Oud 07-04-2005, 12:10
Guimaraes
Guimaraes is offline
Zijn hier toevallig ook mensen die dit jaar nog staatsexamens afleggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 13:43
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
na ik hoop voor vwo wiskunde het te doen
maar ik denk dat dat dit jaar niet meer gaat lukken

zijn daar ook vaste data's voor als bij centraal examen?

want ik doe een vwo wiskunde cursus nu en ik zou het best ruk vinden als ik een jaar moet wachten om examen te doen
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:48
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Het lijkt me dat dat gewoon hetzelfde examen op dezelfde tijd is.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:56
Guimaraes
Guimaraes is offline
Inderdaad op dezelfde data's.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 07-04-2005 @ 14:43 :
na ik hoop voor vwo wiskunde het te doen
maar ik denk dat dat dit jaar niet meer gaat lukken

zijn daar ook vaste data's voor als bij centraal examen?

want ik doe een vwo wiskunde cursus nu en ik zou het best ruk vinden als ik een jaar moet wachten om examen te doen
Als je je nog niet hebt opgegeven, ben je nu veel te laat om het dit jaar nog te doen hoor. Staatsexamen zijn op exact dezelfde data als de centrala examens, en ze zijn ook hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 14:08
Guimaraes
Guimaraes is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2005 @ 14:59 :
Als je je nog niet hebt opgegeven, ben je nu veel te laat om het dit jaar nog te doen hoor. Staatsexamen zijn op exact dezelfde data als de centrala examens, en ze zijn ook hetzelfde.
Idd, je had je voor 1 Januari aan moeten melden. Nu accepteren ze geen nieuwe aanmeldingen meer. Dat probleem had ik vorig jaar ook. Ik was net iets te laat, 8 Januari ofzo. Wat een zeikerds zijn het ook eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:00
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 07-04-2005 @ 14:59 :
Als je je nog niet hebt opgegeven, ben je nu veel te laat om het dit jaar nog te doen hoor. Staatsexamen zijn op exact dezelfde data als de centrala examens, en ze zijn ook hetzelfde.
ja maar hallo joh
ik begon in maart met die cursus
dus ik kan niet in drie maanden tijd ff snel vwo wiskunde doen
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 09:21
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ja ik.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:12
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 08-04-2005 @ 10:21 :
Ja ik.
Dat lijkt me echt knap als je zoiets haalt.. Je hebt toch geen hulp van een leraar oid en bij vakken als wiskunde lijkt me dat erg moelijk.
Maar waar doe je dan examen? Zijn die op meerdere plaatsen in het land?
En dat mondeling erna, wat moet ik me daarbij voorstellen. Is dat gelijk na je examen of zit er wel even tussen? En is het over hetzelfde onderwerp als je CE of een ander onderwerp aangezien anderen SE's ook over andere onderwerpen moeten maken en hoelang duurd dan zo'n mondeling?
Sorry voor de vele vragen maar ben ik benieuwd naar
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 10:17
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Liss schreef op 08-04-2005 @ 19:12 :
Dat lijkt me echt knap als je zoiets haalt.. Je hebt toch geen hulp van een leraar oid en bij vakken als wiskunde lijkt me dat erg moelijk.
Maar waar doe je dan examen? Zijn die op meerdere plaatsen in het land?
En dat mondeling erna, wat moet ik me daarbij voorstellen. Is dat gelijk na je examen of zit er wel even tussen? En is het over hetzelfde onderwerp als je CE of een ander onderwerp aangezien anderen SE's ook over andere onderwerpen moeten maken en hoelang duurd dan zo'n mondeling?
Sorry voor de vele vragen maar ben ik benieuwd naar
Het halen is niet zo moeilijk. Je moet je gewoon net zo goed voorbereiden als elk ander. En we oefenen veel met proefexamens dus dan weet je ook een beetje wat voor soort vragen er gesteld kunnen gaan worden.

Ik doe staatsexamen in twee jaar door omstandigheden. En ik zit in het speciale onderwijs, en daar moet je wel via staatsexamen examen doen aangezien de school te klein is om al die dingen zelf te doen.
Wij hebben voldoende hulp van leerkrachten, ik vind dat ze je prima begeleiden.
Ehm. Ik doe gewoon bij mij op school examen. Mijn school heeft heel veel verschillende afdelingen en die doen dan allemaal samen examen in 1 zaaltje. Iig dat is wat ik er van heb meegekregen.
Ja die zijn op iets van 4 plaatsen in het land (mjin broer heeft twee jaar geleden staatsexamen vwo oude stijl via de LOI gedaan dus vandaar dat ik het weet).
De mondelingen worden in juli gehouden, verspreid over de hele maand juli maar het ligt aan de regio waarin je woont wanneer je die hebt.
Er zit ruim een maand tussen het mondeling en het centraal schriftelijk.
Het ligt aan het vak wat je doet hoe het mondeling gaat. Ik doe bijvoorbeeld Engels, Geschiedenis, Aardrijkskunde en Maatschappijleer. Voor Engels gaat het mondeling over mijn leesdossier, een gesprek voeren, een luistertoets, een brief schrijven en nog iets maar dat ben ik even kwijt. Iig zijn het vijf dingen.
Bij Geschiedenis krijg je drie onderwerpen dan voorgeschoteld met drie bronnen (geloof ik) en daar krijg je dan een kwartier bij om je voor te bereiden en daarna gaat hij er vragen over stellen. En je moet een posterpresentatie houden over een praktische opdracht die je gemaakt hebt.
Voor Aardrijkskunde ongeveer hetzelfde alleen dan met andere deelonderwerpen.
Bij Maatschappijleer heb je alleen een mondeling en dan heb je ook een posterpresentatie en een gesprek en bronnen geloof ik.
Maar ik kan het natuurlijk fout hebben. Dit is gewoon wat mijn geheugen nu zegt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 13:13
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 09-04-2005 @ 11:17 :
*verhaal*
Oh oke, ik stelde me er eerlijk gezegt iets anders van voor. Dat je echt heel het jaar niets deed aan school oid en dan even een maandje ertegen aan zonder verdere hulp van leraren oid
Dacht dat als je op school zat er geen staatsexamen was maar je gewoon normaal via de reguliere weg examen doet. Zelf zit ik namelijk ook op een erg klein schooltje (geen normale school) maar ik doe ook gewoon op school examen.
Ook die mondelingen, dacht dat je dan een mondeling kreeg over de stof maar het zijn dus gewoon alle onderwerpen die bij ons in de SE's zijn verwerkt.
Wel zo logisch eigenlijk maar goed

Thanks voor je antwoord
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2005, 11:50
Guimaraes
Guimaraes is offline
Doet er iemand toevallig ook informatica staatsexamen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2014 [HAVO] vavo met staatsexamen mogelijk?
dolunay
1 28-06-2014 11:00
Werk, Geld & Recht Vergoeding bij staatsexamen?
Annefleur28
2 17-11-2012 16:10
Studeren Profiel NG : Staatsexamen in wiskunde C ?? , terwijl je wiskunde A hebt!
staatsexamen112
0 23-01-2011 10:20
Studeren Staatsexamen
Kaka8
6 20-10-2010 20:14
Eindexamens 2005 Staatsexamen
pinkkashmir
24 30-06-2005 16:41
Algemene schoolzaken staatsexamen....
verdrietje
9 08-08-2002 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34.