Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2013, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Soms zie ik topics en dat weet ik echt niet hoe ik er aan moet beginnen
Dit zeg je vast met een aanleiding!
Advertentie
Oud 28-04-2013, 12:10
Verwijderd
uhuh

L&R
Oud 28-04-2013, 12:15
Verwijderd
...ik ga niet alle topics op L&R lezen op zoek naar het topic dat je zou kunnen bedoelen, sorry
Oud 28-04-2013, 12:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh Miekje, ik heb opgemerkt: als je bijvoorbeeld je vetstof apart zou tellen, dan moet je niet bijvoorbeeld gebakken ei aanvinken. Daar hebben ze het blijkbaar al in meegeteld. En dat scheelt behoorlijk als je niet veel gebruikt
Ja, daar was ik ook al achter Ik bak eieren echt niet in meer dan een halve eetlepel olijfolie, gok ik.
Citaat:
Ja, ik doe 5 dagen met een zak van 400 gram, en dat is dan een dessertschaaltje muesli waar toch ook nog best wat yoghurt bij past.
Jeetje, kun je nagaan. En ik eet het wel met melk, nog Misschien moet mijn lijf nog even wennen aan het voedzame ontbijt.
Citaat:
ik heb vakantie
dus ik ga denk ik zo even de keuken dweilen (want als je met 13 man eerst in een vochtig bos gaat rondrennen, en direct daarna allemaal groenten gaat snijden enzo, krijg je een bijzonder vieze keukenvloer) en dan ga ik dingen naaien. Ik heb een nieuwe knippie.
Ik heb ook vakantie En naaien Ik wil vandaag ook weer iets gaan maken, maar ik weet nog niet wat
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 12:19
Verwijderd
Citaat:
...ik ga niet alle topics op L&R lezen op zoek naar het topic dat je zou kunnen bedoelen, sorry
Het stond bovenaan ^^ Lesbie.
Oud 28-04-2013, 12:22
Verwijderd
Zo gek is dat topic toch niet? Niet raarder dan het topic met de vraag hoe ervoor te zorgen dat jongens je gaan 'aanbiden'.
Oud 28-04-2013, 12:25
Verwijderd
Nee, niet raar. Maar dat ik gewoon even niet weet hoe of wat ik er precies mee moet. Verplaatsen, laten staan, wat ik precies moet zeggen.
Oud 28-04-2013, 12:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline


__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 12:44
Verwijderd
Wat gaaf en mooi
Oud 28-04-2013, 12:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ja hè?

//Ik hebt ontdekt wat mijn favoriete kleur groen is Namelijk het groen van net ontluikende blaadjes aan treurwilgen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 13:12
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wat inhoudt dat ik dacht: 'oh vezels, ik moet meer hooi eten'


Citaat:
ik heb vakantie
dus ik ga denk ik zo even de keuken dweilen (want als je met 13 man eerst in een vochtig bos gaat rondrennen, en direct daarna allemaal groenten gaat snijden enzo, krijg je een bijzonder vieze keukenvloer) en dan ga ik dingen naaien. Ik heb een nieuwe knippie.
Ik kreeg van mijn tante deze week ook twee knipmodes. Eén daarvan was met allemaal makkelijke patronen en ik heb er helemaal zin in! Zodra ik kan ga ik een keer naar de lapjesmarkt en dan eindelijk eens iets (fatsoenlijks) zelf maken Ik zit alleen met het probleem dat ik de grootste maat van die patronen net wel/net niet pas. Maar ik ben ook altijd bang dat ik kleren te klein maak en dan maak ik ze vervolgens veel te groot Maar innemen is makkelijker dan groter maken

__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 28-04-2013, 13:22
Verwijderd
Wauw! Heb je dat gifje ook nog ergens iets langzamer?
Oud 28-04-2013, 13:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wauw! Heb je dat gifje ook nog ergens iets langzamer?
Nope, ik wou dat ik dat had En ik ben een gigantische computernoob, dus ik weet ook niet hoe je dat kan doen met een of ander fancy programmaatje.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 13:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
We gaan onze logeerhond over twee uurtjes ophalen
Leuk, Ingegerd! Wat voor hond is het? En van wie? En hoe lang blijft 'ie?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 13:35
Verwijderd
Kennissen van ons hebben een kruising tussen een terriër en een Labradoodle en die komt een week logeren. Ik ben heel benieuwd!
Oud 28-04-2013, 13:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, gezellig, ja En labradoodle x terriër Lekker druk!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 13:49
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-04-2013, 13:51
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nou, ik ga maar eens een poging wagen tot het maken van een rugzakje
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 13:54
Verwijderd
Dit heeft mijn moeder gisteren naast de voordeur opgehangen:



Oud 28-04-2013, 13:57
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo gek is dat topic toch niet? Niet raarder dan het topic met de vraag hoe ervoor te zorgen dat jongens je gaan 'aanbiden'.
Dat "aanbiden"-topic kan ik niet lezen zonder te willen huilen. Ik denk dat ik maar gewoon mezelf als regel opleg dat ik dat topic niet meer aan mag klikken.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-04-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Oh, gezellig, ja En labradoodle x terriër Lekker druk!
Het schijt wel echt een schoothondje te zijn ik en benieuwd!
Oud 28-04-2013, 14:11
Verwijderd
Leuk Ingegerd! Waarom nemen jullie zelf eigenlijk geen hond als jullie zo blij worden van een logeerhond (leuk woord )?
Oud 28-04-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Leuk Ingegerd! Waarom nemen jullie zelf eigenlijk geen hond als jullie zo blij worden van een logeerhond (leuk woord )?
Ik zou wel heel graag een hond willen, maar mijn vriend is allergisch en wat bangig voor honden. Dus dit is een mooie gelegenheid om te proberen of het bevalt. Daarnaast begin ik in augustus met een opleiding en ga ik 24 uur werken en een dag in de week naar school, en ik wil eerst afwachten hoe dat gaat (al weet ik zeker dat het wel kan, want mijn ouders hebben hetzelfde en ook een hond). En onze ouders wonen 200 km verderop, dus dan zou de hond regelmatig mee in de auto moeten en waarschijnlijk ook bij vreemden voor hem alleen moeten zijn. En dat zijn allemaal dingen die wel te overkomen zijn, maar niet zolang we er niet met z'n 2en helemaal achter staan. En omdat mijn vriend het allemaal nog maar niks vindt, komt er dus nog geen hond.
Oud 28-04-2013, 14:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom er net achter dat één van mijn collega's in 2006 is getrouwd, toen ze 19 was apart.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-04-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel heel graag een hond willen, maar mijn vriend is allergisch en wat bangig voor honden. Dus dit is een mooie gelegenheid om te proberen of het bevalt. Daarnaast begin ik in augustus met een opleiding en ga ik 24 uur werken en een dag in de week naar school, en ik wil eerst afwachten hoe dat gaat (al weet ik zeker dat het wel kan, want mijn ouders hebben hetzelfde en ook een hond). En onze ouders wonen 200 km verderop, dus dan zou de hond regelmatig mee in de auto moeten en waarschijnlijk ook bij vreemden voor hem alleen moeten zijn. En dat zijn allemaal dingen die wel te overkomen zijn, maar niet zolang we er niet met z'n 2en helemaal achter staan. En omdat mijn vriend het allemaal nog maar niks vindt, komt er dus nog geen hond.
Ja dat snap ik wel! Wel heel goed dat jullie er zo goed over nadenken en niet 'zomaar' een hond nemen en dan merken dat het helemaal niet werkt!
Oud 28-04-2013, 14:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nope, ik wou dat ik dat had En ik ben een gigantische computernoob, dus ik weet ook niet hoe je dat kan doen met een of ander fancy programmaatje.
Oh, ik kan dat wel even doen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-04-2013, 14:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh, ik kan dat wel even doen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 14:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik wou dat alle potentiële hondeneigenaren zo bedachtzaam waren als Ingegerd en haar vriend. Echt hor.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat alle potentiële hondeneigenaren zo bedachtzaam waren als Ingegerd en haar vriend. Echt hor.
Ja precies!
Oud 28-04-2013, 14:56
Verwijderd
Jongens er is weer een ESF-topic!!
Oud 28-04-2013, 15:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
&@^&%#&(@% Naad vekeerd om Nu kan ik 3 naden gaan lostornen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat alle potentiële hondeneigenaren zo bedachtzaam waren als Ingegerd en haar vriend. Echt hor.
Een vriendin vertelde dat bewoners in een van de appartementen waar zij woont een Sint Bernardpup hadden. Nu zijn die appartementen behoorlijk, maar ik vond het toch niet zo'n heel slimme actie. Het bleek overigens een Berner Sennen te zijn (ik zag ze rondrennen buiten), maar die worden niet veel kleiner.
Het kan allemaal goed gaan, maar zo'n grote hond in een appartement en daar ook echt voor kiezen, vind ik niet het meest briljante plan.

Citaat:
Jongens er is weer een ESF-topic!!
<3
Oud 28-04-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
&@^&%#&(@% Naad vekeerd om Nu kan ik 3 naden gaan lostornen
Ook leuk is als je niet aan het opletten bent en een stuk jurk aan je naad vaststikt
Oud 28-04-2013, 15:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ook leuk is als je niet aan het opletten bent en een stuk jurk aan je naad vaststikt
Ja, dat overkomt mij ook nooit meer, inderdaad
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 15:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah wauw, een fb-vriendin heeft vanochtend een pinholecameraworkshop (is dat één woord) gehad, ik ben vet jaloers!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-04-2013, 15:25
Verwijderd
Ik ben een makkelijk project 2x tegelijk aan het doen en ben mu klaar met knippen! Dus ik ga nu even opruimen. en naar buiten voor ik verder ga, anders krijg ik rugpijn.
Oud 28-04-2013, 15:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Goeiemiddag.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-04-2013, 15:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik ben net trouwens weer even in je museum wezen kijken, CR.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-04-2013, 15:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben een makkelijk project 2x tegelijk aan het doen en ben mu klaar met knippen! Dus ik ga nu even opruimen. en naar buiten voor ik verder ga, anders krijg ik rugpijn.
Wat maak je?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 15:35
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben net trouwens weer even in je museum wezen kijken, CR.
Oja? Leuk! Voor welke tentoonstelling ging je erheen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-04-2013, 15:40
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oja? Leuk! Voor welke tentoonstelling ging je erheen?
Nordic Art. Was bijzonder de moeite waard.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-04-2013, 15:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 28-04-2013, 15:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Noedels is win!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 15:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Die dijbenen Da's net een plakje ham.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 15:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ha, deel één van mijn tas is gelukt zoals ik wilde
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-04-2013, 15:51
Verwijderd
Dankuzeer

Citaat:
Die dijbenen Da's net een plakje ham.
Dat vond ik ook al.
Oud 28-04-2013, 15:52
Verwijderd
Ik wil even melden dat ik vind dat Heather Burns op Drew Barrymore lijkt. Of dat ze me er aan doet denken.
Oud 28-04-2013, 16:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nordic Art. Was bijzonder de moeite waard.
Ja he supermooi
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-04-2013, 16:22
Verwijderd
De fik is er, maar moet duidelijk nog wennen en is flink van de kaart. Maar tis wel een lief frummeltje!
Oud 28-04-2013, 16:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb om 6 uur een vergadering/eetafspraak bij iemand thuis, maar ik heb nog steeds het adres niet. Sinds gisteravond de twee dames gevraagd om het juiste adres (via de site die we gebruiken voor informatie delen en afspraken maken, mail en sms), maar nog steeds geen antwoord. Lekker dan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.