Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2011, 10:18
Just Me Kim
Just Me Kim is offline
hoi hoi,ik ben 21 en ben heel erg ongeduldig met klaarkomen,en heb het opgegeven..ik speel nooit met mezelf,..maar heb verder wel sex en zin met mijn vriend..alleen vindt het saai alleen..wat nu ?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:31
Verwijderd
Voor iemand van 21 weet je je droevig slecht uit te drukken. Probeer nog eens uit te leggen wat je probleem nou eigenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:37
Verwijderd
Misschien moet je dan toch eens spelen met jezelf, en samen met je vriend experimenteren, want dat je de seks nu al saai vindt is natuurlijk een heel slechte situatie.

En je moet je sowieso niet te veel focussen op het klaarkomen, want dan staat er te veel druk achter en lukt het natuurlijk nooit.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:37
Verwijderd
Dat kan. Ik vond masturberen tot een half jaar geleden ofzo ook echt heel erg saai, en nog steeds moet ik er écht heel erg voor in de stemming zijn en geen seks zijn binnen 48 uur, want dan hou ik me wel in. Er zijn nu eenmaal mensen die masturberen niet leuk vinden, net als dat er mensen zijn die niet van knoflook houden en mensen die wel van knoflook houden. Kan gebeuren.
Wat betreft het klaarkomen, ik snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt. Je wil heel graag klaarkomen maar het lukt niet en nu heb je het maar opgegeven? Ik kwam in he tbegin ook niet klaar, dat heeft ook anderhalf jaar geduurd, ongeveer. Als je gewoon geniet van de seks en datgene wat je lekker vind (vingeren, beffen, whatever) en je niet te hard focust op het orgasme, komt dat vanzelf wel een keer. Blijven oefenen en niet denken 'ik moet klaarkomen' of 'hou maar op, want ik kom toch niet'. Seks draait om meer dan alleen dat orgasme, imo.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:42
Just Me Kim
Just Me Kim is offline
bedankt allemaal voor jullie reactie,
Het probleem is inderdaad alleen het klaarkomen,ik hou van sex en geniet er absoluut van.Alleen ik ben te gefocust op klaarkomen en dan denk ik idd van hou maar op want ik kom toch niet ...
I guess practice helps..
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 10:48
Verwijderd
Dat is dan jammer, want als je dat denkt, zul je inderdaad nooit klaarkomen. Ophouden met 'ik kom toch niet' want dan kom je inderdaad niet klaar. Seks draait echt niet alleen maar om het klaarkomen maar in mijn ogen veel meer om het samenzijn en liefzijn en intimiteit (blegh, vies woord) en en en en en maar écht niet om het orgasme alleen. Blijf oefenen en laat je vriend beloven dattie z'n best doet om het voor jou fjin te maken
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 12:56
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat is dan jammer, want als je dat denkt, zul je inderdaad nooit klaarkomen. Ophouden met 'ik kom toch niet' want dan kom je inderdaad niet klaar. Seks draait echt niet alleen maar om het klaarkomen maar in mijn ogen veel meer om het samenzijn en liefzijn en intimiteit (blegh, vies woord) en en en en en maar écht niet om het orgasme alleen. Blijf oefenen en laat je vriend beloven dattie z'n best doet om het voor jou fjin te maken
idd, en probeer te ontspannen en laat je gaan. Anders gaat het nooit lukken idd...
en dan lig je gewoon met je benen wijdt tot je vriend komt. En dat dat saai is kan ik begrijpen
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.