Oud 09-01-2003, 18:21
Zuccherino
Zuccherino is offline
Hoi allemaal!
Sorry, maar dit verhaal moet ik gewoon eventjes kwijt.
Ik heb hier eigenlijk meer een mededeling voor alle dames. Heel vaak komt het onderwerp 'BEN IK NU ZWANGER??' voor. Het valt allemaal best mee. Kijk, als mensen een kindje willen, laten ze natuurlijk de man in de vrouw klaarkomen, maar meestal duurt het nog een behoorlijk tijdje voor ze ook echt in verwachting is.
Uiteraard is er een kans dat je zwanger raakt als de jongen met zijn penis tegen/in jouw vagina komt, want in voorvocht zit ook al sperma. Maar de kans dat je daardoor zwanger raakt is zeer klein (hij is er wel).
Ik zou als ik jullie was gewoon even wachten tot je volgende ongesteldheid. Als die uitblijft, zwangertest doen en als je dan zwanger bent eventuele stappen ondernemen.
Maar je moet niet bij elke keer als je vriend met z'n penis in de buurt van je vagina komt hysterisch/bang of iets dergelijks worden, dan is de schrik vaak het enige wat niet goed loopt. En bovendien, als je niet zwanger wilt worden, doe het dan 'double dutch'.
Wat ik dus wil zeggen, maak je niet te veel zorgen! Sex is alleen maar fijner als je je kan ontspannen en er ook echt plezier van beleeft in plaats van je overal zorgen over te maken.
Het leven is te kort om om elke scheet jezelf zorgen te maken! Dus geniet er een beetje van!
Liefs,
Zuccherino.
__________________
Life is like a box of chocolats, U never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:24
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
En bovendien, als je niet zwanger wilt worden, doe het dan 'double dutch' : met pil en condoom en zorg dat de penis niet in of tegen de vagina komt als de jongen is klaargekomen, of ervoor .
Ja zo kun je inderdaad erg moeilijk zwanger worden
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 18:33
Zuccherino
Zuccherino is offline
Citaat:
faen schreef:
Ja zo kun je inderdaad erg moeilijk zwanger worden
Ja sorry, ik had een stuk tekst weg gehaald, maar er was een beetje een vage zin achter gebleven, die eigenlijk helemaal niet bij elkaar hoorde.. Sorry sorry.
__________________
Life is like a box of chocolats, U never know what you're gonna get.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:27
elledc
elledc is offline
Beter te bezorgd dan helemaal niet bezorgd en zwanger! Er zijn nu eenmaal meisjes die vlugger zwanger worden dan andere. Een vriendin van me heeft namelijk al 4 maal een abortus gepleegd en ik garandeer je dat het geen geintje is!

Maar inderdaad zoals je zegt, als je condoom goed gebruikt, dan kan er in principe geen probleem zijn en hoef je je geen zorgen te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 19:35
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Wat fijn dat je dit met ons wilde delen, Zuccherino.
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:04
jij
jij is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Een vriendin van me heeft namelijk al 4 maal een abortus gepleegd en ik garandeer je dat het geen geintje is!
sorry maar dat kan ik echt niet begrijpen, er zijn middelen genoeg om NIET zwanger te worden, of je nu vlug zwanger wordt of niet. En na de eerste keer zou ik toch al wat meer beginnen nadenken...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:20
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef:
Beter te bezorgd dan helemaal niet bezorgd en zwanger! Er zijn nu eenmaal meisjes die vlugger zwanger worden dan andere. Een vriendin van me heeft namelijk al 4 maal een abortus gepleegd en ik garandeer je dat het geen geintje is!

Maar inderdaad zoals je zegt, als je condoom goed gebruikt, dan kan er in principe geen probleem zijn en hoef je je geen zorgen te maken.
abortus gepléégd, of abortus láten plegen?

als je abortus pleegt, dan ben je bezig om een foetus uit iemands baarmoeder te verwijderen
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 20:35
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
abortus gepléégd, of abortus láten plegen?

als je abortus pleegt, dan ben je bezig om een foetus uit iemands baarmoeder te verwijderen
Het lijkt me toch redelijk duidelijk wat er hier bedoeld wordt, bijdehandje...
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:26
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:51
elledc
elledc is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
sorry maar dat kan ik echt niet begrijpen, er zijn middelen genoeg om NIET zwanger te worden, of je nu vlug zwanger wordt of niet. En na de eerste keer zou ik toch al wat meer beginnen nadenken...
Vind ik ook erg, toen ze me dat vertelde was ik totaal van de kaart. Het probleem is bij haar dat ze zeer vruchtbaar is maar ze is zo iemand die niet tweemaal nadenkt voor ze iets doet

Laatst gewijzigd op 09-01-2003 om 22:54.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:52
elledc
elledc is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
abortus gepléégd, of abortus láten plegen?

als je abortus pleegt, dan ben je bezig om een foetus uit iemands baarmoeder te verwijderen
ja ik bedoelde làten plegen, zelf abortus plegen lijkt me niet zo handig.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 22:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Beter te bezorgd dan helemaal niet bezorgd en zwanger!
sorry hoor, maar dit vin ik een domme opmerking! Alsof je eerder zwanger wordt wanneer je niet bezorgd bent!
Er wordt alleen bedoeld dat je niet volledig in paniek moet raken als een condoom es knapt.
Want dan kan bijvoorbeeld door de stress een menstruatie langer uitblijven, waardoor je nog meer stress hebt.
Knapt er wat? Ga naar je dokter, haal een moring after pil, voor de zekerheid.
Zou je er op zich niet zo mee zitten als je zwanger werd, w8 dan je volgende menstruatie af of doe een zwangerschapstest na een paar dagen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 23:05
elledc
elledc is offline
Citaat:
Qimm schreef:
sorry hoor, maar dit vin ik een domme opmerking! Alsof je eerder zwanger wordt wanneer je niet bezorgd bent!
Er wordt alleen bedoeld dat je niet volledig in paniek moet raken als een condoom es knapt.
Want dan kan bijvoorbeeld door de stress een menstruatie langer uitblijven, waardoor je nog meer stress hebt.
Knapt er wat? Ga naar je dokter, haal een moring after pil, voor de zekerheid.
Zou je er op zich niet zo mee zitten als je zwanger werd, w8 dan je volgende menstruatie af of doe een zwangerschapstest na een paar dagen.
Met bezorgd zijn bedoelde ik 'denken dat zwangerschap een mogelijkheid is' bij het scheuren van een condoom en eventueel de morning after pil nemen, zoals ik onlangs heb moeten doen. Moest ik er niet bezorgd om geweest zijn en gedacht hebben dat niks kon gebeurd zijn dan kon ik wel zwanger geweest zijn, de kans was er in ieder geval wel, aangezien ik in het midden was van mijn cyclus. Ik vind het idioot zo'n dingen en die verdomde pil heeft me ondertussen enkele zieke dagen bezorgd, maar beter dat dan abortus te moeten plegen, en geloof me, het gebeurt meer dan je denkt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 23:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
utopia5 schreef:
Met bezorgd zijn bedoelde ik 'denken dat zwangerschap een mogelijkheid is' bij het scheuren van een condoom en eventueel de morning after pil nemen, zoals ik onlangs heb moeten doen. Moest ik er niet bezorgd om geweest zijn en gedacht hebben dat niks kon gebeurd zijn dan kon ik wel zwanger geweest zijn, de kans was er in ieder geval wel, aangezien ik in het midden was van mijn cyclus. Ik vind het idioot zo'n dingen en die verdomde pil heeft me ondertussen enkele zieke dagen bezorgd, maar beter dat dan abortus te moeten plegen, en geloof me, het gebeurt meer dan je denkt.
Natuurlijk bestaat er een reeele kans op zwangerschap in zulke gevallen!
Maar gezond verstand gebruiken (wat jij hebt gedaan dus) Of gillend rondrennen als een kip zonder kop dat je zwanger bent (weet je niet) dat werkt gewoon niet.
Denk na!!!
ik weet hoe vaak een abortus gebeurt! en dan te bedenken dar gewoon 3/4 van die abortussen voorkomen had kunnen worden door normaal gebruik van anticonceptie!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 16:12
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
mijkeeuuh schreef:
sorry maar dat kan ik echt niet begrijpen, er zijn middelen genoeg om NIET zwanger te worden, of je nu vlug zwanger wordt of niet. En na de eerste keer zou ik toch al wat meer beginnen nadenken...
zou je wel zeggen ja, maar een meisje dat bij mij in de klas zat was bevallen en na een jaar ongeveer was ze weer zwanger dat snap ik dan niet, tja tenzij het echt gewenst is offcourse maar zou je op zon leeftijd dan niet ff een paar jaar w88 met de tweede???
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
zou je wel zeggen ja, maar een meisje dat bij mij in de klas zat was bevallen en na een jaar ongeveer was ze weer zwanger dat snap ik dan niet, tja tenzij het echt gewenst is offcourse maar zou je op zon leeftijd dan niet ff een paar jaar w88 met de tweede???
ligt eraan hoe sterk dat moedergevoel is en de omstandigheden maar over t algemeen wel ja
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 23:18
jij
jij is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
zou je wel zeggen ja, maar een meisje dat bij mij in de klas zat was bevallen en na een jaar ongeveer was ze weer zwanger dat snap ik dan niet, tja tenzij het echt gewenst is offcourse maar zou je op zon leeftijd dan niet ff een paar jaar w88 met de tweede???
idd...ik bedoel, daar moet je toch wel 'dom' voor zijn (indien het ongewenst is natuurlijk) om je dat keer na keer te laten overkomen...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 11:40
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 12:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Berekening over zwanger raken
GimmeMath
11 04-12-2003 13:37
Lichaam & Gezondheid Zwanger (II)
ekki
65 06-06-2003 21:51
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Seksualiteit stel je voor... je raakt zwanger... en dan???
Luvlytallie
26 18-05-2002 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.