Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 16:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb vandaag m'n resolutie aangepast naar 1280*1024*32 (vroeger 1024*768*32)

Maar als ik nu m'n monitor uitzet en weer opzet, dan is m'n beeld weer teruggezet naar 't beginscherm van 1280*1024*32, ik bedoel daarmee, dat ik dan alles wéér moet gaan aanpassen met 't menu via de knoppen op m'n monitor... (resizen, opnieuw centreren, ...)

Da's best wel irritant. Toen ik vroeger veranderde van 800*600*16 naar 1024*768*32 had ik dat probleem niet, maar nu dus wel

Ik heb 'n LG Studioworks 700S en 'n GeForce 4 MX440.

Iemand 'n oplossing voor m'n probleem? Zou het aan de drivers kunnen liggen (maar die heb ik vorige maand ofzo nog ge-update)?

Greetz, Methuselah.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 16:14
Kawouter
Avatar van Kawouter
Kawouter is offline
Al gekeken of uw monitor de resolutie 1280*1024*32 aankan?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kawouter schreef op 21-08-2003 @ 17:14:
Al gekeken of uw monitor de resolutie 1280*1024*32 aankan?
Als 'm die niet aankon, zat ik nu met 'n zwart scherm te computeren

Op m'n vakantiewerk vorig jaar had ik dat per ongeluk gedaan, scherminstellingen op iets véél te hoog gezet voor 'n 15-incher Met de 19" eraan hebben we ze dan maar aangepast zodat de 15" ze terug zou aankunnen...

Ik had 't trouwens ook als ik 'm in 1280*960*32 had staan
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:30
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hier staat te lezen dat 'm 1280*1024 aan moet kunnen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 17:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Update: Hij heeft 't blijkbaar niet alleen als ik de monitor uitschakel, maar ook als ie op stand-by wordt gezet...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:26
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Moet je de instellingen niet laten saven door hem?
Bij sommige monitoren moet je dit expliciet aangeven, in het menu.

Maar dit is een probleem wat je bij veel CRT monitoren hebt, ik ook met mijn peperdure (toendertijd) 19" IIyama VMP454.

Maar altijd z'n instellingen verliezen is wel heel omslachtig. Email LG eens over dit probleem, zou ik zeggen.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 21-08-2003 @ 20:26:
Moet je de instellingen niet laten saven door hem?
Bij sommige monitoren moet je dit expliciet aangeven, in het menu.

Maar dit is een probleem wat je bij veel CRT monitoren hebt, ik ook met mijn peperdure (toendertijd) 19" IIyama VMP454.

Maar altijd z'n instellingen verliezen is wel heel omslachtig. Email LG eens over dit probleem, zou ik zeggen.
Ik moet gewoon op Toepassen duwen, dan savet hij die automatisch... Normaal gezien, that is...



Mja, ik ga eerst nog eens proberen 't op te lossen door de drivers opnieuw te installeren, maar als dat niet helpt, ga ik LG maar eens mailen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Drivers opnieuw installeren maakt geen fuck uit, ik zal dan maar eens mailen naar LG
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Grrrr, ik mail naar de Nederlandse divisie (omdat er in België blijkbaar geen servicecenter is ) en dan krijg ik 'n mail in gebrekkig Engels for crying out loud terug dat ze me willen telefoneren...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:40
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 22-08-2003 @ 23:40:
Nou, is niet leuk hoor Mail ik in 't Nederlands terug dat ik met m'n gsm naar Nederland bellen véél te duur vind (€0.75 per minuut als ik me niet vergis) en vraag ik wat ze exact willen weten, krijg ik zelfs geen respons

Morgen eens mailen naar de zaak waar ik 't scherm gekocht heb, kijken of zij er niets op weten...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:46
von Carrstein
Avatar van von Carrstein
von Carrstein is offline


Ok, nu is't echt té fucked up aan't worden Ok, dit was waarschijnlijk gewoon 'n driver-probleem van m'n kaart, maar dit is er over Alles werkt terug, maar hij onthoudt nog altijd z'n instellingen niet Morgen mailen naar de firma waar ik 'm gekocht heb
__________________
my reflection, dirty mirror, there's no connection to myself, i'm your lover, i'm your zero, i'm the face in your dreams of glass...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 04:28
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Installeer de Omega nVidia drivers eens. Als je niet niet hebt en niet kan vinden, kan ik je ze wel mailen of op website zetten.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-08-2003 @ 05:28:
Installeer de Omega nVidia drivers eens. Als je niet niet hebt en niet kan vinden, kan ik je ze wel mailen of op website zetten.
Bedankt

Maar m'n scherm onthoudt nog altijd z'n instellingen niet En door omstandigheden heb ik ook nog altijd niet gemaild naar dat bedrijf
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:19
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
von Carrstein schreef op 24-08-2003 @ 16:46:
[afbeelding]

Ok, nu is't echt té fucked up aan't worden Ok, dit was waarschijnlijk gewoon 'n driver-probleem van m'n kaart, maar dit is er over Alles werkt terug, maar hij onthoudt nog altijd z'n instellingen niet Morgen mailen naar de firma waar ik 'm gekocht heb
XP in 16-kleuren...Hoe heb je dat klaargespeeld
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Droyd schreef op 25-08-2003 @ 22:19:
XP in 16-kleuren...Hoe heb je dat klaargespeeld
Hij gaf aan dat ie in 16-bits stond, maar hij stond in 4-bits

Kweenie, wilde nieuwe drivers installeren, programma liep vast, reboot en toen had ik dat
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:26
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Nu ja...volgens mij is er helemaal niets aan te doen
Das toch hardwarematig volgens mij. (bv in dos heb je helemaal geen drivers nodig en kan je ook op die resolutie draaien, misschien niet op hoge hz maar dan nog...)

Wat ik wil zeggen is dat klooien met drivers geen reet zal helpen.

De enige manier waarop je het zou kunnen verhelpen is niet via drivers maar via je scherm zelf. (als dat mogelijk is)
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:28
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Droyd schreef op 25-08-2003 @ 23:26:
Nu ja...volgens mij is er helemaal niets aan te doen
Das toch hardwarematig volgens mij. (bv in dos heb je helemaal geen drivers nodig en kan je ook op die resolutie draaien, misschien niet op hoge hz maar dan nog...)

Wat ik wil zeggen is dat klooien met drivers geen reet zal helpen.

De enige manier waarop je het zou kunnen verhelpen is niet via drivers maar via je scherm zelf. (als dat mogelijk is)
Dat probleem heb ik al lang opgelost hoor, dat van die vreemde kleuren

Maar 't is vooral 't begin van de thread waar ik me zorgen om maak Ik moet die dus altijd terug aanpassen als ik m'n scherm weer opzet
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-08-2003, 22:40
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 25-08-2003 @ 23:28:
Dat probleem heb ik al lang opgelost hoor, dat van die vreemde kleuren

Maar 't is vooral 't begin van de thread waar ik me zorgen om maak Ik moet die dus altijd terug aanpassen als ik m'n scherm weer opzet
Ik had het ook daarover(dat je opnieuw moet instellen), niet over de kleuren
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Droyd schreef op 25-08-2003 @ 23:40:
Ik had het ook daarover(dat je opnieuw moet instellen), niet over de kleuren
Mja, maar Koen zei dat ik op S&M moest openen of hier misschien geen softwarematige oplossing voor bestond

Maar ik ga morgen ofzo dus wel eens mailen naar 't bedrijf waar ik 't scherm gekocht heb, heb nog wel 'n jaar of 2 garantie
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:45
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ja je kan volgens mij wel bij de instellingen naar links/recht, onder/boven verplaatsen, maar uitrekken of de focus wijzigen gaat softwarematig echt niet werken.
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.