-2002, 14:24
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Niks bindingsangst.

Je bent gewoon geboren voor het vrijgezellen leven. dat wil nog niet zeggen dat je angst hebt. het kan zo zijn dat als je bejaard bent, getrouwd bent en bebonden. Dan kun je niet zeggen dat je angst hebt overwonnen. dus je angst is klinklare onzin
__________________
geniet nooit met mate
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Bindingsangst.!?
dal
3 09-05-2016 21:43
Liefde & Relatie Bindingsangst
mausie12
16 23-05-2011 00:41
Liefde & Relatie Bindingsangst
mausie12
3 25-04-2011 20:33
Psychologie hulp bij bindingsangst
nienna elensar
4 04-05-2007 22:05
Liefde & Relatie Wat te doen bij bindingsangst
Léonie-esprit
9 11-05-2004 12:02
Liefde & Relatie Het Grote Bindingsangst Topic
Sade
22 01-10-2003 22:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.