Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2008, 21:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik merk trouwens helemaal geen verschil met de normale Puberruil, behalve de aanwezigheid van muziek en 1 neger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Oud 27-12-2008, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Ik merk trouwens helemaal geen verschil met de normale Puberruil, behalve de aanwezigheid van muziek en 1 neger.
bij de normale puberruil komen de ouders wat meer aan het woord.
Oud 27-12-2008, 21:57
Verwijderd
In de normale puberruil zie je toch heel weinig van de vriendengroepen?
Oud 27-12-2008, 21:57
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ik merk trouwens helemaal geen verschil met de normale Puberruil, behalve de aanwezigheid van muziek en 1 neger.
Meh, bij de gewone zie je meer hoe het er thuis aan toe gaat... dit gaat alleen over vriendinnen volgens mij.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 27-12-2008, 21:57
Verwijderd
Nog een?
Oud 27-12-2008, 21:58
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Wat een botte trol zeg.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 27-12-2008, 21:59
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
'Mishandeld ? Oh.'
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 27-12-2008, 22:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Nou, ik heb eigenlijk meer trek in iets anders dan Puberruil. Een Probleemwijkje ofzo.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Toch frappant dat ze dan kiest voor 'een mix' van jongens en tutjes, ik zou echt voor de jongens gaan.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-12-2008, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb eigenlijk meer trek in iets anders dan Puberruil. Een Probleemwijkje ofzo.
Alles prima
Oud 27-12-2008, 22:02
Verwijderd
nee ik had er voor deze ook al 1 gezien dus ik heb mijn portie puberruil wel gehad voor vandaag. maar als ik jullie een aflevering mag aanraden kijk dan die van tessa en nog iemand, ik kan m niet vinden. het was iig die aflevering van de strandtent en de camping.
Oud 27-12-2008, 22:03
Verwijderd
ik kijk wel wat men me voorschotelt
Oud 27-12-2008, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Probleemwijken Assen?

http://video.google.com/videosearch?...mwijken&emb=0#
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:03
Verwijderd
oh we gaan iets met probleemwijken kijken nu zie ik.
Oud 27-12-2008, 22:04
Verwijderd
prima julius, ik heb het eerste filmpje gestart zojuist.
Oud 27-12-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben gewoon benieuwd welke jij goed vond.



Nee, jij beweerde dat er in het gehele oeuvre van Gogol maar twee goede boeken waren, en dat de meeste critici dat met je eens zijn. Nou, De Petersburgse Vertellingen bestaat uit zes boeken, die door de meeste critici hoog tot zeer hoog gewaardeerd worden, en dan is er nog Dode Zielen, dat als meesterwerk beschouwd wordt. Dus er klopt niets van wat je zei.
Als ik in delft ben zoek ik het er even bij.

Nee ik zei dat er verder niet echt iets was dat hooggewaardeerd werd.
Oud 27-12-2008, 22:04
Verwijderd
okidoki
Oud 27-12-2008, 22:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hier zit geloof ik de quote in 'als je een paar keer steelt heb je nog meer dan een uitkering'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:06
Verwijderd
oh grr ik had de verkeerde aanstaan. zet nu assen aan.
Oud 27-12-2008, 22:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee ik zei dat er verder niet echt iets was dat hooggewaardeerd werd.
Verder is er überhaupt niet zo veel. Naast de zes boeken uit Petersburgse Vertellingen en Dode Zielen is er nog Avonden in een dorp nabij Dikanka, en ook dat werk wordt vrij hoog gewaardeerd.

Nu hebben we het merendeel van zijn oeuvre besproken.

En je zei wel degelijk dat hij maar twee goede boeken heeft geschreven, in het vorige topic.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
oh grr ik had de verkeerde aanstaan. zet nu assen aan.
Ho, ik nu.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:11
Verwijderd
moet je eens kijken wat een kankeraap. het zijn gewoon apen hierzo.
Oud 27-12-2008, 22:12
Verwijderd
haha d/t-fout in de ondertiteling
Oud 27-12-2008, 22:13
Verwijderd
soulseek kenners, kan je maar 1 nummer tegelijk downloaden? :')
Oud 27-12-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Verder is er überhaupt niet zo veel. Naast de zes boeken uit Petersburgse Vertellingen en Dode Zielen is er nog Avonden in een dorp nabij Dikanka, en ook dat werk wordt vrij hoog gewaardeerd.

Nu hebben we het merendeel van zijn oeuvre besproken.

En je zei wel degelijk dat hij maar twee goede boeken heeft geschreven, in het vorige topic.
Ja en 4 minderen die ik gelezen heb. En omdat er volgens critici niet echt veel betere boeken waren, kan ik aan de hand daarvan oordelen. Daarvoor hoef ik dus niet alles te lezen. Bovendien heeft hij een stuk of 25 verhalen geschreven.
Oud 27-12-2008, 22:16
Verwijderd
OMG echt
Oud 27-12-2008, 22:17
Verwijderd
Citaat:
soulseek kenners, kan je maar 1 nummer tegelijk downloaden? :')
Nee. Wel maar één tegelijk van dezelfde user, maar aangezien de bandbreedte die die user ter beschikking stelt toch niet hoger wordt, maakt dat niet uit.
Oud 27-12-2008, 22:17
Verwijderd
Hoeveel pagina's is die Gogol-discussie nu al bezig?
Oud 27-12-2008, 22:18
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja en 4 minderen die ik gelezen heb. En omdat er volgens critici niet echt veel betere boeken waren, kan ik aan de hand daarvan oordelen. Daarvoor hoef ik dus niet alles te lezen.
Hij heeft niet eens vier boeken geschreven naast die boeken die ik net noemde.

Citaat:
Daarvoor hoef ik dus niet alles te lezen. Bovendien heeft hij een stuk of 25 verhalen geschreven.
Boeken die als bundel geschreven zijn reken ik als een boek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Nee. Wel maar één tegelijk van dezelfde user, maar aangezien de bandbreedte die die user ter beschikking stelt toch niet hoger wordt, maakt dat niet uit.
Ahzo, dat verklaart. Bedankt.
Oud 27-12-2008, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft niet eens vier boeken geschreven naast die boeken die ik net noemde.
boeken/verhalen/care
Oud 27-12-2008, 22:21
Verwijderd
"werken moet in je aard liggen"
"als ze de uitkerings omhoog gooien hoef je ook niet zoveel te doen"
Oud 27-12-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel pagina's is die Gogol-discussie nu al bezig?
Veel te lang, omdat julius het principe steekproef niet erkent.
Oud 27-12-2008, 22:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
boeken/verhalen/care
Maar wat zeg je nou? Net beweerde je nog dat je boeken uit De Petersburgse Vertellingen hebt gelezen, nu heb je opeens 'vier mindere' verhalen danwel boeken gelezen, en zeggen critici volgens jou dat er niet veel beters geschreven heeft, wat niet klopt, want De Petersburgse Vertellingen en vooral Dode Zielen worden hoog aangeschreven. Maak jezelf nou eens duidelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:24
Verwijderd
Dat gevecht
Oud 27-12-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Maar wat zeg je nou? Net beweerde je nog dat je boeken uit De Petersburgse Vertellingen hebt gelezen, nu heb je opeens 'vier mindere' verhalen danwel boeken gelezen, en zeggen critici volgens jou dat er niet veel beters geschreven heeft, wat niet klopt, want De Petersburgse Vertellingen en vooral Dode Zielen worden hoog aangeschreven. Maak jezelf nou eens duidelijk.
Ik zie de verhalen in De Petersburgse Vertellingen als aparte boeken. Ze zijn immers ook los verkrijgbaar. Dus De Petersburgse Vertellingen bestaan uit 6 boeken, die ik heb gelezen.
Oud 27-12-2008, 22:25
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh vraagje, moeten jullie altijd de ondertiteling lezen om het te volgen?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-12-2008, 22:26
Verwijderd
"Het is een tijdklok."
Oud 27-12-2008, 22:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh wacht nvm ze praten geen dialect.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-12-2008, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Oh vraagje, moeten jullie altijd de ondertiteling lezen om het te volgen?
ik kijk de haagse en daar iig niet.
Oud 27-12-2008, 22:28
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hé iemand heeft mijn slaaptrui aan als gewone kleding!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-12-2008, 22:30
Verwijderd
omg, back to 90s tour http://www.last.fm/event/697233
Oud 27-12-2008, 22:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik zie de verhalen in De Petersburgse Vertellingen als aparte boeken. Ze zijn immers ook los verkrijgbaar.
Dat heb ik zelf gezegd. Ze zijn als novelles geschreven en later gebundeld.

Citaat:
Dus De Petersburgse Vertellingen bestaan uit 6 boeken, die ik heb gelezen.
Net waren het er nog vier! Vier mindere, zelfs. Terwijl alle boeken in De Petersburgse Vertellingen door critici gewaardeerd worden. Alle zes. Dus dat is in strijd met jou bewering dat hij maar twee goede boeken geschreven heeft.

Maar goed, die heb je dus gelezen. En volgens critici heeft hij volgens jou niets beters geschreven. Ook dat klopt niet, want Dode Zielen wordt over het algemeen als zijn beste werk beschouwd.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 27-12-2008, 22:30
Verwijderd
nou ja geen tour ;x
Oud 27-12-2008, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik zelf gezegd. Ze zijn als novelles geschreven en later gebundeld.



Net waren het er nog vier! Vier mindere, zelfs. Terwijl alle boeken in De Petersburgse Vertellingen door critici gewaardeerd worden. Alle zes. Dus dat is in strijd met jou bewering dat hij maar twee goede boeken geschreven heeft.

Maar goed, die heb je dus gelezen. En volgens critici heeft hij volgens jou niets beters geschreven. Ook dat klopt niet, want Dode Zielen wordt over het algemeen als zijn beste werk beschouwd.
Nee 6 boeken gelezen, waarvan ik 2 goed vond en 4 minder. En toen heb ik verder gekeken wat de goede boeken van hem waren, maar ik bleek het beste, uitgezonderd van dode zielen dan, al gehad te hebben. Dus kan ik zonder alles te lezen oordelen dat het een matige schrijver is., naar mijn mening dus.
Oud 27-12-2008, 22:35
Laisve
Avatar van Laisve
Laisve is offline
Speltip 2: Weet wanneer je moet stoppen.
__________________
Noudat jy swyg is daar niks meer / vir my om ooit nog te begeer / buiten die tydstip waarop ek / dieselfde stilte mag betrek
Oud 27-12-2008, 22:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Serieus, dit soort mensen moeten ze verplicht fabrieksarbeid laten uitvoeren. Aartsluie honden.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 27-12-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Serieus, dit soort mensen moeten ze verplicht fabrieksarbeid laten uitvoeren. Aartsluie honden.
Echt he holy crap. Die knul ook met die zwangere vriendin. Ja eerst maar eens uitkering regelen, want werk vinden is niet zo makkelijk.
Oud 27-12-2008, 22:37
Verwijderd
Oh ik ga ook even Probleemwijken kijken. En ik had me nog zo voorgenomen om mijn tekening af te maken vanavond. Dat moet maar even wachten dan.
Oud 27-12-2008, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Speltip 2: Weet wanneer je moet stoppen.
:')
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] extrapoleren
Verwijderd
5 12-02-2014 23:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voorstel VVD: 'besnijden meisjes ook in buitenland verbieden'
Verwijderd
316 13-02-2006 23:42
Software & Hardware [WinXP] Athlon (build 2600)
FastJapie
18 24-12-2003 17:12
Muziek Gagelijst artiesten benelux
Carn
17 25-09-2003 23:05
Software & Hardware ik ga dit kopen :eek:
1234remco
101 02-10-2002 21:00
Software & Hardware [HTML] tabe; vraagje, 1 pixel lijn zwart over die weg moet
Carl Johnson
5 20-09-2002 13:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:37.