Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2003, 17:51
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Beter bekend als de uitsmijter.

Hebben jullie wel eens problemen met deze opgepomte nietskunners ondervonden?

Ik vannacht nog. We gingen naar 't Fust (waar ik sowieso al niet heen wilde, ik vermijd het stadhuisplein zoveel mogelijk) en we moesten door de metaaldetector heen.
Dus ik loop erdoorheen, begint ie te piepen. Ik mn zakken legen en weer erdoorheen, weer piepen. De gorilla begint me te fouilleren, vindt niks. Ik zeg: ''wellicht is het mn riem, daar zit een metalen gesp aan.''
Dus ik doe die riem af en haal hem door de detector: pieeeeep!
Ondertussen zit die uitsmijter mn bezittingen, die op het tafeltje lagen, te bestuderen..
Op het tafeltje lag ook een zakje wiet.

Gorilla: ''Drugs mogen niet mee naar binnen''

Ik: ''Binnen verkoop je anders ook drugs (alcohol) en ik ben niet van plan binnen een joint te nuttigen.''

Gorilla: ''Ik hou het bij me en als je naar buiten gaat dan krijg je het weer terug.''

Ik: ''Weet je zeker dat ik het weer terug krijg dan?''

Waarop de gorilla mn een harde duw geeft en schreeuwt: ''nog bijdehand doen ook!''
Daarna begon ie nog ruzie te zoeken met een vriend van me, dus we zijn maar weggegaan..

Toen we 2 min later weer langs die toko liepen, zagen we dat diezelfde aap weer ruzie aan het zoeken was.. Deze keer bleef het echter niet bij een duw, maar ontving het slachtoffer 2 welgeplaatste klappen..

Het is echt een trieste zaak en jammergenoeg niet de eerste keer dat ik dit meemaak.

Hoe zijn jullie ervaringen met uitsmijters?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2003, 17:56
Verwijderd
slecht. gedetailleerde verhalen volgen later.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:57
Muhfuk R.
Avatar van Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
niet goed. Ga ik daar naar een disco, ik was daar nieuw, mag ik niet naar binnen, zonder reden. Een uur later kan ik wel naar binnen, omdat die ene uitsmijter ff weg was, dus ik ben binnen, ga ik even naar de wc, kom ik die uitsmijter weer tegen, pakt me bij mn arm en neemt me mee naar buiten, ik vraag nog waarom enzo, zegt ie niks terug . Dus daar stond ik dan, buiten. Kwam ik 1 van mn vrienden na 1 uur weer tegen, zegt ie dat t misschien aan mn schoenen lag
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 17:57
m'neer
Avatar van m'neer
m'neer is offline
Ik heb zelf praktisch nooit problemen met ze, maar ik vind 't wel behoorlijk simpele zielen... ik heb één keer een aardige uitsmijter meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:01
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Niet persoonlijk.. Maar we hadden eens een meisje van 17 mee naar binnen gesmokkeld die geen ID kon tonen (boven werd ze geweigerd, maar je kan via beneden ook boven komen..). Vond meneer niet leuk, maar ze mocht wel blijven
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:05
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Nee, alhoewel er is een hele lelijke uitsmijter die op mij geilt .
En dat noem ik ook een vervelende ervaring..met oud&nieuw ging hij me zelfs zoenen noujaa daar ben ik dus heeeeleeemaaaaaaal niet van gediendddd!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:10
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik weet niet wat uitsmijters zijn, dacht dat dat altijd iets met eieren te maken had, maar goed ik neem aan dat jullie t over figuren hebben die bij concerten staan om je te fouileren ed bewakertypes.
Ik ben daar idd niet zo blij mee, want toen ik es naar een concert ging vond die vent 2 flesjes spa blauw en gooide ze ZO ff in een grijze container! Wat was ik laaiend vanbinnen (en nog steeds), ten eerste omdat ik dat doodzonde vind, van mijn geld en mijn dorst en dat mensen zo makkelijk iets weg kunnen gooien en ten tweede omdat hij me op die manier dwong bij HUN voor een abnormale prijs met muntjes drinken te kopen, niet eens in een normaal flesje. Getverderrie wat baal ik daarvan, de overheid moet echt wat doen aan concerten want ik vind dit niet kunnen! Ik snap best dat je geen wapens ed mee mag nemen, maar wat is er mis met een beetje water?! En zelfs al zou er iets mis mee zijn dan hoeft die lul het toch niet weg te gooien alsof het niks is! En dan mogen ze nog extra verdienen aan mij ook.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:11
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik haat buitenwippers.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:14
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 19:10:
Ik weet niet wat uitsmijters zijn, dacht dat dat altijd iets met eieren te maken had, maar goed ik neem aan dat jullie t over figuren hebben die bij concerten staan om je te fouileren ed bewakertypes.
Ik ben daar idd niet zo blij mee, want toen ik es naar een concert ging vond die vent 2 flesjes spa blauw en gooide ze ZO ff in een grijze container! Wat was ik laaiend vanbinnen (en nog steeds), ten eerste omdat ik dat doodzonde vind, van mijn geld en mijn dorst en dat mensen zo makkelijk iets weg kunnen gooien en ten tweede omdat hij me op die manier dwong bij HUN voor een abnormale prijs met muntjes drinken te kopen, niet eens in een normaal flesje. Getverderrie wat baal ik daarvan, de overheid moet echt wat doen aan concerten want ik vind dit niet kunnen! Ik snap best dat je geen wapens ed mee mag nemen, maar wat is er mis met een beetje water?! En zelfs al zou er iets mis mee zijn dan hoeft die lul het toch niet weg te gooien alsof het niks is! En dan mogen ze nog extra verdienen aan mij ook.
Was het van te voren bekend? Dan mag je niet zeuren... Klaar..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:16
Verwijderd
Ja, ik mag er nooit in
Of ze denken dat de tas met m'n skates die ik bij me heb drugs/drank bevat, en die pakken ze dan vast als ik door de deur loop, aan het handvat, echt heel denigrerend. Nou ja, ik lach ze altijd uit
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 18:25
Verwijderd
Citaat:
kaasstaafje schreef op 13-04-2003 @ 19:10:
spablauwstory
ik heb 't wel erger meegemaakt.. toen ik voor 't eerst naar Lowlands ging.. 2 nieuwe deobussen en blikjes etc ik heb m'n lesje geleerd (was trouwens op het festivalterrein, dus niet op de camping, domdomdom...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:26
Thomas
Thomas is offline
Om de een of andere vreemde reden moet ze altijd mij hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:29
Verwijderd
geen last van...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 19:52
qghp
qghp is offline
Waar ik uitga vind ik ze alleen maar goed eigenlijk,
Ik stond een keer een biertje te drinken en toen pakte een gast die ik helemaal niet kende me bij mn nek en duwde me tegen de muur op, die gast begon tegen iedereen vet agresief te doen enzo, maar binnen 15 seconden stonden er wel 2 kleerkasten die hem druitflikkerde...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 20:02
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 13-04-2003 @ 20:29:
geen last van...
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 22:08
Sithan
Sithan is offline
* Merkt er weinig van, behalve dan dat de deur automatisch opengaat *
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 00:36
Verwijderd
De meesten zijn hersenloos maar goedaardig. Er zitten echter rotte appels tussen. Zoals sukkels die het leuk vinden om hun macht te gebruiken door mensen in een rij te laten staan e.d. of die het stoer vinden om binnen te proberen meisjes te versieren of hun vriendje te intimideren.

Er is geloof ik ook geen lager beroep dan uitsmijter. Zelfs vuilnisman is nog intelligenter: je moet dan groen en grijs uit elkaar kunnen houden, bovendien heeft zo'n vuilniswagen een paar knoppen voor de bediening. Een uitsmijter hoeft echt alleen maar te kunnen rammen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 07:50
miro
Avatar van miro
miro is offline
Tis niet echt slim om met een zakje wiet een cafe binnen te lopen....


Maarre... de enige ervaringen die ik ermee heb is dat ze af en toe iemand te hard naar buiten proberen te smijten waardoor je zelf ook helemaal overlopen wordt. En dat mensen geselecteerd worden op dingen waar ze niet op geselecteerd zouden moeten worden. Voor de rest af en toe wat sexistische opmerkingen.

Maarre. nee ik heb er dus niet echt last van
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2003, 08:47
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Nou niet op zo'n manier, maar ik denk dat dat bij mannen ook veel sneller is. Wel dachten sommige uitsmijters dat ze "wel iets terug zouden krijgen" nadat ze me binnen lieten, heel walgelijk.
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 09:38
Verwijderd
och...

ze zijn allemaal bang voor me

*fluit*

Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 01:36:
De meesten zijn hersenloos maar goedaardig. Er zitten echter rotte appels tussen. Zoals sukkels die het leuk vinden om hun macht te gebruiken door mensen in een rij te laten staan e.d. of die het stoer vinden om binnen te proberen meisjes te versieren of hun vriendje te intimideren.

Er is geloof ik ook geen lager beroep dan uitsmijter. Zelfs vuilnisman is nog intelligenter: je moet dan groen en grijs uit elkaar kunnen houden, bovendien heeft zo'n vuilniswagen een paar knoppen voor de bediening. Een uitsmijter hoeft echt alleen maar te kunnen rammen.
daarom proberen sommige uitsmijters ook zwart-wit te onderscheiden.

racistische uitsmijters zijn nutteloos.

de meesten zijn ok, ze zijn niet de slimste personen op aarde, maar dat is ook geen doodzonde

over het algemeen is het zo dat als jij je goed gedraagt, je er geen problemen me hebt.

en rotte appels heb je overal.
ook onder "hoog opgeleide" mensen.

maar er zijn echt wel lagere beroepen hoor

ooit eens bij de ptt-pakketdienst gewerkt?
dát zuigt, til pakje op, zet pakje neer *herhaal gedurende 8 uur*

nee, doe mij maar een zomerbaantje als beveiliger.
relaxed baantje; perfect om naast een studie te doen, veel vrije tijd.

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 09:44.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:01
Verwijderd
echt een schurfthekel aan ze, een keer werd ik zomaar uit de rij gegooid en eh, niet al te voorzichtig richting goot geduwd, ik stond andersom in de rij met iemand te praten en hij beweerde dat ik mensen zat te duwen ofsow, het zal wel, ik kwam het feest niet meer in, andere keer feest uitgegooid omdat ik een peuk op de grond gooide, die gast beweerde dak al allemaal peuken op het tafelkleed had uitgedrukt, en ik mocht vertrekken...een keer nog prongeluk op de tenen van n uitsmijter gaan staan die toen helemaal pissig werd, da was eigelijk wel leuk
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:02
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 13-04-2003 @ 18:51:
Beter bekend als de uitsmijter.

Hebben jullie wel eens problemen met deze opgepomte nietskunners ondervonden?

Ik vannacht nog. We gingen naar 't Fust (waar ik sowieso al niet heen wilde, ik vermijd het stadhuisplein zoveel mogelijk) en we moesten door de metaaldetector heen.
Dus ik loop erdoorheen, begint ie te piepen. Ik mn zakken legen en weer erdoorheen, weer piepen. De gorilla begint me te fouilleren, vindt niks. Ik zeg: ''wellicht is het mn riem, daar zit een metalen gesp aan.''
Dus ik doe die riem af en haal hem door de detector: pieeeeep!
Ondertussen zit die uitsmijter mn bezittingen, die op het tafeltje lagen, te bestuderen..
Op het tafeltje lag ook een zakje wiet.

Gorilla: ''Drugs mogen niet mee naar binnen''

Ik: ''Binnen verkoop je anders ook drugs (alcohol) en ik ben niet van plan binnen een joint te nuttigen.''

Gorilla: ''Ik hou het bij me en als je naar buiten gaat dan krijg je het weer terug.''

Ik: ''Weet je zeker dat ik het weer terug krijg dan?''

Waarop de gorilla mn een harde duw geeft en schreeuwt: ''nog bijdehand doen ook!''
Daarna begon ie nog ruzie te zoeken met een vriend van me, dus we zijn maar weggegaan..

Toen we 2 min later weer langs die toko liepen, zagen we dat diezelfde aap weer ruzie aan het zoeken was.. Deze keer bleef het echter niet bij een duw, maar ontving het slachtoffer 2 welgeplaatste klappen..

Het is echt een trieste zaak en jammergenoeg niet de eerste keer dat ik dit meemaak.

Hoe zijn jullie ervaringen met uitsmijters?
Hij heeft wel gelijk. Gewoon niet zeiken. Jij bent zelf ook een aap.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Havock schreef op 14-04-2003 @ 10:38:
ooit eens bij de ptt-pakketdienst gewerkt?
dát zuigt, til pakje op, zet pakje neer *herhaal gedurende 8 uur*
Ik ken het.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:20
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
mmm, ben zelf uitsmijter geweest!
maar over t algemeen heb ik wel vaak ruzie met ze!
ik haat die lui, is oa de reden dat ik met t werk gestopt ben...
wel veelk fooi!

__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 10:48
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
De meeste zijn kneusjes die een grote bek maar in hun broek poepen als er thai boxers langskomen.

3 vind ik hier in Leiden relaxt de andere kunnen m'n kont likken.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 11:58
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ze geloven nooit dat ik echt 18 ben..
Nog erger: vaak geloven ze niet eens dat ik 16 ben
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:28
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
k ga eignelijk maar naar 1 bar iets waar ze een hele coole superdikke neger van 73 die in vietnam (jah hij echt :\ ) heeft gezeten etc staat met altijd een zwarte jagershoed op.
Hij kan echt heel gemeen zijn ( Lees; loopt dansvloer op als iemand problemen veroorzaakt en geeft eerste de beste die voor z'n neus staat een ongelooflijke knal met z'n zaklantaarn en dan is iedereen weer rustig ) maar eigenlijk issie heel lief. oftewel ik heb er nooit last mee.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 12:32
Verwijderd
wat ik ook zo vreselijk irritant vind is als je na sluitingstijd (of eerder) de tent verlaat, en dan staan ze met zo'n handje voor je neus... En iedereen daar euro's ingooien... Alsof ze ook maar IETS voor je betekend hebben. Ik geef dan ook niks.

Wat ik trouwens ook erg vind zijn van die sletterige meisjes die zich pas incrowd voelen als ze kunnen aantonen dat ze de uitsmijters kennen, en dat showen door ze even op de mond te zoenen bij binnenkomst
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 14-04-2003 @ 13:32:
Wat ik trouwens ook erg vind zijn van die sletterige meisjes die zich pas incrowd voelen als ze kunnen aantonen dat ze de uitsmijters kennen, en dat showen door ze even op de mond te zoenen bij binnenkomst
Precies. Doodschoppen die sletten. Je wilt dat soort laagopgeleide hersenloze apen toch niet persoonlijk kennen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 13:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-04-2003 @ 14:08:
Precies. Doodschoppen die sletten. Je wilt dat soort laagopgeleide hersenloze apen toch niet persoonlijk kennen?
is dat sarcastisch bedoeld of meen je het?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 13:41
see the other side
see the other side is offline
Citaat:
ESCO schreef op 14-04-2003 @ 11:48:
De meeste zijn kneusjes die een grote bek maar in hun broek poepen als er thai boxers langskomen.

3 vind ik hier in Leiden relaxt de andere kunnen m'n kont likken.
het zijn zelf meestal thai boxers
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 13:44
Pla
Pla is offline
Zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad, maar ik zie wel eens dat er weer een jongen in zijn nekvel wordt getrapt..
ik vind ze hier altijd vrij agressief overkomen.
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 14-04-2003 @ 14:34:
is dat sarcastisch bedoeld of meen je het?
Jij kent nare man niet?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:56
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Pla schreef op 14-04-2003 @ 14:44:
Zelf heb ik er nog nooit problemen mee gehad, maar ik zie wel eens dat er weer een jongen in zijn nekvel wordt getrapt..
ik vind ze hier altijd vrij agressief overkomen.

hoe trap je in iemands nekvel
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:14
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
het zijn zelf meestal thai boxers
Nee bodybuilders, ik weet het op m'n sportschool zijn alle hersenloze spierbundels uitsmijters.

Dat zijn er echt veel.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:42
feline
feline is offline
Bij de plaatsen waar ik kom vind ik de uitsmijters altijd wel oke.

Het is toch lief dat de uitsmijter speciaal mijn jas ging zoeken in de garderobe (terwijl er een lange rij stond) omdat er iets fout was gegaan met mijn kaartje.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2003, 22:20
Verwijderd
Citaat:
feline schreef op 14-04-2003 @ 22:42:
Bij de plaatsen waar ik kom vind ik de uitsmijters altijd wel oke.

Het is toch lief dat de uitsmijter speciaal mijn jas ging zoeken in de garderobe (terwijl er een lange rij stond) omdat er iets fout was gegaan met mijn kaartje.
Tja maar ze zijn alleen lief tegen mooi meisjes hoor ... als je als jongen je kaartje kwijt raakt is het 'kom morgenochtend maar terug' gelukkig wist ik het nummer nog (kom nooit in die tent, en om nou op zondagochtend helemaal naar utrecht te rijden voor een jas )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 01:56
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Ik heb ooit eens een heel gesprek gehad met een uitsmijter waarom ze altijd zo lelijk doen (waar ik mee praatte was wel een aardige gozer).
Volgens hem zijn het de uitsmijters die slecht betaald worden, meestal degene die zich 'misdragen'. Dat zijn dan meestal opgehemelde bewakers die niets kunnen, bang zijn, hun handje ophouden en iedereen weigeren die ze iets zou kunnen maken.

Vond ik opzich wel logisch klinken, want iemand die goed betaald krijgt kijkt wel uit dat ie ze baan niet verliest.
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 14-04-2003 @ 15:56:
hoe trap je in iemands nekvel
eerst op de grond gooien.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:25
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 14-04-2003 @ 15:38:
Jij kent nare man niet?
nee
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:42
Verwijderd
nee eigenlijk nog nooit last van gehad (bij korsakoff zeggen ze altijd, Hoi schoonheid, maar dat zeggen ze volgnes mij tegen alles wat geen piemel heeft )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:51
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 15-04-2003 @ 18:42:
nee eigenlijk nog nooit last van gehad (bij korsakoff zeggen ze altijd, Hoi schoonheid, maar dat zeggen ze volgnes mij tegen alles wat geen piemel heeft )
dat doe ik zelf ook, hoef je geen uitsmijter voor te zijn..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 15-04-2003 @ 10:25:
nee
het is dus sarcastisch bedoelt
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:33
Verwijderd
Uiteraard sarcastisch, hij refereert daar vast mee naar wat er in Venlo gebeurd is?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:37
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 16-04-2003 @ 22:33:
Uiteraard sarcastisch, hij refereert daar vast mee naar wat er in Venlo gebeurd is?
er gaat geen lichtje branden...

explain
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.