Oud 31-07-2005, 17:14
JCL
JCL is offline
Hoi allemaal,

Al sinds een aantal maanden (4...) werk ik bij de Albert Hein hier in de buurt. Nu was ik wel eens benieuwd naar de ervaringen van andere medewerkers die ook werken bij appie in b.v. de vulploeg (andere afdeling mag ook). Wat vinden jullie er van? Leuke collega's? Goeie bedrijfsleider (belangrijk!) goede leidingevende etc. En wat mag je dan allemaal wel en niet doen. Lijkt me iig wel eens intressant om te weten hoe jullie het ervaren.

Ik zelf vind het opzich geen vervelend werk maar het kan soms wel redelijk stresserig zijn, ligt er een beetje aan wie de leiding heeft en of die een beetje relaxt is die dag. Soms kan dat ook helemaal niet goed gaan en das dus niet zo prettig. Ik werk nu ook wel redelijk veel (vanwege de vakantie) ergens tussen de 20 en 30 uur per week en dan verlang je wel steeds meer naar weekend moet ik zeggen . Maar ik heb er opzich ook geen problemen mee, ga met plezier naar het werk en heb leuke c.q. aardige collega's waar heel wat mee af te lachen is en dat is op zichzelf al veel waard!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Advertentie
Oud 31-07-2005, 18:08
Wawl
Wawl is offline
Ik heb ooit in een DC van AH gewerkt en dat was echt verschrikkelijk.
__________________
Wauwel.
Oud 31-07-2005, 18:45
Verwijderd
Ik ben een jaar of 5 geleden na een achterlijk sollicitatiegesprek afgewezen bij de AH Sjee wat was ik beledigd!
Oud 31-07-2005, 18:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, die lui bij AH nemen zichzelf inderdaad wel érg serieus.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-07-2005, 19:18
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
3 letters, het was echt heel KUT
Oud 31-07-2005, 19:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
het wachten is op ikbenschipper1..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-07-2005, 19:34
JCL
JCL is offline
positiefe tendens hier Dat van de solicitatie kan ik me voorstellen, dat duurde bij mij meer dan 6 maanden!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 31-07-2005, 19:37
Never gone
Avatar van Never gone
Never gone is offline
Ik heb in 2 filialen van Albert Heijn gewerkt als kassameisje.
Och, het is geen moeilijk werk, maar leuk is anders.

De leidinggevenden sprak ik niet veel, maar wel met de mensen achter de service-balie. Zij voelden zich nogal belangrijk en daar ergerde ik mij wel aan moet ik zeggen. Als jij iets van hun wilde (extra wisselgeld) duurde het eeuwen (op een gegeven moment had ik dus nog amper wat in de la liggen...en tja, toen had ik geen wisselgeld meer voor de klant die met een briefje van 100 wilde betalen....en dan nog mij een preek geven ook pfff...ik had er toch echt al om gevraagd), maar als zij mij iets vroegen moest het gelijk gebeuren.

Ze hadden wel meer rare acties.
Ik was bijvoorbeeld klaar met werken en ik zat nog even in de kantine te kletsen met iemand. Gaat de telefoon opeens, was het dat mens wat achter de servicebalie stond: (heel boos) waar heb jij al je wisselgeld gelaten?? Wat bleek nou?
Ik had teveel 2 euro munten en 1 euro munten uitgegeven aan de klanten. Hierdoor had degene die mijn kassa overnam niet genoeg 2 euro en 1 euro munten. In plaats van dat ze gewoon een extra zakje erin doen, maar nee
Oud 31-07-2005, 19:59
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Ik heb er 4 jaar geleden achter de kassa gewerkt. ik heb het een half jaar volgehouden. wat een kutwerk zeg

Lag ook aan mij. Ik vond het altijd dozenwerk, en dan kon ik het niet hebben als ik toch nog een foutje maakte

En ik kon het ook niet hebben dat zo'n vrouwe die er trots op was om 25 jaar achter een kassa te zitten mij ging vertellen wat ik moest doen enzo

En m'n leidinggevende kwam z'n afspraken niet na, hij had ook opeens ontslag genomen, zonder gedag te zeggen ofzo...

En de rest van het personeel...het was net een dorp, wat een geroddel

Dus ja, ik voelde me te goed voor dat werk, en het personeel stond me niet aan
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 31-07-2005, 20:00
The0
The0 is offline
1 januari werk ik er 5 jaar Werk is vrij weinig meer aan tegenwoordig, maar ach de collegas zijn top en het verdient geld..
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Oud 31-07-2005, 20:07
fractuur
fractuur is offline
Ik werk nu 5 maanden bij een AH en ik hoop van harte dat mijn contract komende maand verlengd wordt. Omdat het filiaal zo klein is kan iedereen zowel vullen als kassa draaien, en krijg je al snel werk toebedeeld die je in een groter filiaal niet zou krijgen. Die afwisseling maakt het leuk, het is gezellig met de collega's, dus ik vermaak me wel.
We hebben alleen wel sinds vier maanden een nieuwe VS, en hij is onderdeel van de leidinggevende (omdat de AH zo klein is), en dat is nogal kut. Hij is onvoorspelbaar, en komt van een veel groter filiaal af (kortom: absoluut geen promotie). Als hij binnenkomt slaat de sfeer om, beetje jammer. Ik heb laatst geweigerd met hem te openen, en sinds die dag is ie poeslief tegen me. Maar ja, met de andere twee leidinggevende kan ik dan wel weer goed opschieten, en met de rest van het personeel ook. (zowel full time als partimers) Hopen dat mn contract verlengd wordt dus.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 31-07-2005, 20:23
JCL
JCL is offline
Citaat:
fractuur schreef op 31-07-2005 @ 20:07 :
Ik werk nu 5 maanden bij een AH en ik hoop van harte dat mijn contract komende maand verlengd wordt. Omdat het filiaal zo klein is kan iedereen zowel vullen als kassa draaien, en krijg je al snel werk toebedeeld die je in een groter filiaal niet zou krijgen. Die afwisseling maakt het leuk, het is gezellig met de collega's, dus ik vermaak me wel.
We hebben alleen wel sinds vier maanden een nieuwe VS, en hij is onderdeel van de leidinggevende (omdat de AH zo klein is), en dat is nogal kut. Hij is onvoorspelbaar, en komt van een veel groter filiaal af (kortom: absoluut geen promotie). Als hij binnenkomt slaat de sfeer om, beetje jammer. Ik heb laatst geweigerd met hem te openen, en sinds die dag is ie poeslief tegen me. Maar ja, met de andere twee leidinggevende kan ik dan wel weer goed opschieten, en met de rest van het personeel ook. (zowel full time als partimers) Hopen dat mn contract verlengd wordt dus.
Dat ligt er wel aan. Ik doe nu ook veel meer dan vullen. Ik ben geen vulploegleider ofzo, maar ik mag wel codeboek lopen en retouren invoeren etc en ik doe zowel zuivel als houdbaar, dat maakt het toch wel weer wat afwisselender dan iedere avond weer opnieuw dozen schuiven.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 31-07-2005, 22:45
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb er 2 jaar gewerkt en er best wel naar mijn zin gehad, maar ben er wel optijd weggegaan, want het schijnt er nu best wel kut te zijn.(Beetje een rare zin. )

Ik deed overgens vakkenvullen.
__________________
Du bist ein N00b!

Laatst gewijzigd op 31-07-2005 om 22:48.
Oud 31-07-2005, 23:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Maryk schreef op 31-07-2005 @ 18:45 :
Ik ben een jaar of 5 geleden na een achterlijk sollicitatiegesprek afgewezen bij de AH Sjee wat was ik beledigd!
Dat is wel echt heel ernstig hoor
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-08-2005, 07:15
Vaquéro
Avatar van Vaquéro
Vaquéro is offline
nou heb bij de aha gewerkt toen ik nog 15 was... was op zich gezellig... maar nu ik erop terug kijk wel heel gaar... ergens anders kan je veel meer verdienen...heb bij een snackbar in de buurt ooit 15 gulden per uur (zwart) verdient... dat is veeeel beter

Vaq
__________________
Vaq.....you!
Oud 01-08-2005, 10:35
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
JCL schreef op 31-07-2005 @ 20:23 :
Dat ligt er wel aan. Ik doe nu ook veel meer dan vullen. Ik ben geen vulploegleider ofzo, maar ik mag wel codeboek lopen en retouren invoeren etc en ik doe zowel zuivel als houdbaar, dat maakt het toch wel weer wat afwisselender dan iedere avond weer opnieuw dozen schuiven.
Ja, ik denk dat vakkenvullers eerder awisseling hebben dan cassiéres. Vriendinnen werken bij grote filialen achter de kassa, en die moeten gewoon full-time kassa draaien. Dat lijkt mij zoooo vervelend.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-08-2005, 10:40
JCL
JCL is offline
Citaat:
fractuur schreef op 01-08-2005 @ 10:35 :
Ja, ik denk dat vakkenvullers eerder awisseling hebben dan cassiéres. Vriendinnen werken bij grote filialen achter de kassa, en die moeten gewoon full-time kassa draaien. Dat lijkt mij zoooo vervelend.
Het ergste lijkt me dan ook nog dat je de hele dag netjes moet zijn tegen al die klanten, na 100 keer pettig weekend te hebben gezegd wordt je er toch ook al helemaal dol van!
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 01-08-2005, 10:52
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
JCL schreef op 01-08-2005 @ 10:40 :
Het ergste lijkt me dan ook nog dat je de hele dag netjes moet zijn tegen al die klanten, na 100 keer pettig weekend te hebben gezegd wordt je er toch ook al helemaal dol van!
O, maar ik ben niet altijd aardig tegen klanten hoor. Er kwam laatst iemand naar mij toe: "Ik kom net van AH Godebald (Hoog Catherijne), en daar kreeg ik opeens Zomerzegels. Nu doe ik hier de hele week al boodschappen, maar ik heb geen zegel gezien. En dat noemt zich een Albert Heijn! Maar gelukkig heb ik alle bonnetjes nog van de afgelopen week (*kots*), dus ik wil nu je chef spreken."En toen heb ik heel sarcastisch mijn baas geroepen, en binnen gehoorsafstand van die man (die als zeikerd bekend staat bij het personeel) bij een andere cassiére mijn hart gelucht.
__________________
.. zegt de liberaal.
Ads door Google
Oud 01-08-2005, 13:03
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
1,5 jaar gewerkt ofzo. Pff klote zaak of naja klote chef
Damn ik mocht die vent echt niet, bah.

Ik moest altijd op dinsdag en donderdag werken. Standaard. donderdag was het rooster er niet, ze wisten niet waar het was. Vrijdag was me ma ook ff heen gegaan om te vragen of ik moest werken. Was het er nog steeds niet. Vrijdag avond ik er weer lang, nog steeds niet. Dus dacht naja dan niet, aangezien ik al 1 jaar op dinsdag en donderdag werkte, d8 ik dat het nu ook zou zijn. (weekend was ik er niet, dus kon ook niet vragen) Dus maandag had ik vrij van school en ging met vriendinnen de stad in.

Kreeg ik telefoon van me ma. Ja AH belde op waar je blijft. Pff hadde ze me gewoon ingeroosterd! Dus ik kom daar aan, kwam de chef naar me toe. Zo die was kwaad op me schold me uit etc. Dus ik zei van pardon? en legde uit dat het rooster 2 dagen niet te vinden was. Hij begreep me niet (wilde me niet begrijpen) Ik had toen echt reuze zin om me jas te pakken en weg te gaan.

En dan het wisselgeld..
Ik moest dan altijd om 17.00 uur beginnen (kzat nog op school) en deed ik me kassa open en ja hoor.. me wissel geld was op...

en nee ze gingen niet naar de kluis om wisselgeld te halen voor me.. omdat het al laat was En dit elke week zo.

Oh en toen ik weg ging (voor stage) kreeg ik dus niks Normaal krijgen mensen bloemen ofzo. Dus ik deed me jas aan en zei iedereen gedag en bij de balie ook. Dus collega kwam naar em toe en zei ow ja je werkt voor het laatst. Maar huh heb je niks gehad dan? Ik: nee.

Ze sprak er schande van en belde die chef op kwam die naar me toe ow jaja geen tijd helemaal vergeten. right.. "Ik bel je volgende week woensdag op dan kan je een cadeautje ophalen". Ik: "is goed" Dat was zo'n 4 jaar geleden ofzo en ik moet nog steeds me cadeau krijgen


En als ik daar boodschappen haal (doe ik daar zelden) negeert die chef me gewoon
Oud 01-08-2005, 13:39
Eritreaboy16
Eritreaboy16 is offline
Ik werk sinds Oktober 2004 bij AH. Ik werk bij de vulploeg, in de avond. Het is van 8 tot 10. Bij ons is het wel relaxt, veel ouwehoeren enzo. Onze teamleiders zijn ook wel chill. Maar bedrijfsleider is gewoon een normale gast
__________________
Eriboy
Oud 02-08-2005, 21:51
Juturna
Avatar van Juturna
Juturna is offline
Citaat:
En dan het wisselgeld..

Dat was ook een grote ergernis van mij toen ik er werkte. Laat beginnen=geen wisselgeld. Ik snapte echt niet dat ze daar geen rekening mee hielde.

Gekloot met vrije dagen en het rooster.
Ik had aangegeven vanaf 15.15 beschikbaar te zijn, werd om 15.00 ingepland. Erg handig als je tot 14.20 naar school moet en dan nog een half uur moet fietsen.

De collega's vond ik hartstikke aardig maar het werk was vervelend en hersendodend. Sommige klanten zouden echt zelf eens achter een kassa moeten gaan zitten.


Oh ja, ik verdiende wel 3,09 in 't uur. Kaching!, kuche kuche.
Oud 03-08-2005, 02:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
JCL schreef op 31-07-2005 @ 17:14 :
Hoi allemaal,

Al sinds een aantal maanden (4...) werk ik bij de Albert Hein hier in de buurt. Nu was ik wel eens benieuwd naar de ervaringen van andere medewerkers die ook werken bij appie in b.v. de vulploeg (andere afdeling mag ook). Wat vinden jullie er van? Leuke collega's? Goeie bedrijfsleider (belangrijk!) goede leidingevende etc. En wat mag je dan allemaal wel en niet doen. Lijkt me iig wel eens intressant om te weten hoe jullie het ervaren.

Ik zelf vind het opzich geen vervelend werk maar het kan soms wel redelijk stresserig zijn, ligt er een beetje aan wie de leiding heeft en of die een beetje relaxt is die dag. Soms kan dat ook helemaal niet goed gaan en das dus niet zo prettig. Ik werk nu ook wel redelijk veel (vanwege de vakantie) ergens tussen de 20 en 30 uur per week en dan verlang je wel steeds meer naar weekend moet ik zeggen . Maar ik heb er opzich ook geen problemen mee, ga met plezier naar het werk en heb leuke c.q. aardige collega's waar heel wat mee af te lachen is en dat is op zichzelf al veel waard!
leer eerst de naam van het bedrijf waar je werkt eens spellen (oké, dat is vast al gezegd).

Ik werk nu ruim 2 jaar bij afdeling kassa en heb nu af en toe ook wel eens leiding maar dat stelt verder niet veel voor hoor
Het is niet zo dat ik me op me werk belemmerd voel in het zelf beslissingen nemen. Het is bijv. geen probleem dat wanneer een klant met een klacht komt over een artikel dat ik dit zelf, netjes, afhandel en zelf bepaal wat ik ermee doe (in overleg met de klant) dus bijv. als ze het product evengoed wil hebben maar er niet tevreden over is een korting weggeven of het product vergoeden of voor een nieuw product zorgen e.d.

F. onze bedrijfsleider is best oké. het is er wel één die zwaar chagrijnig langs komt lopen. Dan moet je echt uit hem trekken wat er aan de hand is ofzo. Maar hij is ook wel zo tof dat hij me savonds ff naar huis brengt ofzo met de auto.

De leidinggevende van mijn afdeling is intussen ook mijn vriend, dusseh, geen negatief woord he?! nee, maar hij is pas sinds kort leiding bij de afdeling en moet nog wel veel dingen leren zeg maar.

De meeste collega's vind ik aardig en kan ik goed mee opschieten. één collega is tevens een goede vriendin van me (ik kende haar al van voor de ah). één keer in de week gaan we met een aantal collega's wat drinken en bij sommige kom ik ook wel op feestjes enzo (verjaardag e.d.). wel gezellig dus.

oja, de afdeling.
nou, achter de kassa zitten lijkt op zich erg saai maar de laaste tijd werk ik steeds vaker bij de servicebali en dat vind ik dan wel weer erg leuk. Gewoon de klanten op een nette manier helpen wanneer er vragen/klachten zijn en dit op een goede, redelijke manier zien op te lossen

xxx! fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 03-08-2005, 02:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
p.s. iemand had het erover dat diegene van de servicebali zichzelf erg belangrijk vinden maar dat ligt denk echt aan die supermarkt bij jullie het is iig totaal niet zo dat ik mezelf belangrijker vind dan mijn collega's als ik daar ingepland sta. dat zou nergens op slaan!!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 03-08-2005, 11:08
fractuur
fractuur is offline
Wij hebben geen servicebalie. Dus wij moeten onze eigen counter spelen. Ik vind het niet erg, behalve als klanten in de spits komen zeuren om 20 ct gemiste bonus. Ik ben dus een beetje van aales. Beetje counter, cassiére, en inmiddels kan ik ook gewoon afprijzen, bestellen en afboeken. Die afwisseling is leuk.

En Fantome: hij was je vriend al voor hij afdelingsleider werd?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-08-2005, 11:41
JCL
JCL is offline
ben jij ook verkper 2 dan? Bij ons is iedereen die kan bestellen dat, krijg je 1 euro per uur extra
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Advertentie
Oud 03-08-2005, 11:52
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
JCL schreef op 03-08-2005 @ 11:41 :
ben jij ook verkper 2 dan? Bij ons is iedereen die kan bestellen dat, krijg je 1 euro per uur extra
Nee, nooit van gehoord. Maar bij ons loopt alles door elkaar heen, en ik werd op mijn eerste dag al aan het brood bestellen gezet.. Het is wel irritant, maar ja. Dat is het nadeel van zo'n klein filiaal.. Wat is jullie weekomzet ongeveer?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 03-08-2005, 12:15
JCL
JCL is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-08-2005 @ 11:52 :
Nee, nooit van gehoord. Maar bij ons loopt alles door elkaar heen, en ik werd op mijn eerste dag al aan het brood bestellen gezet.. Het is wel irritant, maar ja. Dat is het nadeel van zo'n klein filiaal.. Wat is jullie weekomzet ongeveer?
eh... 3 ton Wij zijn een appi van de eerste catogorie, alleen de buitencat is groter of hoe je het maar wilt noemen. Dacht altijd dat dit net zo werd het rangschikt als bergettapes
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 03-08-2005, 15:04
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Tussen de 20 en 30 uur werken vind ik echt niet veel.

Maar goed ik werk dus ook niet bij de AH maar bij de V&D (la place), misschien ligt het daaraan.
Oud 03-08-2005, 15:54
paradiso
Avatar van paradiso
paradiso is offline
ik werk inmiddel al bijna 2 jaar bij de albert hein. na een jaartje vakken te hebben gevuld ben ik vorige zomer begonnen op de deli/kaas afdeling. nu sluit ik die afdeling een avond af en op de andere avond ben ik gewoon vulploegmedewerker.

komend jaar ga ik gedurende 6 maanden30 uur per week werken bij de appie. ze gaan me opleiden tot vulploegleider en ik moet volgende week beginnen met kassa draaien.

met mijn baas en collega,s kan ik het goed vinden. de baas is heel redelijk (hij maakte me snel verkoper 2 toen ik op 2 afdelingen ging werken) en er valt goed met te praten als er volgensmij iets niet klopt. de rest van het mt is wat minder, maarja ook daar valt mee te leven.
de collega,s zijn heel gezellig. regelmatig gaan we met een groepje na het vullen vrijdag nog een biertje drinken in de stad.
Oud 03-08-2005, 15:54
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
JCL schreef op 03-08-2005 @ 12:15 :
eh... 3 ton Wij zijn een appi van de eerste catogorie, alleen de buitencat is groter of hoe je het maar wilt noemen. Dacht altijd dat dit net zo werd het rangschikt als bergettapes


Wij hebben een weekomzet van 65 mille. In de zomer kleine 40, en op zn top 80.

Ik dacht dat Den Dolder de grootste was?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 04-08-2005, 10:59
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
fractuur schreef op 03-08-2005 @ 15:54 :
en Dolder de grootste was?
is Den Dolder niet zo'n kutdorp van 6pack
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 04-08-2005, 14:18
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Kimisa schreef op 03-08-2005 @ 15:04 :
Tussen de 20 en 30 uur werken vind ik echt niet veel.

Maar goed ik werk dus ook niet bij de AH maar bij de V&D (la place), misschien ligt het daaraan.
Dat viel mij ook al meteen op.. Ik werk 5 dagen in de week in de vakantie. Dat is 40 uur..
Oud 04-08-2005, 18:33
fractuur
fractuur is offline
Mijn contract is verlengd met een half jaar.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 08-08-2005, 18:55
angel--1987
angel--1987 is offline
nou...ik wekr nu bijna anderhalf jaar bij een middelgrote ah..
maar wel een dei 7 dagen per week open is(door tourisme)
maar bij ons is het echt onwijs gezellig..
leuke collega's, leuke mensen...je kent de meeste wel..
alleen is onze sm beetje een irritant mannetje..hij was vorig jaar in oktober nieuw van een ander filiaal, maar t is tien keer niks!
maar de 2 vs-en zijn wel onwijs leuk!!
maarja...verder is t dus onwijs gezellig...
doe trouwens kassa....maar help ook vaakl vullen bij vers en houdbaar...
en sta ook nog af en toe achter de informaite balie..
blijf er voorlopig nog gewoon werken!
__________________
life goes on
Oud 08-08-2005, 19:00
angel--1987
angel--1987 is offline
word trouwens wel schiet ziek van die zomerzegels!!!!
wat zijn die irritant zeg!!
__________________
life goes on
Oud 08-08-2005, 20:19
fractuur
fractuur is offline
Ik vraag er alleen naar als het a. zegelspaarders zijn, b. de klant voor zo'n twintig euro of meer boodschappen heeft of c. als de klant een beetje op middelbare leeftijd is. De rest mag er wat mij betreft naar vragen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Ads door Google
Oud 08-08-2005, 21:48
June bug
June bug is offline
Citaat:
Never gone schreef op 31-07-2005 @ 19:37 :
verhaal
dat herken ik echt.. ik heb een jaar bij de albert heijn gewerkt aan de kassa, en inderdaad, 4 keer vragen of je alsjeblieft wat wisselgeld kreeg, en die collega maar ouwehoeren met vanallerlei klanten enzo maar wisselgeld ho maar, arrogante troela's van hier tot tokio . Als ik dan het wisselgeld niet goed terug kon geven omdat ik bijv. geen 5 cent muntjes meer had gaf ik gewoon ipv die 5 cent 10 cent terug, dan maar kasverschil, moeten ze maar zorgen dat ik wisselgeld heb
Toen ik daar ging solliciteren voor kassa werd me ineens verteld dat ik ook de kantine bij moest houden, "want dat hoorde erbij". Bleek dus dat dat gewoon een aparte "functie" was om de hele dag kantine-juf te spelen. Koffiezetten, broodjes smeren voor de helft van t personeel.. Ik wist dat dus niet, en dacht dus echt dat dat erbij hoorde, maar daar maakten ze dus gebruik van want ik had dat achteraf ook gewoon kunnen weigeren. (wat ik daarna dus ook deed)
Ook veranderden ze altijd de planning op het laatste moment zodat ik ineens gebeld werd van: waar blijf je? terwijl ik niet eens wist dat ik moest werken. Of dat ik kwam en dat ze zeiden: wat doe je hier, je hoeft helemaal niet te werken (en dat mijn tijd ineens ook doorgekrast was op de planning). En dan tegen mij zeggen "leer eens planningen lezen". Achterlijke boel, bah, ik haat de AH.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 08-08-2005, 23:53
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Kwerk nu bijna een jaar op brood afdeling in een grote appie. Bevalt me wel best, doet me verzekeringen.

Op brood werk je alleen wel als team (zaterdagen staan we met 6 man). Dat zorgt nog wel eens voor een stressige situatie.

Oud 09-08-2005, 20:17
angel--1987
angel--1987 is offline
jadat heb je bij ons wel van planningen op t laatste moment veranderen
maar a;s je dan zegt dat dat gebeurt is zonder overleg
hoef je niet te komen, zijnz e bij ons best relxt in...
en t voordeel is dat degeene die bij ons de roosters maakt(vm) zij is zoiemand dat als je t daar goed mee kan vinden ze vet relaxt is....en ja...dat kan ik zeker dus dat is vor mij ideaal..voor andere niet
__________________
life goes on
Oud 09-08-2005, 21:02
fractuur
fractuur is offline
De planning wordt bij ons vaak in de wandelgangen gemaakt, dus het rooster wordt nooit op het laatste moment veranderd zonder jouw toestemming. Naja, wel op het laatste moment (het roosterpapier ziet volkomen blauw van de inkt ), maar altijd met jouw toestemming. En ook het onderling regelen enzo is wel goed geregeld. In zo'n klein filiaal is de sociale controle erg groot (lees: een groot roddelcircuit), maar dat zorgt er altijd voor dat je precies weet wat je taken zijn, en dat je nooit gebruikt wordt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 10-08-2005, 09:10
JNR
JNR is offline
Ik heb tijdens een vakantie eens 3 weken gewerkt bij de Appie, al veel te lang als je het mij vraagt. Ik werd gek daar. Teneerste was het echt in zo'n aso wijk (ik had gewoon via Inet een sollicitatie gedaan en werd daar geplaatst) dus had allemaal aso's en frans bauer aan mn hoofd de hele dag.

Wat ik echter nog het meest irritant vond waren die wijfen van een jaar of 40-50. Soms ook wel jonger trouwens. Die daar al zooooo veel jaren werkten en ondertussen echt het gevoel hadden alsof ze een zeer waardevolle bijdrage aan de maatschappij leverden en dus ook daadwerkelijk trots waren op 'baan' als 'hoofd van de deli'
Oud 10-08-2005, 11:18
Morri
Morri is offline
Citaat:
JNR schreef op 10-08-2005 @ 09:10 :
Wat ik echter nog het meest irritant vond waren die wijfen van een jaar of 40-50. Soms ook wel jonger trouwens. Die daar al zooooo veel jaren werkten en ondertussen echt het gevoel hadden alsof ze een zeer waardevolle bijdrage aan de maatschappij leverden en dus ook daadwerkelijk trots waren op 'baan' als 'hoofd van de deli'
Niet iedereen kan doctorandus worden hè. Een beetje respect mag toch nog wel, wees blij dat ze blij zijn met hun baan. En bovendien, ik vind die scholieren/studenten ook niet altijd even vriendelijk.
Oud 10-08-2005, 12:20
angel--1987
angel--1987 is offline
sluit me bij morrie aan!!!

en trouwes bij ons zijn die vrouwen van 40-50 onwijs gezellig!!!
altijd lache!!
__________________
life goes on
Oud 10-08-2005, 17:46
fractuur
fractuur is offline
Ach, oppervlakkig kan je ze best hebben hoor. Maar er zijn twee belangrijke regels: begin niet over moeilijke politieke onderwerpen, en stel je niet hoog boven hen op door hun beroepstrots af te breken. Verder moet je het toch vooral maken met de part-timers. Ik iig.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 10-08-2005, 18:35
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Citaat:
fractuur schreef op 04-08-2005 @ 18:33 :
Mijn contract is verlengd met een half jaar.
Kijk maar uit, want als je contract 3x verlengd is, mag het niet meer verlengd worden. Dit komt omdat AH je dan een vast contract moet geven. Van het hoofdkantoor mag dit echter niet meer, wat betekent dat je dus op zoek kan naar een ander baantje.. ( ik spreek uit ervaring). Misschien kun je met je smm overleggen om je contract met een jaar te verlengen...

Heb het verder goed naar mijn zin bij de AH waar ik werk (AH Beuningen)

Ik werk op de versafdeling, het voordeel van deze afdeling is dat je veel vrijheid hebt en niet steeds op je vingers wordt gekeken.
De sfeer in ons filiaal is heel goed en we hebben ook een aardige supermarktmanager! Verder vind ik dat ik vrij goed verdien voor het werk dat ik moet doen(4,24 per uur).
Oud 10-08-2005, 18:46
angel--1987
angel--1987 is offline
ik heb ook een vast contyract!
maar van het hoofdkantoor mag ah nog steeds vaste contracten uitdelen hoor!
maarja het ligt aan je filiaal hoeveel vaste mensen ze al hebben, en wat ze met je van plan zijn!
bij ons hebben ze alleen de mensen met wie ze ook verder willen(leidingevende functie ed) en aan wie ze ook echt wat hebben( dus flexibel zijn , niet zeiken, en goed werken)
een vast contract gegeven..

bij ons in de ah bergen nh is het ook super gesellig
__________________
life goes on
Oud 10-08-2005, 21:53
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 10-08-2005 @ 18:35 :
Kijk maar uit, want als je contract 3x verlengd is, mag het niet meer verlengd worden. Dit komt omdat AH je dan een vast contract moet geven. Van het hoofdkantoor mag dit echter niet meer, wat betekent dat je dus op zoek kan naar een ander baantje.. ( ik spreek uit ervaring). Misschien kun je met je smm overleggen om je contract met een jaar te verlengen...

Heb het verder goed naar mijn zin bij de AH waar ik werk (AH Beuningen)

Ik werk op de versafdeling, het voordeel van deze afdeling is dat je veel vrijheid hebt en niet steeds op je vingers wordt gekeken.
De sfeer in ons filiaal is heel goed en we hebben ook een aardige supermarktmanager! Verder vind ik dat ik vrij goed verdien voor het werk dat ik moet doen(4,24 per uur).
Ja, ik hoorde het ook afgelopen week. Over een jaar ben ik 19, en dan word ik er toch uitgeknikkerd.. Maar goed, ik zal eens kijken. Eerst even mijn aantal uren verhogen volgend jaar, maar dan moet ik eerst op een of andere manier achter mijn roosters zien te komen..

0,75% salarisverhoging vanaf 18 augustus. Koop er wat moois voor jongens.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 10-08-2005, 23:33
June bug
June bug is offline
Citaat:
Morri schreef op 10-08-2005 @ 11:18 :
Niet iedereen kan doctorandus worden hè. Een beetje respect mag toch nog wel, wees blij dat ze blij zijn met hun baan. En bovendien, ik vind die scholieren/studenten ook niet altijd even vriendelijk.
Precies, maar vaak zijn dat wel de mensen die arrogant lopen te doen en duidelijk laten merken dat ze zichzelf 100 x beter voelen dan jou "omdat ze al 20 jaar bij die winkel werken".. en dat is gewoonweg irritant.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 11-08-2005, 17:21
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik werk in een ander soort supermarktketen, namelijk de Em-te en dat bevalt me hartstikke goed! Al sta ik wel achter het brood. Er werken gezellige mensen en onze bedrijfsleider is ook aardig! Ik heb dus niks te klagen.
__________________
move your body next to me
Oud 11-08-2005, 19:36
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik heb er 1 jaar gewerkt. Het werk zelf was niet super (kassa) maar het was er ontzettend gezellig en op het laatst mocht ik ook steeds meer Ook met inplannen ed waren ze heel flexibel
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.