Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: Hoe lang duurt het voordat je ongesteld bent?
Na 1 dag. 1 1.28%
Na 2 dagen. 5 6.41%
Na 3 dagen. 27 34.62%
Na 4 dagen. 20 25.64%
Na 5 dagen. 15 19.23%
Na 6 dagen. 1 1.28%
Na 7 dagen. 1 1.28%
Ik ben niet aan de pil / ik ben een man / boeiend. 8 10.26%
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2008, 05:16
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn vraag is: hoe lang duurt het voordat je ongesteld bent, na je laatste pil, dus in de stopweek?

Vroeger duurde het bij mij namelijk maar drie dagen. Nu soms zelfs vijf, waardoor ik pas een paar dagen ongesteld ben als ik weer aan een nieuwe strip mag beginnen. Ik vroeg me af hoe dit bij anderen zit

Uitleg bij de poll:
Als je op vrijdag je laatste pil neemt en je wordt op zaterdag ongesteld, is dit 1 dag. De eerste dag is dus de dag na je laatste pil.



Ik weet niet of deze in het grote pil topic moet, maar vanwege de poll ging dat niet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 06:52
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb gestemd op 'na 4 dagen', maar soms is het zelfs ook pas na 5 dagen. Wel een heel verschil met toen ik net aan de pil was, toen zat er bij mij ook maar 2 of 3 dagen tussen voordat ik ongesteld werd. Nu er langer tijd tussen zit ben ik vaak ook wel minder lang ongesteld vergeleken met vroeger.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 08:00
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Hmm ik heb vrijdagochtend mijn laatste pil genomen en moet vandaag in de loop van de dag ongesteld worden (), soms is het pas 's avonds. Dus iets meer dan 3 dagen meestal, maar heb toch 3 gekozen.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 09:01
Verwijderd
't Is nu de tweede dag Meestal 3 en soms wel 4 dagen. Is idd veranderd, vroeger was ik ook meteen bam ongesteld.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 09:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Meestal na 4 dagen, heel soms na 3 (maar dan laat op de avond).
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 12:21
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Meestal na 5 of 6 dagen. Bij 5 heel laat op de avond, bij 6 's ochtends vroeg. Ik heb maar 6 dagen aangeklikt. Volgens mn dokter was dit gewoon normaal, want ik maakte me de allereerste stopweek wel een beetje zorgen
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 12:36
Verwijderd
Na 5 dagen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:07
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Na ongeveer 5.
Als ik op woensdagavond de laatste slik, wordt ik op maandagochtend ongesteld.
Bij mij is dat volgens mij altijd al zo, kan me niet herinneren dat ik eerder/later ongesteld werd.
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:34
Verwijderd
Na 3 dagen en dat is volgens mij sinds ik deze pil slik altijd zo geweest.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:39
Verwijderd
Meestal 3 dagen, heel zelden 2 of 4 dagen. Maar ik ben nu wel net veranderd van pil, dus mogelijk gaat 't weer veranderen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:53
goeltje
Avatar van goeltje
goeltje is offline
Verschilt echt van keer tot keer, maar vroeger met een gemiddelde van 3 dagen. Nu is het echter vaak zo dat het soms 5 dagen duurt en zelfs 7 is niet uitzonderlijk. Heel vervelend wel!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 14:04
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Na 5 dagen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 14:56
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Vroeger werd ik het al op zondag of maandagmorgen maar nu pas op dinsdag. Ik begin dus ook altijd al weer met de pil wanneer ik soms nog ietsjes bloed.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 15:23
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Meestal na 3 dagen, een enkele keer 4.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:04
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Nu is het echter vaak zo dat het soms 5 dagen duurt en zelfs 7 is niet uitzonderlijk. Heel vervelend wel!
Dat is raar, dan begin je een dag later alweer aan de nieuwe strip

Verder lijkt mij het nadeel van zo lang wachten, dat je je zorgen gaat maken dat je zwanger bent
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:06
Verwijderd
Altijd op de woensdag na mijn laatste pil (op zaterdag) ;y
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:21
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik gebruik de nuvaring en daar geldt voor mij in het algemeen voor dat er 3 dagen tussen zitten. Maar er is niet echt een peil op te trekken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 18:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
4 soms 5
en ik heb nu een nieuwe pil en heb al een paar keer gehad dat ik op dag 3 ongesteld was, dag 4 niet en dag 5 (en daarna) weer wel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 19:15
Verwijderd
Meestal een dag of 3, 4.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 20:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik slik m'n laatste pil op zondag en wordt dan meestal donderdag ongesteld maar soms ook vrijdag. Eerst was het altijd vrijdag, het is een tijdje woensdagavond geweest maar meestal donderdag
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 21:26
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
en ik heb nu een nieuwe pil en heb al een paar keer gehad dat ik op dag 3 ongesteld was, dag 4 niet en dag 5 (en daarna) weer wel
Dat heb ik ook wel eens gehad
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 21:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Nuvaring gaat er in principe op zaterdag uit, dan word ik meestal op woensdag ongesteld, op zaterdag gaat dan de nieuwe ring er weer in en op zondag ben ik niet meer ongesteld. Best aardig geregeld.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 00:34
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik word meestal na twee dagen al ongesteld, soms zelfs dezelfde dag dat ik mijn laatste pil neem... Maar dat is dan een soort van doorbraakbloeding neem ik aan?

Is dat eigenlijk wel normaal? Want bij jullie duurt het veel langer...
Het is toch geen teken dat de pil niet werkt ofzo?
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 06:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben niet meer aan de pil/nuvaring, maar toen ik dat nog wel was was het meestal na 3,5 dag. Wel irritant met de nuvaring want ik ben altijd 5 dagen ongesteld en dan moest ik dus al een nieuwe nuvaring inbrengen als ik ook nog met tampons aan t klooien was...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 06:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
4 soms 5
en ik heb nu een nieuwe pil en heb al een paar keer gehad dat ik op dag 3 ongesteld was, dag 4 niet en dag 5 (en daarna) weer wel
Ik heb dit een hele tijd standaard gehad. Alleen was ik dan dag 4 niet meer ongesteld, wat heeeeel misleidend is want op dag 4 niet meer ongesteld kan best en dan werd ik dag 5 weer ongesteld
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 10:58
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Na 2 dagen, soms na 3.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ik word meestal na twee dagen al ongesteld, soms zelfs dezelfde dag dat ik mijn laatste pil neem... Maar dat is dan een soort van doorbraakbloeding neem ik aan?

Is dat eigenlijk wel normaal? Want bij jullie duurt het veel langer...
Het is toch geen teken dat de pil niet werkt ofzo?
Dat kan geen kwaad, hij werkt gewoon. Maar toen ik drie dagen voor m'n laatste pil ongesteld werd, kreeg ik wel een iets zwaardere pil voorgeschreven. Misschien is dat voor jou ook een tip?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 14:02
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Dat kan geen kwaad, hij werkt gewoon. Maar toen ik drie dagen voor m'n laatste pil ongesteld werd, kreeg ik wel een iets zwaardere pil voorgeschreven. Misschien is dat voor jou ook een tip?
Ja, dat ga ik ook eens vragen bij m'n huisarts, want soms heb ik ook last van doorbraakbloedingen.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 15:21
Verwijderd
5 tot 7 dagen, vaak begint het pas echt door te komen als ik m'n stopweek voorbij ben. Daarbij komt dat ik bij week 3 van de strip ook prut kan verwachten, en dat is enorm irritant. Ook sinds ik deze pil slik is het allemaal vrij onregelmatig. Diane 35 trouwens, meer mensen last van?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 16:04
Verwijderd
Ik geloof drie dagen, soms vier. Maar als ik weer moet slikken is 't eigenlijk bijna altijd weer over.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 16:16
Verwijderd
Na 3 dagen meestal. En dan slik ik meteen de volgende dag weer mijn eerste pil van een nieuwe strip
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Na 3 dagen meestal. En dan slik ik meteen de volgende dag weer mijn eerste pil van een nieuwe strip
Waarom?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 18:26
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Meestal na drie dagen.. Zondag(avond) de laatste pil, dan ben ik woensdags ongesteld en anders donderdagochtend.. Blegh, k zit nu in m'n stopweek dus t komt morgen weer
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 20:58
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Met mercilon werd ik op de 3de dag ongesteld, nu met marvelon op de 4de dag...Het is korter maar iets heviger...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 17:59
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
5 tot 7 dagen, vaak begint het pas echt door te komen als ik m'n stopweek voorbij ben. Daarbij komt dat ik bij week 3 van de strip ook prut kan verwachten, en dat is enorm irritant. Ook sinds ik deze pil slik is het allemaal vrij onregelmatig. Diane 35 trouwens, meer mensen last van?
Ik heb er zelf geen last van maar je zou misschien bij de huisarts een andere pil kunnen vragen? Misschien dat je daarmee geen last hebt van prut enzo.

Bij mij begint het na 2 dagen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:07
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik heb na 5 dagen gestemd, maar ik bedoelde op de 5e pilloze dag, dus het is in deze pol eigenlijk na 4 dagen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er zelf geen last van maar je zou misschien bij de huisarts een andere pil kunnen vragen? Misschien dat je daarmee geen last hebt van prut enzo.

Bij mij begint het na 2 dagen.
Dit is net een nieuwe pil op de rigevidon (kutpil) en ben er verder erg tevreden over. Stopweek is alleen voor jan-lul want het komt veel te laat en de derde week van de strip is even opletten geblazen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2008, 21:25
wup
wup is offline
Meestal na 4 dagen, soms 5 en een heel enkele keer na 6. Meestal voel ik de dag ervoor dat het komt. Ik zou nu morgenn ongesteld moeten worden, maar ik voel nog niets, dus wordt het vast vrijdag.
Ik stop alleen lang niet elke maand. Soms slik ik ook tot mijn lichaam aangeeft dat ik moet stoppen, dan ben ik binnen een dag of 2 ook ongesteld.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 01:04
Verwijderd
sinds m'n vijftiende standaard na 5 dagen, met iedere pil die ik heb geslikt.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 14:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Na zo'n drie dagen. Precies weet ik het niet, aangezien ik altijd de pil voor een maand of vier doorslik.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 15:18
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Na 1 of 2 dagen al. Maar ik weet het ook niet precies want ik slik'm altijd veel langer door.
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
omdat dat beter helpt tegen buikpijn en rugpijn dan ibuprofen. niet zo heel gek hoor..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
omdat dat beter helpt tegen buikpijn en rugpijn dan ibuprofen. niet zo heel gek hoor..
Waarom slik je je pil dan niet gewoon helemaal door? Of krijg je dan doorbraakbloedingen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 19:47
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb 4 dagen gestemd, maar het is ook weleens 5 dagen. Vroeger ging het naar mijn idee ook sneller...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 20:44
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
na 3 dagen licht, met 4 echt. ik heb 3 gestemd. ik vind het ook irritant dat je dus bezig bent met de pil weer en nog ongesteld bent voor 2 dagen ofzo.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-07-2008, 21:30
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
omdat dat beter helpt tegen buikpijn en rugpijn dan ibuprofen. niet zo heel gek hoor..
Ik vroeg het me ook af, aangezien je menstruatie niet sneller afgelopen is als je meteen weer de pil gaat slikken. Maar als dat voor jou helpt, is het prettig
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 08:07
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
op woensdag de laatste,
op vrijdag komt het meestal
of uiterlijk zaterdagochtend (dus meestal 2 dagen erna)
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 09:02
Verwijderd
Na 3 dagen. De ene keer is het meteen hevig en de andere keer moet het op gang komen zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom slik je je pil dan niet gewoon helemaal door? Of krijg je dan doorbraakbloedingen?
die slik ik al iets van 4 of 5 maanden door, en langer dan krijg ik idd doorbraakbloedingen

en @ coopergirl; was het maar dan het dan ook sneller over was, maar helaas.. Maar het scheelt bij mij echt aanmerkelijk in de pijn, gelukkig..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 20:53
Verwijderd
Ik slik op vrijdag mijn laatste pil en word op maandag ongesteld. Ideaal, want dan ben ik van maandag tot en met donderdag/vrijdag ongesteld en begin ik zaterdag weer met een nieuwe strip.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.