Oud 09-04-2005, 22:05
00Mistery00
00Mistery00 is offline
Ik heb een probleem waar ik al een tijdje mee zit,

Tijdens de sex voel ik een soort kramp gevoel in mijn buik, dat te vergelijken is met kramp die je hebt als je ongesteld moet worden. In het begin doet het ook pijn als de penis naar binnen gaat bij het randje aan de onderkant van mijn vagina, het voelt net alsof het te nauw is.

Glijmiddel heb ik al geprobeerd, het werkt wel, maar dat kramp gevoel in mijn buik blijft, en het voelt ook niet lekker.
ik kom ook niet klaar tijdens t neuken... ik heb niet zo heel vaak seks gehad, maar wel met 2 verschillende jongens bij wie ik beide hetzelfde gevoel had.

Ik voel me gewoon rot als ik de verhalen van mijn vriendinnen hoor, en ik vraag me steeds af of ik de enige ben die dit probleem heeft, of heeft gehad, en wat ik er aan kan doen??
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:12
Careless
Avatar van Careless
Careless is offline
Die pijn bij de ingang is denk ik gewoon dat je spieren moeten ontspannen. Gewoon een klein beetje rekken en het is over.

Die pijn in je buik komt misschien doordat hij tegen je baarmoedermond aanstoot. Gaat je vriend erg diep?
__________________
I ♥ forumbazen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:14
George
Avatar van George
George is offline
Pijnlijk.
Van de kramp weet ik niks af, zelf ook nooit last van gehad, (nouja, wel in m'n benen omdat we te lang doorgingen. maar niet in m'n buik.)
maar er schijnen sowieso maar weinig vrouwen te zijn die tijdens het neuken klaar kunnen komen. (al kan ik me overigens ook voorstellen dat je niet klaarkomt als het toch maar pijn doet. )
Misschien eens proberen zelf bovenop te gaan zitten ofzo. Dan kan je zelf ook bepalen hoe diep hij komt en hoe snel het gaat. Als ik gewoon buikpijn heb vind ik dat ook fijner.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:15
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
Careless schreef op 09-04-2005 @ 22:12 :

Die pijn in je buik komt misschien doordat hij tegen je baarmoedermond aanstoot. Gaat je vriend erg diep?
Daar krijg je toch geen kramp van, dat voelt toch heel anders dan de pijn bij ongesteld worden? Vind ik tenminste.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:23
00Mistery00
00Mistery00 is offline
Citaat:
George schreef op 09-04-2005 @ 22:15 :
Daar krijg je toch geen kramp van, dat voelt toch heel anders dan de pijn bij ongesteld worden? Vind ik tenminste.


hij heeft mijn baarmoeder wand weleens geraakt ja, maar als k bovenop zit gaat t juist erg diep! misschien gaat het na een tijdje over als ik meer sex heb gehad, maar ik vind die kramp zo irritant omdat ik er daardoor niet van geniet, heb al vaak geprobeerd om me te ontspannen en ik ben ook wel opgewonden maar zodra hij in me komt voel ik die krampen het is heel vaag!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:32
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
00Mistery00 schreef op 09-04-2005 @ 22:23 :
hij heeft mijn baarmoeder wand weleens geraakt ja, maar als k bovenop zit gaat t juist erg diep! misschien gaat het na een tijdje over als ik meer sex heb gehad, maar ik vind die kramp zo irritant omdat ik er daardoor niet van geniet, heb al vaak geprobeerd om me te ontspannen en ik ben ook wel opgewonden maar zodra hij in me komt voel ik die krampen het is heel vaag!
Het kwam dus niet doordát hij de baarmoedermond raakte?
Hm, dat kan je dus als je bovenop zit in principe zelf wel controleren. Moet je wel beenspieren voor hebben geloof ik.
Wel raar ja. En als hij je vingert en hij stopt z'n vinger erin (jezus wat klinkt dat banaal)? Heb je er dan ook last van?
__________________
I am Jack's wasted life.

Laatst gewijzigd op 09-04-2005 om 22:46.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Offtopic: Baarmoedermond...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 22:46
George
Avatar van George
George is offline
Dat is natuurlijk best logisch.
*hoofd op tafel bonkt.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 10:20
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Ik denk dat je hier het beste mee naar de dokter kunt gaan, want misschien heb je wel een infectie aan je baarmoeder ofzo. Dat geactiveerd word als je die spieren gaat gebruiken (wat je dus doet als je gaat neuken). Ik denk dat dat wel verstandig is dan kun je je laten onderzoeken en dan weet je mss wel zeker waar het aan ligt. Er mee blijven 'lopen' is ook niet fijn.
Succes!
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 11:11
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb ook vaak last van pijnlijke krampen in m'n buik, meestal doordat hij dan te diep gaat en mijn baarmoedermond raakt, serieus een kutgevoel. Door het vage gevoel in m'n buik vergeet ik dan soms te ontspannen, en daardoor gaat het dus ook aan de onderkant schuren/pijn doen. Het is denk voornamelijk een kwestie van experimenteren en zo kijken of er dingetjes zijn die ervoor kunnen zorgen dat je er minder/geen last van hebt. Als mijn vriend bijvoorbeeld de 1e paar minuten rustig/voorzichtig aandoet, heb ik verder bijna nergens geen last van . Ook clitorale stimulatie (in het begin) wil wel voor wat afleiding zorgen, zo kom je misschien ook van eventuele gedachtes als "Straks doet het weer pijn.." af (want dan gaat het idd weer pijn doen..). Probeer je op de, op dat moment fijne dingetjes te concentreren, dan ben je minder bezig met die krampen, en worden ze misschien vanzelf minder..

Denk dat hij vooral moet proberen wat minder diep te stoten, want ik denk dat daar weleens een groot deel van het probleem kan liggen. Rustig aan beginnen, en dan opbouwen.. daarnaast eens wisselen van standjes en kijken wat dan het beste voelt.. En jezelf dan tijdens het seksen eens vingeren, zorgt er misschien ook nog eens voor dat je wél klaarkomt.. Van neuken alleen komen hoe dan ook maar weinig vrouwen klaar hoor.

Veel succes in iedergeval.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:08
Galcaticat
Avatar van Galcaticat
Galcaticat is offline
Het heeft idd te maken met te diep gaan, maar het heeft ook heel veel te maken met welk standje je doet en op wat voor manier.

Doggiestyle kan bijv. pijnlijk zijn voor het gedeelte tussen je vagina en je anus (waar jij het ook over had) terwijl als je het missionarisstandje doet met opgetrokken benen, of de benen helemaal in de lucht of naast je hoofd erg pijnlijk is in de buik/baarmoeder als de jongen dan te diep gaat.

Oh, en dan wou ik graag nog even een opmerking plaatsen wat betreft de klacht/opmerking van meisjes die altijd zeggen dat ze niet klaar kunnen komen bij de penetratie: DIT LIGT NIET AAN JOU EN HOEFT OOK HELEMAAL NIET ZO TE ZIJN.

Het is nou eenmaal een feit dat knullen van een jaar of 18,19 (ik noem maar even wat, lees onervaren sexpartners) gewoonweg niet weten hoe ze een vrouw dmv penetratie moeten laten klaarkomen. Dit is ook niet te verwachten en je kunt het hun ook niet kwalijk nemen aangezien hiervoor ervaring nodig is. Pas als een man zijn eigen lichaam en de contouren van zijn penis leert kennen begint hij te leren hoe hij dmv het op een juiste manier combineren van bepaalde standjes met bepaalde nuances in positie en beweging een vrouw kan laten klaarkomen en zodra hij dit doorheeft kan hij de vrouw ook achtermekaar laten klaarkomen, tientallen keren als beiden het volhouden. Of hij kan een orgasme aan een stuk door laten aanhouden, maar dat komt pas zodra hij doorheeft hoe je kan spelen met een orgasme.

Een orgasme is als een berg, als je over de top heen gaat zakt het gevoel weer weg en begin je aan de volgende berg, maar als je vlak voor de top blijft hangen dan kan een orgasme heel lang duren, daarbij komt dan ook nog eens dat je de top verhoogt naarmate je langer blijft hangen waardoor je uiteindelijk een nog lekkerder orgasme beleeft, een orgasme OP een orgasme als het ware.

Maar goed, ik dwaal af, ik zal nog even een voorbeeld noemen wat ik bedoel met het op een juiste manier combineren van bepaalde standjes met bepaalde nuances in positie en beweging. Het standje doggiestyle kan je bijv. op wel tientallen verschillende manieren doen. Welke manier de juiste is hangt helemaal af van de vorm van de penis en voor een gedeelte ook de vorm van de vagina en lichaamsbouw (dik, dun, enz.) Als de penis bijvoorbeeld een kleine kromming naar beneden heeft aan het uiteinde dan kan een iets hogere positie van de man en een rechte naar beneden gaande beweging voor heel wat lekkere G-spott orgasmes zorgen, Je moet natuurlijk wel weten waar de G-spott van je partner zit om te weten hoe diep je moet gaan en waar je moet zorgen dat je penis het meest langskomt.

Naast al het bovenstaande zou je eiglijk altijd ook je handen moeten gebruiken tijdens het penetreren voor de clitores als het standje het toelaat en als het meisje dat lekker vind (ja geloof me, er zijn vrouwen die een clitoraal orgasme nie veel aan vinden ten opzichte van de G-spott).

Maar eigenlijk is het meest belangrijke van seks nog altijd je stemming, fantasie en emoties en hoe je partner daarop inspeelt of je emoties en fantasieeen prikkelt. Zonder dat zal je nooit weten wat echt lekker klaarkomen is. Het zal ook nooit voorkomen dat 2 orgasmes pcies hetzelfde zijn, de ene keer is het lekkerder dan de andere keer, en dit hangt in grote mate af van je fantasie en je gevoel.

Maar goed, tjonge jonge, wat is dit een lang verhaal geworden, ik lijk wel een seksuoloog ofzo Nee, seks is gewoon een van mn favoriete bezigheden en eiglijk wou ik alleen even zeggen dat het wel DEGELIJK mogelijk is om dmv penetratie klaar te komen maar dat je dat niet hoeft te verwachten van vriendjes van rond de twintig of nog jonger (dat verklaart ook waarom zoveel meisjes zeggen dat ze niet op die manier kunnen klaarkomen, er zijn uitzonderingen natuurlijk, zo was ik op mn 21e al redelijk bewust van mn eigen lichaam en wat ik ermee kon doen, maar er zijn ook mannen van 30 die vrij vroeg een levenspartner hebben gekozen en die nog steeds niet weten hoe ze een vrouw kunnen laten genieten). Meer wou ik eiglijk nie zeggen, maar tja, toen ik eenmaal begon te typen wou ik mn verhaal ook meteen compleet maken dan maar

Oh, bedenk ik me nu nog even, als advies voor Mystery om van die pijn af te komen, begin altijd met de missionarishouding met je benen naar beneden, als je het niet te saai vind hou het daar dan maar bij, want de andere standjes doen allemaal meer pijn. Vraag je vriend of hij niet zo diep wil gaan. En zo vaak mogelijk seks hebben, minstens 1 keer per dag, liever vaker, dan leren jullie het allebei steeds beter, vooral hij (alleen geen sex hebben als je al pijn hebt). En daarnaast is het voordeel van veel seks hebben dat je vagina wat wijder wordt en de spieren wat soepeler zodat je minder last hebt van pijntjes en dergelijke (dit helpt alleen niet voor je baarmoeder). En er zijn nog een heleboel gezondheidsvoordelen als je veel seks hebt.

Maar nu stop ik echt, ik blijf maar doorratelen

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 15:44
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Galcaticat schreef op 10-04-2005 @ 15:08 :
*hele lap tekst*
Na deze uitleg én jouw fotopagina besluit ik: jij bent cool
Om ff ontopic te reageren op je reply: oh my god, ik dacht altijd dat het aan mij lag dat ik niet klaarkwam tijdens penetratie Met mijn ex ging het nooit, ik deed ook niet de moeite, ik had me er toch al lang bij neergelegd. Bij een andere jongen lukte het bijna, maar niet helemaal omdat clitorale stimulatie ontbrak (niet handig als je op je buik ligt ). Volgende sekspartner weet dus wat hem te doen staat! Het is ook een kwestie van durf, niet?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:28
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 10-04-2005 @ 15:44 :
Volgende sekspartner weet dus wat hem te doen staat! Het is ook een kwestie van durf, niet?
En doorzetten... bij beide partijen
Ik weet 't niet, ik wilde m'n vriendin gewoon ook eens laten klaarkomen en probeerde mijn klaarkomen zo lang mogelijk uit te stellen (wat door een condoom best (te) goed ging en zij is nog wel m'n eerste en doen 't nog niet zo lang...). Het duurde ongeveer 1 uur á 1,5 uur en zij was 2x klaargekomen en compleet uitgeput, en ik was uitgeput maar niet klaargekomen... ik denk dat ik te veel aan 't focussen was op het komen dat 't uiteindelijk toen niet lukte, maar het bewijst wel dat het kan om een meisje klaar te laten komen als je nog niet zo ervaren bent. Je moet gewoon meer denken aan de ander om die klaar te laten komen. Een orgasme zit tussen je oren. Je kan 't ook uitstellen als je je maar iets meer focust dan alleen jezelf.

Daarom denk ik dat als een meisje zegt dat ze door seks niet klaar kan komen, dat haar vriend het gewoon niet probeerd
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 16:56
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Baka² schreef op 10-04-2005 @ 16:28 :
En doorzetten... bij beide partijen
Mja, idd... Die keer met die andere jongen duurde het zeker een half uur Had ik nog nooit meegemaakt, en maar goed ook, want het begon pijn te doen Ook niet goed gevonden van Moeder Natuur he
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 17:12
Galcaticat
Avatar van Galcaticat
Galcaticat is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 10-04-2005 @ 16:56 :

Mja, idd... Die keer met die andere jongen duurde het zeker een half uur Had ik nog nooit meegemaakt, en maar goed ook, want het begon pijn te doen Ook niet goed gevonden van Moeder Natuur he
Juist, lange seks staat niet gelijk aan lekkere seks, ook zo'n verkeerde gedachte altijd. Meestal is kort en heftig veel en veel lekkerder dan zo'n lange uitgerekte seksbeurt (kon ff geen ander woord verzinnen ). Als je te lang doorgaat wordt je schraal en wordt het er niet beter op, zelfs glijmiddel helpt dan op een gegeven moment niet meer. Een lange opbouw (voorspel) van emoties en fantasie is daarentegen wel heerlijk, maar achter mekaar maar doorgaan met penetreren is na een tijdje niet meer lekker, dan kun je het beter afwisselen met het "voelen" van de ander. "Voelen" kan soms ook zonder aan te raken, met alleen kijken, of heel dichtbij elkaar zijn kun je al een enorme fantasie opbouwen en van alles voelen.

Tantra seks maakt daar heel veel gebruik van. Mensen zijn namelijk in staat om elkaars gevoelens op te pikken en raken hierdoor ook opgewonden. De 1 is daar wat gevoeliger voor dan de ander. Ook geur is hierbij belangrijk, en een juiste sfeer/omgeving. Dus op die manier kun je je ervaring alvast opbouwen, alle orgasmes hierna zijn dan ook veel heftiger en zo kun je toch uren bezig zijn met sex zonder dat je schraal wordt, zolang je maar genoeg afwisseld. En wie vind het nou niet lekker om tussen/tijdens de seks/penetratie door je gevoelens te delen en ff lekker te knuffelen. Maar goed,das mijn mening, ik ben nou eenmaal een knuffelbeertje af en toe (wanneer ik geen beest ben dan )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 17:15
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
Citaat:
Galcaticat schreef op 10-04-2005 @ 17:12 :
Juist, lange seks staat niet gelijk aan lekkere seks, ook zo'n verkeerde gedachte altijd. Meestal is kort en heftig veel en veel lekkerder dan zo'n lange uitgerekte seksbeurt (kon ff geen ander woord verzinnen ). Als je te lang doorgaat wordt je schraal en wordt het er niet beter op, zelfs glijmiddel helpt dan op een gegeven moment niet meer. Een lange opbouw (voorspel) van emoties en fantasie is daarentegen wel heerlijk, maar achter mekaar maar doorgaan met penetreren is na een tijdje niet meer lekker, dan kun je het beter afwisselen met het "voelen" van de ander. "Voelen" kan soms ook zonder aan te raken, met alleen kijken, of heel dichtbij elkaar zijn kun je al een enorme fantasie opbouwen en van alles voelen.
da's ook zeker waar. Ik moest ook stoppen omdat 't bij haar pijn ging doen. Dat deed ik toen ook wel gelijk.
Korte seks is vaak het beste, zo'n 15 minuten is te gek
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 17:27
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Galcaticat schreef op 10-04-2005 @ 17:12 :
Juist, lange seks staat niet gelijk aan lekkere seks, ook zo'n verkeerde gedachte altijd.
Met mijn ex duurde het meestal een tiental minuutjes, het deed dan geen pijn, maar ik kwam ook niet aan het 'bijna-orgasme' gevoel dat ik wel had na een half uur.
Godver, ik moet een seksvriendje hebben, ik wil oefenen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 18:29
00Mistery00
00Mistery00 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 10-04-2005 @ 17:27 :

Godver, ik moet een seksvriendje hebben, ik wil oefenen! [/B]
Haha ja is idd best handig, dan kan ik de geweldige tips van Galcaticat eens gebruiken!

Misschien moet hij er over denken om seksuoloog te worden!


Iddgeval iedereen bedankt voor de tips! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, of heeft gehad...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:47
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
00Mistery00 schreef op 10-04-2005 @ 18:29 :
Misschien moet hij er over denken om seksuoloog te worden!

Dat zou ik ook maar doen dan, zo kun je nog ns een leuke toekomst tegemoet gaan (lees: wat financien betreft) *lol*

Maar hij heeft gelijk hoor, ik heb ook altijd na de sex pijn in mn buik, hetzelfde gevoel als wanneer ik ongesteld ben. Komt gewoon omdat mijn vriend altijd diep naar binnen gaat bij mij, maar ja...ik vind het zelf ook zo lekkerrrrrr.... Moet ik dan? Nee zeggen?? hahahahaaa
*leer mij kennen...* Dat gaat dus niet *lol*

Verder is indd ook de stemming en de emoties heel belangrijk, die mogen niet vergeten worden. Ik kan al onwijs opgewonden (lees: geil) worden als mn vriend en ik alleen nog maar bezig zijn met een bepaalde fantasie die ik zo lekker vind om vervolgens heeeerlijk klaar te komen als we het dan pas eenmaal gedaan hebben *superrrr*

Oh enne...vluggertjes zijn indd héérlijk!!!
Af en toe ff snel een tussendoortje...mmm hahahahaha mag je mij voor wakker maken!
Hoewel...dat laatste....
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 17:50
Verwijderd
g-plek, eventueel g-spot, maar spot (het engelse woord voor plek) wordt écht niet met dubbel t geschreven
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:04
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
dat is nog steeds de verwarring die erin zit door DJ G-spott denk ik...

die schrijft wel zn naam met dubbel 't' .
maar je hebt indd gelijk, het woord waar wij het over hebben hoor je te schrijven met 1 't'
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 18:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Die kramp is meestal niet lichamelijk, of jij moet extreem klein zijn en hij extreem groot. Maar dan zou het overal heel krap moeten voelen.
Seks zit voor het grootste deel tussen je oren, en niet tussen je benen. Jij bent nu bang voor pijn, door de herinnering aan de slechte ervaringen, en dan ga je onbewust je spieren aanspannen. Dat is nauwelijks nog bewust te ontspannen als je niet genoeg in de stemming bent.

Even een tucje: schaf dat hele penetratiegedoe een tijdje af en leer weer genieten van alleen maar elkaars aanwezigheid en de sfeer, van de verliefdheid en de opwinding. Je kunt elkaar met je mond en je handen en ook door droogneuken echt even gek maken als door echte seks.

Dit zal jou helpen te ontspannen en vrijen niet langer te associeren met penetratie en pijn.

Hoe zit het eigenlijk met je blaas? Die zit daar ook, en als je een sluimerende blaasontsteking hebt, kan dat aanvoelen als menstruatiepijn. Ga maar eens met je (ochtend)plas naar de dokter. Je kunt zo binnenlopen, zonder afspraak, de assistente heeft er een heel snel en simpel testje voor.

En laat je vriendje het verhaal van Galcaticat lezen, die jongen weet waar hij het over heeft, als ik dat zo lees.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2005, 20:57
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
juno schreef op 12-04-2005 @ 18:39 :
En laat je vriendje het verhaal van Galcaticat lezen, die jongen weet waar hij het over heeft, als ik dat zo lees.
hahahaha Dokter Love!!! *oh yeaaah*
ons sexuoloogje....

Ik heb het ook altijd indd, als ik weet dat ik buikpijn krijg van de sex (van het te diep naar binnen gaan dus) dan denk ik daar nog wel ns vantevoren aan en dan voel ik het al bij voorbaat.
moet ik ook niet doen.
Of tijdens de sex zelf, als ik dan buikpijn voel, moet ik me letterlijk concentreren op het "lekkere gevoel" omdat ik er anders niet meer van kan genieten.

Dus:
wat hebben we tot nu toe allemaal??
Te diep gaan, stemming/emoties, sfeer, fantasie, wat-je-al-tussen-je-oren-hebt-zitten, een evt blaasontsteking, de tijdsduur, en onze eigen Dokter Love

Het antwoord op deze topic is al redelijk goed uiteengezet zou je zeggen he *lol*
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Pijn bij de sex
Snoezuuurrr
17 24-08-2004 10:06
Seksualiteit Pijn tijdens de sex
L-Love
8 21-04-2004 11:36
Seksualiteit pijn tijdens sex
sebasamsterdam
9 21-08-2003 19:34
Seksualiteit Vriendin heeft raar gevoel
ricardowww
12 25-01-2003 22:39
Seksualiteit Zeuren tijdens de sex
Oen
13 16-11-2002 02:09
Seksualiteit Pijn tijdens sex en drang om te plassen.
abcdefghijk
9 27-03-2002 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.