Oud 20-11-2020, 14:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Info pls
bij seksualiteit zit iemand met een dickpic en verzoek om dickpics
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Oud 20-11-2020, 15:53
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Citaat:
Info pls
Een pik
Oud 20-11-2020, 17:00
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Oh de system requirements voor Cyberpunk 2077 zijn vrijgegeven.. Dat wordt smullen op 1440p ultra settings
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-11-2020, 05:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wow, m'n onderbuurman heeft weer z'n neanderthaal vriendjes over de vloer. Ik snap echt niet waarom bepaalde mannen het nodig vinden om constant heel hard 'heeeeuuuuh' te roepen. Het is echt een stel apen op een rots.
Vooral 1 kerel houdt echt nooit es 1 seconde z'n muil, en begint net met een verhaal dat hij 'nog nooit een blauwtje heeft gelopen'.
Ja sure, je bent God's gift to women.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-11-2020, 09:59
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Wat voor Aldi vloer heb je als je letterlijk kan horen wat de onderbuurman zegt?
Oud 21-11-2020, 20:44
Verwijderd
Niks mis met Aldi!
Oud 22-11-2020, 00:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat voor Aldi vloer heb je als je letterlijk kan horen wat de onderbuurman zegt?
Ik woon antikraak in een teringoud pand met kartonnen vloeren dat binnenkort tegen de vlakte gaat. Ik woon liever ook beter, maar dat is een beetje het probleem nu.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-11-2020, 16:54
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
"Afgelopen nacht hebben coll dankzij melding bij @M08007000 op burg. Stamplein te Hoofddorp een illegaal pokertoernooi opgerold. Een 29 jarige man is aangehouden. De andere 16 aanwezigen is pv aangezegd ivm noodverordening Covid-19. €34.000 aan contant geld is in beslag genomen."

Krankzinnig dat ze dit tijdens de pandemie organiseren. Waarschijnlijk heb ik met de meesten daar wel aan minimaal één tafel gezeten voor de pandemie
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2020, 16:58
Verwijderd
Er zijn plannen om van de groenstrook naast ons huis een hondenweide te maken. Daar vind ik wat van.
Oud 22-11-2020, 18:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou beter dat dan een appartementencomplex basically in je achtertuin krijgt over een paar jaar
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 22-11-2020 om 18:08.
Oud 22-11-2020, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Nou beter dat dan een appartementencomplex basically in je achtertuin krijgt over een paar jaar
Oei. Gaat dat door ja? Ik dacht dat er geen meerderheid was in de gemeenteraad meen ik ergens gelezen te hebben. Slechte keuze in ieder geval en maar weer bewijs dat de gemeente geen eigen bestaansrecht heeft. Amsterdam is veel zuiniger op z'n groen.
Oud 22-11-2020, 20:27
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou ik vind het moeilijk. Het is toch wel een "not in my backyard"-verhaal als ik tégen ben, er is technisch gezien best ruimte voor. Maar ik besef dat het wel nodig is, qua benodigde woonruimte. Ik heb er alleen weinig vertrouwen in dat het sociale huur wordt, want als er dan toch gebouwd wordt, dan voor mensen die niet vier keer modaal pakken, maar voor de "normale" mens of een segment lager. Iets zegt me dat de Van Haga-galbakken hier goed gaan verdienen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2020, 20:29
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
En hoe ver de wethouder is weet ik niet, we hebben een buurtcommissie die zich daar mee bezig houdt. Ik denk dat het aan het einde van de rit onhoudbaar blijkt, dus mja.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2020, 20:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Down the road is lachen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-11-2020, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vind het moeilijk. Het is toch wel een "not in my backyard"-verhaal als ik tégen ben, er is technisch gezien best ruimte voor. Maar ik besef dat het wel nodig is, qua benodigde woonruimte. Ik heb er alleen weinig vertrouwen in dat het sociale huur wordt, want als er dan toch gebouwd wordt, dan voor mensen die niet vier keer modaal pakken, maar voor de "normale" mens of een segment lager. Iets zegt me dat de Van Haga-galbakken hier goed gaan verdienen.
Citaat:
En hoe ver de wethouder is weet ik niet, we hebben een buurtcommissie die zich daar mee bezig houdt. Ik denk dat het aan het einde van de rit onhoudbaar blijkt, dus mja.
Faire punten
Oud 22-11-2020, 22:03
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Eigenlijk heb ik ook geen zin om mezelf daar mee te frustreren. Yeah, met wat welgeformuleerde bezwaarschriften en WOB-verzoeken kan je rekken en vertragen in het meest gunstigste geval, maar ik wil en kan daar geen tijd in afzinken. De ambtenaren waartegen je strijdt sparen kosten noch moeite en je zult zelf alle procedures moeten kennen wil je niet cruciale uitglijders maken, denk aan termijnen op stukken die ter inzage beschikbaar worden gemaakt op gemeentehuis etcetera.

De club boomers die zich heeft verenigd heeft daar wel tijd en zin in, we hebben ons bij hen aangesloten en gaan er vanuit dat zij daar wel tijd, zin, en strijdlust tegenaan gooien, naast procedures uitzoeken.

Stiekem acht ik de kans dat we hier nog meer dan vijf jaar wonen niet heel groot anyway.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-11-2020, 22:05
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Nou ik vind het moeilijk. Het is toch wel een "not in my backyard"-verhaal als ik tégen ben, er is technisch gezien best ruimte voor. Maar ik besef dat het wel nodig is, qua benodigde woonruimte. Ik heb er alleen weinig vertrouwen in dat het sociale huur wordt, want als er dan toch gebouwd wordt, dan voor mensen die niet vier keer modaal pakken, maar voor de "normale" mens of een segment lager. Iets zegt me dat de Van Haga-galbakken hier goed gaan verdienen.
ik zou precies andersom een nimby-gevoel hebben, liever dure huurwoningen om me heen dan sociale huur waar mensen geplaatst worden, dat geeft toch een grotere kans op overlast
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 23-11-2020, 07:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
ik zou precies andersom een nimby-gevoel hebben, liever dure huurwoningen om me heen dan sociale huur waar mensen geplaatst worden, dat geeft toch een grotere kans op overlast
Mja maar overlast heb je toch. Ook de boomerstraat waar we nu zitten; aan weerskanten opa's en oma's en het gevolg dat er bij hoort vooral in de zomer, buiten, achtertuin. Tennis- en basketbalveldje dat gaat wijken zorgt ook voor overlast (afgelopen week nog twee jochies die 01:45 gingen basketballen) om maar te zwijgen over vliegtuigen. Daling van huizenprijs ben ik ook niet zo bang voor, we kunnen flink in waarde zakken nu en nóg goed betaald gewoond hebben.

Hoe langer ik erover na heb gedacht, hoe minder druk ik mij daarover maak. Het enige is dat de aanleg van wegen en bijbehorende auto's een significant risico kan vormen voor de katten.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-11-2020, 11:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ah joh laat mij nou een beetje uitlokken
:eyes:
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 23-11-2020, 11:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
O wacht dit is geen discord
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-11-2020, 09:46
Gordon Ramsay.
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Noob
Oud 24-11-2020, 10:00
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Als jij een 5 sterrenmaaltijd voor me neerzet, dan mag je me een noob noemen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-11-2020, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Als jij een 5 sterrenmaaltijd voor me neerzet, dan mag je me een noob noemen
Verder dan drie sterren gaat het niet met restaurants/eten. As je van lekker en goed eten houdt, zou ik je zeker aanraden ooit op driesterrenniveau te eten maar bouw dat op in stapjes zodat je het echt kunt plaatsen en waarderen (en tijdig kan “stoppen” als het toch niet jouw ding is/niet het geld waard)
Oud 24-11-2020, 15:47
Verwijderd
Gaat Otten terugkeren bij FvD of wordt het "gewoon" totale ineenstorting? Niet dat Otten een geweldige stemmentrekker is overigens.
Oud 24-11-2020, 16:32
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou, ik zie 't wel gebeuren dat Eerdmans salonfähig wordt gemaakt voor zover hij dat nog niet was gemaakt door o.a. Eva Jinek. Dat vervolgens FvD zetels genoeg krijgt om met CDA en VVD een meerderheid te hebben.

Ondanks dat Eerdmans vooral bekend stond als chef Lege Dozen en vooral voor verliezen heeft gezorgd voor Leefbaar Rotterdam. Eerdmans, die Trump de morele winnaar noemde van de Amerikaanse verkiezingen en z'n gedweep met onzer Pim.

Ondertussen harkt Baudet gewoon stilzwijgend als lijstduwer z'n voorkeursstemmen binnen en blijft in de Tweede Kamer, om later weer in genade aangenomen te worden. Glas, plas, en Nederland kleurt weer wat nazi-bruiner.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-11-2020, 17:26
Verwijderd
Eerdmans is net zo'n gevaarlijke slang als McConnell.
Oud 24-11-2020, 18:00
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
otten lijkt me net zoiets als mat herben bij de LPF was, dat verdwijnt vanzelf

eerdmans kan nog wel eens wat stemmen trekken, mede inderdaad doordat de talkshows hem als een soort autoriteit in beeld hebben gebracht


al zou het me ook niet verbazen als het FVD echt in elkaar stort nu, het zijn een hoop nietsnutten in een veel te snel gegroeide partij, en zulke extreme partijen trekken altijd idioten aan
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 24-11-2020, 18:02
Verwijderd
Ik denk dat met Otten prima politiek te bespreken valt zolang je een bepaald minimum aan corruptie wil accepteren, hoort er gewoon bij toch, maar ik vermoed dat we in Nederland geen ruimte hebben voor nog een VVD.
Oud 24-11-2020, 18:31
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
maar zo'n man heeft toch nul charisma en amper een boodschap
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 24-11-2020, 18:35
Verwijderd
Sinds wanneer heb je die nodig om in de politiek iets te kunnen doen? Het enige wat je nodig hebt zijn standpunten.
Oud 25-11-2020, 13:44
Verwijderd
Ik kijk Ratched en er wordt gerookt en nu wil ik ook sigaretten.
Oud 25-11-2020, 14:04
Verwijderd
Sarah Paulson heeft echt een goed hoofd.
Oud 25-11-2020, 15:35
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Sarah Paulson heeft echt een goed hoofd.
Love her en love die serie
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 08-12-2020, 20:27
Verwijderd
Nurse Bucket en die moteleigenaresse ook, fantastisch <3
Oud 09-12-2020, 10:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Op welke dag zal ik de quote van het jaar poll online zetten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-12-2020, 13:04
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Op welke dag zal ik de quote van het jaar poll online zetten?
op woensdag ok?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 10-12-2020, 17:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
op woensdag ok?
prima, welke datum?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-12-2020, 18:30
Verwijderd
9 december.
Oud 10-12-2020, 18:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-12-2020, 18:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik doe wel 30 december
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-12-2020, 18:44
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
woensdag
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 11-12-2020, 23:10
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
woensdag
Hoi
__________________
Forumdownie
Oud 11-12-2020, 23:16
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
hoi
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 12-12-2020, 00:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
__________________
Forumdownie
Oud 12-12-2020, 09:14
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
In een paralelle wereld zijn wel allang getrouwd Korrel
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 12-12-2020, 10:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Vandaag verhuizen we naar ons huis en dat droevige buikgevoel vind ik maar niks.
Nieuw hoofdstuk en wauwie, maar een beetje weemoedig is het allemaal wel.

Dikke pluim voor de verhuizers. In minder dan 3 uur alles weg van de tweede verdieping. Hasan en zijn werknemers verdienen drinkgeld en een goeie review.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-12-2020, 11:41
Verwijderd
Geniet van vandaag Macra, ook al is het een dubbel gevoel!
Oud 12-12-2020, 14:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had dat ook en ben toen 's avonds alleen nog even naar het oude huis gegaan en toen had ik gelijk het gevoel dat het mijn huis niet meer was.
Oud 12-12-2020, 15:21
Verwijderd
Ik denk dat het belangrijk is dat je gelijk begint met het creëren van een plekje, niet eens zozeer je slaapkamer ofzo want daar heb je toch je ogen dicht, maar vooral dat je in de woonkamer een fijne plek hebt om te kunnen chillen. Dan komt de rest eromheen heel natuurlijk en verdwijnt dat gevoel heel snel.
Oud 12-12-2020, 21:58
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Het lijkt me nu best een vervelende periode om te verhuizen, zo vlak voor de feestdagen.

Ik herken dat gevoel niet, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik voelde me eerlijk gezegd nergens zo snel thuis als in het huis dat ik (mede)gekocht heb.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.